Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт скверу по вул. Ново-Київська в с. Нові Петрівці Вишгородського району Київської області
Очікувана вартість
2 850 803,60 UAH
UA-2020-09-04-000554-a a28f663abc5240f28bca6504274e78cc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Василець Марія Леонідівна

+380459645542 zakupki.novi.p@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новопетрівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04359620
Вебсайт: https://novipetrivtsi-rada.gov.ua/
Місцезнаходження: 07354, Україна , Київська обл., Нові Петрівці, вул. Свято-Покровська,171
Контактна особа: Василець Марія Леонідівна
+380459645542
zakupki.novi.p@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 вересня 2020 10:23
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2020 11:00
Початок аукціону: 29 вересня 2020 13:17
Очікувана вартість: 2 850 803,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 508,04 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт скверу по вул. Ново-Київська в с. Нові Петрівці Вишгородського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07354, Україна, Київська область, с. Нові Петрівці, вул. Ново-Київська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2020 14:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 14:13
ТД зі змінами 18_09.docx
18 вересня 2020 14:13
Перелік змін 18_09.docx
18 вересня 2020 14:13
додаток 3 зі змінами 18_09.docx
18 вересня 2020 14:13
додаток 2 зі змінами 18_09.docx
18 вересня 2020 14:13
додаток 1 зі змінами 18_09.docx
04 вересня 2020 10:24
ТД.docx
04 вересня 2020 10:24
додаток 3.docx
04 вересня 2020 10:24
додаток 2.docx
04 вересня 2020 10:24
додаток 1.docx
18 вересня 2020 14:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2020 10:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 14:13
ТД зі змінами 18_09.docx
18 вересня 2020 14:13
Перелік змін 18_09.docx
18 вересня 2020 14:13
додаток 3 зі змінами 18_09.docx
18 вересня 2020 14:13
додаток 2 зі змінами 18_09.docx
18 вересня 2020 14:13
додаток 1 зі змінами 18_09.docx
04 вересня 2020 10:24
ТД.docx
04 вересня 2020 10:24
додаток 3.docx
04 вересня 2020 10:24
додаток 2.docx
04 вересня 2020 10:24
додаток 1.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-02-26-000020 ● 19c5af7ba6eb4001923b7c7a86696927
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 лютого 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 лютого 2021 11:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

26.02.2021 № 170
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 26.02.2021 № 170

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
35 UA-2020-09-04-000554-a 04.09.2020
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-03-04 16:20:23

Запит про надання пояснень

1. Яким чином та на підставі яких документів Новопетрівською сільською радою здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-03-10 16:45:15

Пояснення

Доброго дня!
Петрівською сільською радою, при оголошенні закупівлі «Капітальний ремонт скверу по вул. Ново-Київська в с. Нові Петрівці Вишгородського району Київської області», було визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, на підставі розробленої та затвердженої у встановленому порядку проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт скверу по вул. Ново-Київська в с. Нові Петрівці Вишгородського району Київської області».
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт скверу по вул. Ново-Київська в с. Нові Петрівці Вишгородського району Київської області» (за мінусом утримання служби замовника, проектно-вишукувальних робіт та авторського нагляду), та затвердженого експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт скверу по вул. Ново-Київська в с. Нові Петрівці Вишгородського району Київської області» від 22.07.2020 № 0394-4298-20/УЕГ/В (сканована копія зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва та експертного звіту додається).

Надання інформації про усунення порушення замовником

З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2021-02-26-000020 закупівлі ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт скверу по вул. Ново-Київська в с. Нові Петрівці Вишгородського району Київської області), а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені

2021-04-01 14:49:51


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 березня 2021
Кінцевий строк оскарження: 09 квітня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 вересня 2020 13:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРИТЕТ 777" 2 847 448,80
UAH з ПДВ
2 847 448,80
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АПОСТОЛ" 2 850 101,71
UAH з ПДВ
2 850 101,71
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2020 11:06
Електронний підпис
16 жовтня 2020 11:06
довідки переможця (2).pdf
16 жовтня 2020 11:05
26 мвс.pdf
25 вересня 2020 16:23
Електронний підпис
25 вересня 2020 16:22
кошторис.rar
25 вересня 2020 16:22
гар листи та довідки.rar
25 вересня 2020 16:22
кваліфікація досвід.rar

Публічні документи

25 вересня 2020 16:25
Працівники.pdf
25 вересня 2020 16:25
лабораторія.pdf
25 вересня 2020 16:25
Обладнання.pdf
25 вересня 2020 16:25
Довідки стаття 17.pdf
25 вересня 2020 16:25
статут Апостол.pdf
25 вересня 2020 16:25
Досвід.pdf
25 вересня 2020 16:25
ISO 9001.pdf
25 вересня 2020 16:25
Довідка обладнання.pdf
25 вересня 2020 16:25
санкції.pdf
25 вересня 2020 16:25
опис до статуту.pdf
25 вересня 2020 16:25
рішення засновників.pdf
25 вересня 2020 16:25
довкілля.pdf
25 вересня 2020 16:25
довідка.pdf
25 вересня 2020 16:25
Згода субпідряд.pdf
25 вересня 2020 16:25
наказ на призначення.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРИТЕТ 777"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АПОСТОЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРИТЕТ 777"
#41875386
Переможець 2 847 448,80
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 15:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2020 15:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРИТЕТ 777"
#41875386
2 847 448,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 липня 2021 15:57
Електронний підпис укладений
26 липня 2021 15:43
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
26 липня 2021 15:42
Електронний підпис укладений
23 лютого 2021 10:21
додаткова угода.pdf зміни до договору
23 лютого 2021 09:27
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:07
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:04
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 09:31
Договір укладений
03 листопада 2020 09:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 4 ч. 5ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" сторони домовились продовжити строк виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 157/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнили договір додатком "План фінансування"
Номер договору про закупівлю: 157/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): з урахуванням експертного звіту ТОВ «ЕкспертБудКонсалт» від 14.04.2021р. № 0055-6051-21/ЕБК/В внесені зміни в Додаток до Договору Договірна ціна та викладено його в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 157/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 546 954,40
UAH (в тому числі ПДВ 424 492,40 UAH)