Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт із заміни обладнання вузла обв'язки системи ГВП у житловому будинку за адресою м.Дніпро, вул. Сімферопольська, 11
Очікувана вартість
106 450,00 UAH
UA-2021-09-09-012933-c a284c0ad2d704fd5b21ea2135013334b
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анатолій Набоков

380633409477 avosmd@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44124263
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75
Контактна особа: Анатолій Набоков
380633409477
avosmd@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2021 19:03
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 вересня 2021 00:00
Очікувана вартість: 106 450,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 532,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Банківська гарантія
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 3193.5 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт із заміни обладнання вузла обв'язки системи ГВП у житловому будинку за адресою м.Дніпро, вул. Сімферопольська, 11
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Сімферопольська, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник може передбачати аванс на придбання матеріалів, конструкцій, виробів, який не повинен перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт (п.19 Постанови №1764 від 27.12.2001р. «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами). У разі надання авансу Замовник керується Положенням щодо здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг управлінням з питань самоорганізації населення Дніпровської міської ради у 2021 році, затвердженим наказом управління з питань самоорганізації населення Дніпровської міської ради та з урахуванням умов Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Аванс надається протягом 30 (тридцяти) робочих днів на підставі рахунку-фактури за умови наявного бюджетного фінансування. Підрядник зобов’язується використовувати отриманий аванс на придбання та постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після отримання авансу. Після закінчення тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику, якщо інше не передбачено Законом або іншими нормативними документами. У разі перерахування авансу Підряднику, при умові, що до кінця бюджетного року залишається менше трьох місяців, Підрядник зобов’язується використати або повернути одержаний аванс до 25 грудня поточного року Аванс 30 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунків на оплату робіт, протягом 30 робочих днів після підписання актів здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в; проміжними платежами в міру виконання робіт, які надаються не пізніше 25 числа поточного місяця для перевірки Замовнику Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Банківська гарантія

Сума забезпечення: 3193.5 UAH
09 вересня 2021 19:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2021 19:02
!ДОДАТОК 1 до оголошення (1).docx
09 вересня 2021 19:02
!Додаток 4 (1).docx
09 вересня 2021 19:02
!Додаток 2 (2).docx
09 вересня 2021 19:02
!ДОДАТОК 3 до оголошення (2).docx
09 вересня 2021 19:02
!Оголошення_про_проведення_закупiвлi.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 вересня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ТЕПЛОЕКОСИСТЕМИ" 106 450,00
UAH з ПДВ
106 450,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

16 вересня 2021 14:37
Електронний підпис
16 вересня 2021 14:37
Дозвил газ.pdf
16 вересня 2021 14:37
IMG_0002.pdf
16 вересня 2021 14:37
Договор Слобожанский.pdf
16 вересня 2021 14:37
!Додаток_2_(2).docx
16 вересня 2021 14:37
71_ДЦ_ОПР.pdf
16 вересня 2021 14:37
Дозвил балоны.pdf
16 вересня 2021 14:37
IMG_0009.pdf
16 вересня 2021 14:37
справка ПРИВАТ.pdf
16 вересня 2021 14:37
Приказ.pdf
16 вересня 2021 14:37
IMG_0013-1.pdf
16 вересня 2021 14:37
КОШТОРИС.pdf
16 вересня 2021 14:37
IMG_0011.pdf
16 вересня 2021 14:37
Пiдписаний_лицензия.pdf
16 вересня 2021 14:37
УСТАВ_ПОЛНЫЙ.pdf
16 вересня 2021 14:37
ІВАНОВ.jpg
16 вересня 2021 14:37
71_ДЦ_ДФ_2-1-1.pdf
16 вересня 2021 14:37
КАМЕНСКОЕ.pdf
16 вересня 2021 14:37
IMG_0007.pdf
16 вересня 2021 14:37
scan_20191224111831 (2).pdf
16 вересня 2021 14:37
!Додаток_4_(1).docx
16 вересня 2021 14:37
вiдгук_ТВЕРС_КА_19.pdf
16 вересня 2021 14:37
IMG_0010.pdf
16 вересня 2021 14:37
ТВЕРСКАЯ 19.pdf
16 вересня 2021 14:37
IMG_0001.pdf
16 вересня 2021 14:37
справка УКРСИББАНК.pdf
16 вересня 2021 14:37
Пiдписаний_Dovirenist_Kovalenko.pdf
16 вересня 2021 14:37
кв. 2.rtf
16 вересня 2021 14:37
71_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
16 вересня 2021 14:37
Лицензия с 2017.pdf
16 вересня 2021 14:37
Пiдписаний_G0921-0360-GL_tender.pdf
16 вересня 2021 14:37
Витяг з ЄДР 28.08.2021.pdf
16 вересня 2021 14:37
71.imd
16 вересня 2021 14:37
IMG_0008.pdf
16 вересня 2021 14:37
71_ДЦ_ИВР.pdf
16 вересня 2021 14:37
IMG_0003.pdf
16 вересня 2021 14:37
scan_20191224112749.pdf
16 вересня 2021 14:37
работы к лицензии 2017.pdf
16 вересня 2021 14:37
G0921-0360-G_Zayava_Cover_fax_PROZORRO.pdf
16 вересня 2021 14:37
ПАНИКАХИ.pdf
16 вересня 2021 14:37
Баланс 2020.pdf
16 вересня 2021 14:37
ндс.pdf
16 вересня 2021 14:37
71_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
16 вересня 2021 14:37
71_ДЦ_ДЦ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕПЛОЕКОСИСТЕМИ"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕПЛОЕКОСИСТЕМИ"
#39312527
Відхилено 106 450,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2021 18:49

Документи

28 вересня 2021 18:49
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій