Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт внутрішньоквартальних житлових, прибудинкових та інших територій Полтавської міської територіальної громади, а саме: вул. Української Повстанської Армії, 23, 21, 19, 3б, вул. Шевченка, 128, вул.Тролейбусна, 21, вул. Капітана Володимира Кісельова, 42/4, вул. Юліана Матвійчука, 88, 133, 135, вул. Решетилівська, 80, 90, 92, вул. Петра Юрченка, 28, просп. Миру, 36, 38, просп. Миколи Вавілова, 40, вул. Гоголя, 19 в м. Полтава
Очікувана вартість
8 347 133,00 UAH
UA-2024-08-16-001393-a ● a111d12eb902425f84f7f87aa27795c4
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365854 |
Місцезнаходження: | 36020, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Стрітенська, 19 |
Контактна особа: |
Ігор Ланюк +380532561938 gorgyts190@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 серпня 2024 09:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 серпня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 8 347 133,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 83 471,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт внутрішньоквартальних житлових, прибудинкових та інших територій Полтавської міської територіальної громади, а саме: вул. Української Повстанської Армії, 23, 21, 19, 3б, вул. Шевченка, 128, вул.Тролейбусна, 21, вул. Капітана Володимира Кісельова, 42/4, вул. Юліана Матвійчука, 88, 133, 135, вул. Решетилівська, 80, 90, 92, вул. Петра Юрченка, 28, просп. Миру, 36, 38, просп. Миколи Вавілова, 40, вул. Гоголя, 19 в м. Полтава
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2024
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Невідповідність в Додатках 3, 5 та Додатку 7 до тендерної документації
Дата подання: 20 серпня 2024 16:25
Дата відповіді: 21 серпня 2024 08:56
Шановний Замовнику, відповідно до Додатку 3 Тендерної документації, учасник має подати документи, передбачені цим додатком, в тому числі
Інформація та документи, що підтверджують відповідність Учасника
встановленим вимогам Замовника, а саме:
"Інформація та документи, що підтверджують відповідність Учасника
встановленим вимогам Замовника
1. Копія Статуту або іншого установчого документу (із змінами у разі наявності).
2. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб).
3. Копія паспорту (для фізичних осіб)... та інші"
Останній абзац Додатку 5 Тендерної документації передбачає: "** -Відповідно до ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення
та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд,
лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану
Учасники в період подання пропозиції, повинні здійснити попередній огляд об’єкта з подальшим наданням в
складі пропозиції акту огляду завіреного підписами й печатками Представником Учасника й Замовника."
Водночас Додаток 7 передбачає: "7 Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі
1. Копія Статуту або іншого установчого документу (із змінами у разі наявності).
2. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб).
3. Копія паспорту (для фізичних осіб)...
п 12 Додатку 7 передбачає, що відповідно до ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для
визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків,
будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та
оцінки їх технічного стану Учасники в період подання пропозиції, повинні здійснити попередній
огляд об’єкта з подальшим наданням в складі пропозиції акту огляду завіреного підписами й
печатками Представником Учасника й Замовника."
Таким чином, перелік документів Додатку 7 дублює документи, передбачені Додатком 3 та Додатком 5 до тендерної документації, повторно встановлений перелік вимог щодо кваліфікаційних критеріїв учасника, які не в повній мірі співпадають один з одним (зокрема, в тому числі нумерація автотранспортних засобів та матеріально-технічної бази).
Водночас, розділом ІІІ Тендерної документації "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" передбачено, що інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію – подається учасником відповідно вимог наведених у цій документації та Додатку 5. Тендерною документацією взагалі не передбачений Додаток 7. Така неузгодженість вимог у Тендерній документації призводить до невідповідностей та можливих порушень під час підготовки та подачі тендерної пропозиції, їх оцінки, проведення моніторингу Держаудитслужбою, подальших оскаржень таких висновків моніторингу та затягування проведення процедури закупівлі. З метою уникнення таких ситуацій просимо внести зміни до Тендерної документації та узгодити Додатки між собою. Також звертаємо увагу на наявність аналогічних невідповідностей в тендерних документаціях Ваших інших аналогічних процедур закупівлі: UA-2024-08-16-001393-a, UA-2024-08-15-010909-a. Дякую!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення, будуть внесені відповідні зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 серпня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "РАЙАГРОБУД" |
7 400 305,66
UAH з ПДВ
|
7 400 305,66
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "РАЙАГРОБУД" #42478883 |
Переможець |
7 400 305,66
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2024 08:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 вересня 2024 09:41
|
договір № 252.pdf | укладений |
06 вересня 2024 09:32
|