Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-19-01 Томашпіль-Ракова-Яришівка, км 4+850 – км 6+907, протяжністю 2,057 км, в межах Вінницької області
Очікувана вартість
61 317 090,00 UAH
UA-2022-02-14-004308-b ● a212435d6b884184883a06a566c00e17
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42434474 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Соборна, 15-А |
Контактна особа: |
Андрій Кравчук +380432560707 dpsmadtendera@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2022 11:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 22 березня 2022 14:25 |
Очікувана вартість: | 61 317 090,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 306 585,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Згідно ТД |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 306585.45 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Згідно ТД |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Фактична адреса: 21027, м. Вінниця, проспект Космонавтів, 40. Відповідно до частини 1 статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-19-01 Томашпіль-Ракова-Яришівка, км 4+850 – км 6+907, протяжністю 2,057 км, в межах Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21027, Україна, Вінницька область, Вінниця, проспект Космонавтів, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2022
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник може здійснювати попередню оплату робіт у розмірі що буде визначено головним розпорядником бюджетних коштів, згідно з Постановою Кабінету Міністрів від 04 грудня 2019 року №1070. У разі визначення головним розпорядником бюджетних коштів попередньої оплати Замовник за письмовим зверненням Виконавця може прийняти рішення щодо авансування. Виконавець зобов’язується використати протягом терміну встановленого розпорядником коштів з моменту отримання такого авансу. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 лютого 2022 22:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 лютого 2022 22:38 |
ТД Томашпіль зі змінами від 28.02.2022.docx | |
28 лютого 2022 22:38 |
Перелік змін Томашпіль .docx | |
22 лютого 2022 14:22 |
Додаток 12.xls | |
22 лютого 2022 14:22 |
Перелік змін.docx |
28 лютого 2022 22:39 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
28 лютого 2022 22:38 |
ТД Томашпіль зі змінами від 28.02.2022.docx
|
||||||
28 лютого 2022 22:38 |
Перелік змін Томашпіль .docx
|
||||||
22 лютого 2022 14:22 |
Додаток 12.xls
|
||||||
22 лютого 2022 14:22 |
Перелік змін.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Звітність
Дата подання: 17 лютого 2022 10:43
Дата відповіді: 21 лютого 2022 11:16
Умовани тендерної документації передбачено наступне:
Відповідно до частини 2 статті 44 Закону України № 2275-VIII від 06.02.2018 року та статті 98 Цивільного кодексу України, якщо Учасник-юридична особа має форму власності товариство з обмеженою або додатковою відповідальністю, то він повинен надати у складі тендерної пропозиції копію рішення загальних зборів учасників товариства про надання згоди на вчинення правочину, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50% вартості чистих активів товариства, відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності.
В іншому випадку Учасником надається інформація в довільній формі на фірмовому бланку (за наявності), про те, що очікувана вартість закупівлі не перевищує 50% вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу та надаються відповідні документи фінансової звітності, які підтверджують надану учасником інформацію в довільній формі, з документальним підтвердженням про надання цієї фінансової звітності до органів Державної податкової служби України. Також учасник у будь-якому разі надає довідку про вартість чистих активів, відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності.
Відповідно до положень бухгалтерського обліку "остання затверджена фінансова звітність" - це звітність за закінчений календарний рік, тобто за 2021. А "попередній квартал" - це 4-й квартал 2021 року.
При цьому підприємства не здають звітність за 4-й квартал окремо від звітності за рік у цілому.
Просимо привести тендерну документацію у відповідінсть до вимог частини 2 статті 44 Закону України № 2275-VIII від 06.02.2018 року та статті 98 Цивільного кодексу України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно вимог п. 3.1. Розділу 3 тендерної документації Замовником вимагається відповідно до ч. 2 ст. 44 Закону України № 2275-VIII від 06.02.2018 року та ст. 98 Цивільного кодексу України, якщо Учасник-юридична особа має форму власності товариство з обмеженою або додатковою відповідальністю, то він повинен надати у складі тендерної пропозиції копію рішення загальних зборів учасників товариства про надання згоди на вчинення правочину, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50% вартості чистих активів товариства, відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. В іншому випадку Учасником надається інформація в довільній формі на фірмовому бланку (за наявності), про те, що очікувана вартість закупівлі не перевищує 50% вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу та надаються відповідні документи фінансової звітності, які підтверджують надану учасником інформацію в довільній формі, з документальним підтвердженням про надання цієї фінансової звітності до органів Державної податкової служби України. Також учасник у будь-якому разі надає довідку про вартість чистих активів, відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. Також вимогами п. 3.1. Розділу 3 тендерної документації вказано, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. У разі відсутності документів, що не передбачені законодавством для учасників, учасник повинен надати довідку в довільній формі з поясненням законодавчих підстав їх відсутності. Таким чином замовником надано можливість подання відповідних документів для підтвердження вимог Замовника різними суб’єктами господарювання, що передбачені законодавством.
Ліцензія
Дата подання: 17 лютого 2022 10:48
Дата відповіді: 21 лютого 2022 10:57
Умовами тендерної документації передбачено:
Також у складі тендерної пропозиції учасники надають ліцензію на право займатися відповідною діяльністю з переліком видів робіт провадження будівельної діяльності з класом наслідків (відповідальності) не нижче СС2.
Ліцензії які отримувались підприємствами в попередніх періодах і які є чинними на сьогоднішній день не містять інформації про класи наслідків (відповідальності). Така умова тендерної документації створює дискримінаційні умови та суперечить чинному законодавству.
Просимо привести тендерну документацію у відповідність.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо. Зміни в тендерну документацію будуть внесені найближчим часом.
Опитувальник
Дата подання: 17 лютого 2022 11:00
Дата відповіді: 21 лютого 2022 15:30
Шановний замовник!
Звертаємо Вашу увагу на той факт, що вся інформація яку Ви вимагаєте у Опитувальнику Контрагента - юридичної особи міститься у інших документах, які подаються у складі тендерної пропозиції та відкритих реєстрах. Просимо вказати яким нормативно-правовим актом передбачено складання цього документу учасниками. Крім того, просимо пояснити яким чином даний документ впливає на зміст пропозиції уасника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідності до вимог ч. 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
В свою чергу Державним підприємством «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області» затверджено Антикорупційну програму державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області» на 2021-2022 роки.
Антикорупційна програма розроблена у відповідності до ЗУ «Про запобігання корупції» та Методичних рекомендацій щодо підготовки та реалізації антикорупційних програм юридичних осіб, затверджених рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 22.09.2017 № 734.
Антикорупційною програмою Державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області» (далі – Підприємство) проголошено, що його працівники, посадові особи та директор і засновник Підприємства у своїй внутрішній діяльності, а також у правовідносинах із діловими партнерами, органами державної влади, органами місцевого самоврядування, керуються принципом «нульової толерантності» до будь-яких проявів корупції і вживатимуть всіх передбачених законодавством заходів щодо запобігання, виявлення та протидії корупції і пов’язаними з нею діями.
Відповідно до розділу ІІІ Антикорупційної програми основними антикорупційними стандартами та процедурами Підприємства є, у тому числі, антикорупційна перевірка ділових партнерів. Таким чином, на виконання зазначеного, затверджено Положення про порядок проведення антикорупційної перевірки ділового партнера/субпідрядника/співвиконавця Державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області» (далі – Положення).
п. 3.8. Положення вказано, у разі здійснення перевірки потенційного ділового партнера під час проведення публічних закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» береться до уваги також інформація про учасника, що міститься в його тендерній пропозиції.
З врахуванням вищезазначеного, з метою дотримання вимог перевірки потенційних ділових партнерів вимагається надання у складі тендерної пропозиції Опитувальника, звертаємо вашу увагу, що не вся інформація яка вимагається замовником в опитувальнику є публічною та/або міститься в інших документах, що надаються у складі тендерної пропозиції учасника.
В свою чергу Державним підприємством «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області» затверджено Антикорупційну програму державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області» на 2021-2022 роки.
Антикорупційна програма розроблена у відповідності до ЗУ «Про запобігання корупції» та Методичних рекомендацій щодо підготовки та реалізації антикорупційних програм юридичних осіб, затверджених рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 22.09.2017 № 734.
Антикорупційною програмою Державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області» (далі – Підприємство) проголошено, що його працівники, посадові особи та директор і засновник Підприємства у своїй внутрішній діяльності, а також у правовідносинах із діловими партнерами, органами державної влади, органами місцевого самоврядування, керуються принципом «нульової толерантності» до будь-яких проявів корупції і вживатимуть всіх передбачених законодавством заходів щодо запобігання, виявлення та протидії корупції і пов’язаними з нею діями.
Відповідно до розділу ІІІ Антикорупційної програми основними антикорупційними стандартами та процедурами Підприємства є, у тому числі, антикорупційна перевірка ділових партнерів. Таким чином, на виконання зазначеного, затверджено Положення про порядок проведення антикорупційної перевірки ділового партнера/субпідрядника/співвиконавця Державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області» (далі – Положення).
п. 3.8. Положення вказано, у разі здійснення перевірки потенційного ділового партнера під час проведення публічних закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» береться до уваги також інформація про учасника, що міститься в його тендерній пропозиції.
З врахуванням вищезазначеного, з метою дотримання вимог перевірки потенційних ділових партнерів вимагається надання у складі тендерної пропозиції Опитувальника, звертаємо вашу увагу, що не вся інформація яка вимагається замовником в опитувальнику є публічною та/або міститься в інших документах, що надаються у складі тендерної пропозиції учасника.
Відповідність
Дата подання: 17 лютого 2022 16:51
Дата відповіді: 21 лютого 2022 09:32
В тендерній документації міститься вимога надати заповнений в повному обсязі із обов’язковим зазначенням інформації в усіх пунктах Опитувальника Контрагента юридичної особи (надається учасниками-юридичними особами) відповідно до додатку №12 до тендерної документації; Проте Додатка 12 - немає у складі тендерної документації. проте є два різних додатка 8.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо. Зміни в тендерну документацію будуть внесені найближчим часом.
.
Дата подання: 17 лютого 2022 17:56
Дата відповіді: 21 лютого 2022 11:19
Окремим файлом до тендерної документації завантажено Опитувальник Контрагента - юридичної особи. У даній закупівлі п.1.1 Розділу 1 Тендерної документації передбачено лише визначення термінів , як "Учасник" та "Замовник", такого терміну, як "Контрагент" не передбачено. Просимо привести у відповідність тендерну документацію.
Відповідь: Дякуємо. Зміни в тендерну документацію будуть внесені найближчим часом.
Наявність документально підтверженого досвіду
Дата подання: 18 лютого 2022 10:53
Дата відповіді: 21 лютого 2022 11:27
В тендерній документації розділ 1.3. Кваліфікаційний критерій "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)" визначено, що учасник надає, в тому числі, скан-копію з оригіналу аналогічного договору з усіма додатками та невідємними частинами до договору та позитивний відгук замовника за наданим аналогічним договором. У разі надання учасником, в якості підтвердження досвіду виконання робіт, договору субпідряду та відгуку Генпідрядника, чи необхідно додатково надавати відгук Замовника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо. Зміни в тендерну документацію будуть внесені найближчим часом.
Інформація про наявність техніки
Дата подання: 18 лютого 2022 11:10
Дата відповіді: 21 лютого 2022 11:00
В тендерній документації в Додатку №1 Розділу 1.1. Частина № 1.1.1 зазначено про необхідність надання Учасником чинного Дозволу або декларації Держпраці (чи його територіального органу), що надає право експлуатувати вантажопідіймальні крани. Втой же час, мінімально необхідний перелік та кількість техніки та обладнання для виконання робіт за предметом закупівлі, що має бути зазначений в Інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) необхідної для виконання робіт чи надання послуг згідно Технічної специфікації (Технічного завдання) не містить інформації про виконання робіт вантажопідіймальним краном. Враховуючи викладене, просимо привести тендерну документацію у відповідність шляхом виключення даної вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо. Зміни в тендерну документацію будуть внесені найближчим часом.
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 11 березня 2022 11:02 |
Кінець періоду оскарження: | 22 березня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 11 березня 2022 11:02 |
Причина відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
Коментар щодо відміни: | В в’язку військовою агресією Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану із 05 годин 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» |
Документи:
11 березня 2022 11:02
|
Електронний підпис |
11 березня 2022 11:02
|
протокол відміни.PDF |