Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт частини головного лікувального корпусу (покрівля, внутрішні мережі каналізації та водопостачання) КНП "Клінічна лікарня "ПСИХІАТРІЯ" за адресою: вул. Павлова 7, смт. Глеваха, Фастівський район, Київська обл.
Очікувана вартість
16 636 253,45 UAH
UA-2022-09-22-011465-a a10a970525d241d3902ffca78508bae3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Могильна

+380444685191 mogilnaya.nata@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня "ПСИХІАТРІЯ"" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 01994072
Вебсайт: https://psychiatry-kyiv.itmed.org/
Місцезнаходження: 04080, Україна , м. Київ обл., місто Київ, ВУЛИЦЯ КИРИЛІВСЬКА, будинок 103
Контактна особа: Наталія Могильна
+380444685191
mogilnaya.nata@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2022 16:57
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2022 10:00
Початок аукціону: 04 жовтня 2022 11:29
Очікувана вартість: 16 636 253,45 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 83 181,27 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт частини головного лікувального корпусу (покрівля, внутрішні мережі каналізації та водопостачання) КНП "Клінічна лікарня "ПСИХІАТРІЯ" за адресою: вул. Павлова 7, смт. Глеваха, Фастівський район, Київська обл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08631, Україна, Київська область, смт Глеваха, вул Павлова,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2022 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2022 16:57
Оголошення.docx
22 вересня 2022 16:57
Додаток 5 Інформація про учасника.docx
22 вересня 2022 16:57
Додаток 4 Цінова пропозиція.docx
22 вересня 2022 16:57
Додаток 1 Технічна специфікація.docx
22 вересня 2022 16:57
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
22 вересня 2022 16:57
Додаток 3 Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Обсяги робіт
Дата подання: 23 вересня 2022 10:21
Дата відповіді: 23 вересня 2022 15:13
Викладено не в повному обсязі
Відповідь: Обсяги робіт надано відповідно до розробленої кошторисної документації в програмному комплексі та в повному обсязі.
OHSAS 18001:2007
Дата подання: 23 вересня 2022 15:39
Дата відповіді: 26 вересня 2022 14:09
Резолюцією Генеральної Асамблеї IAF №2016-15 був встановлений трирічний перехідний період до 11.03.2021 року, протягом якого організації, що впровадили OHSAS 18001:2007, повинні перевести свою систему менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці відповідно до ISO 45001:2018. Ви вимагаєте наявність документу, що не може бути діючим.
Відповідь: Якщо документи, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, Учасник надає у складі тендерної пропозиції обґрунтовану довідку у довільній формі з інформацією про те, на підставі чого ці документи не подаються, з зазначенням документу який надає право учаснику виконання послуг предмету закупівлі та посиланням на відповідні норми законодавства України. Також з довідкою Учасник надає підтвердження спроможності виконання послуг предмету закупівлі у вигляді сканованої копії оригіналу документу зазначеного у довідці Учасника.
Додаток 1
Дата подання: 27 вересня 2022 08:40
Дата відповіді: 27 вересня 2022 13:07
В п.12 Обсягівробіт вказано: "Улаштування покриття з листової сталі покрівлі складної конфігурації". Які вимоги до матеріалу з якого таке покриття буде влаштоване? Адже, від цього буде залежати ціна. При чому різниця дуже суттєва.
Відповідь: Матеріалом покриття повинна бути металочерепиця.
Роботи підвищеної небезпеки
Дата подання: 27 вересня 2022 08:47
Дата відповіді: 27 вересня 2022 13:09
В технічному завданні вказано, що технологія виконання робіт не пердбачає роботи підвищеної небезпеки, що не відповідає дійсності, адже наявне улаштування покрівлі, а це "Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3м". Виконання таких робіт потребує наявності декларації відповідності матеріально-технічної бази у виконавця. Внесіть відповідні зміни
Відповідь: Згідно Додатку 2 до Оголошення Учасник за власним бажанням може надати додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним критеріям.
підтвердження працівників
Дата подання: 27 вересня 2022 14:58
Дата відповіді: 28 вересня 2022 10:15
Додаток 2 тендерної документації пункт 2.3.: Учасник повинен надати скан-копії документів, підтверджуючих взаємовідносини працівників з Учасником (накази про призначення, трудові книжки працівників, інші документи згідно Кодексу законів про працю України) по кожному з перелічених працівників в Таблиці згідно п.2.1., п.2.2. Це означає, що на кожного працівника обов'язково необхідно надати комплект "Наказ+трудова книжка+інший документ", чи все ж таки "Наказ або трудова книжка або інший документ"?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Це означає, що Учасник у складі пропозиції надає накази про призначення та трудові книжки, а у випадку відсутності трудової книжки надає накази про призначення та іншідокументизгідно Кодексу законів про працюУкраїни.
аналогічний досвід
Дата подання: 27 вересня 2022 15:05
Дата відповіді: 28 вересня 2022 10:15
Предметом закупівлі є "Поточний ремонт частини головного лікувального корпусу (покрівля, внутрішні мережі каналізації та водопостачання) КНП "Клінічна лікарня "ПСИХІАТРІЯ" за адресою: вул. Павлова 7, смт. Глеваха, Фастівський район, Київська обл.". Аналогічним договором Замовник вважає договір на поточний ремонт частини лікувального корпусу? Поточний ремонт житлової споруди вже не буде аналогічним договором, з точки зору Замовника? Крім того, капітальний ремонт чи реконтрукція житлових і нежитлових споруд, є більш складним процесом ніж поточний ремонт, тож чому замовник обмежує коло учасників? Розширте його, внесіть зміни до вимог щодо аналогічного досвіду.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Предметом закупівлі є поточний ремонт. Аналогічним договором слід вважати договір з поточного ремонту.
Помилка в Технічному завданні
Дата подання: 27 вересня 2022 15:12
Дата відповіді: 28 вересня 2022 10:16
В технічному завданні вказано, що технологія виконання робіт не пердбачає роботи підвищеної небезпеки, що не відповідає дійсності, адже наявне улаштування покрівлі, а це "Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3м". Виконання таких робіт потребує наявності декларації відповідності матеріально-технічної бази у виконавця. Внесіть відповідні зміни. ЦЕ НЕ КВАЛІФІКАЦІЙНИЙ КРИТЕРІЙ, А ВИМОГА ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ! Ви вводите в оману Учасників, заявляючи, що технологія виконання робіт не пердбачає роботи підвищеної небезпеки
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник не вимагає надання дозвільних документів на етапі подання пропозицій.
Згідно Додатку 3 до Оголошення п.6.4 Підрядник зобов’язаний:
- одержати встановлені законом дозволи на виконання окремих видів робіт.
Дозвіл чи Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці (надається із зазначенням адреси та назви об’єкту предмету закупівлі), зареєстрованої уповноваженими органами у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», надає Підрядник перед початком виконання робіт. В інформаційній картці Головного управління Держпраці зазначено: строк реєстрації декларації становить п’ять робочих днів з дня надходження декларації.

Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2022 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ" 15 503 339,89
UAH з ПДВ
15 503 339,89
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр 16 382 659,70
UAH з ПДВ
16 382 659,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2022 16:30
Електронний підпис
02 жовтня 2022 16:30
55.imd.p7s
02 жовтня 2022 16:30
55.imd
01 жовтня 2022 13:17
Електронний підпис
01 жовтня 2022 13:17
2 Цінова пропозиція.pdf.p7s
01 жовтня 2022 13:17
2 Цінова пропозиція.pdf
01 жовтня 2022 12:46
Електронний підпис
01 жовтня 2022 12:46
2 Цінова пропозиція.pdf.p7s
01 жовтня 2022 12:46
5 Сертифікати ISO.pdf
01 жовтня 2022 12:46
1 Лист про ненадання.pdf
01 жовтня 2022 12:46
3 Відповідність ТЗ.pdf.p7s
01 жовтня 2022 12:46
4 Дов захист довкілля.pdf
01 жовтня 2022 12:46
5 Сертифікати ISO.pdf.p7s
01 жовтня 2022 12:46
2 Цінова пропозиція.pdf
01 жовтня 2022 12:46
3 Відповідність ТЗ.pdf
01 жовтня 2022 12:46
Кошторис.PDF.p7s
01 жовтня 2022 12:46
1 Лист про ненадання.pdf.p7s
01 жовтня 2022 12:46
Кошторис.PDF
01 жовтня 2022 12:46
10 Дог,ДЦ,Відгук.pdf
01 жовтня 2022 12:46
9.1 Дов про Робітників.pdf
01 жовтня 2022 12:46
10 Дов про досвід.pdf
01 жовтня 2022 12:46
10 Дов про досвід.pdf.p7s
01 жовтня 2022 12:46
7 Довідка про базу.pdf
01 жовтня 2022 12:46
9.1 Робітн.pdf.p7s
01 жовтня 2022 12:46
7 Довідка про базу.pdf.p7s
01 жовтня 2022 12:46
9 ІНЖ-тех пр.pdf
01 жовтня 2022 12:46
9.1 Робітн.pdf
01 жовтня 2022 12:46
9 ІНЖ-тех пр.pdf.p7s
01 жовтня 2022 12:46
10 Дог,ДЦ,Відгук.pdf.p7s

Публічні документи

02 жовтня 2022 21:14
Електронний підпис
02 жовтня 2022 21:11
1. Статут_опис.pdf
02 жовтня 2022 21:11
2. Витяг ЄДР.pdf
02 жовтня 2022 21:11
21_ДЦ_ДФ_02-01-01 (1).pdf
02 жовтня 2022 21:11
21_ДЦ_ДФ_02-01-02 (1).pdf
02 жовтня 2022 21:11
21_ДЦ_ДФ_02-01-03 (1).pdf
02 жовтня 2022 21:11
21_ДЦ_ДЦ.pdf
02 жовтня 2022 21:11
21_ДЦ_ИВР (1).pdf
02 жовтня 2022 21:11
21_ДЦ_ЛС1_02-01-01 (1).pdf
02 жовтня 2022 21:11
21_ДЦ_ЛС1_02-01-02 (1).pdf
02 жовтня 2022 21:11
21_ДЦ_ЛС1_02-01-03 (1).pdf
02 жовтня 2022 21:11
21_ДЦ_ССР_4.pdf
02 жовтня 2022 21:11
21_ДЦ_ССР_5.pdf
02 жовтня 2022 21:11
3. Витяг ПДВ.pdf
02 жовтня 2022 21:11
5. Без субпідряду.pdf
02 жовтня 2022 21:11
Пояснення про посади.pdf
02 жовтня 2022 21:11
д.1 Тех характеристики.pdf
02 жовтня 2022 21:11
д.1 п.5 Захист довкілля.pdf
02 жовтня 2022 21:11
д.1 п.6 Сертифікати ISO.pdf
02 жовтня 2022 21:11
д.2 п.1.1 МТБ 1.pdf
02 жовтня 2022 21:11
д.2 п.1.2 МТБ 2.pdf
02 жовтня 2022 21:11
д.2 п.1.3 Автомобілі.pdf
02 жовтня 2022 21:11
д.2 п.1.3.1 ОСВ рах. 10.pdf
02 жовтня 2022 21:11
д.2 п.1.3.2 ОСВ рах. 11.pdf
02 жовтня 2022 21:11
д.2 п.2.1 Працівники.pdf
02 жовтня 2022 21:11
д.2 п.2.1.1 Накази.pdf
02 жовтня 2022 21:11
д.2 п.2.1.2 Трудові.pdf
02 жовтня 2022 21:11
д.2 п.2.2 Нкази_трудові.pdf
02 жовтня 2022 21:11
д.2 п.2.2 Працівники 2.pdf
02 жовтня 2022 21:11
д.2 п.4.1 Ліцензія.pdf
02 жовтня 2022 21:11
д.2 п.4.5 Захист довкілля.pdf
02 жовтня 2022 21:11
д.3 Проект договору.pdf
02 жовтня 2022 21:11
д.4 ЦІНОВА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ"

ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ"
#39894111
Відхилено 15 503 339,89
UAH з ПДВ
07 жовтня 2022 13:49
ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр
#34280208
Переможець 16 382 659,70
UAH з ПДВ
07 жовтня 2022 15:35

Документи

07 жовтня 2022 13:49
Електронний підпис

Документи

07 жовтня 2022 15:35
Електронний підпис
07 жовтня 2022 15:33
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2022 15:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр
#34280208
16 382 659,70
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 жовтня 2022 15:35
Електронний підпис
07 жовтня 2022 15:33
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 лютого 2024 15:20
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2023 12:11
ДУ № 6 від 13.11.2023 (Дог № 22-10 від 25.10.2022).pdf зміни до договору
16 листопада 2023 12:09
Електронний підпис зміни до договору
09 серпня 2023 10:55
ДУ № 5 від 09.08.2023 (Дог № 22-10 від 25.10.22).pdf зміни до договору
09 серпня 2023 10:54
Електронний підпис зміни до договору
18 травня 2023 11:52
ДУ № 4 від 18.05.2023 - продовження терміну дії.pdf зміни до договору
18 травня 2023 11:49
Електронний підпис зміни до договору
21 лютого 2023 11:37
ДУ № 3 від 17.02.23 (Дог № 22-10 від 25.10.22 - Покрівля).pdf зміни до договору
21 лютого 2023 11:35
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2022 11:53
ДУ № 2 від 20.12.22 (Дог № 22-10 від 25.10.22 - Покрівля Глеваха).pdf зміни до договору
21 грудня 2022 11:52
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2022 10:36
ДУ № 2 від 20.12.22 (Дог № 22-10 від 25.10.22 - Покрівля Глеваха).pdf зміни до договору
21 грудня 2022 10:32
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2022 16:20
ДУ № 1 від 18.11.22 (Дог № 22-10 від 25.10.22 - Покрівля Глеваха).pdf зміни до договору
22 листопада 2022 16:18
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2022 16:43
Договір № 22-10 від 25.10.22.pdf укладений
25 жовтня 2022 16:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну виконання робіт та продовження терміну дії Договору до 31.12.2022 р.
Номер договору про закупівлю: 22-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору до 19.02.2023 року. Частковий перерозподіл коштів з державного бюджету на власні кошти підприємства.
Номер договору про закупівлю: 22-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору до 19.02.2023 року. Частковий перерозподіл коштів з державного бюджету на власні кошти підприємства.
Номер договору про закупівлю: 22-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну виконання робіт та продовження терміну дії договору до 19.05.2023 року.
Номер договору про закупівлю: 22-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну виконання робіт та терміну дії договору до 17.08.2023 року.
Номер договору про закупівлю: 22-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну виконання робіт та продовження терміну дії Договору до 14.11.2023 року.
Номер договору про закупівлю: 22-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження виконання робіт та продовження терміну дії Договору до 12.02.2024 року.
Номер договору про закупівлю: 22-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 жовтня 2022 — 12 лютого 2024
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Термін дії Договору № 22-10 від 25.10.2022 року закінчився.