Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Путивльська міська лікарня" Путивльської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01981460 |
Місцезнаходження: | 41500, Україна , Сумська обл., Путивль, вулиця Глухiвська,1 |
Контактна особа: |
Лобасова Раїса Миколаївна +380544251367 Putivl-glav@email.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 вересня 2023 14:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 жовтня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 6 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 31 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 вересня 2023 14:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 вересня 2023 14:22 |
Тендерна документація з особливостями РДС (2).doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-11-000029 ● 238f01209aed4affab759d0850ce6bc0
- Статус: вирішено ● Дата: 11 листопада 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 червня 2024 11:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.06.2024 №26-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 11.06.2024 №26-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2023-09-28-008031-a 28.09.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-12 09:42:24
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Рентгенологічне обладнання» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-28-008031-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Також просимо надати інформацію щодо стану виконання договору від 20.10.2023 №211.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-18 15:44:51
Пояснення на вимогу в межах моніторингу закупівлі згідно оголошення за номером ID: UA-2023-09-28-008031-a «Рентгенологічне обладнання».
Пояснення на вимогу в межах моніторингу закупівлі згідно оголошення за номером ID: UA-2023-09-28-008031-a «Рентгенологічне обладнання».
Відповідно річного плану закупівель, процедура відкрити торгів оголошена з очікуваною вартістю 6200000,00 грн.
Обгрунтування потреби:
Потреба щодо технічних та якісних характеристик визначалась з урахуванням необхідності здійснювати своєчасну діагностику пацієнтам, в тому числі можливого виявлення небезпечних захворювань з метою надання лікарнею своєчасної медичної допомоги населенню.
1.Щодо інформації та документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Обгрунтування потреби:
Потреба щодо технічних та якісних характеристик визначалась з урахуванням необхідності здійснювати своєчасну діагностику пацієнтам, в тому числі можливого виявлення небезпечних захворювань з метою надання лікарнею своєчасної медичної допомоги населенню. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені керуючись реальними потребами Комунального некомерційного підприємства «Путивльська міська лікарня» Путивльської міської ради щодо закупівлі Візуалізаційного обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Система рентгенівська діагностична Calypso F MTOes) для медичної допомоги дорослим та дітям
Розрахунок очікуваної вартості:
Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товару методом порівняння ринкових цін, проводився аналіз інформації про технічні показники та була проведена консультація в телефонному режимі, щодо якості результатів обстеження необхідного обладнання, на якому вже проводилась діагностика. Ключовим принципом, яким керувався Замовник, при визначенні очікуваної вартості необхідного предмета закупівлі - є максимальна ефективність використання коштів, що досягається шляхом закупівлі товарів необхідної якості за максимально вигідною ціною. Процедура відкритих торгів з особливостями передбачає необхідність розглядати еквіваленти, але при цьому необхідно вказати показники еквівалентності предмета закупівлі. Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник керувався наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» на підставі отриманих від учасників ринку комерційних пропозицій із зазначенням актуальних цін. Також, було проведення аналізу ринку та моніторинг цін для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі. Зокрема, для визначення очікуваної вартості товарів Замовник користувався, крім інших, наступними відкритими джерелами інформації:https://prozorro.gov.ua – ціни на товари, запропоновані учасниками на інших процедурах аналогічних закупівель. Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, враховуючи примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, проаналізовано інформацію про ціни в наступних джерелах: у відкритих інформаційних джерелах в мережі Інтернет та комерційних пропозиціях фірм-постачальників.
Для розрахунку очікуваної вартості Замовник застосував порівняльний аналіз комерційних пропозицій учасників, зареєстрованих на сайті публічних закупівель.
2. Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Однак, відповідно до плану закупівлі UA-P-2023-09-28-004159-a, КНП «Путивльська міська лікарня» здійснює закупівлі за рахунок коштів Власного бюджету (коштів від господарської діяльності підприємства), а також згідно з реєстром розпорядників та одержувачів бюджетних коштів не є головним розпорядником, а є одержувачем державних коштів. Відтак положення, що передбачене п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), не поширюється на КНП «Путивльська міська лікарня»
3.Щодо стану виконання договору
Договір з ТОВ «Медгарант»№211 від 20.10.2023р.у сумі 6200000,00 грн виконаний в повному обсязі. Оплата була здійснена відповідно договору та видаткової накладної №940 від 24.11.2023року у сумі 6200000,00 грн. Згідно платіжної інструкції №1 від 29.11.2023року на суму - 6131891,00 грн, оплата була здійснена за рахунок коштів місцевого бюджету, згідно платіжної інструкції №4300 від 27.11.2023 року на суму -68109,00 грн, оплата була здійснена за рахунок коштів власних надходжень.
Обладнання встановлене та введене в експлуатацію згідно акту №1 від 11.01.2024 року.
(накладна, акт приймання-передачі та акт введення в експлуатацію додаються).
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою усунення порушень законодавства у сфері закупівель з уповноваженою особою та посадовими особами, маючими відношення до формування потреби, організації закупівельного процесу у КНП «Путивльська міська лікарня», проведено роз’яснювальну роботу щодо аналізу та не допущення у майбутньому порушень законодавства. Уповноваженій особі доручено у термін, визначений Висновками щодо проведення моніторингу усунути виявлені порушення. Також уповноваженій особі доручено своєчасно ознайомлюватися зі змінами у тендерному законодавстві з метою максимального дотримання його вимог в цілому і зокрема в частині оприлюднення інформації під час закупівельного процесу
2024-06-20 14:28:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 липня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону) • усунуто
.
2024-06-24 14:48:10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 жовтня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" |
6 200 000,00
UAH з ПДВ
|
6 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" #32157279 |
Переможець |
6 200 000,00
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2023 08:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 червня 2024 14:25
|
Електронний підпис | укладений |
20 жовтня 2023 08:26
|
Договір Рентген pdf.pdf | укладений |
20 жовтня 2023 08:24
|