Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Code DK 021: 2015 48820000-2 "Servers" (Modules for expanding the capacity of server equipment and data storage system of the Treasury data processing center)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Українські спеціальні системи" |
Код ЄДРПОУ: | 32348248 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Юрія Іллєнка, 83Б |
Контактна особа: |
Сокирко Микола Степанович +380444814953 info@uss.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Голтвяниця Костянтин Євгенович +380932932042 k.goltvianytsia@uss.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО) |
Official name: | State Enterprise "Ukrainian Special Systems" |
National ID: | 32348248 |
Contact point: |
Goltvianytsia Kostiantyn +380444814953 info@uss.gov.ua |
Additional contacts: |
Kostiantyn Goltvianytsia +380932932042 k.goltvianytsia@uss.gov.ua |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | Державна казначейська служба України |
Код ЄДРПОУ: | 37567646 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 травня 2021 11:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 червня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 19 липня 2021 14:01 |
Очікувана вартість: | 45 812 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 229 063,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції — банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документа. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: • разом з файлом «p7s» ( із накладанням КЕП) або • у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. №2628 "Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції". Банківська гарантія повинна містити посилання на закупівлю в електронній системі закупівель із зазначення номера закупівлі та цю тендерну документацію з урахуванням останніх змін, що вносились. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 1 374 000,00 грн. (один мільйон триста сімдесят чотири тисячі гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строку протягом якого тендерні пропозиції є дійсними. Гарантія повинна бути безумовною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника-ініціатора з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах тендерної гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в тому числі, якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації), відхиляється Замовником-ЦЗО. Банківські реквізити Замовника-ініціатора: Державна казначейська служба України, код за ЄДРПОУ 37567646, м. Київ, 01601, вул. Бастіонна, 6; міжнародний банківський рахунок (IBAN) UA978201720355199001005078863 у Державній казначейській службі України, вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1374000 UAH |
Publication date: | 26 травня 2021 11:40 |
Enquiries until: | 19 червня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 25 червня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 червня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 45 812 700 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 229 064 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня отримання видаткової накладної та акту приймання-передачі послуг з встановлення та налаштування обладнання | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 травня 2021 11:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 травня 2021 11:41 |
ТД.docx | |
26 травня 2021 11:41 |
Оголошення.docx | |
26 травня 2021 11:41 |
Додаток 5 Проєкт договору.docx | |
26 травня 2021 11:41 |
Додаток 4 Лист-згода персональні дані.docx | |
26 травня 2021 11:41 |
Додаток 3 Технічні вимоги.docx | |
26 травня 2021 11:41 |
Додаток 2.1 Форма пропозиції.docx | |
26 травня 2021 11:41 |
Додаток 2 Зобов_язання учасника.docx | |
26 травня 2021 11:41 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-19-000079 ● 9e39cdb8e6164295ae5c2bbfe5542590
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 серпня 2021 17:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.08.2021 № 282
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
24 UA-2021-05-26-005458-b 26.05.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-25 13:54:33
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі модулів для розширення потужності серверного обладнання та системи збереження даних центру обробки даних Казначейства (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:
UA-2021-05-26-005458-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів): яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-08-28 14:57:55
Пояснення з власної ініціативи
1. Промислові бази даних облікових систем Казначейства, які розташовано в центрі обробки даних Казначейства, розгорнуті на обладнанні виробництва компанії IBM, зокрема системах збереження даних IBM XIV, IBM Storwize v5100, IBM FlashSystem A9000, серверному обладнанні на базі процесорів
RISC-архітектури IBM Power System та комутаційному обладнанні IBM SAN48B-5.
Казначейством з метою розширення потужності обладнання центру обробки даних Казначейства під час пікових навантажень, у зв’язку з постійним зростанням обсягу проведених трансакцій та операцій, було заплановано проведення закупівлі сумісних модулів до системи збереження даних IBM Storwize v5100, серверу IBM Power System E980, що придбано Казначейством у 2019 році та має можливість розширення потужності шляхом додавання додаткових модулів.
Більш детальна інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі наведена в Техніко-економічному обґрунтуванні завдання (проєкту) Національної програми інформатизації до процедури закупівлі до листа Казначейства на Міністерство цифрової трансформації (далі – Мінцифри) «Про погодження проєкту інформатизації за КПКВК 3504010» від 07.05.2021
№ 17-06-06/9458. (даний додаток наведено у додатку 1 до даного листа) та в додатку 3 до Тендерної документації процедури закупівлі.
Мінцифри листом від 03.06.2021 № 1/04-2-6055 погоджено проєкт інформатизації та, серед іншого, зазначено, що «Експертизою серед переваг проекту відзначено використання системного підходу при формування предмету закупівлі, а саме однотипний підбір обладнання для системи збереження даних та серверного обладнання центру обробки даних».
Казначейством у 2020 році було заплановано проведення процедури закупівлі «30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (Обладнання для розширення потужності центру обробки даних Державної казначейської служби України)» очікуваною вартістю 22 000 000,00 грн. Зазначена закупівля у 2020 році оголошувалась двічі (ідентифікатори закупівель UA-2020-03-20-004086-b та UA-2020-07-08-008078-c), проте із не залежних
від Казначейства обставин не відбулась.
При цьому відповідна потреба в розширенні потужності наявної системи збереження даних у 2021 році залишилась актуальною.
Слід зазначити, що перед проведенням вищезазначеної закупівлі було здійснено розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Казначейства, затвердженої наказом Казначейства від 12.05.2020 № 125 (розробленої Казначейством на основі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275) (далі – Методика № 125), із застосуванням методу порівняння ринкових цін.
Відповідно до розміщеного на офіційному сайті компанії IBM (https://www.ibm.com/partnerworld) переліку компаній, які мають статус Business Partner IBM та розташовані на території України (далі – компанії), Департаментом інформаційних технологій Казначейства було надіслано листи відповідним компаніям з описом необхідних вимог до обладнання і послуг, на що отримано три комерційні пропозиції.
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі обладнання та послуг (далі – ОВ) здійснено на підставі трьох комерційних пропозицій (далі – Ц) наступних компаній:
1. ТОВ «Діксі - Центр» (Ц1) (комерційна пропозиція від 29.05.2020 б/н) (наведено у додатку 2 до даного листа);
2. ДП «ЕС ЕНД ТІ УКРАЇНА» (Ц2) (комерційна пропозиція від 29.05.2020 б/н) (наведено у додатку 3 до даного листа);
3. ТОВ «АВАЛІС» (Ц3) (комерційна пропозиція від 04.06.2020 № 20406/01, (наведено у додатку 4 до даного листа).
Результати розрахунку ОВ за результатами аналізу зазначених цінових пропозицій засвідчили:
ОВ = (Ц1 + Ц2 + Ц3)/3 = (21 996 000,00 + 21 990 000,00 + 22 020 210,00)/3 =
22 002 070,00 грн (з ПДВ).
Одночасно Казначейством у 2020 році здійснено повномасштабну централізацію облікових систем, що в свою чергу в кінці 2020 року призвело до збільшення навантаження на наявне серверне обладнання.
Враховуючи зазначене, з метою мінімізації капітальних витрат, для Казначейства є пріоритетним розширення саме наявного серверного обладнання та системи збереження даних для забезпечення безперебійного казначейського обслуговування бюджетних коштів. Таким чином, у 2021 році оголошено закупівлю «48820000-2 – Сервери (Модулі для розширення потужності серверного обладнання та системи збереження даних центру обробки даних Казначейства)» на суму 45 812 700,00 грн.
При цьому детальний аналіз технічних та інших характеристик даного предмета закупівлі свідчить, що дана закупівля фактично включає в себе закупівлю «30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (Обладнання для розширення потужності центру обробки даних Державної казначейської служби України)» на суму 22 000 000,00 грн, яка двічі оголошувалась у 2020 році, проте не відбулась.
Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі «48820000-2 – Сервери (Модулі для розширення потужності серверного обладнання та системи збереження даних центру обробки даних Казначейства)» відповідає розрахунку видатків до кошторису Казначейства на 2021 рік (загальний фонд) за
КПКВК 3504010 «Керівництво та управління у сфері казначейського обслуговування». Кошторис Казначейства на 2021 рік надається у Додатку 10 до даного листа.
Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована відповідно до Методики № 125, із застосуванням методу порівняння ринкових цін.
Відповідно до переліку компаній, наданих ТОВ «IБM Україна» листом
від 29.03.2021 № 117103-21 (наведено у додатку 5 до даного листа) на запит Казначейства, Департаментом інформаційних технологій Казначейства було надіслано листи трьом компаніям з описом необхідних вимог до модулів та послуг, на що отримано три комерційні пропозиції.
Згідно з методом порівняння ринкових цін Методики проведено розрахунок очікуваної вартості закупівлі модулів з їх встановленням та налаштуванням в наявне обладнання Замовника (далі – ОВ) з використанням трьох комерційних пропозицій (далі – Ц) наступних компаній:
1. ТОВ «ФІРМА АЙТІ ПАРТС» (Ц1) (лист від 13.04.2021 № 13421) (наведено у додатку 6 до даного листа);
2. ДП «ЕС ЕНД ТІ УКРАЇНА» (Ц2) (лист від 05.04.2021 № 1/06042021) (наведено у додатку 7 до даного листа);
3. ТОВ «АВАЛІС» (Ц3) (лист від 12.04.2021 № 3211) (наведено у додатку 8 до даного листа).
Результати розрахунку ОВ за результатами аналізу зазначених цінових пропозицій засвідчили:
ОВ = (Ц1 + Ц2 + Ц3)/3 = (56 817 190,54 + 53 166 095,00 + 49 803 759,00)/3 =
53 262 348,18 грн (з ПДВ).
Однак у зв’язку з тим, що в кошторисі Казначейства на 2021 рік виділено лише 45 812 700,00 грн, очікувана вартість предмета закупівлі визначена у розмірі 45 812 700,00 грн. (розрахунок наведено у додатку 9 до даного листа)
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик
предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета
закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів
України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
(зі змінами) розміщене на вебпорталі Казначейства за адресою: https://www.treasury.gov.ua/ua/diyalnist/publichni-zakupivli/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli/2021 з назвою файла
«UA-2021-05-26-005458-b.docx».
- Дод.1_ТЕО_Мінцифра.doc
- Дод.7_Комерц.пропоз._SNT_Ukraine.pdf
- Дод.2_Комерц.пропоз._Діксі-Центр.pdf
- Дод.8_Комерц.пропоз._ТОВ_АВАЛІС.pdf
- Дод.3_Комерц.пропоз._ДП_SnT_Ukraine.pdf
- Дод.9_Розрахунок_очік.варт._по_45_млн_.pdf
- Дод.10_Кошторис_Казн_на_2021.PDF
- Дод.4_Комерц.пропоз._Аваліс.pdf
- Дод.5_Лист_ТОВ_ІБМ_Україна_06-21352.PDF
- Дод.6_Комерц.пропоз._ТОВ_ІТ_ПАРТС.PDF
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-08-30 13:53:56
Пояснення з власної ініціативи
Лист ДЕРЖАВНОЇ КАЗНАЧЕЙСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-09-09 11:25:54
Роз'яснення щодо висновку
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АВАЛІС» було виявлено, що учасник ТОВ «АВАЛІС» для підпису тендерної пропозиції використав електронну печатку, всупереч вимоги п.1 розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції:
Усі документи, які подаються учасником, мають бути чинними на момент розкриття тендерних пропозицій.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» фізичні, юридичні особи і представники юридичних осіб, які є клієнтами Надавача мають змогу створювати удосконалені електронні підписи і печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Строк чинності відповідних сертифікатів до 05.03.2022, окрім кола суб’єктів визначених абз.2 ч.2 статті 17 Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 №2155-VIII.
У зв’язку з цим, учасникам (окрім кола суб’єктів визначених абз.2 ч.2 статті 17 Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 №2155-VIII) до 05.03.2022 дозволяється використовувати або кваліфікований електронний підпис на захищеному типі носія (КЕП) або удосконалений електронний підпис на незахищеному типі носія (УЕП).
Створити та підписати електронний документ за допомогою КЕП або УЕП можна за допомогою загальнодоступних програмних комплексів.
Учасник повинен накласти або КЕП, або УЕП - на пропозицію в цілому (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ)
або
- на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа).
або
- на кожен документ тендерної пропозиції окремо.
Тобто, якщо пропозиція містить скановані документи, на які не накладено або КЕП, або УЕП і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти або КЕП, або УЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Вимоги Документації до накладення або КЕП, або УЕП:
1. Накладається або КЕП, або УЕП особою, уповноваженою Учасником на підписання тендерної пропозиції, з можливістю перевірки накладення або КЕП, або УЕП (зазвичай, з розширенням *.p7s) за допомогою он-лайн сервісу Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України.
У випадку представництва повноважень за довіреністю, накладається або КЕП, або УЕП однієї з уповноважених осіб.
2. Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися прізвище, ім‘я та по-батькові (за наявності) або ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа) та найменування юридичної особи (вимога до посади не висувається).
Якщо Учасником процедури закупівлі є Фізична особа-підприємець (ФОП) або фізична особа допускається або КЕП, або УЕП фізичної особи.
3. КЕП підприємств, установ та організацій державної форми власності має бути виключно на захищених носіях особистих ключів.
Учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та тендерна пропозиція такого Учасника підлягає відхиленню на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, у разі якщо ним під час подання тендерної пропозиції не дотримані вимоги Документації до накладення або КЕП, або УЕП.
Таким чином встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «АВАЛІС» не відповідає вимогам тендерної документації.
Крім того, відповідно до ч.12 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій.
Протокол розгляду тендерних пропозицій повинен містити інформацію про:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорію;
2) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель;
3) перелік тендерних пропозицій;
4) найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасників;
5) результат розгляду кожної тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції/допущення до аукціону);
6) підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 цього Закону.
В протоколі розгляду тендерних пропозицій міститься вся інформація відповідно до до ч.12 ст. 29 Закону. Але при оприлюдненні результату розгляду тендерних пропозицій в електронній системі закупівель немає технічної можливості додати протокол розгляду тендерних пропозицій. Протокол розгляду тендерних пропозицій формується системою автоматично.
Крім того, будь-який учасник, пропозиція якого відхилена на етапі прекваліфікації має право скористатися можливістю звернення до Замовника з Вимогою у порядку, встановленому ч.3 ст. 31 Закону щодо отримання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таких звернень та/або Вимог від учасників не надходило.
Зважаючи на вищевикладене просимо переглянути висновок моніторингу закупівлі Код ДК 021:2015 48820000-2 «Сервери» (Модулі для розширення потужності серверного обладнання та системи збереження даних центру обробки даних Казначейства), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-05-26-005458-b, ID моніторингу UA-M-2021-08-19-000079 в частині - Тип виявленого порушення: встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо повноти відображення інформації в протоколі розгляду тендерних пропозицій щодо учасника ТОВ «Аваліс» встановлено порушення вимог частини дванадцятої статті 29 та частини другої статті 31 Закону.)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування закупівельника: | Державне підприємство "Українські спеціальні системи" |
Код ЄДРПОУ: | 32348248 |
Місцезнаходження закупівельника: | 04119, Україна, м. Київ обл., Київ, вул. Юрія Іллєнка, 83Б |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "АВАЛІС" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Амайнд" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Дочірнє підприємство "ЕС ЕНД ТІ УКРАЇНА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 липня 2021 14:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Амайнд" |
44 888 000,00
UAH з ПДВ
|
44 888 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Дочірнє підприємство "ЕС ЕНД ТІ УКРАЇНА" |
45 800 000,00
UAH з ПДВ
|
45 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Амайнд" #38282958 |
Переможець |
44 888 000,00
UAH з ПДВ
|
23 липня 2021 11:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2022 09:49
|
Електронний підпис | укладений |
11 серпня 2021 16:35
|
Договір | укладений |
11 серпня 2021 16:33
|