Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ, ЖКГ, БЛАГОУСТРОЮ , ІНФРАСТРУКТУРИ ГАЙСИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43988116 |
Місцезнаходження: | 23700, Україна , Вінницька обл., місто Гайсин, вул.1 Травня, будинок 7 |
Контактна особа: |
Ящишин Олег +380968465556 arhitektgaysin@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 червня 2023 10:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 червня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 3 645 073,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36 450,74 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник закупівлі має надати забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної страхової гарантії. Розмір забезпечення пропозиції – 0,5% від суми очікуваної вартості закупівлі, яка становить 18 225,40 грн (вісімнадцять тисяч двісті двадцять п'ять грн. 40 коп.) з ПДВ. Строк дії забезпечення пропозиції – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції має бути оформлене у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Учасник надає страхову гарантію, у вигляді електронного документу (файлу в форматі PDF) з одночасним документальним підтвердженням її чинності, шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої на підписання особи та електронно-цифрової печатки фінансової установи, через електронну систему закупівель, з обов’язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс та його версію, яким накладено КЕП (підпис та печатку) для можливості перевірки такого підпису та печатки. За умови, що надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління), учасник повинен надати через електронну систему закупівель довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій на це особі, з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління, тощо) та КЕП печатки фінансової установи. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною та підтверджувати дію страхового захисту фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником умов визначених в тендерній документації «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції», з обов’язковим посиланням на номер, очікувану вартість, вид закупівлі, дату оголошення закупівлі, вказаному на порталі prozorro.gov.ua., а також дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини. Страхова гарантія повинна передбачати гарантоване погодження продовження строку дії забезпечення тендерної пропозиції, у випадку, якщо замовник вимагатиме від учасників продовження строку дії тендерної пропозицій, в порядку передбаченому чинним законодавством, з посиланням на відповідні законодавчі норми. Учасник закупівлі під час надання забезпечення пропозиції, для підтвердження права Гаранта на здійснення відповідної діяльності, через електронну систему закупівель надає також скановані копії наступних документів: - свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ; - ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків видану НБУ (або інформацію від фінансової установи у вигляді довідки, яка підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність). Страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на бенефіціара не можуть покладатись будь-які витрати пов’язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення тендерної пропозиції. Учасник у складі пропозиції надає підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (лист від страхової компанії з зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі та копію платіжного доручення). Положення страхової гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами), Правилам добровільного страхування фінансових ризиків або змін до Правил, що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії. Положення Договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації не можуть містити умов, що суперечать тексту страхової гарантії та будь-яким чином обмежують права бенефіціара. Надання договору добровільного страхування у складі пропозиції не є обов’язковим, але, у разі його ненадання з боку учасника, текст «страхової гарантії» має містити підтвердження щодо відповідності умов страхового договору – умовам самої «страхової гарантії», наданої згідно цього договору та вимог тендерної документації Замовника. Текст «страхової гарантії» не може містити: - умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім закінчення строку дії договору страхування фінансового ризику); - умов, що застрахованим ризиком є нанесення збитків (втрат, тощо) подібного змісту: «Страховик виплачує страхове відшкодування за нанесені Вигодонабувачу збитки, що визнані страхувальником у добровільному порядку за попередньою згодою страховика або встановлена рішенням суду, що набуло чинності»; - умов про обов’язкове надання принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; - умови про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії, про що у складі пропозиція надається лист-гарантія в довільній формі адресований Замовнику від установи, що видала гарантію. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 18225.4 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
«Капітальний ремонт дорожнього покриття ділянки вул. Соборна в с. Крутогорб, Гайсинського району, Вінницької області» (Код згідно ДК 021:2015 – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | «Капітальний ремонт дорожнього покриття ділянки вул. Соборна в с. Крутогорб, Гайсинського району, Вінницької області» (Код згідно ДК 021:2015 – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 червня 2023 10:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 червня 2023 10:25 |
Оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями.doc | |
01 червня 2023 10:25 |
Тендерна документація.doc | |
01 червня 2023 10:25 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx | |
01 червня 2023 10:25 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx | |
01 червня 2023 10:25 |
Додаток 3 до тендерної документації.docx | |
01 червня 2023 10:25 |
Додаток 4 до тендерної документації.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-13-000015 ● 96caee2e503d41d8bf865e0483deebbb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 вересня 2023 15:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.09.2023 №72-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 03 серпня 2023 року №003100-18/8714-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 13.09.2023 №72-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8. UA-2023-06-01-002675-a 01.06.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-22 16:11:23
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту дорожнього покриття ділянки вул. Соборна в с. Крутогорб, Гайсинського району, Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-06-01-002675-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-26 11:12:25
Відповідь на запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту дорожнього покриття ділянки вул. Соборна в с. Крутогорб, Гайсинського району, Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-06-01-002675-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь
ВІДДІЛ МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ, ЖКГ, БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ГАЙСИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ у відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 22.09.2023 року, у межах проведення моніторингу закупівлі робіт за предметом «Капітальний ремонт дорожнього покриття ділянки вул. Соборна в с. Крутогорб, Гайсинського району, Вінницької області» (Код згідно ДК 021:2015 – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), (ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-01-002675-a), надає пояснення:
Оскільки предметом даної закупівлі є виконання робіт, відповідно до вимог чинного законодавства України, роботи (реконструкція) здійснюються на підставі проектно-кошторисної документації, яка пройшла в установленому порядку експертизу.
Виходячи з викладеного, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проектної-кошторисної документації, експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації від 18.05.2023 №181-23-ЕК та відповідно до вимог чинних будівельних стандартів.
Очікувана вартість закупівлі була визначена відповідно до зведеного кошторисного розрахунку, ґрунтуючись на висновку позитивного експертного звіту (документи додаються).
Відповідно до рішення №2 від 26 червня 2023 року Гайсинської міської ради "Про внесення змін до Програми "Реконструкція, ремонт та утримання вулиць і доріг" Гайсинської міської територіальної громади на 2022-2022 роки затверджено обсяги фінансування на 2023 рік по об'єкту "Капітальний ремонт дорожнього покриття ділянки вул. Соборна в с. Крутогорб, Гайсинського району, Вінницької області в сумі 3 739 517,00 грн., які були виділені згідно рішення № 6 49 сесії Гайсинської міської ради 8 скликання від 26.06.2023 року «Про внесення змін до рішення 44 позачергової сесії Гайсинської міської ради 8 скликання від 23.12.2022 р. № 9 «Про бюджет Гайсинської міської територіальної громади на 2023 рік»» ( документи додаються).
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне. Відділ містобудування, архітектури, ЖКГ, благоустрою, інфраструктури Гайсинської міської ради є виконавчим органом місцевого самоврядування тому, враховуючи вимоги пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» Замовник не відноситься до суб’єктів, які зобов’язані обов’язково оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість предмета закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
1. Надати відповідь на висновок про результати моніторингу: Дата: 03.10.2023 18:14 Висновок про результати моніторингу Виявлені Тип порушень: • Інші порушення законодавства у сфері закупівель Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому та притягнення до відповідальності осіб, якими допущене порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 03 жовтня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу містобудування, архітектури, ЖКГ, благоустрою, інфраструктури Гайсинської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 01 червня 2023 року (протокол №80), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ДОРСТРОЙ», протокол розгляду тендерної пропозиції уповноваженою особою від 12 червня 2023 року №86, повідомлення про намір укласти договір, договір від 22 червня 2023 року №58, звіт про результати проведення процедури закупівлі та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 26 вересня 2023 року, отримані від Замовника через електронну систему закупівель. Пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами від 16 грудня 2020 року №1266) (далі – Постанова №710) зобов’язано головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Open Budget – Державний вебпортал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/ 43988116/profile) Замовник є головним розпорядником бюджетних коштів. На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 22 вересня 2023 року про надання пояснень, інформації та документів, зокрема щодо посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник зазначив, що він не відноситься до суб’єктів, які зобов’язані обов’язково оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість предмета закупівлі, оскільки він є виконавчим органом місцевого самоврядування. Отже, Замовник на порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710 не оприлюднив інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на сторінці вебсайту. Відповідь ВІДДІЛ МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ, ЖКГ, БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ГАЙСИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ у відповідь на висновок про результати моніторингу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 03.10.2023 року, у межах проведення моніторингу закупівлі робіт за предметом «Капітальний ремонт дорожнього покриття ділянки вул. Соборна в с. Крутогорб, Гайсинського району, Вінницької області» (Код згідно ДК 021:2015 – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), (ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-01-002675-a), надає пояснення: 1.Відповідно до висновку про результати моніторингу Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 03.10.2023 р. ваші зауваження прийнято до уваги та вжито відповідних заходів, а саме: опубліковано на сайті Гайсинської міської ради обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Посилання: https://haisyn-municipality.gov.ua/pub-info/68421-obgruntuvannia-texnicnix-ta-iakisnix-xarakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-biudzetnogo-priznacennia-ocikuvanoyi-vartost Дякую за вказані порушення. В подальшому зобов’язуюсь виконувати пункт 41 Постанови КМУ №710 (зізмінами) від 11.10.2016 р «Про ефективне використання державних коштів» а саме: оприлюднювати інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці вебсайту Гайсинської міської ради.
2023-10-05 08:51:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 червня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" |
3 582 904,80
UAH з ПДВ
|
3 582 904,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" #33819662 |
Переможець |
3 582 904,80
UAH з ПДВ
|
12 червня 2023 09:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2024 11:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 липня 2023 14:59
|
Додаткова угода №1.PDF | зміни до договору |
25 липня 2023 14:58
|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2023 14:17
|
Договір.PDF | укладений |
22 червня 2023 14:16
|
Додаток №1 до Договору (Договірна ціна).PDF | укладений |
22 червня 2023 14:16
|
Додаток №2 (Календарний графік виконання робіт).PDF | укладений |
22 червня 2023 14:16
|
Додаток №3 (Календарний план-графік фінансування робіт).PDF | укладений |
22 червня 2023 14:16
|
Локальний кошторис на будівельні роботи.PDF | укладений |
22 червня 2023 14:16
|
Перелік оснорвних матеріальних ресурсів.PDF | укладений |
22 червня 2023 14:16
|
Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису.PDF | укладений |
22 червня 2023 14:16
|
Розрахунок загальновиробничих витрат.PDF | укладений |
22 червня 2023 14:16
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Капітальний ремонт дорожнього покриття ділянки вул. Соборна в с. Крутогорб, Гайсинського району, Вінницької області» (Код згідно ДК 021:2015 – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) | 1 | роботи |
3 582 904,80
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В Договорі №58 від 22.06.2023 р. внесено зміни: 1. Розділ «ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ, БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ І ПІДПИСИ СТОРІН» викладено в новій редакції (в розділі 11 «ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ, БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ І ПІДПИСИ СТОРІН» змінено розрахунковий рахунок Замовника на Р/р UA588201720344281004400104672) |
Номер договору про закупівлю: | 58 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Капітальний ремонт дорожнього покриття ділянки вул. Соборна в с. Крутогорб, Гайсинського району, Вінницької області» (Код згідно ДК 021:2015 – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) | 1 | роботи |
3 582 904,80
UAH з ПДВ
|