Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Wheels, all-rolled, ultrasonic (34630000-2 - Parts of railway or tramway locomotives or rolling stock; railway traffic control equipment)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Жешко Світлана Степанівна 380444650895 2019TENDER@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Zheshko Svitlana 380444650895 2019TENDER@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 жовтня 2020 17:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 грудня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 15 грудня 2020 13:17 |
Очікувана вартість: | 117 983 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 589 917,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1179800 UAH |
Publication date: | 09 жовтня 2020 17:28 |
Enquiries until: | 21 листопада 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 27 листопада 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 01 грудня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 117 983 400 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 589 917 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2020 13:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2020 13:23 |
Зміни до тендеру 4162 від 20.11.2020.doc | |
20 листопада 2020 13:22 |
4162 ТД колеса суцільнокатані з УЗК_нова редакція від 20.11.2020.docx | |
18 листопада 2020 15:41 |
Зміни до тендеру 4162 від 18.11.2020.doc | |
13 листопада 2020 15:56 |
Зміни до тендеру 4162 від 13.11.2020.doc | |
10 листопада 2020 16:42 |
Зміни до тендеру 4162 від 10.11.2020.doc | |
09 жовтня 2020 17:25 |
Додаток № 9.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
We were preparing an offer to you for May tender for railway wheels UA-2020-05-28-001098-c for 55,000 wheels. But this tender was cancelled. Now it is re-issued in part. But delivery time is shortened - from 2022 to 12/31/2020. That might be possible only if wheels are in stock or if local manufacturer is standing-by. Who is local? Only NTZ. But participation of NTZ is not enough by Law (unless it will be two participants: Interpipe and NTZ, but such scheme would not look legal).
Look:
09.11.2020- Auction
19.11.2020- Complaint period
27.11.2020- Contract
03.12.2020- Performance bank guarantee
15.12.2020- Start of production
31.12.2020- End of production (note: it is 21,000 tons - production needs time even for big manufacturer)
15.01.2021- Cargo is in the port
25-30.01.2021- waiting for vessel
31.01-06.02.2021- Loading
08.03.2021- Arrival to Odessa
09-15.03.2021- Unloading time
15-20.03.2021- Customs clearance and loading into railway cars.
And all above schedule is for case if all go smoothly, as on paper. What if vessel delays? Or you delay to submit railway platforms?
So, realistically we shall add one month for security. We have end of April. And that's realistic. So, please correct Delivery time to either 120 or better 150 days from contract. We understand, that you need wheels "for yesterday". But realities are as above. I am dealing with steel between China and Ukraine since 1992. Please make the terms of your tender to be suitable for participation of foreign participants, as it it is required by Ukraine legislation.
Thank you.
Respectfully,
---------------------------------
Шановний покупце,
Ми готували вам пропозицію до травневого тендеру на залізничні колеса UA-2020-05-28-001098-c для 55000 коліс. Але цей тендер було скасовано. Зараз він частково перевиданий. Але час доставки скорочується - з 2022 до 31.12.2020. Це може бути можливим лише за наявності коліс на складі або якщо місцевий виробник перебуває в режимі очікування. Хто місцевий? Тільки NTZ. Але за законом участі NTZ недостатньо (якщо це не буде двома учасниками: Interpipe та NTZ, але така схема не буде виглядати законною).
Подивіться:
09.11.2020- Аукціон
19.11.2020 - період скарги
27.11.2020 - Контракт
03.12.2020 - Банківська гарантія виконання
15.12.2020 - Початок виробництва
31.12.2020 - Кінець виробництва (примітка: це 21000 тонн - виробництву потрібен час навіть для великого виробника)
15.01.2021 - вантаж знаходиться в порту
25-30.01.2021 - очікування судна
31.01-06.02.2021- Завантаження
08.03.2021 - Прибуття до Одеси
09-15.03.2021 - Час розвантаження
15-20.03.2021 - Митне оформлення та завантаження в залізничні вагони.
І все вищезазначений графік для випадку, якщо все пройде гладко, як на папері. Що робити, якщо судно затримується? Або ви затримуєтесь із подачею залізничних платформ?
Отже, реально додати один місяць для безпеки. У нас кінець квітня. І це реалістично. Тож, будь ласка, скоригуйте час доставки до 120 або краще 150 днів від контракту. Ми розуміємо, що вам потрібні колеса "на вчора". Але реалії такі, як вище. Я маю справу зі сталлю між Китаєм та Україною з 1992 року. Просимо, щоб умови тендеру були придатними для участі іноземних учасників, як це вимагає законодавство України.
Дякую.
З повагою,
Previous demand was touching upon tender for rails. We will re-publish it on proper page.
As for wheels the situation is same.
We were preparing an offer to you for big tender for railway wheels. But this tender was cancelled. Now it is re-issued in part only. But delivery time is listed unrealistic - 12/31/2020. That might be possible only if wheels are in stock locally and local manufacturer is standing-by. But even in this case it is hardly possible.
Look:
15.12.2020- Auction
25.12.2020- Complaint period
05.01.2020- Contract (at the best – Christmas, New Year…)
10.01.2020- Performance bank guarantee
15.01.2021- Start of production
31.01.2021- End of production (note: it is 3500 wheels - production and control needs time even for big manufacturer)
15.02.2021- Cargo is in the port
16-20.02.2021- Waiting for vessel
21.01-25.02.2021- Loading
25.03.2021- Arrival to Odessa
25-30.03.2021- Unloading time
01-03.04.2021- Customs clearance and loading into railway cars.
And all above schedule is for case if all go smoothly, as on paper. What if vessel delays? Or you delay to submit special railway platforms? It is 3500 pieces of special cargo... So, realistically we shall add one month for security. We have end of April – beginning of May 2021. And that's realistic.
So, please correct Delivery time to either 120 or better 150 days from contract. We understand, that you need wheels "for yesterday". But big tender has deadline of delivery 2022. That was realistic. Realities for smaller lot are as above. Please make the terms of your tender to be suitable for participation of foreign participants, as it it is required by Ukraine legislation.
Thank you.
Respectfully,
---------------------------------
Шановний покупце,
Попередній попит стосувався тендеру на рейки. Ми повторно опублікуємо його на відповідній сторінці.
Що стосується коліс, ситуація така ж.
Ми готували вам пропозицію до великого тендеру на залізничні колеса. Але цей тендер було скасовано. Зараз він перевиданий лише частково. Але час доставки вказаний нереально - 31.12.2020. Це може бути можливим лише у тому випадку, якщо колеса є на складі місцево, а місцевий виробник знаходиться в режимі очікування. Але навіть у цьому випадку це навряд чи можливо.
Подивіться:
15.12.2020 - Аукціон
25.12.2020 - період скарги
05.01.2020 - Контракт (у кращому випадку - Різдво, Новий рік…)
10.01.2020 - Банківська гарантія виконання
15.01.2021 - Початок виробництва
31.01.2021 - Кінець виробництва (примітка: це 3500 коліс - виробництво та управління потребує часу навіть для великого виробника)
15.02.2021 - вантаж знаходиться в порту
16-20.02.2021 - Очікування судна
21.01-25.02.2021- Завантаження
25.03.2021 - Прибуття до Одеси
25-30.03.2021 - Час розвантаження
01-03.04.2021 - Митне оформлення та завантаження в залізничні вагони.
І все вищезазначений графік для випадку, якщо все пройде гладко, як на папері. Що робити, якщо судно затримується? Або ви затримуєтесь із поданням спеціальних залізничних платформ? Це 3500 штук спеціального вантажу ... Отже, реально додати один місяць для безпеки. У нас кінець квітня - початок травня 2021 року. І це реально.
Тож, будь ласка, скоригуйте час доставки до 120 або краще 150 днів від контракту. Ми розуміємо, що вам потрібні колеса "на вчора". Але великий тендер має термін доставки до 2022 року. Це було реально. Реалії для менших партій такі, як зазначено вище. Просимо, щоб умови тендеру були придатними для участі іноземних учасників, оскільки це передбачено законодавством України.
Дякую.
З повагою,
---------------------------------
№ UA-2020-10-09-005734-c Вами розміщено вимогу при закупівлі частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Колеса суцільнокатані з УЗК). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Вашу вимогу Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити у електронній системі «Prozorro» Вашу вимогу Для розміщення повторної вимоги нами подовжено кінцевий строк подання пропозицій учасників, що є достатнім для обробки вимоги та одержання відповіді.
№ UA-2020-10-09-005734-c Вами розміщено вимогу при закупівлі частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Колеса суцільнокатані з УЗК). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Вашу вимогу Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити у електронній системі «Prozorro» Вашу вимогу Для розміщення повторної вимоги нами подовжено кінцевий строк подання пропозицій учасників, що є достатнім для обробки вимоги та одержання відповіді.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-13-000029 ● 53bc8d69a4d64b1699f60e1694636ee1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2021 18:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.01.2021 № 9
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
22 UA-2020-10-09-005734-c 09.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-19 17:26:31
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «колеса суцільнокатані з УЗК (34630000-2 - Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-09-005734-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-22 15:27:37
Відповідь на запит
Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 19.01.2021 (17:26:31), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі Коліс суцільнокатаних з УЗК (34630000-2 - Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-09-005734-c) та повідомляє наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі Державних стандартів України, ДСТУ ГОСТ 10791:2016 (ГОСТ 10791-2011,IDT) та вимог нормативних, нормативно-технічних документів АТ «Укрзалізниця».
Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався у відповідності до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», яка затверджена Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-10-09-005734-c Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 03 лютого 2021 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Коліс суцільнокатаних з УЗК (34630000-2 - Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-10-09-005734-c). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Відповідно до абз. 2 частини 8 статті 8 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо порушення частини першої статті 24 Закону. Відповідно до частини першої статті 24 Закону Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 24 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру. Для поновлення перебігу тендеру замовник повинен розмістити роз’яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів. В зв’язку з складною структурою АТ «Укрзалізниця», процедуру одержання відповіді на вимогу учасника та відсутності кворуму тендерного комітету Замовника, на запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.
2021-02-10 16:22:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ПАТ "ІНТЕРПАЙП НИЖНЬОДНІПРОВСЬКИЙ ТРУБОПРОКАТНИЙ ЗАВОД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 грудня 2020 16:59
|
ТОВ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 грудня 2020 13:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПАТ "ІНТЕРПАЙП НИЖНЬОДНІПРОВСЬКИЙ ТРУБОПРОКАТНИЙ ЗАВОД" |
117 983 400,00
UAH з ПДВ
|
113 597 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА" |
117 369 360,00
UAH з ПДВ
|
115 132 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПАТ "ІНТЕРПАЙП НИЖНЬОДНІПРОВСЬКИЙ ТРУБОПРОКАТНИЙ ЗАВОД" #05393116 |
Переможець |
113 597 400,00
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2020 17:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2021 14:25
|
ЦЗВ-04-03320-01.pdf | укладений |
02 лютого 2021 14:25
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 15:18
|
ЦЗВ_04-03320-01.pdf | укладений |
29 грудня 2020 15:17
|