Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Суворова (від вул. О. Дубового до № 102) в с. Шевченкове, Кілійського району, Одеської області)
Очікувана вартість
2 888 088,00 UAH
UA-2020-07-20-005707-b a1db9d9e2c5f4d738cfaf34e4a72e605
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гетманець Аліна Георгіївна

0484342080 A.GETS@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Кілійської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04057020
Місцезнаходження: 68300, Україна , Одеська обл., Кілія, Кілійський район,ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 57
Контактна особа: Гетманець Аліна Георгіївна
0484342080
A.GETS@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 липня 2020 15:36
Звернення за роз’ясненнями: до 01 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 11 серпня 2020 11:47
Очікувана вартість: 2 888 088,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 880,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7–Будівельні роботи та поточний ремонт («Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Суворова (від вул. О. Дубового до № 102) в с. Шевченкове, Кілійського району, Одеської області)». Місцезнаходження Замовника: 68300, Одеська обл., Кілійський район, місто Кілія, вул. Миру, будинок 57. Категорія Замовника: відповідно до пункту 1 частини 4 статті 2 Закону: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої цієї статті, а саме: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад. Мова складання документів - українська.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Суворова (від вул. О. Дубового до № 102) в с. Шевченкове, Кілійського району, Одеської області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68300, Україна, Одеська область, Кілія, за об’єктом будівництва: вул. Суворова (від вул. О. Дубового до № 102) в с. Шевченкове, Кілійського району, Одеської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Порядок оплати – післяоплата за надані послуги (100 % вартості виконаних робіт згідно Договору). Розрахунки по даному Договору проводяться у відповідності до Бюджетного кодексу України в межах та за рахунок коштів Замовника, що передбачені на 2020 рік шляхом: - поетапної оплати Замовником виконаних робіт після підписання Сторонами, акту виконаних робіт, складених Підрядником відповідно до вимог Договору та технічного завдання, в межах ціни цього Договору, у строк до 10 (десять) календарних днів з дня отримання Замовником такого акту. Повна оплата здійснюється після надходження коштів для фінансування предмету Договору на рахунок Замовника. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-01-000039 ● 587071bf299345d5a7325b7dd81e3b7d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 вересня 2020 16:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.09.2020 Одеса № 297

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлани САМОКІШ від 01.09.2020.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 01.09.2020 № 297

витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1. UA-2020-07-20-005707-b 20.07.2020 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-02 09:46:47

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Суворова (від вул. О. Дубового до № 102) в с. Шевченкове, Кілійського району, Одеської області) (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт), (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-20-005707-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань:

1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про відповідність учасника Дочірнє підприємство «ЛИДЕР» кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим Замовником у тендерній документації відповідно до статті 16 Закону, щодо підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у той час, коли учасником Дочірнє підприємство «ЛИДЕР» в складі тендерної пропозиції не надано документи, що підтверджують право власності або користування учасником регенератором для гарячої регенерації асфальтогранулятової крихти та не надано свідоцтво про право власності на дане обладнання (вимога Замовника відповідно до підпункту 1.2. пункту 1. частини 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації)?

2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про відповідність учасника Дочірнє підприємство «ЛИДЕР» кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим Замовником у тендерній документації відповідно до статті 16 Закону, щодо підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю у той час, коли учасником Дочірнє підприємство «ЛИДЕР» в складі тендерної пропозиції надано довідку з обслуговуючого банку, в якій не міститься інформації про відсутність заборгованості по позиках (вимога Замовника відповідно до підпункту 4.1. пункту 4. частини 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації)?

Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-09-04 15:25:20

Відповідь на запит Органу контролю

Детально в прикріпленому файлі

Надання інформації про усунення порушення замовником

Виявлені порушення усунуто шляхом прийняття рішення про визнання тендеру таким, що не відбулися. Детально в прикріплених файлах

2020-09-16 12:36:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 24 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

.

2020-09-28 15:40:34

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2020 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" 2 211 495,60
UAH з ПДВ
2 211 495,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Евроіндустріал буд 2 588 088,00
UAH з ПДВ
2 588 088,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 09:55
Електронний підпис
20 серпня 2020 09:55
Довідка з податкової.rar
18 серпня 2020 15:22
Електронний підпис
18 серпня 2020 15:21
Довідка з МВС.pdf
18 серпня 2020 15:21
Довідка.zip
18 серпня 2020 15:21
Довідка (1).zip
07 серпня 2020 12:26
Електронний підпис
07 серпня 2020 12:26
Ліцензія.pdf
07 серпня 2020 12:26
Гарантія 11.19-GT.113-42.pdf
07 серпня 2020 12:26
Відгук.pdf
07 серпня 2020 12:26
Акт виконаних робіт 3.pdf
07 серпня 2020 12:26
Акт виконаних робіт 2.pdf
07 серпня 2020 12:26
Акт виконаних робіт 1.pdf
07 серпня 2020 12:26
Додаткові угоди 1, 2,3.pdf
07 серпня 2020 12:25
Проект договору.pdf
07 серпня 2020 12:25
Баланс 2 квартал 2020р..pdf
07 серпня 2020 12:25
Баланс за рік 2019р..pdf
07 серпня 2020 12:25
Витяг.zip
07 серпня 2020 12:25
Опис з кодом.pdf
07 серпня 2020 12:25
Статут Лидер.pdf
07 серпня 2020 12:25
Тендерна пропозиція.pdf
07 серпня 2020 12:25
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

10 серпня 2020 22:18
Електронний підпис
10 серпня 2020 22:12
ТП вул Дубового.pdf.zip
10 серпня 2020 22:12
вул Доб довідки.pdf
10 серпня 2020 22:12
Евродор Дубового.pdf
10 серпня 2020 22:12
СОУ_РЕГЕНЕРАЦIЯ..pdf
10 серпня 2020 22:12
СЕРТИФИКАЦИЯ_-_ANT..pdf
10 серпня 2020 22:12
Сертифiкат.pdf
10 серпня 2020 22:12
договор_технiка.pdf
10 серпня 2020 22:12
висновок.pdf
10 серпня 2020 22:12
баланс_(2).jpg
10 серпня 2020 22:12
баланс.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР"

ТОВ Евроіндустріал буд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР"
#34168990
Переможець 2 211 495,60
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 17:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2020 17:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР"
#34168990
2 211 495,60
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 16 вересня 2020 12:39
Кінець періоду оскарження: 27 вересня 2020 00:00
Дата відміни: 27 вересня 2020 00:02
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Прийнято рішення про визнання тендеру таким, що не відбувся (детально в прикріплених файлах)