Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лічильники газу побутові
Очікувана вартість
18 106 000,00 UAH
UA-2024-10-31-009807-a ● a1ac77838935477fa78ff8a9b3056ef7
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ «ЗАПОРІЖГАЗ» |
Код ЄДРПОУ: | 03345716 |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вулиця Заводська, будинок 7 |
Контактна особа: |
Зайцева Олена 380674082182 o.zaitseva@zp.naftogaz.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 жовтня 2024 15:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 листопада 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 18 106 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 90 530,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38550000-5: Лічильники
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11674 штука
Лічильники газу побутові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2025
ДК 021:2015: 38550000-5 — Лічильники
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату за кожну партію одержаного товару згідно наданого Постачальником рахунка-фактури у безготівковій формі протягом 90 (Дев'яносто) робочих днів з дня одержання відповідної партії товару | Пiсляоплата | 90 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 жовтня 2024 15:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 жовтня 2024 15:39 |
Тендерна документація.docx | |
31 жовтня 2024 15:39 |
Додаток 8 Проект Договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо дискримінації
Дата подання: 05 листопада 2024 16:37
Дата відповіді: 06 листопада 2024 16:40
Шановний Замовнику!
Відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Цей принцип реалізовується зокрема і через складання вимог до учасників, які публікуються Замовником в документації.
Ми вважаємо, що умови, викладені Вами в документації до даної закупівлі є дискримінаційними, виходячи з наступного:
Згідно до вимог Додатку 2 до документацій предметом закупівлі є лічильники газу, але згідно технічних характеристик до предмету закупівлі внесені та об’єднані у один лот: побутові лічильники, комунально- побутові лічильники та Смарт-прилади одного виробника Pietro Fiorentini.
Згідно Додатку 2 до документації, встановлено позиції товарів та характеристики виробника Pietro Fiorentini, зокрема:
-для побутових лічильників G1,6-G4 – вага лічильника- конкретизована до 1,4 кг,
-для G10 – конкретизована міжцентрова відстань 250 мм, приєднувальних патрубків 1 ¼ дюйма.
-Але надкритичним є додавання до закупівлі лічильників газу в кількості 11 674 штуки лічильників газу Смарт типу, у кількості ВСЬОГО 10 штук, які мабуть й не будуть поставлятися , але є в сертифікації в Україні у єдиного виробника Pietro Fiorentini.
Таким чином саме ці вимоги та об’єднання різних типів приладів порушують принципи здійснення публічних закупівель, закріплених в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якими є: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця.
Враховуючи, що вимоги виставлені Замовником до предмету закупівлі не передбачені жодними діючими нормами, стандартами чи законами України, та той факт, що наявність зазначених вимог надає одному виробнику незаконну конкурентну перевагу в порівнянні з іншими виробниками, породжуючи недобросовісну конкуренцію та монополію на ринку постачання лічильників газу, обмежує можливість участі в торгах інших виробників з найкращими цінами та найкращими умови постачання, та взагалі ставить під сумнів справжні цілі закупівлі ,
просимо:
1. Виключити або розширити вимоги щодо ваги лічильників газу,
2. Розширити діапозон міжосьової відстані 250 мм та розмір приєднуючих патрубків інших ніж 1 ¼ дюйма,
3. Поділити закупівлю на лоти.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Дякуємо за Ваше звернення та час приділений розгляду тендерної документації. Розглянувши ваші зауваження, Замовник надає роз’яснення щодо вимог, викладених у документації до закупівлі.
1. Відсутність дискримінаційних вимог у документації
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник дотримується принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Під час складання документації на закупівлю лічильників газу ми керувалися загальними вимогами, які забезпечують відповідність обладнання технічним та експлуатаційним стандартам. Це забезпечує функціональність і надійність товару, який закуповується для потреб Замовника.
2. Обґрунтування встановлених технічних вимог
Зазначені технічні характеристики, такі як вага, міжцентрова відстань, розмір приєднувальних патрубків, а також наявність в лічильниках функцій дистанційної передачі даних та можливості дистанційного перекриття газу, визначені на основі потреб Замовника та специфіки експлуатації лічильників. Звертаємо Вашу увагу на те, що технічні вимоги встановлено для забезпечення сумісності лічильників з вже наявним у Замовника обладнанням, а саме пристроями дистанційної передачі даних .
3. Щодо об'єднання різних типів лічильників в один лот
У відкритих торгах питання поділу закупівлі на лоти регулюється Законом України «Про публічні закупівлі». Згідно з законодавством, поділ предмета закупівлі на лоти є правом, а не обов’язком Замовника, і здійснюється виключно на його розсуд, виходячи з потреб закупівлі та умов, які забезпечать найефективніше використання коштів.
Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що Замовник може поділити предмет закупівлі на частини (лоти), якщо це сприятиме збільшенню кількості учасників або забезпеченню кращої конкуренції. Проте закон не зобов'язує Замовника здійснювати поділ на лоти у кожній закупівлі, а залишає це питання на розсуд Замовника.
Закупівля лічильників різного типу в одному лоті обґрунтована необхідністю отримання повного комплекту пристроїв, що забезпечують комплексне використання лічильників як для побутових, так і для комунально-побутових потреб. Додавання до переліку лічильників з вбудованою дистанційною передачею даних та можливості дистанційного перекриття газу спрямоване на оновлення та тестування сучасного обладнання. Кількість лічильників з вбудованою дистанційною передачею даних та можливості дистанційного перекриття газу є обмеженою, але необхідною для аналізу та подальшого розвитку системи моніторингу. Зазначення, що лічильники з вбудованою дистанційною передачею даних та можливості дистанційного перекриття газу "ймовірно не будуть поставлятися", є суб'єктивною думкою Учасника та не підтверджене жодними фактами.
4. Щодо вимог до конкретного виробника
Вимоги документації не передбачають обмеження до одного виробника. Вимоги до лічильників базуються на параметрах, які відповідають нашим потребам, та не є такими, що унеможливлюють участь інших виробників, оскільки згідно Реєстру затверджених типів ЗВТ на ринку присутні декілька виробників лічильників, які мають функції вбудованої дистанційної передачі даних і можливість дистанційного перекриття газу, наприклад : Elster GmbH (Steinern Strabe 19-21, 55252 Mainz-Kastel, Germany Elster s.r.o, Nam. Dr. A. Schweitzera 194, 91601 Stara Tura, Slovakia) та Pietro Fiorentini (S.p.A., via Enrico Fermi 8/10 Arcugnano Vicenza, Italia).
Замовник відкритий до розгляду аналогів, які за технічними характеристиками відповідають встановленим параметрам.
5. Щодо пропозиції поділу закупівлі на лоти
З огляду на внутрішню структуру та плани закупівлі, об’єднання лічильників у єдиний лот вважається доцільним та забезпечує спрощення процесу укладення договорів, а також зменшує витрати на адміністративне обслуговування закупівлі. Розподіл на лоти не передбачено, оскільки це може збільшити витрати та ускладнити виконання умов поставки.
На підставі вищевикладеного, Замовник вважає, що встановлені вимоги є обґрунтованими та такими, що відповідають нормам чинного законодавства і принципам здійснення публічних закупівель. Технічні характеристики визначені з урахуванням функціональних потреб та не порушують принципів добросовісної конкуренції.
Однак, з метою забезпечення максимальної відкритості закупівель та можливості участі більшої кількості учасників, Замовник готовий розглянути пропозиції щодо еквівалентних товарів, якщо вони будуть відповідати зазначеним у документації вимогам.
Дякуємо за Ваше звернення та час приділений розгляду тендерної документації. Розглянувши ваші зауваження, Замовник надає роз’яснення щодо вимог, викладених у документації до закупівлі.
1. Відсутність дискримінаційних вимог у документації
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник дотримується принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Під час складання документації на закупівлю лічильників газу ми керувалися загальними вимогами, які забезпечують відповідність обладнання технічним та експлуатаційним стандартам. Це забезпечує функціональність і надійність товару, який закуповується для потреб Замовника.
2. Обґрунтування встановлених технічних вимог
Зазначені технічні характеристики, такі як вага, міжцентрова відстань, розмір приєднувальних патрубків, а також наявність в лічильниках функцій дистанційної передачі даних та можливості дистанційного перекриття газу, визначені на основі потреб Замовника та специфіки експлуатації лічильників. Звертаємо Вашу увагу на те, що технічні вимоги встановлено для забезпечення сумісності лічильників з вже наявним у Замовника обладнанням, а саме пристроями дистанційної передачі даних .
3. Щодо об'єднання різних типів лічильників в один лот
У відкритих торгах питання поділу закупівлі на лоти регулюється Законом України «Про публічні закупівлі». Згідно з законодавством, поділ предмета закупівлі на лоти є правом, а не обов’язком Замовника, і здійснюється виключно на його розсуд, виходячи з потреб закупівлі та умов, які забезпечать найефективніше використання коштів.
Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що Замовник може поділити предмет закупівлі на частини (лоти), якщо це сприятиме збільшенню кількості учасників або забезпеченню кращої конкуренції. Проте закон не зобов'язує Замовника здійснювати поділ на лоти у кожній закупівлі, а залишає це питання на розсуд Замовника.
Закупівля лічильників різного типу в одному лоті обґрунтована необхідністю отримання повного комплекту пристроїв, що забезпечують комплексне використання лічильників як для побутових, так і для комунально-побутових потреб. Додавання до переліку лічильників з вбудованою дистанційною передачею даних та можливості дистанційного перекриття газу спрямоване на оновлення та тестування сучасного обладнання. Кількість лічильників з вбудованою дистанційною передачею даних та можливості дистанційного перекриття газу є обмеженою, але необхідною для аналізу та подальшого розвитку системи моніторингу. Зазначення, що лічильники з вбудованою дистанційною передачею даних та можливості дистанційного перекриття газу "ймовірно не будуть поставлятися", є суб'єктивною думкою Учасника та не підтверджене жодними фактами.
4. Щодо вимог до конкретного виробника
Вимоги документації не передбачають обмеження до одного виробника. Вимоги до лічильників базуються на параметрах, які відповідають нашим потребам, та не є такими, що унеможливлюють участь інших виробників, оскільки згідно Реєстру затверджених типів ЗВТ на ринку присутні декілька виробників лічильників, які мають функції вбудованої дистанційної передачі даних і можливість дистанційного перекриття газу, наприклад : Elster GmbH (Steinern Strabe 19-21, 55252 Mainz-Kastel, Germany Elster s.r.o, Nam. Dr. A. Schweitzera 194, 91601 Stara Tura, Slovakia) та Pietro Fiorentini (S.p.A., via Enrico Fermi 8/10 Arcugnano Vicenza, Italia).
Замовник відкритий до розгляду аналогів, які за технічними характеристиками відповідають встановленим параметрам.
5. Щодо пропозиції поділу закупівлі на лоти
З огляду на внутрішню структуру та плани закупівлі, об’єднання лічильників у єдиний лот вважається доцільним та забезпечує спрощення процесу укладення договорів, а також зменшує витрати на адміністративне обслуговування закупівлі. Розподіл на лоти не передбачено, оскільки це може збільшити витрати та ускладнити виконання умов поставки.
На підставі вищевикладеного, Замовник вважає, що встановлені вимоги є обґрунтованими та такими, що відповідають нормам чинного законодавства і принципам здійснення публічних закупівель. Технічні характеристики визначені з урахуванням функціональних потреб та не порушують принципів добросовісної конкуренції.
Однак, з метою забезпечення максимальної відкритості закупівель та можливості участі більшої кількості учасників, Замовник готовий розглянути пропозиції щодо еквівалентних товарів, якщо вони будуть відповідати зазначеним у документації вимогам.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 листопада 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БТК-ЦЕНТР КОМПЛЕКТ" |
18 105 805,80
UAH з ПДВ
|
18 105 805,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БТК-ЦЕНТР КОМПЛЕКТ" #34973151 |
Переможець |
18 105 805,80
UAH з ПДВ
|
13 листопада 2024 16:49
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 листопада 2024 13:51
|