Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Кілійської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04057020 |
Місцезнаходження: | 68300, Україна , Одеська обл., Кілія, Кілійський район,ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 57 |
Контактна особа: |
Гетманець Аліна Георгіївна 0484342080 A.GETS@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 липня 2020 15:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 серпня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 11 серпня 2020 11:47 |
Очікувана вартість: | 2 888 088,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 880,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 14000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Порядок оплати – післяоплата за надані послуги (100 % вартості виконаних робіт згідно Договору). Розрахунки по даному Договору проводяться у відповідності до Бюджетного кодексу України в межах та за рахунок коштів Замовника, що передбачені на 2020 рік шляхом: - поетапної оплати Замовником виконаних робіт після підписання Сторонами, акту виконаних робіт, складених Підрядником відповідно до вимог Договору та технічного завдання, в межах ціни цього Договору, у строк до 10 (десять) календарних днів з дня отримання Замовником такого акту. Повна оплата здійснюється після надходження коштів для фінансування предмету Договору на рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 серпня 2020 11:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 серпня 2020 11:06 |
1.1. Перелік змін до ТД від 03.08.2020.doc | |
03 серпня 2020 11:06 |
4. Проект Договору Підряду.docx | |
03 серпня 2020 11:06 |
1. ТД -капремонт дороги 03.08.2020 (оригінал).doc |
03 серпня 2020 11:07 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 серпня 2020 11:06 |
1.1. Перелік змін до ТД від 03.08.2020.doc
|
|||
03 серпня 2020 11:06 |
4. Проект Договору Підряду.docx
|
|||
03 серпня 2020 11:06 |
1. ТД -капремонт дороги 03.08.2020 (оригінал).doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-01-000039 ● 587071bf299345d5a7325b7dd81e3b7d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 вересня 2020 16:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.09.2020 Одеса № 297
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлани САМОКІШ від 01.09.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 01.09.2020 № 297
витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1. UA-2020-07-20-005707-b 20.07.2020 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-02 09:46:47
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Суворова (від вул. О. Дубового до № 102) в с. Шевченкове, Кілійського району, Одеської області) (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт), (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-20-005707-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про відповідність учасника Дочірнє підприємство «ЛИДЕР» кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим Замовником у тендерній документації відповідно до статті 16 Закону, щодо підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у той час, коли учасником Дочірнє підприємство «ЛИДЕР» в складі тендерної пропозиції не надано документи, що підтверджують право власності або користування учасником регенератором для гарячої регенерації асфальтогранулятової крихти та не надано свідоцтво про право власності на дане обладнання (вимога Замовника відповідно до підпункту 1.2. пункту 1. частини 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації)?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про відповідність учасника Дочірнє підприємство «ЛИДЕР» кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим Замовником у тендерній документації відповідно до статті 16 Закону, щодо підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю у той час, коли учасником Дочірнє підприємство «ЛИДЕР» в складі тендерної пропозиції надано довідку з обслуговуючого банку, в якій не міститься інформації про відсутність заборгованості по позиках (вимога Замовника відповідно до підпункту 4.1. пункту 4. частини 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації)?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-09-04 15:25:20
Відповідь на запит Органу контролю
Детально в прикріпленому файлі
Надання інформації про усунення порушення замовником
Виявлені порушення усунуто шляхом прийняття рішення про визнання тендеру таким, що не відбулися. Детально в прикріплених файлах
2020-09-16 12:36:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
.
2020-09-28 15:40:34
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" #34168990 |
Переможець |
2 211 495,60
UAH з ПДВ
|
17 серпня 2020 17:55
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2020 12:39 |
Кінець періоду оскарження: | 27 вересня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 27 вересня 2020 00:02 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Прийнято рішення про визнання тендеру таким, що не відбувся (детально в прикріплених файлах) |
16 вересня 2020 12:39
|
Електронний підпис |
16 вересня 2020 12:39
|
Протокол продовження строку на уклад договору.pdf |
16 вересня 2020 12:39
|
Довідка Фін.управління 15.09.2020.pdf |
16 вересня 2020 12:39
|
6. Протокол відміни вул. Суворова.pdf |