Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин та дизельне паливо
Очікувана вартість
3 500 000,00 UAH
UA-2020-02-18-003721-b a17c032296764590ad66fa010f2d17ba
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Данилюк Володимир Антонович

380322522903 zelenyilviv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівське комунальне підприємство "Зелений Львів"
Код ЄДРПОУ: 05472519
Місцезнаходження: 79020, Україна , Львівська обл., Львів, Варшавська,49
Контактна особа: Данилюк Володимир Антонович
380322522903
zelenyilviv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 17:16
Звернення за роз’ясненнями: до 23 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2020 18:00
Початок аукціону: 05 березня 2020 11:50
Очікувана вартість: 3 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Під 2 штуки слід розуміти 2 найменування:
Найменування 1 - бензин А-95 – 46 000 л.
Найменування 2 - дизельне паливо – 54 000 л
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Бензин та дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі рахунку та накладної на умовах можливої відстрочки платежу строком на 30 календарних днів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2020 09:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 17:17
Тендерна документація.doc
18 лютого 2020 17:17
технічні вимоги.docx
18 лютого 2020 17:17
проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-18-003721-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 17 березня 2020 09:16
Невідповідність пропозиції ПП "ОККО КОНТРАКТ" тендерній документації
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу на наступні недоліки пропозиції Учасника ПП «ОККО КОНТРАКТ»:
1. Відповідно до п. 1.1.5. Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: Документи на підтвердження інших вимог Розділу 2 Додатку 2 та будь-які інші документи, які учасник вважає за необхідне подати, за виключенням «Проекту договору про закупівлю» подаються із позначкою в назві файлу: «ІД» або «Інші документи».
Проект договору про закупівлю подається із позначкою в назві файлу: «Проект договору».
Відповідно до п. 5. Розділу 3. Додатку 2: у складі пропозиції Учасник повинен надати скан-копію проекту договору з підписами та печатками Учасника торгів на кожній сторінці проекту-договору. Кожна сторінка проекту договору повинна бути засвідчена написом "З умовами договору згідні", підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, прізвища та ініціалів, скріплена печаткою (за наявності).
Всупереч вимогам Замовника Учасником ПП «ОККО КАНТРАКТ» подано проект договору без зазначення посади, прізвища та ініціалів на кожній сторінці; без засвідчення написом "З умовами договору згідні" на кожній сторінці. Крім цього, даний документ міститься в складі файлу «Інші документи», а не окремим файлом, як вимагаломя Тендерною Документацією.
2. Відповідно до п. п. 4 п. 6. Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції:
Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Копію ліцензії учасника торгів (з усіма наявними додатками) на провадження господарської діяльності, згідно з предметом закупівлі або копія наказу про видачу відповідної ліцензії. Учасником ПП «ОККО КОНТРАКТ» у складі пропозиції відсутня ліцензія на право роздрібної торгівлі пальним, натомість надана копія ліцензії на право оптової торгівлі пальним. Слід зазначити, що згідно Додатку 3 Технічні вимоги Заправка автомобілів буде здійснюватися не оптовими партіями, а по талонах (смарт-картках, скетч-картках) або накладних по мірі необхідності.
3. Відповідно до п 6. п. 6. Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: Учасник-власник (емітент) талонів у складі тендерної пропозиції надає скановану з оригіналу копію талонів з підтвердженням та гарантією, що талони на пальне матимуть термін дії не менше 1 року. Копії мають бути належним чином завірені із зазначенням дати, посади, ПІП, підпису та печатки (за наявності) власника цих талонів.
Учасником ПП «ОККО КОНТРАКТ» у складі тендерної пропозиції надано довідку №322/23 від 04.03.2020 р. про те, що власником і емітентом талонів є ПП «ОККО КОНТРАКТ», проте договору, який би підтверджував це, надано не було. Натомість надано договір №1/1-6-18/1 від 01.01.18, в якому зазначено, що інтелектуальна власність належить ПАТ Концерн Галнафтогаз».
Враховуючи вищенаведене, просимо Вас відхилити пропозицію Учасника ПП «ОККО КОНТРАКТ» як ту, що не відповідає вимогам Вашої тендерної документації. В інакшому випадку ТОВ «ВОГ КАРД» буде вимушене звернутися в АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 березня 2020 13:23
1. Щодо назви файлів та проекту договору.

У складі тендерної пропозиції Учасником поданий проект договору, який завантажений у систему проведення закупівель під назвою «Інші документи», однак тендерною документацією рекомендовано назвати файл «Проект договору». Замовник у свою чергу зазначає, що таке зауваження не може бути підставою для відхилення, адже сформоване виключно для організації роботи та формування пропозиції Учасника й відповідно його перевірки у майбутньому. Інформація щодо неможливості відхилення за такі дії передбачена у п.1.1.5. ч.1.1. Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. До того ж повідомляємо, що поданий учасником проект договору не містить відмітки «З умовами договору згідні», однак сам факт його надання вже є підтвердженням згоди з усіма умовами, адже Учасник не звертався за роз’ясненнями в тій частині, а отже автоматично й погодився з усіма умовами тендерної документації, технічного завдання та проекту договору. У тому числі Замовник відносить таке зауваження до формальних помилок, які передбачені тендерною документацією, а саме: ч.1.2 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, а саме: неправильне (неповне) завіряння та /або не завіряння учасником копії документа згідно з вимогами цієї документації. Наприклад: завіряння копії документа лише підписом уповноваженої особи. Зокрема, Учасник ПП «ОККО Контракт» надає у складі тендерної пропозиції лист-згоду з істотними умовами договору з вих№2020/69 від 04.03.2020 року.
2. Щодо ліцензії
Вимогами п. 4 ч. 6. Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію ліцензії учасника торгів (з усіма наявними додатками) на провадження господарської діяльності, згідно з предметом закупівлі або копія наказу про видачу відповідної ліцензії. Замовник наголошує, що ним не конкретизовано, яка саме ліцензія вимагається! Провадження господарської діяльності - дуже широке поняття та включає в себе великий перелік здійснення підприємницької діяльності, а тому надання Учасником ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним в повному обсязі підтверджує зазначену замовником вимогу.

3. Щодо талонів.

Вимогами п 6. ч. 6. Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: Учасник-власник (емітент) талонів у складі тендерної пропозиції надає скановану з оригіналу копію талонів з підтвердженням та гарантією, що талони на пальне матимуть термін дії не менше 1 року. Копії мають бути належним чином завірені із зазначенням дати, посади, ПІП, підпису та печатки (за наявності) власника цих талонів. У складі тендерної пропозиції Учасник надав пояснення, про те, що він є власником талонів, а тому не зобов’язаний надавати більше жодних документів, та договору у тому числі.

Отже, Замовник повідомляє, що ним здійснена оцінка тендерних пропозицій відповідно до Закону, а тому зазначені Вами зауваження не можуть бути підставою для відхилення.
Номер вимоги: UA-2020-02-18-003721-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 19 березня 2020 15:45
порушення Закону у сфері державних закупівель
Шановний Замовнику!
Відповідно до п. 5. Розділу 3. Додатку 2: у складі пропозиції Учасник повинен надати скан-копію проекту договору з підписами та печатками Учасника торгів на кожній сторінці проекту-договору. Кожна сторінка проекту договору повинна бути засвідчена написом "З умовами договору згідні", підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, прізвища та ініціалів, скріплена печаткою (за наявності).Ця вимога встановлена Вами. І вона не виконана переможцем. Сам факт подання проекту угоди у складі документації не є та не може бути підтвердженням згоди з усіма умовами, і аж ніяк не свідчить про те, що Учасник автоматично погодився з Вашими умовами. Недотримання цієї вимоги не є формальною помилкою. Учасника ПП «ОККО КОНТРАКТ» вже відхиляли по даній причині на інших закупівлях.
Щодо талонів. Вимогами п 6. ч. 6. Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: Учасник-власник (емітент) талонів у складі тендерної пропозиції надає скановану з оригіналу копію талонів з підтвердженням та гарантією, що талони на пальне матимуть термін дії не менше 1 року. Копії мають бути належним чином завірені із зазначенням дати, посади, ПІП, підпису та печатки (за наявності) власника цих талонів. У складі тендерної пропозиції Учасник надав пояснення, про те, що він є власником талонів, що є недостовірним. Керуючись даними Державного реєстру свідоцтв України (https://iprop-ua.com/) на знаки для товарів і послуг, щодо торговельної марки ОККО Учасник не є власником торговельної марки. Власником є ПАТ «Концерн Галнафтогаз», гарантійний лист від його імені у складі пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ» відсутній.
Дана інформація є в вільному доступі, натомість Ви закриваєте очі на помилки пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ», дозволяючи робити в ній так звані недоліки. Судячи з вищенаведеного, вимагаємо: відхилити пропозицію ПП «ОККО КОНТРАКТ» як ту, що не відповідає вимогам, встановленим Вами в документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 березня 2020 18:28
Шановний учаснику!
Замовник ознайомлений, із змістом вимоги про що повідомляємо, що зазначені Вами зауваження є безпідставні, про що було описано вище. Замовник відносить зауваження з приводу неправильного завіряння скан-копії проекту договору до формальної помилки, про що вже зазначалось. З цього приводу є низка рішень АМКУ, яка вказує про те, що таке зауваження не може бути підставою для відхилення, адже Учасником поданий лист-згода з істотними умовами договору, а цього достатньо аби відобразити, те що він ознайомлений з проектом договору та погоджується на його умови.
В тому числі, повідомляємо, що Замовник здійснює оцінку поданих пропозицій керуючись виключно нормами чинного законодавства, а саме ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі». Перевіряти достовірність поданої інформації не входить до компетенції та функцій Замовника, натомість він має перевіряти ті документи, що були завантажені у складі тендерної пропозиції Учасника.
Вкотре наголошуємо, що Замовник не порушив жодну з вимог чинного законодавства, та не дискримінує учасників.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-10-000007 ● 7405c204af6246ffa78e16350bc88ac8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 квітня 2020 16:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

10.04.2020 № 66

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.04.2020 № 66.



Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-02-18-003721-b 18.02.2020. Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 30 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2020 12:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 2 223 540,00
UAH з ПДВ
2 223 540,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 2 242 000,00
UAH з ПДВ
2 242 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 березня 2020 18:03
Електронний підпис
16 березня 2020 18:01
Стоянський_11.03.pdf
16 березня 2020 18:01
Кучабська_11.03.pdf
16 березня 2020 18:01
ДФС до 20.03.pdf
10 березня 2020 10:11
Електронний підпис
10 березня 2020 10:10
пропозиція за аукціоном.pdf
04 березня 2020 16:51
Електронний підпис
04 березня 2020 16:49
Кваліфікаційна чатисна 1.7z
04 березня 2020 16:33
Електронний підпис
04 березня 2020 16:23
інші документи.7z
04 березня 2020 16:23
Установчі документи.7z
04 березня 2020 16:23
цінова пропозиція.pdf
04 березня 2020 16:23
Технічна частина.7z
04 березня 2020 16:23
реєстр.pdf
04 березня 2020 16:23
Кваліфікаційна чатисна.7z

Публічні документи

04 березня 2020 16:15
проект договору.pdf
04 березня 2020 16:15
пропозиція.pdf
04 березня 2020 15:53
01 10 договір.pdf
04 березня 2020 15:52
01 10 договір.pdf
04 березня 2020 15:52
Акредитація.pdf
04 березня 2020 12:06
Реєстр.pdf
04 березня 2020 11:52
Документи Пойманова.pdf
04 березня 2020 11:52
документи Йоржик.pdf
04 березня 2020 11:34
ДП сертифікат, паспорт.pdf
04 березня 2020 11:34
А-95 сертифікат, паспорт.pdf
04 березня 2020 11:34
ТЧ.pdf
04 березня 2020 11:34
Авторизація.pdf
04 березня 2020 11:34
ІД.pdf
04 березня 2020 11:34
установчі.pdf
04 березня 2020 11:34
ліцензії роздріб.pdf
04 березня 2020 11:34
Витяг від 11.02.2020 року.rtf
04 березня 2020 11:34
ВПВ 17.pdf
04 березня 2020 11:34
КК.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
Переможець 2 223 540,00
UAH з ПДВ
16 березня 2020 17:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2020 17:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
2 223 540,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 13:00
Електронний підпис зміни до договору
15 жовтня 2020 11:11
Додаткова угода 2 від 12 жовтня 2020.pdf зміни до договору
15 жовтня 2020 11:06
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2020 10:57
Додаткова угода № 1 від 26.06.2020.PDF зміни до договору
01 липня 2020 10:32
Електронний підпис укладений
27 березня 2020 12:22
Договір 05 03 20 від 27 березня 2020.PDF укладений
27 березня 2020 12:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 05/03/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару, що не призведе до збільшення суми визначеної у договорі
Номер договору про закупівлю: 05/03/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 239 787,00
UAH (в тому числі ПДВ 206 631,17 UAH)