Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Продукція борошномельно – круп’яної промисловості (рис, гречка) Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008): 15610000-7
Очікувана вартість
768 000,00 UAH
UA-2021-01-26-003111-a ● a16d9fb5d13443fda4efb61ff5d33176
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37501684 |
Вебсайт: | http://ruodesn.gov.ua |
Місцезнаходження: | 02217, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Закревського, 15-А |
Контактна особа: |
Мєджидова Світлана Віталіївна +380445466890 ruodesn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 січня 2021 17:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 лютого 2021 17:18 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2021 11:01 |
Очікувана вартість: | 768 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 840,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 23040 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8000 кг
рис
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
12000 кг
гречка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник проводить оплату вартості кожної партії поставленого Товару протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки Товару за кінцевим місцем призначення. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 січня 2021 17:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 січня 2021 17:14 |
Додаток 7 Лист - згода (1).doc | |
26 січня 2021 17:14 |
Додаток 6 Переможець (1).docx | |
26 січня 2021 17:14 |
Додаток 5 Проект договору (2) (6).doc | |
26 січня 2021 17:14 |
Додаток 4 Тендерна пропозиція (1) (1) (1).docx | |
26 січня 2021 17:14 |
Додаток 3 Технічні вимоги (8) (3).doc | |
26 січня 2021 17:14 |
Додаток 2 Стаття 17 (1).docx | |
26 січня 2021 17:14 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії (12) (7).docx | |
26 січня 2021 17:14 |
Тендерна документація (6) (6).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-26-003111-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Валдіс1 ", Код ЄДРПОУ:32528953
Дата подання: 01 березня 2021 13:43
ВИМОГА ЩОДО НЕПРАВОМІРНИХ ДІЙ ЗАМОВНИКА У ВИГЛЯДІ ПОРУШЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ТА ВИЗНАННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ПП "РОСА"
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2021-01-26-003111-a Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації (далі - Замовник) було розпочато процедуру відкритих торгів по закупівлі: Продукція борошномельно – круп’яної промисловості (рис, гречка) Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008): 15610000-7 (надалі за текстом – Закупівля).
Згідно з Протоколом (рішенням) засідання Комітету замовника про визначення Переможця № 57 від 24.02.2021 року було ПРИЙНЯТО НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ про визнання переможцем та намір укласти договір про закупівлю з переможцем – ПП «РОСА», оскільки, тендерна пропозиція ПП «РОСА» не відповідає умовам тендерної документації, що підтверджується наступним.
І. Відповідно до п. 8 Додатку 3 до тендерної документації в складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати наступні документи (наводиться цитата):
« - договір(и) укладений(і) з виробником (якщо Учасник не є виробником) або з постачальником на поставку предмету закупівлі, дійсний(і) на 2021 рік (з чітким дотриманням асортименту згідно технічних вимог закупівлі).».
Однак, у тендерній пропозиції ПП «РОСА», в тому числі у файлі «Договір з дистриб'ютором на 2021 рік.pdf» не міститься інформації про чітке дотримання асортименту згідно технічних вимог закупівлі (рис, гречка). Навіть файл «Лист від дистриб'ютора Виробника.pdf» також не міститься інформації про чітке дотримання асортименту згідно технічних вимог закупівлі (рис, гречка).
ІІ. Відповідно до п. 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію Розділу» «V. Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації в складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати наступні документи (наводиться цитата):
«…Учасник повинен надати довідку в довільній формі про статус платника податків на додану вартість.».
Проте, у тендерній пропозиції Переможця відсутня довідка в довільній формі про статус платника податків на додану вартість.
ІІІ. Згідно з п. «1. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації Замовника міститься вимога надати (цитата):
«Форму № 140-5/о «Медична карта огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я», а саме працівників що мають безпосередній контакт з продуктами харчування (водіїв, вантажників, комірник);».
Відповідно до НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ від 23.07.2002 № 280, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 8 серпня 2002 р. за № 639/6927 «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб», із змінами згідно з НАКАЗОМ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ від 21.02.2013 № 150, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 23 квітня 2013 р. за № 662/23194 «Про внесення змін до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23 липня 2002 року № 280», ЗАТВЕРДЖЕНО Форму первинної облікової документації № 140-5/о «Медична карта огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я» та Інструкцію щодо її заповнення.
Отже, Форма № 140-5/о встановлена законодавством та міститься за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0664-13#Text
Однак, Переможцем надано документи на працівників під назвою «мед карта Малєванчук форма 140», «мед карта Громак форма 140», «мед карта Єсик форма 140», «мед карта Костецька форма 140», «мед карта Литвин форма 140», АЛЕ, які не відповідають Формі № 140-5/о, затвердженій НАКАЗОМ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ від 21.02.2013 № 150, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 23 квітня 2013 р. за № 662/23194 «Про внесення змін до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23 липня 2002 року № 280».
Таким чином, Переможець не надав документи за Формою № 140-5/о «Медична карта огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я», яка встановлена та затверджена НАКАЗОМ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ від 21.02.2013 № 150, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23 квітня 2013 р. за № 662/23194 «Про внесення змін до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23 липня 2002 року № 280».
IV. Відповідно до п. 8 Додатку 3 до тендерної документації в складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати наступні документи (наведена цитата):
«- копії документів, які підтверджують своєчасне проходження повірки засобів вимірювальної техніки, що знаходяться в експлуатації Учасника;».
Згідно з п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника міститься вимога (наводиться цитата):
«…Якщо Учасник завантажує в електронну систему закупівель електронні файли сканкопій копій документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін.), то такі документи на паперовому носії перед скануванням повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів), а також відбитки печатки Учасника (у разі її використання)…».
Відповідно до п. 5 Додатку 3 до тендерної документації в складі своєї тендерної пропозиції міститься вимога (наводиться цитата):
«5. Копії документів мають бути засвідченні печаткою Учасника, підписом уповноваженої особи та мати надпис «згідно з оригіналом».».
Однак, Переможцем не дотримано вимоги щодо надання саме копії документів, які підтверджують своєчасне проходження повірки засобів вимірювальної техніки, що знаходяться в експлуатації Учасника; наданий документ не є копією та не містить надпис «згідно з оригіналом» , перед скануванням не містить підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів), а також відбитки печатки Учасника (у разі її використання).
V. Відповідно до п. 8 Додатку 3 до тендерної документації в складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати наступні документи (цитата):
«- копію витягу з державного реєстру потужностей (споруди або комплексу споруд/ складського приміщення/ включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та /або обігу об’єктів санітарних заходів) – власних або орендованих Учасника, що будуть використовуватися при виробництві/переробці або реалізації харчових продуктів;
Також згідно з п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника міститься вимога (надодиться цитата):
«Якщо Учасник завантажує в електронну систему закупівель електронні файли сканкопій копій документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін.), то такі документи на паперовому носії перед скануванням повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів), а також відбитки печатки Учасника (у разі її використання). (Наприклад, копії документів отримані учасником від інших установ (довідки, листи, сертифікати, ліцензії, дозволи, тощо) на паперовому носії безпосередньо уповноважена посадова особа Учасника ставить підпис, прізвище, ініціали, відбиток печатки (за наявності), а тільки потім робиться сканкопія документу).
Якщо Учасник завантажує в електронну систему закупівель електронні файли сканкопій оригіналів документів, створених безпосередньо Учасником (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій та ін.), то такий документ, має бути перед скануванням підписаний уповноваженою особою Учасника та містити відбиток печатки (у разі використання). Оформлюючи такі документи на двох і більше сторінках, друга та подальші сторінки мають бути пронумеровані.
Якщо Учасник завантажує в електронну систему закупівель електронні файли сканкопій оригіналів документів, створених не самим Учасником, а виданих іншим органом, установою, підприємством, організацією (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій, повноважень, дозволів та ін.), то такий документ, має бути перед скануванням перевірений Учасником на предмет його оригінальності (що це не кольорова копія, а безпосередньо оригінал документу)…».
Відповідно до п. 5 Додатку 3 до тендерної документації в складі своєї тендерної пропозиції міститься вимога (наводиться цитата):
«5. Копії документів мають бути засвідченні печаткою Учасника, підписом уповноваженої особи та мати надпис «згідно з оригіналом».».
Відповідно до Розділу «1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації замовника вказана вимога (наводиться цитата):
«- Кольорова скан-копія оригіналу договору про надання транспортних послуг, договорів оренди транспорту (в разі, коли учасник не використовує власний транспорт) в якому зазначений перелік автомобілів (не менше двох), які будуть використані учасником для перевезення продукції, яка є предметом закупівлі, дійсних впродовж 2021 року.».
Проте, Переможцем у файлі «Реэстрація_Потужностей_Авто.pdf» надано витяг на реєстрацію потужності лише на одне авто замість «не менше двох». Також, Переможцем НЕ НАДАНО саме копію витягу, який мав би перед скануванням містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів), а також відбитки печатки Учасника (у разі її використання).
Вміст файлу «Реэстрація_Потужностей_Авто.pdf» не є копією витягу на реєстрацію потужності,
містить підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі БЕЗ зазначення прізвища, ініціалів та БЕЗ зазначення надпису «згідно з оригіналом», а також наданий лише на один автомобіль, хоча автомобілів повинно бути не менше двох.
Все вищевикладене кричуще суперечить принципам здійснення публічних закупівель щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а також недискримінації учасників, визначених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зважаючи на невідповідність пропозиції ПП «РОСА» вимогам тендерної документації, вважаємо, що згідно статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію ПП «РОСА».
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи, зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Враховуючи зазначене, вважаємо, що прийняте рішення про визначення Переможцем ПП «РОСА» порушує право на об’єктивну та неупереджену оцінку наданих пропозицій інших Учасників, гарантоване Законом України «Про публічні закупівлі», а прийняте рішення не відповідає фактично наданим документам, а це є порушенням ЗУ «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні», ЗУ «Про запобігання корупції» та ОСНОВОПОЛОЖНИХ ПРИНЦИПІВ покладених в основу ЗУ "Про публічні закупівлі".
Враховуючи викладене вище, керуючись Конституцією України, Законом України «Про публічні закупівлі» та іншими нормативно-правовими актами, -
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення про визначення/визнання переможцем аукціону учасника ПП «РОСА» та намір укласти договір.
2. Відхилити тендерну пропозицію ПП «РОСА».
Розгорнути
Згорнути
Згідно з Протоколом (рішенням) засідання Комітету замовника про визначення Переможця № 57 від 24.02.2021 року було ПРИЙНЯТО НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ про визнання переможцем та намір укласти договір про закупівлю з переможцем – ПП «РОСА», оскільки, тендерна пропозиція ПП «РОСА» не відповідає умовам тендерної документації, що підтверджується наступним.
І. Відповідно до п. 8 Додатку 3 до тендерної документації в складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати наступні документи (наводиться цитата):
« - договір(и) укладений(і) з виробником (якщо Учасник не є виробником) або з постачальником на поставку предмету закупівлі, дійсний(і) на 2021 рік (з чітким дотриманням асортименту згідно технічних вимог закупівлі).».
Однак, у тендерній пропозиції ПП «РОСА», в тому числі у файлі «Договір з дистриб'ютором на 2021 рік.pdf» не міститься інформації про чітке дотримання асортименту згідно технічних вимог закупівлі (рис, гречка). Навіть файл «Лист від дистриб'ютора Виробника.pdf» також не міститься інформації про чітке дотримання асортименту згідно технічних вимог закупівлі (рис, гречка).
ІІ. Відповідно до п. 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію Розділу» «V. Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації в складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати наступні документи (наводиться цитата):
«…Учасник повинен надати довідку в довільній формі про статус платника податків на додану вартість.».
Проте, у тендерній пропозиції Переможця відсутня довідка в довільній формі про статус платника податків на додану вартість.
ІІІ. Згідно з п. «1. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації Замовника міститься вимога надати (цитата):
«Форму № 140-5/о «Медична карта огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я», а саме працівників що мають безпосередній контакт з продуктами харчування (водіїв, вантажників, комірник);».
Відповідно до НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ від 23.07.2002 № 280, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 8 серпня 2002 р. за № 639/6927 «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб», із змінами згідно з НАКАЗОМ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ від 21.02.2013 № 150, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 23 квітня 2013 р. за № 662/23194 «Про внесення змін до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23 липня 2002 року № 280», ЗАТВЕРДЖЕНО Форму первинної облікової документації № 140-5/о «Медична карта огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я» та Інструкцію щодо її заповнення.
Отже, Форма № 140-5/о встановлена законодавством та міститься за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0664-13#Text
Однак, Переможцем надано документи на працівників під назвою «мед карта Малєванчук форма 140», «мед карта Громак форма 140», «мед карта Єсик форма 140», «мед карта Костецька форма 140», «мед карта Литвин форма 140», АЛЕ, які не відповідають Формі № 140-5/о, затвердженій НАКАЗОМ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ від 21.02.2013 № 150, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 23 квітня 2013 р. за № 662/23194 «Про внесення змін до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23 липня 2002 року № 280».
Таким чином, Переможець не надав документи за Формою № 140-5/о «Медична карта огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я», яка встановлена та затверджена НАКАЗОМ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ від 21.02.2013 № 150, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23 квітня 2013 р. за № 662/23194 «Про внесення змін до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23 липня 2002 року № 280».
IV. Відповідно до п. 8 Додатку 3 до тендерної документації в складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати наступні документи (наведена цитата):
«- копії документів, які підтверджують своєчасне проходження повірки засобів вимірювальної техніки, що знаходяться в експлуатації Учасника;».
Згідно з п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника міститься вимога (наводиться цитата):
«…Якщо Учасник завантажує в електронну систему закупівель електронні файли сканкопій копій документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін.), то такі документи на паперовому носії перед скануванням повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів), а також відбитки печатки Учасника (у разі її використання)…».
Відповідно до п. 5 Додатку 3 до тендерної документації в складі своєї тендерної пропозиції міститься вимога (наводиться цитата):
«5. Копії документів мають бути засвідченні печаткою Учасника, підписом уповноваженої особи та мати надпис «згідно з оригіналом».».
Однак, Переможцем не дотримано вимоги щодо надання саме копії документів, які підтверджують своєчасне проходження повірки засобів вимірювальної техніки, що знаходяться в експлуатації Учасника; наданий документ не є копією та не містить надпис «згідно з оригіналом» , перед скануванням не містить підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів), а також відбитки печатки Учасника (у разі її використання).
V. Відповідно до п. 8 Додатку 3 до тендерної документації в складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати наступні документи (цитата):
«- копію витягу з державного реєстру потужностей (споруди або комплексу споруд/ складського приміщення/ включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та /або обігу об’єктів санітарних заходів) – власних або орендованих Учасника, що будуть використовуватися при виробництві/переробці або реалізації харчових продуктів;
Також згідно з п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника міститься вимога (надодиться цитата):
«Якщо Учасник завантажує в електронну систему закупівель електронні файли сканкопій копій документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін.), то такі документи на паперовому носії перед скануванням повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів), а також відбитки печатки Учасника (у разі її використання). (Наприклад, копії документів отримані учасником від інших установ (довідки, листи, сертифікати, ліцензії, дозволи, тощо) на паперовому носії безпосередньо уповноважена посадова особа Учасника ставить підпис, прізвище, ініціали, відбиток печатки (за наявності), а тільки потім робиться сканкопія документу).
Якщо Учасник завантажує в електронну систему закупівель електронні файли сканкопій оригіналів документів, створених безпосередньо Учасником (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій та ін.), то такий документ, має бути перед скануванням підписаний уповноваженою особою Учасника та містити відбиток печатки (у разі використання). Оформлюючи такі документи на двох і більше сторінках, друга та подальші сторінки мають бути пронумеровані.
Якщо Учасник завантажує в електронну систему закупівель електронні файли сканкопій оригіналів документів, створених не самим Учасником, а виданих іншим органом, установою, підприємством, організацією (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій, повноважень, дозволів та ін.), то такий документ, має бути перед скануванням перевірений Учасником на предмет його оригінальності (що це не кольорова копія, а безпосередньо оригінал документу)…».
Відповідно до п. 5 Додатку 3 до тендерної документації в складі своєї тендерної пропозиції міститься вимога (наводиться цитата):
«5. Копії документів мають бути засвідченні печаткою Учасника, підписом уповноваженої особи та мати надпис «згідно з оригіналом».».
Відповідно до Розділу «1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації замовника вказана вимога (наводиться цитата):
«- Кольорова скан-копія оригіналу договору про надання транспортних послуг, договорів оренди транспорту (в разі, коли учасник не використовує власний транспорт) в якому зазначений перелік автомобілів (не менше двох), які будуть використані учасником для перевезення продукції, яка є предметом закупівлі, дійсних впродовж 2021 року.».
Проте, Переможцем у файлі «Реэстрація_Потужностей_Авто.pdf» надано витяг на реєстрацію потужності лише на одне авто замість «не менше двох». Також, Переможцем НЕ НАДАНО саме копію витягу, який мав би перед скануванням містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів), а також відбитки печатки Учасника (у разі її використання).
Вміст файлу «Реэстрація_Потужностей_Авто.pdf» не є копією витягу на реєстрацію потужності,
містить підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі БЕЗ зазначення прізвища, ініціалів та БЕЗ зазначення надпису «згідно з оригіналом», а також наданий лише на один автомобіль, хоча автомобілів повинно бути не менше двох.
Все вищевикладене кричуще суперечить принципам здійснення публічних закупівель щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а також недискримінації учасників, визначених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зважаючи на невідповідність пропозиції ПП «РОСА» вимогам тендерної документації, вважаємо, що згідно статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію ПП «РОСА».
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи, зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Враховуючи зазначене, вважаємо, що прийняте рішення про визначення Переможцем ПП «РОСА» порушує право на об’єктивну та неупереджену оцінку наданих пропозицій інших Учасників, гарантоване Законом України «Про публічні закупівлі», а прийняте рішення не відповідає фактично наданим документам, а це є порушенням ЗУ «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні», ЗУ «Про запобігання корупції» та ОСНОВОПОЛОЖНИХ ПРИНЦИПІВ покладених в основу ЗУ "Про публічні закупівлі".
Враховуючи викладене вище, керуючись Конституцією України, Законом України «Про публічні закупівлі» та іншими нормативно-правовими актами, -
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення про визначення/визнання переможцем аукціону учасника ПП «РОСА» та намір укласти договір.
2. Відхилити тендерну пропозицію ПП «РОСА».
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 березня 2021 17:00
1. ПП «РОСА» надало договір з дистриб’ютором ТОВ «Альта-Віста», де в п.1 п.п. 1 указано «крупи в асортименті». В листі дистриб’ютора також указано, що ТОВ «Альта-Віста» є дистриб’ютором виробника круп в асортименті ТОВ «НАДІЯ». В деклараці виробника ТОВ «НАДІЯ» наявні всі крупи в асортименті, в тому числі гречка та рис.
2. В складі тендерної пропозиції надали свідоцтво ПДВ (скан копія оригіналу). Тобто інформація про статус платника ПДВ наявна.
3. Мед карти форми 140-5/о працівників ПП «РОСА» відповідають встановленій формі та затвердженій законодавством України та оформлені на формі первинної облікової медичної документації. Мед огляд був пройдений у державній медичній установі, а саме – Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр Печерського району м. Києва.
4. ПП «РОСА» надало всі необхідні документи щодо своєчасного проходження повірки засобів вимірювальної техніки, а саме : оригінал акту виконаних робіт щодо повірки, оригінал договору з виконавцем повірки та оригінал журналу обліку повірок ваговимірювальної техніки з відміткою про повірку. Так як були надані оригінали вищезазначених документів, то не має потреби ставити «згідно з оригіналом», печатку та підпис.
5. Реєстрація потужностей на авто містить інформацію щодо трьох (3) транспортних засобів .
6. Реєстрація потужностей на авто та на склад - є оригіналами документів з державного реєстру. Наручно такі документи не надаються, а все формується в електронному вигляді. Окрім того, вищезазначені документи містять печатку та підпис уповноваженої особи.
2. В складі тендерної пропозиції надали свідоцтво ПДВ (скан копія оригіналу). Тобто інформація про статус платника ПДВ наявна.
3. Мед карти форми 140-5/о працівників ПП «РОСА» відповідають встановленій формі та затвердженій законодавством України та оформлені на формі первинної облікової медичної документації. Мед огляд був пройдений у державній медичній установі, а саме – Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр Печерського району м. Києва.
4. ПП «РОСА» надало всі необхідні документи щодо своєчасного проходження повірки засобів вимірювальної техніки, а саме : оригінал акту виконаних робіт щодо повірки, оригінал договору з виконавцем повірки та оригінал журналу обліку повірок ваговимірювальної техніки з відміткою про повірку. Так як були надані оригінали вищезазначених документів, то не має потреби ставити «згідно з оригіналом», печатку та підпис.
5. Реєстрація потужностей на авто містить інформацію щодо трьох (3) транспортних засобів .
6. Реєстрація потужностей на авто та на склад - є оригіналами документів з державного реєстру. Наручно такі документи не надаються, а все формується в електронному вигляді. Окрім того, вищезазначені документи містять печатку та підпис уповноваженої особи.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-01-26-003111-a.a2
Статус:
Скасовано
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Валдіс1 ", Код ЄДРПОУ:32528953
ррррр
рррррррррррррррррррррррррррр
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2021-01-26-003111-a.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Валдіс1 ", Код ЄДРПОУ:32528953
Дата подання: 05 березня 2021 09:32
Дата подання: 05 березня 2021 09:32
СКАРГА щодо прийнятих рішень Замовника
Згідно з Протоколом (рішенням) засідання Комітету замовника про визначення Переможця № 57 від 24.02.2021 року було ПРИЙНЯТО НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ про визнання переможцем та намір укласти договір про закупівлю з переможцем – ПП «РОСА», оскільки, тендерна пропозиція ПП «РОСА» не відповідає умовам тендерної документації. Повний текс скарги міститься у pdf-форматі файла "скарга рис гречка.pdf".
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 березня 2021 13:24
рішення від 09.03.2021 № 4325 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 10 березня 2021 13:24
інформація про резолютивну частину рішення від 19.03.2021 № 5576.pdf
Дата публікації: 22 березня 2021 19:27
рішення від 19.03.2021 № 5576.pdf
Дата публікації: 24 березня 2021 20:21
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення №5576р/пк-пз від 19.03.2021 Постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України Замовник скасовує своє рішення про визначення приватного підприємства "РОСА" переможцем за процедурою закупівлі —"Продукція борошномельно–круп’яної промисловості (рис, гречка) Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008): 15610000-7", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2021-01-26-003111-a.
Дата виконання рішення замовником: 25 березня 2021 15:54
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 лютого 2021 11:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОПРОДРЕСУРС" |
662 700,00
UAH з ПДВ
|
662 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Валдіс1 " |
758 400,00
UAH з ПДВ
|
689 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "РОСА" |
696 000,00
UAH з ПДВ
|
690 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "АС ТРЕЙД" |
768 000,00
UAH з ПДВ
|
768 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОПРОДРЕСУРС" #39613683 |
Рішення скасоване |
662 700,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2021 15:54
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Валдіс1 " #32528953 |
Рішення скасоване |
689 000,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2021 15:54
|
ПП "РОСА" #32704590 |
Рішення скасоване |
690 000,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2021 15:54
|
ТОВ "ЕКОПРОДРЕСУРС" #39613683 |
Відхилено |
662 700,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2021 12:04
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Валдіс1 " #32528953 |
Відхилено |
689 000,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2021 13:14
|
ПП "РОСА" #32704590 |
Відхилено |
690 000,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2021 13:25
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АС ТРЕЙД" #40733720 |
Відхилено |
768 000,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2021 15:23
|
Інформація про відміну
Дата відміни
30 березня 2021 15:23
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі