Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Очікувана вартість
2 210 400,00 UAH
UA-2021-11-16-004405-a ● a16ddd921d584d8db8d8be71f7b8db86
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ПІЩАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40213972 |
Вебсайт: | https://pishanska-gromada.gov.ua/publichni-zakupivli-10-13-24-04-03-2021/ |
Місцезнаходження: | 39701, Україна , Полтавська обл., Кременчуцький р-н, с. Піщане, вул. Київська, 104 |
Контактна особа: |
Олена Левченко +380536758308 otpischane@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 листопада 2021 11:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 03 грудня 2021 13:49 |
Очікувана вартість: | 2 210 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 052,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
368400 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Після оплата | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 листопада 2021 11:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 листопада 2021 11:22 |
ТД- Електрична енергія 2022.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги щодо сертифікатів та протоколів випробувань
Дата подання: 17 листопада 2021 11:34
Дата відповіді: 18 листопада 2021 09:03
Шановний Замовнику. Додатком 3 до тендерної документації передбачено, що у складі ТП Учасник повинен надати: - сертифікат відповідності системи управління (менджменту) охороною здоров’я та безпекою праці (ISO 45001:20018), системи екологічного управління учасника закупівлі згідно ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) - довідка від екологічного аудитора, що здійснював екологічний аудит учасника, яка містить опис заходів захисту довкілля та навколишнього природного середовища, які впроваджує та застосовує учасник - звіт з екологічного аудиту учасника закупівлі із відповідними дійсними сертифікатами від Міністерства екології та природних ресурсів України - протокол перевірки показників якості електроенергії на відповідність вимогам, що встановлені у ДСТУ ЕN 50160-2014, виданий на ім’я учасника процедури закупівлі спеціалізованою метрологічною лабораторією уповноваженого на це органу. Для підтвердження повноважень метрологічної лабораторії учасники у складі тендерної пропозиції подають копію чинного сертифікату визнання вимірювальних можливостей такої лабораторії, що виданий уповноваженим органом Звертаємо Вашу увагу на безпідставність вказаних вимог. Отримання вищевизначених сертифікатів та протоколів випробувань не є обов'язковим, а у випадку із протоколом перевірки показників якості, виданого на ім'я електропостачальника, є ще і не можливим, оскільки електропостачальник згідно із Законодавством, не є відповідальним за якість постачаємої електричної енергії. Ця відповідальність покладена виключно на виробників та операторів ситеми передачі і розподілу електричної енергії. Є закони та нормативно-правові акти України, які чітко обумовлюють, що потрібно для постачання електричної енергії. Частиною 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено можливість включення Замовником до своєї тендерної документації іншої інформації, але наявність такої інформації повинно бути передбачено законодавством. Таким чином вимоги щодо наявності даних сертифікатів та протоколів не передбачені законодавством та є дискримінаційними, оскільки суттєво зменшують коло можливих учасників аукціону, а наявність таких чи подібних сертифікатів в того чи іншого учасника жодним чином не впливає на якість, своєчасність та ефективність при здійсненні постачання електричної енергії. Крім того, додатково повідомляємо, що враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Разом з тим, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 цього Закону). Ураховуючи викладене та мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників. Просимо внести зміни до тендерної документації та виключити дані вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, на Ваше запитання до процедури закупівлі згідно ідентифікатора закупівлі № UA-2021-11-16-004405-a (Вимоги щодо сертифікатів та протоколів випробувань) повідомляємо наступне:
1. Щодо вимоги ТД про надання учасниками у складі тендерної пропозиції
сертифікату відповідності системи управління (менеджменту) охороною здоров’я та безпекою праці (ISO 45001:20018), системи екологічного управління учасника закупівлі згідно ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT). Тендерна документація сформована Замовником з урахуванням приписів ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимоги тендерної документації є однаковими для усіх потенційних учасників, що бажають прийняти участь у даній закупівлі. Виходячи із аналізу практики розгляду скарг, Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з аналогічних підстав (Умови тендерних документацій щодо наявності вимоги про надання учасниками у складі тендерної пропозиції відповідних сертифікатів), зокрема з огляду на рішення АМКУ за номерами: № 9066-р/пк-пз від 26.04.2021 року, № 19457-р/пк-пз від 27.08.2021 року, Орган оскарження не вбачає такі вимоги дискримінаційними.
2. Стосовно вимоги ТД щодо надання у складі тендерної пропозиції довідки від
екологічного аудитора, що здійснював екологічний аудит учасника, яка містить опис заходів захисту довкілля та навколишнього природного середовища, які впроваджує та застосовує учасник; звіту з екологічного аудиту учасника закупівлі із відповідними дійсними сертифікатами від Міністерства екології та природних ресурсів України. Тендерна документація сформована Замовником з урахуванням приписів ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимоги тендерної документації є однаковими для усіх потенційних учасників, що бажають прийняти участь у даній закупівлі. Виходячи із аналізу практики розгляду скарг, Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з аналогічних підстав (Умови тендерних документацій щодо наявності вимоги про надання учасниками у складі тендерної пропозиції довідки від екологічного аудитора), зокрема з огляду на рішення АМКУ за номерами: № 2193-р/пк-пз від 09.02.2021 року, № 13149-р/пк-пз від 10.06.2021 року, Орган оскарження не вбачає такі вимоги дискримінаційними.
3. З приводу вимоги ТД про надання у складі тендерної пропозиції протоколу
перевірки показників якості електроенергії на відповідність вимогам, що встановлені у ДСТУ ЕN 50160-2014, виданий на ім’я учасника процедури закупівлі. Тендерна документація сформована Замовником з урахуванням приписів ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», надалі – Закон. Вимоги тендерної документації є однаковими для усіх потенційних учасників, що бажають прийняти участь у даній закупівлі. Статтею 23 Закону встановлено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). За своєю правовою природою договір на постачання електричної енергії є договором поставки. Відповідно до ст. 265 господарського кодексу України за договором поставки одна сторона - постачальник зобов'язується передати (поставити) у зумовлені строки (строк) другій стороні - покупцеві товар (товари), а покупець зобов'язується прийняти вказаний товар (товари) і сплатити за нього певну грошову суму. В силу ст. 268 Господарського кодексу України, постачальник повинен засвідчити якість товарів, що поставляються, належним товаросупровідним документом. У разі поставки товарів більш низької якості, ніж вимагається стандартом, технічними умовами чи зразком (еталоном), покупець має право відмовитися від прийняття і оплати товарів, а якщо товари уже оплачені покупцем, - вимагати повернення сплаченої суми. Відповідно до п. 3 ч. 1. ст. 58 Закону України «Про ринок електричної енергії» № 2019-VIII від 13 квітня 2017 року, споживач має право отримувати електричну енергію належної якості згідно з умовами договору та стандартами якості електричної енергії. Відповідно до ст. 18 вищезазначеного Закону, регулятор визначає перелік показників якості електропостачання, які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання, комерційної якості надання послуг з передачі, розподілу та постачання електричної енергії, а також якість електричної енергії, та затверджує їх величини. Регулятор визначає порядок компенсації за недотримання показників якості електропостачання та розмір компенсації. Показники якості електропостачання, порядок та розмір компенсації за їх недотримання підлягають оприлюдненню у порядку, визначеному Регулятором. Якість електричної енергії - це сукупність властивостей електричної енергії відповідно до встановлених стандартів, які визначають ступінь її придатності для використання за призначення. Відповідно до положень пункту 11.4.6 глави 11.4 розділу XI Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 310 (далі – КСР), параметри якості електроенергії в точках приєднання споживачів в нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності» (далі – ДСТУ EN 50160:2014). Отже встановлена вимога, щодо права Замовника вимагати протокол перевірки показників якості електроенергії на відповідність вимогам, що встановлені у ДСТУ ЕN 50160-2014, спрямована задля впевненості Замовника у якості товару, що буде постачатися, а так само і під час вирішення можливих спірних питань під час поставки товару. Крім цього, виходячи із аналізу практики розгляду скарг, Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з аналогічних підстав (Умови тендерних документацій щодо наявності вимоги про надання учасниками у складі тендерної пропозиції протоколу перевірки якості електричної енергії), зокрема з огляду на рішення АМКУ за номерами: № 18998-р/пк-пз від 18.08.2021 року, № 3141-р/пк-пз від 19.08.2021 року, Орган оскарження не вбачає такі вимоги дискримінаційними.
З огляду на викладене, а також ураховуючи, те що вами не доведено та документально не підтверджено неможливості виконати вимоги документації про, які зазначено у запитанні і не надано документального підтвердження, яким чином наведені вимоги документації порушують ваші права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, у Замовника наразі відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
1. Щодо вимоги ТД про надання учасниками у складі тендерної пропозиції
сертифікату відповідності системи управління (менеджменту) охороною здоров’я та безпекою праці (ISO 45001:20018), системи екологічного управління учасника закупівлі згідно ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT). Тендерна документація сформована Замовником з урахуванням приписів ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимоги тендерної документації є однаковими для усіх потенційних учасників, що бажають прийняти участь у даній закупівлі. Виходячи із аналізу практики розгляду скарг, Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з аналогічних підстав (Умови тендерних документацій щодо наявності вимоги про надання учасниками у складі тендерної пропозиції відповідних сертифікатів), зокрема з огляду на рішення АМКУ за номерами: № 9066-р/пк-пз від 26.04.2021 року, № 19457-р/пк-пз від 27.08.2021 року, Орган оскарження не вбачає такі вимоги дискримінаційними.
2. Стосовно вимоги ТД щодо надання у складі тендерної пропозиції довідки від
екологічного аудитора, що здійснював екологічний аудит учасника, яка містить опис заходів захисту довкілля та навколишнього природного середовища, які впроваджує та застосовує учасник; звіту з екологічного аудиту учасника закупівлі із відповідними дійсними сертифікатами від Міністерства екології та природних ресурсів України. Тендерна документація сформована Замовником з урахуванням приписів ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимоги тендерної документації є однаковими для усіх потенційних учасників, що бажають прийняти участь у даній закупівлі. Виходячи із аналізу практики розгляду скарг, Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з аналогічних підстав (Умови тендерних документацій щодо наявності вимоги про надання учасниками у складі тендерної пропозиції довідки від екологічного аудитора), зокрема з огляду на рішення АМКУ за номерами: № 2193-р/пк-пз від 09.02.2021 року, № 13149-р/пк-пз від 10.06.2021 року, Орган оскарження не вбачає такі вимоги дискримінаційними.
3. З приводу вимоги ТД про надання у складі тендерної пропозиції протоколу
перевірки показників якості електроенергії на відповідність вимогам, що встановлені у ДСТУ ЕN 50160-2014, виданий на ім’я учасника процедури закупівлі. Тендерна документація сформована Замовником з урахуванням приписів ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», надалі – Закон. Вимоги тендерної документації є однаковими для усіх потенційних учасників, що бажають прийняти участь у даній закупівлі. Статтею 23 Закону встановлено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). За своєю правовою природою договір на постачання електричної енергії є договором поставки. Відповідно до ст. 265 господарського кодексу України за договором поставки одна сторона - постачальник зобов'язується передати (поставити) у зумовлені строки (строк) другій стороні - покупцеві товар (товари), а покупець зобов'язується прийняти вказаний товар (товари) і сплатити за нього певну грошову суму. В силу ст. 268 Господарського кодексу України, постачальник повинен засвідчити якість товарів, що поставляються, належним товаросупровідним документом. У разі поставки товарів більш низької якості, ніж вимагається стандартом, технічними умовами чи зразком (еталоном), покупець має право відмовитися від прийняття і оплати товарів, а якщо товари уже оплачені покупцем, - вимагати повернення сплаченої суми. Відповідно до п. 3 ч. 1. ст. 58 Закону України «Про ринок електричної енергії» № 2019-VIII від 13 квітня 2017 року, споживач має право отримувати електричну енергію належної якості згідно з умовами договору та стандартами якості електричної енергії. Відповідно до ст. 18 вищезазначеного Закону, регулятор визначає перелік показників якості електропостачання, які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання, комерційної якості надання послуг з передачі, розподілу та постачання електричної енергії, а також якість електричної енергії, та затверджує їх величини. Регулятор визначає порядок компенсації за недотримання показників якості електропостачання та розмір компенсації. Показники якості електропостачання, порядок та розмір компенсації за їх недотримання підлягають оприлюдненню у порядку, визначеному Регулятором. Якість електричної енергії - це сукупність властивостей електричної енергії відповідно до встановлених стандартів, які визначають ступінь її придатності для використання за призначення. Відповідно до положень пункту 11.4.6 глави 11.4 розділу XI Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 310 (далі – КСР), параметри якості електроенергії в точках приєднання споживачів в нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності» (далі – ДСТУ EN 50160:2014). Отже встановлена вимога, щодо права Замовника вимагати протокол перевірки показників якості електроенергії на відповідність вимогам, що встановлені у ДСТУ ЕN 50160-2014, спрямована задля впевненості Замовника у якості товару, що буде постачатися, а так само і під час вирішення можливих спірних питань під час поставки товару. Крім цього, виходячи із аналізу практики розгляду скарг, Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з аналогічних підстав (Умови тендерних документацій щодо наявності вимоги про надання учасниками у складі тендерної пропозиції протоколу перевірки якості електричної енергії), зокрема з огляду на рішення АМКУ за номерами: № 18998-р/пк-пз від 18.08.2021 року, № 3141-р/пк-пз від 19.08.2021 року, Орган оскарження не вбачає такі вимоги дискримінаційними.
З огляду на викладене, а також ураховуючи, те що вами не доведено та документально не підтверджено неможливості виконати вимоги документації про, які зазначено у запитанні і не надано документального підтвердження, яким чином наведені вимоги документації порушують ваші права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, у Замовника наразі відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
`
Дата подання: 17 листопада 2021 12:43
Дата відповіді: 18 листопада 2021 09:04
Доброго дня, шановний Замовнику! Чи входить до очікуваної вартості закупівлі оплата послуг з розподілу електричної енергії?
Відповідь: Шановний Учаснику, на Ваше запитання до процедури закупівлі згідно ідентифікатора закупівлі № UA-2021-11-16-004405-a повідомляємо наступне: до очікуваної вартості закупівлі не входить оплата послуг з розподілу електричної енергії.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 грудня 2021 14:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖИГАЗТРЕЙД" |
2 166 192,00
UAH з ПДВ
|
2 166 192,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАТУС ЕНЕРГО" |
2 180 928,00
UAH з ПДВ
|
2 180 928,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖИГАЗТРЕЙД" #43729979 |
Переможець |
2 166 192,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2021 12:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2023 15:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 вересня 2022 11:06
|
Довідка.pdf | зміни до договору |
26 вересня 2022 10:57
|
Додаткова угода №3 від 26.09.2022р.pdf | зміни до договору |
26 вересня 2022 10:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 липня 2022 11:42
|
Додаткова угода №2 від 07.07.2022р..pdf | зміни до договору |
08 липня 2022 11:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 січня 2022 15:30
|
Додат. угода №1 від 13.01.2022р..pdf | зміни до договору |
17 січня 2022 15:28
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2021 16:00
|
Договір № 003-ЕГТ-22_Е від 21.12.2021р..pdf | укладений |
21 грудня 2021 15:59
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Електрична енергія | 368400 | кіловат-година |
5,88
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | оплата залишку предмета закупівлі відбувається виключно за наявності коштів згідно з постійним кошторисом |
Номер договору про закупівлю: | 003-ЕГТ-22/Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 08 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 003-ЕГТ-22/Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 003-ЕГТ-22/Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |