Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України" |
Код ЄДРПОУ: | 14317108 |
Місцезнаходження: | 04116, Україна , Київська обл., Київ, вул. Довнар-Запольського, 8 |
Контактна особа: |
Марина Луцик +380442559668, +380977142981 marina.lutsyk@mvs.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 травня 2020 13:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 травня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 травня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 26 травня 2020 11:25 |
Початок аукціону: | 26 травня 2020 11:25 |
Очікувана вартість: | 43 279 846,57 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 216 399,23 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 216000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
ДСТУ БД.1.1-1:2013 - Реконструкція будинку Готель літ. «А» з влаштуванням приміщень для тимчасового проживання та приміщень адміністративного призначення для підрозділів МВС України за адресою: м. Київ, вул. Шовковична, 40/7 (код за ДК 021:2015 - 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата передбачена за поетапне виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 травня 2020 13:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 травня 2020 13:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 травня 2020 13:08 |
Додаток 6.doc | |
08 травня 2020 13:08 |
Додаток 7.doc | |
08 травня 2020 13:08 |
Додаток 8.docx | |
08 травня 2020 13:07 |
Додаток 5.rtf | |
08 травня 2020 13:06 |
Додаток 4.doc | |
08 травня 2020 13:05 |
Додаток 3.doc | |
08 травня 2020 13:05 |
Додаток 2.doc | |
08 травня 2020 13:04 |
Додаток 1.doc | |
08 травня 2020 13:03 |
ТД реконструкція Готелю.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-22-000085 ● 7207dbf5506b408c95b7df7bac79f5b4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2020 19:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.06.2020 № 162
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
22.06.2020 № 162
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2020-05-08-002572-b 08.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Державна аудиторська слvжба України моніторинг ID: UA-M-2020-06-22-000085; ІНФОРМАЦІЯ про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель. На висновок Державної аудиторської служби України за результатами моніторингу публічної закупівлі (відкриті торги) на закупівлю робіт - за ДСТУ БД.1.1-1:2013 - Реконструкція будинку Готель літ. «А» з влаштуванням приміщень для тимчасового проживання та приміщень адміністративного призначення для підрозділів МВС України за адресою: м. Київ, вул. Шовковична, 40/7 (код за ДК 021:2015 - 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи) тендерний комітет Державної установи «Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України» (далі - Замовник) відповідно до частини восьмої ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами, інформує: Щодо встановленого порушення законодавства в частині відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону Пояснення щодо порушення: Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт i послуг для забезпечення потреб держави установлені Законом України «Про публічні закупівлі» зі змінами (далі — Закон). При оголошені та проведені торгів тендерний комітет замовника керується Законом з дотриманням принципів здійснення закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БК КБР» були виявлені невідповідності в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що підтверджує відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. У зв’язку з чим, відповідно до частини 16 статті 29 Закону, замовник розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ «БК КБР» в документах (інформації). Повідомлення замовника з вимогою про усунення невідповідностей містило всю необхідну інформацію, яка вимагається відповідно до частини 16 статті 29 Закону: 1) перелік виявлених невідповідностей, а саме: - довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання робіт не містить інформації про потужність механізмів, обладнання та транспортних засобів вказаних в довідці та інформації про площу офісних приміщень; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, а саме: - вимога Замовника згідно з абзацом другим пункту 1 додатку 2, та приміткою додатку 8 до тендерної документації; 3) перелік інформації (інформація про потужність механізмів, обладнання та транспортних засобів вказаних в довідці, а саме: за позиціями №№ 2-9, 12-19, 22-31 із переліку власного майна та №№1-14, 17-37 – з переліку орендованого обладнання, та інформація про площу офісних приміщень) та/або документів (довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій) які повинен подати учасник для усунення невідповідностей. Але, інформація яка містилася в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей була викладена не в систематизовано порядку, як визначено в Законі, що було враховано замовником, та здійснено заходи щодо усунення таких порушень шляхом недопущення таких порушень в майбутньому. Здійснені заходи щодо усунення виявлених порушень: На виконання зобов’язань Державної аудиторської служби України, для усунення виявлених порушень законодавства в частині відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та з метою недопущення подібних випадків у майбутньому, тендерним комітетом замовника: 1) повторно вивчено та узагальнено правові положення і вимоги статті 29 Закону; 2) проаналізовано та взято до уваги узагальнені відповіді рекомендаційного характеру Уповноваженого органу щодо застосування законодавства у сфері закупівель; 3) одноголосно вирішено, в майбутньому, відповідно до частини 16 статті 29 Закону, в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей чітко зазначати перелік документів та/або інформацію, які повинен подати учасник.
2020-07-10 15:52:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (в частині відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону (частина шістнадцять статті 29 Закону))
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 травня 2020 12:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВУД ЛАЙН" |
39 283 700,52
UAH з ПДВ
|
36 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БК КБР" |
38 617 239,02
UAH з ПДВ
|
37 199 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДА-СТРОЙ" |
41 372 397,60
UAH з ПДВ
|
37 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "САТІ-НОВА СОЮЗ" |
43 115 877,20
UAH з ПДВ
|
41 874 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАГІСТРАЛЬ" |
42 960 265,08
UAH з ПДВ
|
41 874 488,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВУД ЛАЙН" #35656634 |
Відхилено |
36 500 000,00
UAH з ПДВ
|
29 травня 2020 17:42
|
|
ТОВ "БК КБР" #40990651 |
Переможець |
37 199 000,00
UAH з ПДВ
|
05 червня 2020 11:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 червня 2020 11:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2022 15:39
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2020 16:53
|
Додаткова угода №1 до договору №223.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2020 16:51
|
Електронний підпис | укладений |
25 червня 2020 11:33
|
Додаток 2 Договірна ціна.pdf | укладений |
25 червня 2020 11:33
|
Додаток 3.pdf | укладений |
25 червня 2020 11:32
|
Додаток 2.1.pdf | укладений |
25 червня 2020 11:32
|
ДОГОВІР 223.pdf | укладений |
25 червня 2020 11:32
|
Додаток 1.pdf | укладений |
25 червня 2020 11:32
|
Додаток 4.pdf | укладений |
25 червня 2020 11:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода № 1 від 16.12.2020 |
Номер договору про закупівлю: | 223 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 223 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода №1 від 16.12.2020 |
Номер договору про закупівлю: | 223 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 223 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |