Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ Управління освіти, культури, молоді та спорту Старокозацької сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 42180111 |
Місцезнаходження: | 67730, Україна , Одеська обл., село Староокзаче, вулиця Соборна, будинок 18, с.Старокозаче, Білгород-Дністровського району Одеської області |
Контактна особа: |
Гнатенко Ольга Василівна +380976242144 buhvostotg@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 серпня 2021 09:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 вересня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 16 вересня 2021 11:50 |
Очікувана вартість: | 1 068 081,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 340,41 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 серпня 2021 09:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 серпня 2021 09:28 |
ТД.docx | |
31 серпня 2021 09:28 |
Додаток 3 Проект договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-11-000073 ● cb067fda7f3d4119881921f6c009d8bb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 липня 2022 14:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.07.2022 № 136
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Галина ВАШЕКА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2021-08-31-000892-a 31.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-15 17:23:33
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі комп’ютерного обладнання (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-31-000892-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Просимо надати документи та інформацію, які підтверджують обставини, що спричинили необхідність внесення змін до умов договору від 07.10.2021 № 99/2021 (далі – Договір), шляхом укладання додаткової угоди від 07.10.2021 № 1, якою внесені зміни до умов Договору (пункт 5.1. та 5.2
розділу V) в частині продовження граничного строку поставки обладнання до 30.12.2021.
3. Просимо надати документи (експертні висновки тощо) та інформацію, які підтверджують обставини, що спричинили необхідність внесення змін до умов Договору, шляхом укладання додаткової угоди від 07.12.2021 № 2, якою внесені зміни до умов Договору (специфікації до Договору) обґрунтовуючи їх заміною комп’ютерного обладнання на інше, ніж передбачалося договірними зобов’язаннями, зважаючи на те, що заміна комп’ютерного обладнання призвела, зокрема, до зміни в окремих випадках його виробника та до заміни у «комп’ютері вчителя (термінал)» процесора INTEL CORE I7, який передбачений додатком 2 тендерної документації, на процесор INTEL CORE I3, який має нижчу потужність.
4. Просимо надати документи та інформацію, що пояснюють причин неопублікування в електронній системі закупівель звіту про виконання договору про закупівлю протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами Договору або закінчення строку дії Договору, зважаючи, що строк дії Договору відповідно до його умов (пункт 10.1 розділу Х) до 31.12.2021, а відповідно до інформації, опублікованої в пошуково-аналітичній системі .007, Замовником здійснено 15.12.2021 оплату на суму 1 057 510,00 за поставку комп’ютерного обладнання згідно з накладною від 08.12.2021 № 1, що вказує на виконання умов Договору сторонами в повному обсязі.
Крім того, просимо надати документи щодо виконання умов Договору (накладні та платіжні доручення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-20 16:39:22
Пояснення
Очікувана вартість закупівлі сформована на підставі участі у проекті «Сучасній школі-сучасні кабінети для реалізації компетентнісного підходу у вивченні природничо-математичних наук та іноземних мов в Старокозацькому опорному закладі загальної середньої освіти Старокозацької сільської ради Білгород – Дністровського району Одеської області», яка фінансується згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 28 квітня 2021 року № 441 «Про внесення змін до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію програми “Спроможна школа для кращих результатів”». За результатами участі виділено субвенції 961273 грн. та спів фінансування з місцевого бюджету у сумі 106808 грн. Очікувана вартість закупівлі становить 1068081 грн.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-21 22:11:54
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі комп’ютерного обладнання (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-31-000892-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації
та документів) з питання дотримання переможцем процедури закупівлі фізичною особою-підприємцем Карнауховим О.О. вимог додатку 2 до тендерної документації, а саме щодо підтвердження технічних, якісних, кількісних та інших характеристик предмета закупівлі після внесення змін до умов договору від 07.10.2021 № 99/2021 додатковою угодою від 07.12.2021
№ 2, зокрема при заміні марки та виробника комп’ютерів (з Lenovo Think Book 15 IIL (20SMS0UQ00) – 1 шт та B-pro BUSINESS book – 10 шт) на HP 250 G8 – 11 шт).
Зважаючи на зазначене просимо надати інформацію щодо зазначеного питання та копії документів:
- висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, на навчальний комп’ютерний комплекс та на Комп'ютер вчителя, Комп'ютер учня;
- декларації відповідності на навчальний комп’ютерний комплекс та на Комп'ютер вчителя, Комп'ютер учня;
- авторизаційний лист наданий виробником навчальних комп’ютерних комплексів;
- сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на виробництво навчального комп’ютерного комплексу;
- сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на виробництво комп’ютерних продуктів та пристроїв видане на виробника запропонованих ноутбуків
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Добрий день. Уважно розглянувши результати моніторингу закупівлі UA-2021-08-31-000892-a, повідомляємо наступне. Відповідно до інформації в моніторингу було зауваження щодо зміни кількісних та інших характеристик предмета закупівлі після внесення змін до умов Договору додатковою угодою від 07.12.2021 № 2, зокрема при заміні марки та виробника комп’ютерів (з Lenovo Think Book 15 IIL (20SMS0UQ00) – 1 шт та B-pro BUSINESS book – 10 шт) на HP 250 G8 – 11 шт). Повідомляємо, що відповідно до додаткової угоди № 2 Постачальником було підтверджено характеристики запропонованих на заміну ноутбуків відповідно до додатку 2 Тендерної документації шляхом надання в такій угоді порівняльної таблиці відповідності запропонованих технічних характеристик. Під час перевірки наданої інформації у відкритих джерелах Замовником було підписано таку угоду, тому що характеристики запропонованих ноутбуків були аналогічними або кращими (покращення предмету закупівлі без зміни ціни не є порушенням). Відповідно до результату моніторингу, а саме неоприлюднення звіту про виконання договору повідомляємо, що на майбутнє врахуємо зауваження моніторингу та будемо проводити наступні закупівлі з чітким дотриманням чинного законодавства України
2022-08-05 12:16:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 вересня 2021 12:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Карнаухов Олексій Олександрович |
1 057 500,00
UAH з ПДВ
|
1 057 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ЛІСОВИЙ СЕРГІЙ ІГОРОВИЧ |
1 066 000,00
UAH з ПДВ
|
1 066 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Карнаухов Олексій Олександрович #3216114996 |
Переможець |
1 057 500,00
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2021 17:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2022 10:34
|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2021 09:34
|
дод угода 2.PDF | зміни до договору |
08 грудня 2021 09:33
|
Електронний підпис | укладений |
08 жовтня 2021 09:48
|
дод уг 1.PDF | зміни до договору |
08 жовтня 2021 09:45
|
Електронний підпис | укладений |
07 жовтня 2021 16:28
|
Договір | укладений |
07 жовтня 2021 16:27
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Навчальний комп’ютерний комплекс (НКК 15+1) | 1 | комплекти |
270 000,00
UAH
|
Лінгафонний кабінет на базі навчального комп’ютерного комплексу (НКК 10+1) | 1 | комплекти |
310 000,00
UAH
|
Комп’ютерне обладнання | 1 | комплекти |
316 700,00
UAH
|
Електронні програмовані модулі | 1 | комплекти |
160 800,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовжити термін поставки товару протягом 10 календарних днів з дня отримання заявки від Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 99/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 99/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Навчальний комп’ютерний комплекс (НКК 15+1) | 1 | комплекти |
270 000,00
UAH
|
Лінгафонний кабінет на базі навчального комп’ютерного комплексу (НКК 10+1) | 1 | комплекти |
310 000,00
UAH
|
Комп’ютерне обладнання | 1 | комплекти |
316 700,00
UAH
|
Електронні програмовані модулі | 1 | комплекти |
160 800,00
UAH
|