Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

риба с/м Хек, тушка
Очікувана вартість
184 000,00 UAH
UA-2020-04-14-002202-b a29d221b3a6d49ce8ba8c68e4ca9edbd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Степченко Оксана

+380573150104 OFFICEONKOCENTR@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ОНКОЛОГІЇ"
Код ЄДРПОУ: 40929168
Місцезнаходження: 61070, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ ЛІСОПАРКІВСЬКА, будинок 4
Контактна особа: Степченко Оксана
+380573150104
OFFICEONKOCENTR@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 квітня 2020 13:12
Звернення за роз’ясненнями: до 19 квітня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 квітня 2020 14:00
Початок аукціону: 30 квітня 2020 15:06
Очікувана вартість: 184 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 920,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені


Джерело фінансування закупівлі: кошти НСЗУ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2300 кг
риба с/м Хек, тушка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61070, Україна, Харківська область, Харків, Лісопарківська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 квітня 2020 13:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2020 13:09
ТД .doc
14 квітня 2020 13:09
Додаток 4_ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.doc
14 квітня 2020 13:09
додаток 5_ПРОЕКТ-ДОГОВОРУ.doc
14 квітня 2020 13:09
Додаток 2_КВАЛІФ.ВИМОГИ.doc
14 квітня 2020 13:09
Додаток 3_ВИМОГИ 17 СТ.2.doc
14 квітня 2020 13:09
Додаток 1_ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-14-002202-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТКАЛЕНКО ЄВГЕНІЙ ВАСИЛЬОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3474410359
Дата подання: 18 квітня 2020 10:28
ТД
Шановний Замовнику Вами в Тендерній документації встановлена вимога , щодо надання учасником cканованого оригіналу сертифікату по стандарту ДСТУ ISO 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів (за наявності). ВІдповідно з Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97 від 23.12.1997 р. та Наказу Мінагрополітики та продовольства України «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» № 590 від 01.10.2012 р. встановлено, що оператор ринку зобовязаний запровадити Систему управління безпечністю харчових продуктів. Чинним законодавством не встановлено обо'язкової сертифікації, що Вами зазначається в документації (надати сертифікат за наявності) але хочу звернути Вашу увагу на те, що для підтвердження Ви просите надати сертифікат ДСТУ ISO 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів (за наявності), але не розглядаєте сертифікат ДСТУ 4161-2003 Системи управління безпечністю харчових продуктів (за наявності), що є аналогічним ДСТУ ISO 22000:2007. Прошу врашувати дане зауваження та привести документацію в відповідність до чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 квітня 2020 14:50
Шановний учаснику!
Додатком № 2 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕНЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» п.п. 2.7 встановлена вимога надати «Довідку в довільній формі про те, що Учасником розроблені, впроваджені та застосовуються постійно діючі процедури, засновані на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР); cканований оригінал сертифікату по стандарту ДСТУ ISO 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів (за наявності)». Відсутність сканованого оригіналу сертифікату по стандарту ДСТУ ISO 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів не спричинить відхилення пропозиції учасника, але дотримання відповідності саме цього стандарту є основною вимогою Замовника.
У 2005 році міжнародна організація із сертифікації затвердила стандарт ISO 22000:2005 "Системи менеджменту безпечності харчової продукції. Вимоги до організації, яка приймає участь у харчовому ланцюжку", який об'єднав вимоги стандарту ISO 9001 і принципи НАССР. Стандарт базується на дотриманні законодавчих і нормативних вимог до виробництва, ретельному аналізі виробничих процесів, з метою виявлення можливих загроз у харчовій продукції, і встановленню заходів управління для попередження, усунення або зниження цих загроз до потрібного рівня.
Мета ISO 22000 полягає у тому, щоб допомогти всім типам організацій у ланцюжку виробництва і постачання харчових продуктів впровадити систему менеджменту безпечності харчових продуктів.
Даний стандарт дозволяє всім типам організацій всередині ланцюжка постачань продуктів харчування застосовувати системи менеджменту безпечності продуктів харчування і краще взаємодіяти один з одним в інтересах кінцевого споживача.
Додатком № 2 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕНЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» п.3 «Примітки» зазначено: «У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 квітня 2020 15:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТРІГО" 170 200,00
UAH з ПДВ
149 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАСЛАК НАТАЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА 167 900,00
UAH з ПДВ
155 986,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Румянцева Марина Володимирівна 183 770,00
UAH з ПДВ
156 009,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ГЛУЩЕНКО МИХАЙЛО АНАТОЛІЙОВИЧ 183 960,00
UAH з ПДВ
183 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 травня 2020 11:06
Електронний підпис
07 травня 2020 11:06
п.8.pdf
07 травня 2020 11:06
п.6.pdf
07 травня 2020 11:06
п.5.pdf
07 травня 2020 11:06
п.3..pdf
07 травня 2020 11:06
п.2.pdf
07 травня 2020 11:06
Довідка ДПІ (17).pdf
07 травня 2020 11:06
public_doc (10).p7s
07 травня 2020 11:06
Dovidka_20108605610140808829.pdf.p7s
07 травня 2020 11:05
Dovidka_20108605610140808829.pdf
01 травня 2020 21:37
Електронний підпис
01 травня 2020 21:37
цінова(аукціон хек).pdf
28 квітня 2020 20:38
Електронний підпис
28 квітня 2020 15:46
Електронний підпис
28 квітня 2020 15:46
Електронний підпис
28 квітня 2020 15:46
Технiчна_специфiкацiя.pdf
28 квітня 2020 15:46
тех.паспорти(авто)-1.pdf
28 квітня 2020 15:46
тех.вимоги..pdf
28 квітня 2020 15:46
Тендерна_пропозицiя..pdf
28 квітня 2020 15:45
ПРОЕКТ-ДОГОВОРУ.pdf
28 квітня 2020 15:45
Паспорт директора (1).pdf
28 квітня 2020 15:45
мед.книжка Гіренко.PDF
28 квітня 2020 15:45
Лист-згода_з_проектом..pdf
28 квітня 2020 15:45
Лист-Гарантiя_Санкцii..pdf
28 квітня 2020 15:45
Лист_Довкiлля..pdf
28 квітня 2020 15:45
Інструктаж персоналу.PDF
28 квітня 2020 15:45
журнал.pdf
28 квітня 2020 15:45
Договір суборенди.PDF
28 квітня 2020 15:45
Довiдка_Хассп.pdf
28 квітня 2020 15:45
Довiдка_працiвникiв.pdf
28 квітня 2020 15:45
Довiдка_потужностi..pdf
28 квітня 2020 15:45
Довiдка__ст._17.pdf
28 квітня 2020 15:45
Вiдомостi_участника.pdf
28 квітня 2020 15:45
Витяг ЄДР Триго.PDF
28 квітня 2020 15:45
баланс триго1.pdf
28 квітня 2020 15:45
баланс триго.pdf
28 квітня 2020 15:45
Аналогічний договір.PDF
28 квітня 2020 15:45
Акти0001.PDF
28 квітня 2020 15:45
Акти.PDF
28 квітня 2020 15:45
Акт0002.pdf
28 квітня 2020 15:45
Акт.PDF
28 квітня 2020 15:45
Акт звіряння.pdf

Публічні документи

29 квітня 2020 13:43
Електронний підпис
29 квітня 2020 13:43
Навчання гігієнічне.pdf
29 квітня 2020 13:03
Документ якості.pdf
29 квітня 2020 13:03
Аналог. договір.pdf
29 квітня 2020 13:03
Тендерна пропозиція.pdf
29 квітня 2020 13:03
Проект договору Риба.pdf
29 квітня 2020 13:03
Щодо НАССР.pdf
29 квітня 2020 13:03
Ст.17.pdf
29 квітня 2020 13:03
Санкції.pdf
29 квітня 2020 13:03
Про навчання.pdf
29 квітня 2020 13:03
Працівники.pdf
29 квітня 2020 13:03
потужності.pdf
29 квітня 2020 13:03
Медичні книжки.pdf
29 квітня 2020 13:02
Лист довкілля.pdf
29 квітня 2020 13:02
Копія паспорта.pdf
29 квітня 2020 13:02
Копія код.pdf
29 квітня 2020 13:02
Копія Витяг ЄП.pdf
29 квітня 2020 13:02
Експлутаційний дозвіл.pdf
29 квітня 2020 13:02
Договір перевезення.pdf
29 квітня 2020 13:02
Договір оренди 9846.pdf
29 квітня 2020 13:02
Договір зберігання.pdf
29 квітня 2020 13:02
Виписка.pdf
29 квітня 2020 13:02
Акти профдезінфекції.pdf
29 квітня 2020 13:02
акти дезінф..pdf
29 квітня 2020 13:02
9846.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТРІГО"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАСЛАК НАТАЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА

ФОП Румянцева Марина Володимирівна

ФОП ГЛУЩЕНКО МИХАЙЛО АНАТОЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТРІГО"
#38632218
Переможець 149 500,00
UAH з ПДВ
06 травня 2020 16:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2020 16:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТРІГО"
#38632218
149 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 11:35
Електронний підпис зміни до договору
17 червня 2020 11:28
дод угода № 1 від 15.06.2020 (2) (1).pdf зміни до договору
17 червня 2020 11:27
Електронний підпис укладений
19 травня 2020 12:57
договір № 157 від 18.05.2020.pdf укладений
19 травня 2020 12:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 157
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 149 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 24 916,67 UAH)