Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Легкові автомобілі
Очікувана вартість
615 760,00 UAH
UA-2020-02-13-000835-a a23d443f8e9e48b98417f72a14b65532
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марта Євгенівна Струс

+380671699135 umsv.lor@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління майном спільної власності Львівської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 25255072
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., місто Львів, ВУЛ.ВИННИЧЕНКА, будинок 18
Контактна особа: Марта Євгенівна Струс
+380671699135
umsv.lor@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2020 15:58
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 березня 2020 18:00
Початок аукціону: 10 березня 2020 15:38
Очікувана вартість: 615 760,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 463,04 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,40%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Легкові автомобілі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, Львів, Винниченка, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться в безготівковій формі після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару та/або видаткової накладної на товар та/або акту приймання-передачі товару, але не пізніше ніж через 7 днів з дня отримання товару Замовником. Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 лютого 2020 15:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2020 15:21
Технічне завдання 26.02.docx
26 лютого 2020 15:21
Тендерна документація 26.02.doc
26 лютого 2020 15:21
Рішення про внесення змін 26.02.docx
13 лютого 2020 15:58
Проект договору.docx
26 лютого 2020 15:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2020 16:00
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2020 15:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2020 15:21
Технічне завдання 26.02.docx
13 лютого 2020 15:58
Технічне завдання.docx
26 лютого 2020 15:21
Тендерна документація 26.02.doc
13 лютого 2020 15:58
Тендерна документація.doc
26 лютого 2020 15:21
Рішення про внесення змін 26.02.docx
13 лютого 2020 15:58
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Шановний замовник! Окремі положення вашої тендерної документації мають дискримінаційний характер! Вимагаємо внести зміни!
Дата подання: 14 лютого 2020 10:37
Дата відповіді: 26 лютого 2020 15:24
Згідно ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – «Закон») публічні закупівлі здійснюються за принципами відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та недискримінації учасників. Згідно ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників та тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вважаємо, що тендерна документація даних торгів (далі по тексту – «ТД») складена з порушенням ст.ст. 3, 5, 22 Закону та інших нормативно-правових актів з наступних підстав. Тендерна документація Замовника є дискримінаційною в частині технічних характеристик автомобіля, що визначені в Додатку 2 «Технічне завдання», оскільки під дані технічні характеристики підпадає лише конкретна марка автомобіля, а саме NISSAN X-Trail. Провівши аналіз ринку автомобілів України, а саме автомобілів з кузовом «універсал», вартістю до 615 000 грн., можна зробити висновок, що схожі технічні характеристики мають аналогічні автомобілі. Дані технічні характеристики не відповідають тим, що заявлені у ТД, однак вони не можуть суттєво вплинути на основну функцію автомобіля, а саме перевезення працівників установи, що оголосила закупівлю. Наприклад коробка передач (CVT (варіатор)), подушка безпеки переднього пасажира, що відключається, омивач фар, круїз-контроль з обмежувачем швидкості, вхід для підключення iPod, електропривід багажних дверей із сенсором безконтактного доступу. Дані конкретні характеристики самі по собі не являються дискримінаційними, однак разом з іншими заявленими у ТД являються такими, під які підпадає виключно NISSAN X-Trail, комплектація ACENTA. Жоден інший автомобіль на ринку України не відповідає зазначеним характеристикам. В той же час ми, як Учасник, позбавлені можливості запропонувати свій товару зв’язку з тим, що технічні характеристики предмету закупівлі, зазначені у ТД, стосуються виключно автомобіля NISSAN X-Trail, комплектація ACENTA. Отже, провівши аналіз вашої тендерної документації можна прийти до висновку, що на ринку України ВІДСУТНІ ЯК МІНІМУМ ДВА ВИРОБНИКА, ЯКІ Б ВІДПОВІДАЛИ ЗАЯВЛЕНИМ ХАРАКТЕРИСТИКАМ! Аналогічна позиція Антимонопольного комітету України зазначена у Рішенні АМКУ № 2735-р/пк-пз від 12.03.2019, винесеному під час розгляду скарги по процедурі закупівлі UA-2019-01-25-001170-c. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, виключивши з документації дискримінаційні вимоги щодо технічних характеристик предмета закупівлі, а саме: 1) коробка передач (CVT (варіатор)); 2) подушка безпеки переднього пасажира, що відключається; 3) омивач фар; 4) круїз-контроль з обмежувачем швидкості; 5) вхід для підключення iPod; 6) електропривід багажних дверей із сенсором безконтактного доступу Якщо дані зауваження не будуть враховані, потенційний учасник буде вимушений звернутися зі скаргою до АМКУ і, в разі задоволення скарги, буде вимушений звернутися суду з метою компенсації плати за подання скарги та судового збору з відповідальних осіб тендерного комітету. Для прикладу наводимо судову практику по аналогічним спорам, з якою можна ознайомитися за посиланням http://reyestr.court.gov.ua/Review/72544594
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник ознайомлений із змістом цієї вимоги. Тендерним комітетом внесені відповідні зміни до документації.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-03-000020 ● 376df706db6d40438b9a3c9473b895a4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 березня 2020 16:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.03.2020 № 48

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 03.03.2020 № 48.

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-02-13-000835-a 13.02.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідь У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Замовником зазначений лист у Розділі 2 Додатку № 1 до тендерної документації для ознайомлення з переліком відкритих реєстрів в Україні доступ до яких є вільним. В той час звертаємо увагу, що цей перелік оновлюється щороку та з ним може ознайомитись будь-яка особа за посиланням https://www.me.gov.ua., до того ж вимоги до Учасника в частині надання підтвердження інформації про наявність чи відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовником зазначена правильно, а цей лист є просто додатковою інформацією. Водночас зазначаємо, що було допущено механічну помилку під час формування вимог тендерної документації, але зазначене зауваження не причинило жодних порушень та не порушує жодних принципів здійснення закупівель. Замовник зобов’язується у майбутньому більш детальніше формувати вимоги тендерної документації. Щодо кінцевого строку подання. Відповідно до норм частини 1 статті 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Частиною 1 статті 10 Закону (абзац 3) визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень. 14 лютого 2020 року в електронній системі закупівель по закупівлі UA-2020-02-13-000835-a оприлюднено звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій відповідно до початкової редакції тендерної документації Замовника – 29.02.2020 року. Замовником роз’яснення на вищевказане звернення надано (оприлюднено) на веб-порталі Уповноваженого органу 26.02.2020 року, строк прострочено з технічних причин, адже на електронний майданчик замовника не надходило жодних сповіщень з приводу будь-яких звернень від учасника. Внаслідок таких подій Замовником 26.02.2020 року опубліковано зміни до тендерної документації, в тому числі й в частині кінцевого терміну подання пропозицій. Відповідно до вимог частини 2 статті 23 Закону у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на 7 днів. Так, відповідно до внесених змін датою кінцевого строку подання пропозицій визначено 07.03.2020 року. Тобто від першочергової редакції, в який був раніше кінцевий термін подання, а саме: 29.02.2020 року, Замовник продовжив кінцевий термін подання відповідно до вимог Закону, не менше ніж на 7 днів, та встановив кінцевий термін подання – 07.03.2020 року. Відповідно замовник усунув будь-які порушення тому підстав для відміни цієї закупівлі немає. Відтак повідомляємо, що замовником не вчинено жодних порушень, що суперечать чинному законодавству та принципам здійснення закупівель, у тому числі такі зауваження не призводять до наслідків, які завдали державі збитків, у зв’язку з чим повідомляємо, що зазначені порушення неможливо усунути.

2020-03-26 11:02:44


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 26 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності надання Замовником відповіді на звернення за роз'ясненнями встановлено порушення вимог частин 1 та 2 статті 23 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГАЛАВТОСВІТ" 613 000,00
UAH з ПДВ
583 060,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «Альянс-А» 615 000,00
UAH з ПДВ
590 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 березня 2020 14:32
Електронний підпис
17 березня 2020 14:30
лист-пояснення.pdf
17 березня 2020 14:30
Довідка МВС.pdf
17 березня 2020 14:30
Довідка ДПС.pdf
05 березня 2020 17:35
Електронний підпис
05 березня 2020 17:29
Цінова пропозиція.pdf
05 березня 2020 17:29
Сертифікат типу ТЧ.pdf
05 березня 2020 17:29
Свідоцтво ПДВ ІД.pdf
05 березня 2020 17:29
Проект договору.pdf
05 березня 2020 17:29
Лист-гарантія ВПВ17.pdf
05 березня 2020 17:29
Гарантійний лист2 ТЧ.pdf
05 березня 2020 17:29
Гарантійний лист ТЧ.pdf
05 березня 2020 17:29
Витяг зі Статуту ІД.pdf

Публічні документи

04 березня 2020 17:46
Проект договору.pdf
04 березня 2020 17:46
договір оренди Альянс-А.pdf
04 березня 2020 17:46
статут.pdf
04 березня 2020 17:46
лист-гарантія.pdf
04 березня 2020 17:46
довідка до ст 17.pdf
04 березня 2020 17:46
Наказ.pdf
04 березня 2020 17:46
згода.pdf
04 березня 2020 17:46
відомості про компанію.pdf
04 березня 2020 17:46
свідоцва.pdf
04 березня 2020 17:46
протокол зборів.pdf
04 березня 2020 17:46
Витяг (1).pdf
04 березня 2020 17:46
технічні х-ки.pdf
04 березня 2020 17:46
Цінова п-ція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГАЛАВТОСВІТ"

ТОВ «Альянс-А»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГАЛАВТОСВІТ"
#31527105
Переможець 583 060,00
UAH з ПДВ
12 березня 2020 18:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2020 18:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГАЛАВТОСВІТ"
#31527105
583 060,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 30 березня 2020 18:42
Коментар щодо відміни: У зв’язку, відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг через скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що унеможливлює завершити процедуру закупівлі.
Документи:
30 березня 2020 18:42
Електронний підпис
30 березня 2020 18:41
Повідомлення про намір.docx