Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
шини для транспорту підприємства
Очікувана вартість
7 900 000,00 UAH
UA-2024-09-09-006509-a ● a26c6829a6ce496bbc9d627bf8a93ea0
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство Сумської міської ради "Електроавтотранс" |
Код ЄДРПОУ: | 03328540 |
Місцезнаходження: | 40007, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Харківська, буд. 113 |
Контактна особа: |
Наталія Синиця +380542700975 stu_zakupki@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 вересня 2024 13:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 вересня 2024 13:02 |
Початок аукціону: | 18 вересня 2024 14:16 |
Початок аукціону: | 18 вересня 2024 14:16 |
Очікувана вартість: | 7 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 79 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник надає Замовнику забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії у розмірі, яка складає: 200 000,00 (двісті тисяч) грн. Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не перевищує 3 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією. Строк дії забезпечення – не менше 90 днів. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», а саме: 2.2. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - банківська гарантія), видана банком (далі - гарант). 2.3. Терміни зазначені у вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції (далі - форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 2.4. Реквізити гарантії, визначені тендерною документацією, є обов’язковими для складання гарантії. 2.5. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування — для юридичної особи; - прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - для принципала юридичної особи - резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків – для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 2.6. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим); - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 2.7. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 2.8. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 2.9. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням тендерної пропозиції (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації), відхиляється Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Комунальне підприємство Сумської міської ради «Електроавтотранс» Р/р UA403138490000026005010002977 в ПАТ АКБ «Індустріалбанк», МФО 313849 Код ЄДРПОУ 03328540 ІПН 033285418194 2.10 У разі якщо тендерні пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), розмір забезпечення тендерної встановлюється замовником виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота). Банківська гарантія має бути надана банківською установою, що не визнана у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно неї не відкрито ліквідаційну процедуру. 2.11. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції обов’язково надає Замовнику оригінал банківської гарантії у форматі PDF, або у вигляді документу з електронним підписом, ліцензію НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію Учаснику, завірену банком-гарантом. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 200000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 штука
Автошина 12.00 R20 154/149J з камерою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
200 штука
Автошина 275/70 R22.5 150/145J
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
20 штука
Автошина 9.00 R20 144/142K PR16 з камерою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
20 штука
Автошина 235/75 R17.5 132/130M
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
10 штука
Автошина 235/75 R17.5 132/130M
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
30 штука
Автошина 8.25 R20 125/122K PR10 з камерою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
40 штука
Автошина 215/75 R17.5 126/124M
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
80 штука
Автошина 215/75 R17.5 126/124M
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
4 штука
Автошина 225/70R15 100T
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
12 штука
Автошина 175/70R13 82T
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
6 штука
Автошина 185/75 R16C 104/102
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
4 штука
Автошина 235/65 R16C 115/113R
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
12 штука
Автошина 175/70R13 82T
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 вересня 2024 13:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 вересня 2024 13:21 |
ТД шини 2024 рік_09.09.24.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Навмисне звуження кола учасників
Дата подання: 13 вересня 2024 15:21
Дата відповіді: 16 вересня 2024 22:45
Шановний Замовнику. Ваша тендерна документація містить дискримінаційні вимоги. Ви вимагаєте надати: Сертифікат відповідності на ім’я Учасника, виданий акредитованим органом з оцінки відповідності (атестат про акредитацію органу надати у складі тендерної пропозиції), що підтверджує характеристики товару, зазначені в Таблиці 1 цього Додатку (дана вимога стосується товару, що вимагається за позиціями 1-8 Таблиці №1). Хочемо зазначити, що зідно Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26 січня 2018р. № 93, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 16 лютого 2018р. за № 194/31646, шини не підлягають обов’язковій сертифікації в Україні.
Також хочемо зауважити, що вимоги надати Сертифікат на систему управління щодо протидії корупції, виданий на ім’я Учасника, оптової торгівлі деталями та приладдям для автотранспортних засобів, виданий органом сертифікації, відповідно до вимог, зокрема ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування та надати Оригінал сертифікату, виданий на ім’я учасника виданий органом сертифікації, відповідно до вимог, зокрема ДСТУ ISO 45001:2019 «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці» жодним чином не мають відношення до підтвердження якості товару. Зазначаючи такі вимоги Ви навмисно звужуєте коло потенційних учасників. Просимо видалити з тедерної документації зазначені вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику. Дякуємо за інтерес до нашої закупівлі. У відповідь на ваше запитання повідомляємо, що п. 31 ч. першої статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відомості, які мають зазначатися замовником у тендерній документації установлені частиною другою статті 22 Закону. У свою чергу, відповідно до частини першої статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Водночас замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. У даному випадку Замовником було визначено необхідні технічні характеристики предмета закупівлі та відповідно спосіб їх підтвердження у вигляді сертифікату відповідності.
Як визначено частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення певних характеристик товару, робіт чи послуг замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Тобто Закон передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати та не забороняє вимагати саме сертифікати ISO.
Замовник потребує закупівлі відповідного товару з убезпеченням себе від недобросовісних постачальників, які спочатку виграють тендер, але в подальшому або не можуть виконати замовлення або не в змозі виконати поставку належним чином, запрошуючи в учасників сертифікат ISO, замовник отримує підтвердження того, що учасник є надійним постачальником, адже процедура отримання сертифікату ISO передбачає багатоетапну перевірку постачальника/виробника стандартам якості, навіть якщо учасник виграє тендер в подальшому він повинен проходити наступні етапи/періодичні перевірки відповідності стандарту ISO, адже це довготриваюча процедура з періодичним проходження атестації на відповідність.
І саме сертифікація ISO є набором стандартів, спрямованих на контроль та управління різними аспектами діяльності компанії учасника торгів, включаючи управління документацією, виробництвом та виробничими процесами, та гарантує споживачам, що продукція відповідає стандартам, є безпечною та високоякісною.
Саме з цією метою Замовник встановив умову про надання учасниками сертифікатів ISO, для убезпечення себе від купівлі неякісного товару або товару у недобросовісного постачальника.
Додатково звертаємо увагу, що КП здійснює перевезення пасажирів Сумської міської територіальної громади, в тому числі пільгове перевезення окремих категорій громадян, та транспорт підприємства може використовуватися для евакуації населення у випадку необхідності. У зв’язку з специфікою діяльності підприємства, ми повинні розраховувати не лише на найбільш економічну пропозицію та якісний товар, але й обирати найбільш надійних постачальників, щоб безперешкодно надавати послуги з перевезення пасажирів.
З огляду на вище викладене, Замовник не вбачає необхідність внесення змін в ТД.
Як визначено частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення певних характеристик товару, робіт чи послуг замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Тобто Закон передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати та не забороняє вимагати саме сертифікати ISO.
Замовник потребує закупівлі відповідного товару з убезпеченням себе від недобросовісних постачальників, які спочатку виграють тендер, але в подальшому або не можуть виконати замовлення або не в змозі виконати поставку належним чином, запрошуючи в учасників сертифікат ISO, замовник отримує підтвердження того, що учасник є надійним постачальником, адже процедура отримання сертифікату ISO передбачає багатоетапну перевірку постачальника/виробника стандартам якості, навіть якщо учасник виграє тендер в подальшому він повинен проходити наступні етапи/періодичні перевірки відповідності стандарту ISO, адже це довготриваюча процедура з періодичним проходження атестації на відповідність.
І саме сертифікація ISO є набором стандартів, спрямованих на контроль та управління різними аспектами діяльності компанії учасника торгів, включаючи управління документацією, виробництвом та виробничими процесами, та гарантує споживачам, що продукція відповідає стандартам, є безпечною та високоякісною.
Саме з цією метою Замовник встановив умову про надання учасниками сертифікатів ISO, для убезпечення себе від купівлі неякісного товару або товару у недобросовісного постачальника.
Додатково звертаємо увагу, що КП здійснює перевезення пасажирів Сумської міської територіальної громади, в тому числі пільгове перевезення окремих категорій громадян, та транспорт підприємства може використовуватися для евакуації населення у випадку необхідності. У зв’язку з специфікою діяльності підприємства, ми повинні розраховувати не лише на найбільш економічну пропозицію та якісний товар, але й обирати найбільш надійних постачальників, щоб безперешкодно надавати послуги з перевезення пасажирів.
З огляду на вище викладене, Замовник не вбачає необхідність внесення змін в ТД.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 вересня 2024 14:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА" |
7 898 711,40
UAH з ПДВ
|
7 898 711,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Черних Максим Олександрович |
7 900 000,00
UAH з ПДВ
|
7 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА" #37976553 |
Переможець |
7 898 711,40
UAH з ПДВ
|
18 вересня 2024 23:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2024 16:45
|
Дод.угода 1 від 31.12.2024 ТОВ Вікунг Ойл Україна.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2024 16:43
|
Електронний підпис | укладений |
26 вересня 2024 16:47
|
Дог.282 від 26.09.2024 Шини.pdf | укладений |
26 вересня 2024 16:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 282 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |