Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівське комунальне підприємство "Зелений Львів" |
Код ЄДРПОУ: | 05472519 |
Місцезнаходження: | 79020, Україна , Львівська обл., Львів, Варшавська,49 |
Контактна особа: |
Данилюк Володимир Антонович 380322522903 zelenyilviv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2020 17:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 05 березня 2020 11:50 |
Очікувана вартість: | 3 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,30% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Найменування 1 - бензин А-95 – 46 000 л.
Найменування 2 - дизельне паливо – 54 000 л
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі рахунку та накладної на умовах можливої відстрочки платежу строком на 30 календарних днів. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2020 09:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2020 17:17 |
Тендерна документація.doc | |
18 лютого 2020 17:17 |
технічні вимоги.docx | |
18 лютого 2020 17:17 |
проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
1. Відповідно до п. 1.1.5. Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: Документи на підтвердження інших вимог Розділу 2 Додатку 2 та будь-які інші документи, які учасник вважає за необхідне подати, за виключенням «Проекту договору про закупівлю» подаються із позначкою в назві файлу: «ІД» або «Інші документи».
Проект договору про закупівлю подається із позначкою в назві файлу: «Проект договору».
Відповідно до п. 5. Розділу 3. Додатку 2: у складі пропозиції Учасник повинен надати скан-копію проекту договору з підписами та печатками Учасника торгів на кожній сторінці проекту-договору. Кожна сторінка проекту договору повинна бути засвідчена написом "З умовами договору згідні", підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, прізвища та ініціалів, скріплена печаткою (за наявності).
Всупереч вимогам Замовника Учасником ПП «ОККО КАНТРАКТ» подано проект договору без зазначення посади, прізвища та ініціалів на кожній сторінці; без засвідчення написом "З умовами договору згідні" на кожній сторінці. Крім цього, даний документ міститься в складі файлу «Інші документи», а не окремим файлом, як вимагаломя Тендерною Документацією.
2. Відповідно до п. п. 4 п. 6. Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції:
Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Копію ліцензії учасника торгів (з усіма наявними додатками) на провадження господарської діяльності, згідно з предметом закупівлі або копія наказу про видачу відповідної ліцензії. Учасником ПП «ОККО КОНТРАКТ» у складі пропозиції відсутня ліцензія на право роздрібної торгівлі пальним, натомість надана копія ліцензії на право оптової торгівлі пальним. Слід зазначити, що згідно Додатку 3 Технічні вимоги Заправка автомобілів буде здійснюватися не оптовими партіями, а по талонах (смарт-картках, скетч-картках) або накладних по мірі необхідності.
3. Відповідно до п 6. п. 6. Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: Учасник-власник (емітент) талонів у складі тендерної пропозиції надає скановану з оригіналу копію талонів з підтвердженням та гарантією, що талони на пальне матимуть термін дії не менше 1 року. Копії мають бути належним чином завірені із зазначенням дати, посади, ПІП, підпису та печатки (за наявності) власника цих талонів.
Учасником ПП «ОККО КОНТРАКТ» у складі тендерної пропозиції надано довідку №322/23 від 04.03.2020 р. про те, що власником і емітентом талонів є ПП «ОККО КОНТРАКТ», проте договору, який би підтверджував це, надано не було. Натомість надано договір №1/1-6-18/1 від 01.01.18, в якому зазначено, що інтелектуальна власність належить ПАТ Концерн Галнафтогаз».
Враховуючи вищенаведене, просимо Вас відхилити пропозицію Учасника ПП «ОККО КОНТРАКТ» як ту, що не відповідає вимогам Вашої тендерної документації. В інакшому випадку ТОВ «ВОГ КАРД» буде вимушене звернутися в АМКУ.
У складі тендерної пропозиції Учасником поданий проект договору, який завантажений у систему проведення закупівель під назвою «Інші документи», однак тендерною документацією рекомендовано назвати файл «Проект договору». Замовник у свою чергу зазначає, що таке зауваження не може бути підставою для відхилення, адже сформоване виключно для організації роботи та формування пропозиції Учасника й відповідно його перевірки у майбутньому. Інформація щодо неможливості відхилення за такі дії передбачена у п.1.1.5. ч.1.1. Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. До того ж повідомляємо, що поданий учасником проект договору не містить відмітки «З умовами договору згідні», однак сам факт його надання вже є підтвердженням згоди з усіма умовами, адже Учасник не звертався за роз’ясненнями в тій частині, а отже автоматично й погодився з усіма умовами тендерної документації, технічного завдання та проекту договору. У тому числі Замовник відносить таке зауваження до формальних помилок, які передбачені тендерною документацією, а саме: ч.1.2 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, а саме: неправильне (неповне) завіряння та /або не завіряння учасником копії документа згідно з вимогами цієї документації. Наприклад: завіряння копії документа лише підписом уповноваженої особи. Зокрема, Учасник ПП «ОККО Контракт» надає у складі тендерної пропозиції лист-згоду з істотними умовами договору з вих№2020/69 від 04.03.2020 року.
2. Щодо ліцензії
Вимогами п. 4 ч. 6. Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію ліцензії учасника торгів (з усіма наявними додатками) на провадження господарської діяльності, згідно з предметом закупівлі або копія наказу про видачу відповідної ліцензії. Замовник наголошує, що ним не конкретизовано, яка саме ліцензія вимагається! Провадження господарської діяльності - дуже широке поняття та включає в себе великий перелік здійснення підприємницької діяльності, а тому надання Учасником ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним в повному обсязі підтверджує зазначену замовником вимогу.
3. Щодо талонів.
Вимогами п 6. ч. 6. Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: Учасник-власник (емітент) талонів у складі тендерної пропозиції надає скановану з оригіналу копію талонів з підтвердженням та гарантією, що талони на пальне матимуть термін дії не менше 1 року. Копії мають бути належним чином завірені із зазначенням дати, посади, ПІП, підпису та печатки (за наявності) власника цих талонів. У складі тендерної пропозиції Учасник надав пояснення, про те, що він є власником талонів, а тому не зобов’язаний надавати більше жодних документів, та договору у тому числі.
Отже, Замовник повідомляє, що ним здійснена оцінка тендерних пропозицій відповідно до Закону, а тому зазначені Вами зауваження не можуть бути підставою для відхилення.
Відповідно до п. 5. Розділу 3. Додатку 2: у складі пропозиції Учасник повинен надати скан-копію проекту договору з підписами та печатками Учасника торгів на кожній сторінці проекту-договору. Кожна сторінка проекту договору повинна бути засвідчена написом "З умовами договору згідні", підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, прізвища та ініціалів, скріплена печаткою (за наявності).Ця вимога встановлена Вами. І вона не виконана переможцем. Сам факт подання проекту угоди у складі документації не є та не може бути підтвердженням згоди з усіма умовами, і аж ніяк не свідчить про те, що Учасник автоматично погодився з Вашими умовами. Недотримання цієї вимоги не є формальною помилкою. Учасника ПП «ОККО КОНТРАКТ» вже відхиляли по даній причині на інших закупівлях.
Щодо талонів. Вимогами п 6. ч. 6. Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: Учасник-власник (емітент) талонів у складі тендерної пропозиції надає скановану з оригіналу копію талонів з підтвердженням та гарантією, що талони на пальне матимуть термін дії не менше 1 року. Копії мають бути належним чином завірені із зазначенням дати, посади, ПІП, підпису та печатки (за наявності) власника цих талонів. У складі тендерної пропозиції Учасник надав пояснення, про те, що він є власником талонів, що є недостовірним. Керуючись даними Державного реєстру свідоцтв України (https://iprop-ua.com/) на знаки для товарів і послуг, щодо торговельної марки ОККО Учасник не є власником торговельної марки. Власником є ПАТ «Концерн Галнафтогаз», гарантійний лист від його імені у складі пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ» відсутній.
Дана інформація є в вільному доступі, натомість Ви закриваєте очі на помилки пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ», дозволяючи робити в ній так звані недоліки. Судячи з вищенаведеного, вимагаємо: відхилити пропозицію ПП «ОККО КОНТРАКТ» як ту, що не відповідає вимогам, встановленим Вами в документації.
Замовник ознайомлений, із змістом вимоги про що повідомляємо, що зазначені Вами зауваження є безпідставні, про що було описано вище. Замовник відносить зауваження з приводу неправильного завіряння скан-копії проекту договору до формальної помилки, про що вже зазначалось. З цього приводу є низка рішень АМКУ, яка вказує про те, що таке зауваження не може бути підставою для відхилення, адже Учасником поданий лист-згода з істотними умовами договору, а цього достатньо аби відобразити, те що він ознайомлений з проектом договору та погоджується на його умови.
В тому числі, повідомляємо, що Замовник здійснює оцінку поданих пропозицій керуючись виключно нормами чинного законодавства, а саме ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі». Перевіряти достовірність поданої інформації не входить до компетенції та функцій Замовника, натомість він має перевіряти ті документи, що були завантажені у складі тендерної пропозиції Учасника.
Вкотре наголошуємо, що Замовник не порушив жодну з вимог чинного законодавства, та не дискримінує учасників.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-10-000007 ● 7405c204af6246ffa78e16350bc88ac8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2020 16:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.04.2020 № 66
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.04.2020 № 66.
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-02-18-003721-b 18.02.2020. Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Ризики, що спрацювали
RISK1-4_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2020 12:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
2 223 540,00
UAH з ПДВ
|
2 223 540,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" |
2 242 000,00
UAH з ПДВ
|
2 242 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Переможець |
2 223 540,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2020 17:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 13:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 жовтня 2020 11:11
|
Додаткова угода 2 від 12 жовтня 2020.pdf | зміни до договору |
15 жовтня 2020 11:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 липня 2020 10:57
|
Додаткова угода № 1 від 26.06.2020.PDF | зміни до договору |
01 липня 2020 10:32
|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2020 12:22
|
Договір 05 03 20 від 27 березня 2020.PDF | укладений |
27 березня 2020 12:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 05/03/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару, що не призведе до збільшення суми визначеної у договорі |
Номер договору про закупівлю: | 05/03/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |