Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Будівництво водопровідних мереж в с. Гірне Гірненської сільської ради Стрийського району Львівської області. Коригування»
Очікувана вартість
22 054 960,00 UAH
UA-2023-09-29-008879-a ● a23f61e32bcf47898b9c186c204c1a54
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Басейнове управління водних ресурсів річок Західного Бугу та Сяну |
Код ЄДРПОУ: | 01038909 |
Вебсайт: | https://buvrzbts.davr.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 79017, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Родини Крушельницьких, 14 |
Контактна особа: |
Мар'яна Сулик +380322751028 lvivvodres@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 вересня 2023 15:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 жовтня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 09 жовтня 2023 14:18 |
Початок аукціону: | 09 жовтня 2023 14:18 |
Очікувана вартість: | 22 054 960,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 110 274,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Будівництво водопровідних мереж в с. Гірне Гірненської сільської ради Стрийського району Львівської області. Коригування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 45-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 жовтня 2023 17:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 жовтня 2023 17:47 |
Перелік змін до ТД (04.10.23).docx | |
04 жовтня 2023 17:47 |
ТД ГІРНЕ будівництво 2023 04.10.23 (нова редакція).docx | |
29 вересня 2023 15:34 |
ТД ГІРНЕ будівництво 2023.docx |
04 жовтня 2023 17:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 жовтня 2023 17:47 |
Перелік змін до ТД (04.10.23).docx
|
|||
04 жовтня 2023 17:47 |
ТД ГІРНЕ будівництво 2023 04.10.23 (нова редакція).docx
|
|||
29 вересня 2023 15:34 |
ТД ГІРНЕ будівництво 2023.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інженер з охорони праці
Дата подання: 02 жовтня 2023 17:37
Дата відповіді: 03 жовтня 2023 17:18
Відповідно до Додатку 1 Пункту 2.3. Обов’язкова наявність інженера з охорони праці (будівництво), який має відповідний сертифікат та/або посвідчення з охорони праці (будівництво). Водночас, відповідно до чинного законодавства, у зв’язку із відсутністю в штатному розписі підприємства окремої посади інженера з охорони праці, функції відповідальності за охорону праці та техніку безпеки можуть бути покладені на іншого працівника на підставі наказу по підприємству, якщо останній пройшов відповідне навчання з питань охорони праці. Водночас, тендерна документація не повинна містити дискримінаційних умов. Чи буде замовник вважати достатнім виконанням вищезазначеної вимоги надання документів, що підтверджують факт виконання функцій інженера з охорони праці на іншого працівника, якщо окремої посади інженера з охорони праці не передбачено, з наданням документів, що підтверджують виконання останнім таких функцій та проходження ним відповідного навчання?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: -Так достатньо працівника з покладенням на нього функцій інженера з охорони праці + для уникнення розбіжностей буде внесено відповідні зміни в тендерну документацію
Аналогічний договір
Дата подання: 02 жовтня 2023 17:47
Дата відповіді: 03 жовтня 2023 17:19
Замовник вимагає наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договор. Аналогічними роботами в даному тендері вважати роботи з реконструкції або прокладання тепло- водо мереж, каналізаційних мереж. (можливо у складі виконання основного договору). Просимо Замовника уточнити аналогічним буде вважатися або прокладання тепло-мереж, або прокладання водо-мереж, або прокладання каналізаційних мереж , чи прокладання тепло- водо мереж, каналізаційних мереж в одному договорі. А також просимо пояснити значення слів Замовника "можливо у складі виконання основного договору". дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: -Основним предметом закупівлі є будівництво водопровідних мереж, відповідно «водо» є основою. Тож Аналогічним вважатиметься :
1. реконструкція/прокладання тепло- водо мереж, каналізаційних мереж - в одному договорі
або
2. реконструкція/прокладання водопровідних мереж
"можливо у складі виконання основного договору" – предмет основного договору може бути не прокладання водо-мережі, але в його складі обов’язково має бути прокладання зовнішніх водопровідних мереж (наприклад - договір на будівництво інженерної споруди +додатково проведення зовнішніх водо-мереж)
1. реконструкція/прокладання тепло- водо мереж, каналізаційних мереж - в одному договорі
або
2. реконструкція/прокладання водопровідних мереж
"можливо у складі виконання основного договору" – предмет основного договору може бути не прокладання водо-мережі, але в його складі обов’язково має бути прокладання зовнішніх водопровідних мереж (наприклад - договір на будівництво інженерної споруди +додатково проведення зовнішніх водо-мереж)
Дозволи
Дата подання: 02 жовтня 2023 18:00
Дата відповіді: 03 жовтня 2023 17:22
Замовник вимагає надати скан-копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на право виконання робіт підвищеної небезпеки:
- Роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах). Дані роботи є роботами підвищеної небезпеки та можуть виконуватися на основі Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки. Чи буде достатньо для виконання даної вимоги надання такого Дозволу?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: -Так, в ТД вказано або дозвіл або декларація (додаток 1, передостанній пункт)
спецнавчання
Дата подання: 03 жовтня 2023 08:55
Дата відповіді: 03 жовтня 2023 17:24
Замовник вимагає щоб виконавець робіт повинен пройти спецнавчання на право з безпечного ведення робіт в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі, на підтвердження чого учасник повинен надати копію відповідного посвідчення. Просимо уточнити яке саме спецнавчання, у яких установах та яке посвідчення буде достатнім для виконання даної вимоги?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Навчання проводиться в порядку п5.3 глави 5 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з охорони праці затвердженого наказом Держкомітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005р. №15. За результатами навчання видається посвідчення про перевірку знань. Пройти навчання можливо у галузевих навчальних центрах.
Уточнення кваліфікаційних вимог
Дата подання: 03 жовтня 2023 20:31
Дата відповіді: 04 жовтня 2023 17:45
Замовником в частині кваліфікаційних вимог вимагається надання, в тому числі, інформації на підтвердження факту проходження інженером з охорони праці навчання з порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва, обстежень, оцінки технічного стану та паспортизації виробничих будівель і споруд в процесі їх експлуатації, а також «Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду". При цьому ані технічним завданням, ані іншими вимогами до предмета закупівлі НЕ передбачено жодних робіт та\чи послуг з проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва, обстежень, оцінки технічного стану та паспортизації виробничих будівель і споруд в процесі їх експлуатації, чи підготовки теплових господарств до опалювального періоду. Обстеження прийнятого об'єкта будівництва чи його паспортизація НЕ є предметом закупівлі, а об'єкт будівництва НЕ є тепловим господарством. Водночас вимоги до учасників повинні бути обґрунтованими, а тендерна документація НЕ повинна містити дискримінаційних вимог. Просимо Замовника внести зміни в тендерну документацію шляхом виключення вищезазначеної вимоги як такої, що є необгрунтованою, надмірною та не має відношення до предмету закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваше звернення враховано, відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію
Уточнення умов договору
Дата подання: 04 жовтня 2023 11:38
Дата відповіді: 04 жовтня 2023 17:45
Шановний Замовнику! Проєкт договору містить,певні умови, які не узгоджуються з чинним на момент подачі цієї пропозиції законодавством, а саме:
1) п. 3.2: "Коригування твердої ціни відбувається лише у випадках передбачених законодавством що регулює сферу державних закупівель, Постанови КМУ від 01.08.2005р. №668 та Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293". - Правила визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 давно вже не чинні, натомість прийнято їм на заміну кошторисна настанова КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджена наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та введена в дію 08.11.2021 (далі — Настанова).
2) п. 3.4: "Договором підряду передбачено застосування понижувальних коефіцієнтів до усереднених показників для визначення трудовитрат працівників, заробітна плата яких враховується в загальновиробничих витратах та коштів на покриття решти статей загальновиробничих витрат, які передбачаються прямих витратах, якщо підрядник не надає та не погоджує з замовником обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася в його організації за попередній звітний період(рік)
Показники адміністративних витрат визначаються підрядником на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася в організації підрядника за попередній звітний період (рік), та завантаженості будівельної організації, погоджуються з Замовником і використовуються при проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт." - Настанови НЕ містять ЖОДНИХ вимог в частині застосування понижувальних коефіцієнтів. Натомість регламентують право Підрядника використовувати усереднені показники, визначають такі показники в окремому додатку для використання при проведенні взаєморозрахунків та не передбачають надання ЖОДНИХ документів для окремого погодження Замовником у випадку їх використання таких усереднених показників.
ПРОСИМО Замовника привести проєкт договору у відповідність до чинного законодавства в цій частині.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваше звернення враховано, відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію
регулятор тиску
Дата подання: 05 жовтня 2023 15:13
Дата відповіді: 05 жовтня 2023 16:12
п.53 технічного завдання, локальний кошторис №2-1-1 - регулятор тиску M-310TIS. Прошу уточнити діаметр регулятора.
Відповідь: діаметр регулятора 100мм
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-09-29-008879-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМТЕХНАЛАДКА", Код ЄДРПОУ:25155206
Дата подання: 25 жовтня 2023 17:26
Не погоджуємось з рішенням Замовника
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу, що згідно Кваліфікаційних критеріїв (Додаток 1 до тендерної документації) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід підтверджуються у тому числі сканованими оригіналами або копіями чинних посвідчень про проходження навчання та перевірку знань з охорони праці, серед яких зазначались правила безпечної та технічної експлуатації електроустановок споживачів. Хочемо зазначити, що учасник-переможець ТОВ «КУЛЕВ -ІНВЕСТ» надав видані посвідчення на інженера з охорони праці та виконавця робіт лише в частині правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів. При усуненні виявлених невідповідностей в поданій пропозиції, учасник дану вимогу не виправив, аргументуючи тим, що навчання та атестація фахівців щодо правил технічної експлуатації електроустановок споживачів здійснюється на підставі НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів» затверджуючий документ - Наказ від 09.01.1998 N 4 Про затвердження Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів; режим доступу до публічної інформації на підтвердження чинності: [http://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page?id_doc=48644].
Ви, як Замовник погодились з цим і визнали учасника переможцем, але ми як Учасник даної закупівлі не погоджуємось з Вашим рішенням, так як вважаємо, що учасник ТОВ «КУЛЕВ -ІНВЕСТ» не виконав вимоги тендерної документації, а також не усунув невідповідності в своїй пропозиції. Доводимо до Вашого відома, що Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів (далі – ПТЕЕС) затверджені наказом Міністерства палива та енергетики України від 25.07.2006 № 258. Остання редакція відбулася ще у 2017 році, коли міністерство змінило деякі аспекти призначення особи, відповідальної за електрогосподарство користувача. Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджені у 2006 році та є чинними і в 2023 році, тобто навчання працівників за цими правилами проводиться окремо та відповідно посвідчення є цим підтвердженням.
Розгорнути
Згорнути
Ви, як Замовник погодились з цим і визнали учасника переможцем, але ми як Учасник даної закупівлі не погоджуємось з Вашим рішенням, так як вважаємо, що учасник ТОВ «КУЛЕВ -ІНВЕСТ» не виконав вимоги тендерної документації, а також не усунув невідповідності в своїй пропозиції. Доводимо до Вашого відома, що Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів (далі – ПТЕЕС) затверджені наказом Міністерства палива та енергетики України від 25.07.2006 № 258. Остання редакція відбулася ще у 2017 році, коли міністерство змінило деякі аспекти призначення особи, відповідальної за електрогосподарство користувача. Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджені у 2006 році та є чинними і в 2023 році, тобто навчання працівників за цими правилами проводиться окремо та відповідно посвідчення є цим підтвердженням.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 жовтня 2023 17:20
За результатами розгляду Вимоги UA-2023-09-29-008879-a.c1 Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМТЕХНАЛАДКА" (код ЄДРПОУ 25155206), розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 25.10.23 о 17:25 за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-09-29-008879-a, Уповноваженою особою встановлено наступне:
Стосовно вимоги ТОВ "РЕМТЕХНАЛАДКА" (код ЄДРПОУ 25155206) відмінити рішення про обрання переможцем ТОВ «КУЛЕВ-ІНВЕСТ»:
п. 55-67 Особливостей та Стаття 18 Закону визначає порядок оскарження процедур закупівель. Для реалізації захисту прав учасників закупівель, які вважають, що їхні права порушені та можуть бути відновлені шляхом скасування рішення уповноваженої особи, законодавством чітко встановлено порядок оскарження. Водночас, уповноважена особа, яка відповідає за здійснення процедур закупівель, зобов’язана діяти виключно в межах Закону. Виходячи з вищезазначеного, уповноважена особа не має права скасовувати рішення про визначення переможця, прийняте в результаті розгляду його тендерної пропозиції, та розглядати наступні тендерні пропозиції на підставі поданої вимоги. Повернення замовником на етап «кваліфікація учасників» вимоги, не передбачено нормами чинного законодавства та було б його порушенням
Водночас, з метою забезпечення принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, в інформативному порядку повідомляємо:
Відповідно до вимог Додатка №1 тендерної документації (пп. 2.3, 2.4) вимагалось надання чинних посвідчень САМЕ З ОХОРОНИ ПРАЦІ, в тому числі в частині «Правил безпечної та технічної експлуатації електроустановок споживачів». Тобто, Замовник мав на меті перевірити саме кваліфікацію працівників учасників з точки зору їх знань нормативних актів з охорони праці в цій частині вимог, а не факту проходження специфічного навчання стосовно певної вузькопрофільної сфери діяльності.
Звертаємо увагу, що там, де необхідність відповідності кваліфікації працівників вимогам чіткого нормативу була обґрунтована специфікою предмету закупівлі, тендерна документація містила таке посилання, наприклад, «згідно НПАОП 45.2-7.02-12(Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві)».
Замовником не встановлювались вимоги щодо надання окремих посвідчень: щодо як «безпечної», так і «технічної» експлуатації електроустановок, або посвідчень саме відповідно до Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (далі - ПТЕЕС), затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України від 25.07.2006 №258.
Так, зазначений Наказ є чинним, проте звертаємо увагу на преамбулу Наказу:
«Відповідно до вимог Закону України "Про електроенергетику", Положення про Міністерство палива та енергетики України, затвердженого Указом Президента України від 14 квітня 2000 року № 598, з метою дотримання єдиних положень і вимог щодо організації експлуатації електроустановок споживачів електроенергії, виконання яких забезпечуватиме надійну, безпечну та ефективну роботу цих електроустановок, НАКАЗУЮ:».
Відповідно до п. 1.1 ПТЕЕС «Ці Правила встановлюють основні організаційні й технічні вимоги до експлуатації електроустановок та електрообладнання (далі - електроустановки) споживачів і направлені на забезпечення надійної, безпечної та раціональної експлуатації електроустановок. Правила поширюються на діючі електроустановки на напругу до 150 кВ включно, які належать суб’єктам господарювання - споживачам електроенергії незалежно від форм власності та відомчої належності, що використовують електричну енергію для забезпечення власних потреб на підставі договору, а також населення, яке на правах власності має електроустановки на напругу понад 1 кВ. Правила поширюються також на населення, яке є власниками електроустановок на напругу до 1 кВ, в частині вимірювання опору ізоляції електропроводки.».
Згідно з п. 1.2 ПТЕЕС «Правила обов’язкові для працівників, що здійснюють експлуатацію електроустановок споживачів, функції керування, регулювання режимів електроспоживання, інспектування електроустановок споживачів, а також підприємств, установ та організацій усіх форм власності, що виконують науково-дослідні, проектно-конструкторські і проектні роботи, виготовлення, постачання, монтаж, налагодження, випробування, діагностику, ремонт електроустановок споживачів.».
Отже:
• ПТЕЕС встановлюють основні організаційні й технічні вимоги до експлуатації електроустановок та електрообладнання споживачів і направлені на забезпечення надійної, безпечної та раціональної експлуатації електроустановок;
• предметом закупівлі не передбачено жодних обсягів робіт в частині експлуатації електроустановок споживачів;
• а отже, працівники потенційного переможця закупівлі НЕ БУДУТЬ ВИКОНУВАТИ вищезазначені функції.
А також працівники потенційного підрядника не будуть відповідальними за електрогосподарство замовника, не виконуватимуть в межах доручених робіт пов’язаних із цим функцій.
Натомість, НПАОП – це правила, норми, регламенти, положення, стандарти, інструкції та інші документи, обов'язкові для виконання в сфері охорони праці. Діючий НПАОП за ознакою аналогічний діючому закону. Тому безсумнівним є факт, що фахівець, що пройшов навчання та атестацію щодо правил експлуатації електроустановок споживачів на підставі НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів», отримав відповідне посвідчення у галузевому навчальному центрі в порядку, визначеному Типовим положенням про порядок проведення навчання і перевірки знань з охорони праці (затверджений наказом Держкомітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005р. №15), має підтверджену та достатню кваліфікацію з питань охорони праці для виконання робіт за предметом цієї закупівлі. «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів», затверджені наказом Міністерства праці та соціальної політики від 09.01.1998 року № 93/2533 регламентують порядок безпечного ведення робіт з використанням електроустановок вищої напруги – 220 кВ, проти 150 кВ зазначених в Правилах технічної експлуатації електроустановок споживачів. У часник- переможець підтвердив навчання та атестацію працівників за «Правилами безпечної експлуатації електроустановок споживачів», затвердженими наказом Міністерства праці та соціальної політики від 09.01.1998 року № 93/2533, де в розділі 4 передбачають виконання цілої низки технічних заходів (з п. 4.1 . по п. 4.8.3.) під час експлуатації електроустановок з метою забезпечення їх безпечної експлуатації. Отже проходження навчання з безпечної експлуатації електроустановок споживачів підтверджує в т.ч. обізнаність з вимогами, що ставляться до правил технічної експлуатації електроустановок та вказують на необхідність виконання технічних заходів, що створюють умови для безпечного виконання робіт.
Таким чином, рішення уповноваженої особи замовника по зазначеній процедурі закупівлі є законним та обґрунтованим. Беручи до уваги вищевикладене, вимога UA-2023-09-29-008879-a.c1 учасника ТОВ "РЕМТЕХНАЛАДКА" задоволенню не підлягає.
Стосовно вимоги ТОВ "РЕМТЕХНАЛАДКА" (код ЄДРПОУ 25155206) відмінити рішення про обрання переможцем ТОВ «КУЛЕВ-ІНВЕСТ»:
п. 55-67 Особливостей та Стаття 18 Закону визначає порядок оскарження процедур закупівель. Для реалізації захисту прав учасників закупівель, які вважають, що їхні права порушені та можуть бути відновлені шляхом скасування рішення уповноваженої особи, законодавством чітко встановлено порядок оскарження. Водночас, уповноважена особа, яка відповідає за здійснення процедур закупівель, зобов’язана діяти виключно в межах Закону. Виходячи з вищезазначеного, уповноважена особа не має права скасовувати рішення про визначення переможця, прийняте в результаті розгляду його тендерної пропозиції, та розглядати наступні тендерні пропозиції на підставі поданої вимоги. Повернення замовником на етап «кваліфікація учасників» вимоги, не передбачено нормами чинного законодавства та було б його порушенням
Водночас, з метою забезпечення принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, в інформативному порядку повідомляємо:
Відповідно до вимог Додатка №1 тендерної документації (пп. 2.3, 2.4) вимагалось надання чинних посвідчень САМЕ З ОХОРОНИ ПРАЦІ, в тому числі в частині «Правил безпечної та технічної експлуатації електроустановок споживачів». Тобто, Замовник мав на меті перевірити саме кваліфікацію працівників учасників з точки зору їх знань нормативних актів з охорони праці в цій частині вимог, а не факту проходження специфічного навчання стосовно певної вузькопрофільної сфери діяльності.
Звертаємо увагу, що там, де необхідність відповідності кваліфікації працівників вимогам чіткого нормативу була обґрунтована специфікою предмету закупівлі, тендерна документація містила таке посилання, наприклад, «згідно НПАОП 45.2-7.02-12(Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві)».
Замовником не встановлювались вимоги щодо надання окремих посвідчень: щодо як «безпечної», так і «технічної» експлуатації електроустановок, або посвідчень саме відповідно до Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (далі - ПТЕЕС), затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України від 25.07.2006 №258.
Так, зазначений Наказ є чинним, проте звертаємо увагу на преамбулу Наказу:
«Відповідно до вимог Закону України "Про електроенергетику", Положення про Міністерство палива та енергетики України, затвердженого Указом Президента України від 14 квітня 2000 року № 598, з метою дотримання єдиних положень і вимог щодо організації експлуатації електроустановок споживачів електроенергії, виконання яких забезпечуватиме надійну, безпечну та ефективну роботу цих електроустановок, НАКАЗУЮ:».
Відповідно до п. 1.1 ПТЕЕС «Ці Правила встановлюють основні організаційні й технічні вимоги до експлуатації електроустановок та електрообладнання (далі - електроустановки) споживачів і направлені на забезпечення надійної, безпечної та раціональної експлуатації електроустановок. Правила поширюються на діючі електроустановки на напругу до 150 кВ включно, які належать суб’єктам господарювання - споживачам електроенергії незалежно від форм власності та відомчої належності, що використовують електричну енергію для забезпечення власних потреб на підставі договору, а також населення, яке на правах власності має електроустановки на напругу понад 1 кВ. Правила поширюються також на населення, яке є власниками електроустановок на напругу до 1 кВ, в частині вимірювання опору ізоляції електропроводки.».
Згідно з п. 1.2 ПТЕЕС «Правила обов’язкові для працівників, що здійснюють експлуатацію електроустановок споживачів, функції керування, регулювання режимів електроспоживання, інспектування електроустановок споживачів, а також підприємств, установ та організацій усіх форм власності, що виконують науково-дослідні, проектно-конструкторські і проектні роботи, виготовлення, постачання, монтаж, налагодження, випробування, діагностику, ремонт електроустановок споживачів.».
Отже:
• ПТЕЕС встановлюють основні організаційні й технічні вимоги до експлуатації електроустановок та електрообладнання споживачів і направлені на забезпечення надійної, безпечної та раціональної експлуатації електроустановок;
• предметом закупівлі не передбачено жодних обсягів робіт в частині експлуатації електроустановок споживачів;
• а отже, працівники потенційного переможця закупівлі НЕ БУДУТЬ ВИКОНУВАТИ вищезазначені функції.
А також працівники потенційного підрядника не будуть відповідальними за електрогосподарство замовника, не виконуватимуть в межах доручених робіт пов’язаних із цим функцій.
Натомість, НПАОП – це правила, норми, регламенти, положення, стандарти, інструкції та інші документи, обов'язкові для виконання в сфері охорони праці. Діючий НПАОП за ознакою аналогічний діючому закону. Тому безсумнівним є факт, що фахівець, що пройшов навчання та атестацію щодо правил експлуатації електроустановок споживачів на підставі НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів», отримав відповідне посвідчення у галузевому навчальному центрі в порядку, визначеному Типовим положенням про порядок проведення навчання і перевірки знань з охорони праці (затверджений наказом Держкомітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005р. №15), має підтверджену та достатню кваліфікацію з питань охорони праці для виконання робіт за предметом цієї закупівлі. «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів», затверджені наказом Міністерства праці та соціальної політики від 09.01.1998 року № 93/2533 регламентують порядок безпечного ведення робіт з використанням електроустановок вищої напруги – 220 кВ, проти 150 кВ зазначених в Правилах технічної експлуатації електроустановок споживачів. У часник- переможець підтвердив навчання та атестацію працівників за «Правилами безпечної експлуатації електроустановок споживачів», затвердженими наказом Міністерства праці та соціальної політики від 09.01.1998 року № 93/2533, де в розділі 4 передбачають виконання цілої низки технічних заходів (з п. 4.1 . по п. 4.8.3.) під час експлуатації електроустановок з метою забезпечення їх безпечної експлуатації. Отже проходження навчання з безпечної експлуатації електроустановок споживачів підтверджує в т.ч. обізнаність з вимогами, що ставляться до правил технічної експлуатації електроустановок та вказують на необхідність виконання технічних заходів, що створюють умови для безпечного виконання робіт.
Таким чином, рішення уповноваженої особи замовника по зазначеній процедурі закупівлі є законним та обґрунтованим. Беручи до уваги вищевикладене, вимога UA-2023-09-29-008879-a.c1 учасника ТОВ "РЕМТЕХНАЛАДКА" задоволенню не підлягає.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 жовтня 2023 14:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ" |
19 545 497,72
UAH з ПДВ
|
19 545 497,72
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМТЕХНАЛАДКА" |
21 898 546,73
UAH з ПДВ
|
21 898 546,73
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ" #37409577 |
Переможець |
19 545 497,72
UAH з ПДВ
|
20 жовтня 2023 14:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 жовтня 2023 11:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 15:45
|
ДУ 4 до Д2023-178 06 Гірне.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 15:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2023 13:16
|
ДУ 3 до Д 2023-178 06.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2023 13:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 листопада 2023 11:16
|
ДУ2 до дог2023-178 06 від02,11,23.pdf | зміни до договору |
17 листопада 2023 11:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 листопада 2023 13:53
|
ДУ 1 до Дог2023-178 06 від 02,11,23.pdf | зміни до договору |
06 листопада 2023 12:04
|
Електронний підпис | укладений |
02 листопада 2023 08:58
|
Дог 2023-178 06 від 02.11.23 (скан).pdf | укладений |
02 листопада 2023 08:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (зазначення розміру фінансування ) |
Номер договору про закупівлю: | 2023-178/06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | коригування розміру фінансування на 2023 рік відповідно до внесених змін до Плану заходів |
Номер договору про закупівлю: | 2023-178/06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення договірних зобов'язань на 2023 рік: Вартість робіт по Договору встановлюється окремо по кожному року додатковими угодами. Вартість робіт по Договору в межах бюджетного фінансування на 2023 рік становить 1495985,69 грн з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 2023-178/06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни в додатку до Договору №2 графік виконання робіт та додатку №3 план фінансування будівництва на 2023рік |
Номер договору про закупівлю: | 2023-178/06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |