Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
риба с/м Хек, тушка
Очікувана вартість
184 000,00 UAH
UA-2020-04-14-002202-b ● a29d221b3a6d49ce8ba8c68e4ca9edbd
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ОНКОЛОГІЇ" |
Код ЄДРПОУ: | 40929168 |
Місцезнаходження: | 61070, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ ЛІСОПАРКІВСЬКА, будинок 4 |
Контактна особа: |
Степченко Оксана +380573150104 OFFICEONKOCENTR@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 квітня 2020 13:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 квітня 2020 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 квітня 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 30 квітня 2020 15:06 |
Очікувана вартість: | 184 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 920,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Джерело фінансування закупівлі: кошти НСЗУ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2300 кг
риба с/м Хек, тушка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61070, Україна, Харківська область, Харків, Лісопарківська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 квітня 2020 13:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 квітня 2020 13:09 |
ТД .doc | |
14 квітня 2020 13:09 |
Додаток 4_ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.doc | |
14 квітня 2020 13:09 |
додаток 5_ПРОЕКТ-ДОГОВОРУ.doc | |
14 квітня 2020 13:09 |
Додаток 2_КВАЛІФ.ВИМОГИ.doc | |
14 квітня 2020 13:09 |
Додаток 3_ВИМОГИ 17 СТ.2.doc | |
14 квітня 2020 13:09 |
Додаток 1_ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-14-002202-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТКАЛЕНКО ЄВГЕНІЙ ВАСИЛЬОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3474410359
Дата подання: 18 квітня 2020 10:28
ТД
Шановний Замовнику Вами в Тендерній документації встановлена вимога , щодо надання учасником cканованого оригіналу сертифікату по стандарту ДСТУ ISO 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів (за наявності). ВІдповідно з Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97 від 23.12.1997 р. та Наказу Мінагрополітики та продовольства України «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» № 590 від 01.10.2012 р. встановлено, що оператор ринку зобовязаний запровадити Систему управління безпечністю харчових продуктів. Чинним законодавством не встановлено обо'язкової сертифікації, що Вами зазначається в документації (надати сертифікат за наявності) але хочу звернути Вашу увагу на те, що для підтвердження Ви просите надати сертифікат ДСТУ ISO 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів (за наявності), але не розглядаєте сертифікат ДСТУ 4161-2003 Системи управління безпечністю харчових продуктів (за наявності), що є аналогічним ДСТУ ISO 22000:2007. Прошу врашувати дане зауваження та привести документацію в відповідність до чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 квітня 2020 14:50
Шановний учаснику!
Додатком № 2 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕНЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» п.п. 2.7 встановлена вимога надати «Довідку в довільній формі про те, що Учасником розроблені, впроваджені та застосовуються постійно діючі процедури, засновані на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР); cканований оригінал сертифікату по стандарту ДСТУ ISO 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів (за наявності)». Відсутність сканованого оригіналу сертифікату по стандарту ДСТУ ISO 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів не спричинить відхилення пропозиції учасника, але дотримання відповідності саме цього стандарту є основною вимогою Замовника.
У 2005 році міжнародна організація із сертифікації затвердила стандарт ISO 22000:2005 "Системи менеджменту безпечності харчової продукції. Вимоги до організації, яка приймає участь у харчовому ланцюжку", який об'єднав вимоги стандарту ISO 9001 і принципи НАССР. Стандарт базується на дотриманні законодавчих і нормативних вимог до виробництва, ретельному аналізі виробничих процесів, з метою виявлення можливих загроз у харчовій продукції, і встановленню заходів управління для попередження, усунення або зниження цих загроз до потрібного рівня.
Мета ISO 22000 полягає у тому, щоб допомогти всім типам організацій у ланцюжку виробництва і постачання харчових продуктів впровадити систему менеджменту безпечності харчових продуктів.
Даний стандарт дозволяє всім типам організацій всередині ланцюжка постачань продуктів харчування застосовувати системи менеджменту безпечності продуктів харчування і краще взаємодіяти один з одним в інтересах кінцевого споживача.
Додатком № 2 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕНЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» п.3 «Примітки» зазначено: «У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником».
Додатком № 2 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕНЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» п.п. 2.7 встановлена вимога надати «Довідку в довільній формі про те, що Учасником розроблені, впроваджені та застосовуються постійно діючі процедури, засновані на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР); cканований оригінал сертифікату по стандарту ДСТУ ISO 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів (за наявності)». Відсутність сканованого оригіналу сертифікату по стандарту ДСТУ ISO 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів не спричинить відхилення пропозиції учасника, але дотримання відповідності саме цього стандарту є основною вимогою Замовника.
У 2005 році міжнародна організація із сертифікації затвердила стандарт ISO 22000:2005 "Системи менеджменту безпечності харчової продукції. Вимоги до організації, яка приймає участь у харчовому ланцюжку", який об'єднав вимоги стандарту ISO 9001 і принципи НАССР. Стандарт базується на дотриманні законодавчих і нормативних вимог до виробництва, ретельному аналізі виробничих процесів, з метою виявлення можливих загроз у харчовій продукції, і встановленню заходів управління для попередження, усунення або зниження цих загроз до потрібного рівня.
Мета ISO 22000 полягає у тому, щоб допомогти всім типам організацій у ланцюжку виробництва і постачання харчових продуктів впровадити систему менеджменту безпечності харчових продуктів.
Даний стандарт дозволяє всім типам організацій всередині ланцюжка постачань продуктів харчування застосовувати системи менеджменту безпечності продуктів харчування і краще взаємодіяти один з одним в інтересах кінцевого споживача.
Додатком № 2 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕНЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» п.3 «Примітки» зазначено: «У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 квітня 2020 15:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТРІГО" |
170 200,00
UAH з ПДВ
|
149 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАСЛАК НАТАЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА |
167 900,00
UAH з ПДВ
|
155 986,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Румянцева Марина Володимирівна |
183 770,00
UAH з ПДВ
|
156 009,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ГЛУЩЕНКО МИХАЙЛО АНАТОЛІЙОВИЧ |
183 960,00
UAH з ПДВ
|
183 960,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТРІГО" #38632218 |
Переможець |
149 500,00
UAH з ПДВ
|
06 травня 2020 16:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2021 11:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 червня 2020 11:28
|
дод угода № 1 від 15.06.2020 (2) (1).pdf | зміни до договору |
17 червня 2020 11:27
|
Електронний підпис | укладений |
19 травня 2020 12:57
|
договір № 157 від 18.05.2020.pdf | укладений |
19 травня 2020 12:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників |
Номер договору про закупівлю: | 157 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |