Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник, код 34920000-2– Дорожнє обладнання (дорожня сіль для промислового переробляння ДСТУ 4246:2003 кам’яна, сорт вищий, крупність 3, без пакування (насипом).
Очікувана вартість
4 150 200,00 UAH
UA-2022-07-28-005504-a a1ae7c6b3f6d4b0587915d923e70e54b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Борисова

+380673981834 uzhkh_irpin_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА "ІРПІНЬ" ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 39618372
Місцезнаходження: 08200, Україна , Київська обл., м. Ірпінь, вул. ТРОЇЦЬКА, будинок 21
Контактна особа: Ірина Борисова
+380673981834
uzhkh_irpin_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2022 17:03
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2022 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2022 08:00
Очікувана вартість: 4 150 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 41 502,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі - Вимоги) та Закону, а саме: 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант). 2. Терміни зазначені у вимогах і формі забезпечення пропозиції (далі - форма) вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка міститься в додатку 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі - Форма), є обов'язковими для складання гарантії.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 124500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 тонни
ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник, код 34920000-2– Дорожнє обладнання (дорожня сіль для промислового переробляння ДСТУ 4246:2003 кам’яна, сорт вищий, крупність 3, без пакування (насипом).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08200, Україна, Київська область, м. Іріпнь, вул. Троїцька, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару перерахування Покупцем відповідних грошових сум на поточний рахунок Постачальника, зазначений в виписаному Постачальником платіжному документі, з відстрочкою платежу до 180 банківських днів з дати виписки рахунку та накладних на Товар без нарахування штрафних санкцій Пiсляоплата 180 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі - Вимоги) та Закону, а саме: 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант). 2. Терміни зазначені у вимогах і формі забезпечення пропозиції (далі - форма) вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка міститься в додатку 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі - Форма), є обов'язковими для складання гарантії.

Сума забезпечення: 124500 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: банківська гарантія
28 липня 2022 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2022 17:03
Додаток 3 (Дог) (ДС).docx
28 липня 2022 17:03
ОГОЛОШЕННЯ (ДС).doc
28 липня 2022 17:03
Додаток 4 (БГ) (ДС).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 серпня 2022 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" 4 140 000,00
UAH з ПДВ
4 140 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

05 серпня 2022 22:03
Електронний підпис
05 серпня 2022 22:02
21 ДСТУ 4246 2003.pdf
05 серпня 2022 22:02
6 Наказ.pdf
05 серпня 2022 22:02
9 Рішення засновника.pdf
05 серпня 2022 22:02
8 Паспорт директора.pdf
05 серпня 2022 22:02
37 Захист довкілля.pdf
05 серпня 2022 22:02
2 Опис.pdf
05 серпня 2022 22:02
23 Договір з виробником.pdf
05 серпня 2022 22:02
40 Проект договору.pdf
05 серпня 2022 22:02
33 Довідка щодо санкцій.pdf
05 серпня 2022 22:02
4 Витяг з ЄДРПОУ.pdf
05 серпня 2022 22:02
38 Лист погодження.pdf
05 серпня 2022 22:02
3 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
05 серпня 2022 22:02
5 Виписка з ЄДРПОУ.pdf
05 серпня 2022 22:02
16 Технічні вимоги.pdf
05 серпня 2022 22:02
32 Гарантійний лист.pdf
05 серпня 2022 22:02
27 Сертифікат msds.pdf
05 серпня 2022 22:02
28 Сертифікат ISO.pdf
05 серпня 2022 22:02
1 Статут нова редакція.pdf
05 серпня 2022 22:02
7 Протокол.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО"
#40227262
Переможець 4 140 000,00
UAH з ПДВ
09 серпня 2022 15:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2022 15:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО"
#40227262
4 140 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 квітня 2023 13:51
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2023 11:08
Скан ДУ №4 на 20% (ДС).PDF зміни до договору
25 січня 2023 11:06
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2023 10:22
Скан ДУ на 20%.PDF зміни до договору
04 січня 2023 10:17
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 11:04
Скан ДУ на продовж строку дії Дог.PDF зміни до договору
29 грудня 2022 10:54
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2022 10:03
SCAN0009.PDF зміни до договору
31 серпня 2022 10:01
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2022 16:52
SCAN0013.PDF зміни до договору
26 серпня 2022 16:50
Електронний підпис укладений
26 серпня 2022 16:23
SCAN0012.PDF укладений
26 серпня 2022 16:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 3492/26/1
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (уточнення Додаткової угоди № 1)
Номер договору про закупівлю: 3492/26/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 3492/26/1
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми
Номер договору про закупівлю: 3492/26/1
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 3492/26/1
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 серпня 2022 — 31 березня 2023
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: зменшення обсягів закупівлі