Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги сторонніх фахівців з обробки інформації, а саме: з розроблення , підготовки, проведення та обробки результатів тестових компонентів єдиного державного кваліфікованого іспиту (ЄДКІ) та ліцензійного інтегрованого іспиту (КРОК)
Очікувана вартість
3 268 113,72 UAH
UA-2024-02-12-003963-a a0f8ff2f1ff7440dbed6434752d6917f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фурманець Марія Романівна

380630749361 SUPPLY_DEPT@MEDUNIV.LVIV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 лютого 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛЬВІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ МЕДИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО
Код ЄДРПОУ: 02010793
Місцезнаходження: 79010 , Україна , Львівська обл., Львів, 79010, Львівська обл., місто Львів, ВУЛИЦЯ ПЕКАРСЬКА, будинок 69
Контактна особа: Фурманець Марія Романівна
380630749361
SUPPLY_DEPT@MEDUNIV.LVIV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:80430000-7: Послуги у сфері університетської освіти для дорослих


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги сторонніх фахівців з обробки інформації, а саме: з розроблення , підготовки, проведення та обробки результатів тестових компонентів єдиного державного кваліфікованого іспиту (ЄДКІ) та ліцензійного інтегрованого іспиту (КРОК)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79010 , Україна, Львівська область, Львів, 79010, Львівська обл., місто Львів, ВУЛИЦЯ ПЕКАРСЬКА, будинок 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 80430000-7 — Послуги у сфері університетської освіти для дорослих

Тендерна документація

12 лютого 2024 11:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-06-11-000047 ● 17699d4a42254722a1d7c1a3e8febc33
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2024 15:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ


11.06.2024 № 121

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель

Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.


В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.06.2024 № 121.


Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 5. UA-2024-02-12-003963-a, 12.02.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-06-13 15:57:22

Запит про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби закупівлі без використання електронної системи за за ІD: UA-2024-02-12-003963-a, яка проведена Львівським національним медичним університетом ім. Данила Галицького (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик.
Згідно до оприлюдненого річного плану (UA-P-2024-02-12-001331-c ) вказано, що
закупівля здійснюється без застосування відкритих торгів відповідно до підпункт 5 пункту 13 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178).
Відповідно до підпункту 5 пункту 13 Особливостей №1178 роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання в одному з таких випадків, зокрема відсутність конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання
1. Надати документальне підтвердження щодо відсутності конкуренції при здійсненні закупівлі «Послуги сторонніх фахівців з обробки інформації, а саме: з розроблення, підготовки, проведення та обробки результатів тестових компонентів єдиного державного кваліфікованого іспиту (ЄДКІ) та ліцензійного інтегрованого іспиту (КРОК)».
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-06-14 14:58:59

Відповідь на запит

Відповідь на запит
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 11.06.2024р. UA-M-2024-06-11-000047 ) процедури закупівлі ДК 021:2015: 80430000-7 — Послуги у сфері університетської освіти для дорослих (Послуги сторонніх фахівців з обробки інформації, а саме: з розроблення , підготовки, проведення та обробки результатів тестових компонентів єдиного державного кваліфікованого іспиту (ЄДКІ) та ліцензійного інтегрованого іспиту (КРОК)) (з очікуваною вартістю 3 268 113,72 грн. з ПДВ,) що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-12-003963-a, повідомляємо наступне:

1. Обґрунтування розміру очікуваної вартості закупівлі послуг сторонніх фахівців з обробки інформації, а саме: з розроблення , підготовки, проведення та обробки результатів тестових компонентів єдиного державного кваліфікованого іспиту (ЄДКІ) та ліцензійного інтегрованого іспиту (КРОК) здійснено відповідно до розділу II. «Розрахунок вартості розробки єдиного державного кваліфікаційного іспиту та розділу III. «Розрахунок вартості проведення інтегрованого тестового іспиту «КРОК» та вартості іспиту з англійської мови професійного спрямування» методики розрахунку вартості розробки та проведення єдиного державного кваліфікаційного іспиту, яка затверджена Наказом Міністерства охорони здоров’я України 19 жовтня 2018 року № 1883.

2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Система ліцензійних інтегрованих іспитів фахівців з вищою освітою напрямів "Медицина" і "Фармація" та Єдиного державного кваліфікаційного іспиту призначена визначити відповідність показників якості медичної освіти державним стандартам вищої освіти та встановити мінімальний рівень професійної компетентності, потрібний для присвоєння кваліфікації фахівця відповідного освітньо-кваліфікаційного рівня.
Методологічною основою технології тестових іспитів є державні стандарти вищої освіти України, вимоги до яких визначені Постановою Кабінету Міністрів України від 7 серпня 1998 р. № 1247 «Про розроблення державних стандартів вищої освіти», які узгоджені з міжнародними стандартами ISO i EC та Standards for Educational and Psychological Testing.
Технологічною основою тестових іспитів є стандартизоване тестування, яке вимагає наявності чотирьох основних компонентів:
• банк стандартизованих тестових завдань;
• тест, що будується відповідно до мети та структури змісту іспиту;
• стандартизована процедура тестування;
• стандартизована процедура обробки й аналізу результатів.


3. Щодо надання документального підтвердження щодо відсутності конкуренції при здійсненні закупівлі «Послуги сторонніх фахівців з обробки інформації, а саме: з розроблення, підготовки, проведення та обробки результатів тестових компонентів єдиного державного кваліфікованого іспиту (ЄДКІ) та ліцензійного інтегрованого іспиту (КРОК)», повідомляю наступне: Державне некомерційне підприємство «Центр тестування професійної компетентності фахівців з вищою освітою напрямів підготовки «Медицина» і «Фармація» при Міністерстві охорони здоров’я України», було створено на підставі Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 03.06.2022 № 939 «Про реорганізацію державної організації «Центр тестування професійної компетентності фахівців з вищою освітою напрямів підготовки «Медицина» і «Фармація» при Міністерстві охорони здоров’я України», шляхом зміни організаційно правової форми Державної організації «Центр тестування професійної компетентності фахівців з вищою освітою напрямів підготовки «Медицина» і «Фармація» при Міністерстві охорони здоров’я України», створеної згідно з наказом Міністерства охорони здоров’я України від 15.01.1999 № 7 «Про заходи щодо виконання наказу МОЗ України від 14.08.98 № 251 «Про затвердження Положення про систему ліцензійних інтегрованих іспитів фахівців з вищою освітою напрямів «Медицина» і «Фармація», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 10.02.1999 за № 91/3384, шляхом її перетворення та є її правонаступником відповідно до законодавства України.
Одним зі статутних завдань підприємства є розробка і впровадження у систему підготовки здобувачів вищої освіти галузі знань «Охорона здоров’я» компонентів Єдиного державного кваліфікаційного іспиту (ЄДКІ), ліцензійних інтегрованих іспитів «Крок» та інших заходів з зовнішнього оцінювання професійної компетентності фахівців. Відповідно до нормативно-правових актів, що регулюють питання проведення ліцензійних інтегрованих іспитів, що є нормативною формою державної атестації студентів за спеціальностями галузі знань «22 Охорона здоров’я», діючих державних стандартів вищої освіти та наказів Міністерства охорони здоров’я України від 14.08.1998 № 251 «Про затвердження Положення про систему ліцензійних інтегрованих іспитів фахівців з вищою освітою напрямів «Медицина» і «Фармація», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 11.09.1998 за № 563/3003, листів департаменту вищої освіти Міністерства освіти і науки України від 28.11.2017 № 4.3-17-3690-17 та Міністерства охорони здоров’я України від 28.11.2017 р. № 08.1-30/3 1652 ДНП «Центр тестування» є єдиною організацією, яка здійснює організаційно-методичну роботу, проводить ліцензійні інтегровані іспити та надає дану послугу закладам вищої освіта України, що здійснюють підготовку здобувачів вищої освіти галузі знань «22 Охорона здоров’я». Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 28.03.2018 № 334 «Про затвердження Порядку здійснення єдиного державного кваліфікаційного іспиту для здобувачів ступеня вищої освіти магістр за спеціальностями галузі знань «22 Охорона здоров’я» (із змінами, внесеними згідно з Постановою КМУ № 308 від 03.04.2019) (далі - Постанова № 334) атестація здобувачів вищої освіти за спеціальностями галузі знань «22 Охорона здоров’я» здійснюється у формі ЄДКІ. ЄДКІ проводиться ДНП «Центр тестування», який є спеціально уповноваженою державною організацією для встановлення відповідності засвоєних здобувачами вищої освіти рівня та обсягу знань, умінь, інших компетентностей вимогам стандартів вищої освіти.
У 2024 році складання та повторне складання компонентів Єдиного державного кваліфікаційного іспиту, тестових екзаменів ліцензійних інтегрованих іспитів «Крок» проводиться відповідно до Графіка, затвердженого наказами Міністерства охорони здоров’я України від 25.08.2023 № 1519 «Про затвердження Графіків проведення єдиного державного кваліфікаційного іспиту для здобувачів ступенів вищої освіти магістр, бакалавр, ступеня фахової передвищої освіти та ліцензійних інтегрованих іспитів для лікарів (фармацевтів/провізорів)-інтернів галузі знань «22 Охорона здоров’я» у 2024 році».
Враховуючи зазначене та згідно з пунктом 4 Постанови № 334, надання послуг з підготовки, проведення та обробки результатів тестових компонентів єдиного державного кваліфікаційного іспиту та послуг з підготовки, проведення та обробки результатів тестових екзаменів ліцензійних інтегрованих іспитів може бути здійснено Замовнику виключно ДНП «Центр тестування».
19.10.2022 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - постанова № 1178, Особливості), прийнята відповідно до пункту 3-7 розділу X «1 Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон). Отже, з 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного етапу в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих Особливостей. Пунктом 13 Особливостей встановлено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Враховуючи те, що виконавцем даних послуг є лише ДНП «Центр тестування», застосовується вищевказане виключення. Таким чином, закупівля послуг у 2024 році здійснюється відповідно до підпункту 5 пункту 13 Особливостей: роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником.

Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження):
- Закон України «Про публічні закупівлі»;
- постанова Кабінету Міністрів України від 28.03.2018 № 334 «Про затвердження Порядку здійснення єдиного державного кваліфікаційного іспиту для здобувачів ступеня вищої освіти магістр за спеціальностями галузі знань «22 Охорона здоров’я» (із змінами);
- наказ Міністерства охорони здоров’я України від 15.01.1999 № 7 «Про заходи щодо виконання наказу МОЗ України від 14.08.98 № 251 «Про затвердження Положення про систему ліцензійних інтегрованих іспитів фахівців з вищою освітою напрямів «Медицина» і «Фармація»;
- наказ Міністерства охорони здоров’я України від 14.08.1998 № 251 «Про затвердження Положення про систему ліцензійних інтегрованих іспитів фахівців з вищою освітою напрямів «Медицина» і «Фармація», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 1 1.09.1998 за№ 563/3003;
- наказ Міністерства охорони здоров’я України від 31.01.2005 № 53 «Про затвердження Положення про організацію та порядок проведення державної атестації студентів, які навчаються у вищих навчальних закладах ПІ—IV рівнів акредитації за напрямком підготовки «Медицина»;
- наказ Міністерства охорони здоров’я України від 03.06.2022 № 939 «Про реорганізацію державної організації «Центр тестування професійної компетентності фахівців з вищою освітою напрямів підготовки «Медицина» і «Фармація» при Міністерстві охорони здоров’я України»;
- наказ Міністерства охорони здоров’я України від 25.08.2023 № 1519 «Про затвердження Графіків проведення єдиного державного кваліфікаційного іспиту для здобувачів ступенів вищої освіти магістр, бакалавр, ступеня фахової передвищої освіти та ліцензійних інтегрованих іспитів для лікарів (фармацевтів/провізорів)-інтернів галузі знань «22 Охорона здоров’я» у 2024 році»;
- лист департаменту вищої освіти Міністерства освіти і науки України від 28.11.2017 №4.3-17-3690-17;
- лист Міністерства охорони здоров'я України від 28.11.2017 р. № 08.1-30/31652.

Додатково повідомляємо, що за результатами закупівлі, здійсненої відповідно до пункту 13 Особливостей, замовником оприлюднено в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднив в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді цього файлу «Обґрунтування підстави» та документи які підтверджують відсутність конкуренції.

Документи що додаються:
- постанова Кабінету Міністрів України від 28.03.2018 № 334 «Про затвердження Порядку здійснення єдиного державного кваліфікаційного іспиту для здобувачів ступеня вищої освіти магістр за спеціальностями галузі знань «22 Охорона здоров’я» (із змінами);
- наказ Міністерства охорони здоров’я України від 15.01.1999 № 7 «Про заходи щодо виконання наказу МОЗ України від 14.08.98 № 251 «Про затвердження Положення про систему ліцензійних інтегрованих іспитів фахівців з вищою освітою напрямів «Медицина» і «Фармація»;
- наказ Міністерства охорони здоров’я України від 14.08.1998 № 251 «Про затвердження Положення про систему ліцензійних інтегрованих іспитів фахівців з вищою освітою напрямів «Медицина» і «Фармація», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 1 1.09.1998 за№ 563/3003;
- наказ Міністерства охорони здоров’я України від 31.01.2005 № 53 «Про затвердження Положення про організацію та порядок проведення державної атестації студентів, які навчаються у вищих навчальних закладах ПІ—IV рівнів акредитації за напрямком підготовки «Медицина»;
- наказ Міністерства охорони здоров’я України від 03.06.2022 № 939 «Про реорганізацію державної організації «Центр тестування професійної компетентності фахівців з вищою освітою напрямів підготовки «Медицина» і «Фармація» при Міністерстві охорони здоров’я України»;
- наказ Міністерства охорони здоров’я України від 25.08.2023 № 1519 «Про затвердження Графіків проведення єдиного державного кваліфікаційного іспиту для здобувачів ступенів вищої освіти магістр, бакалавр, ступеня фахової передвищої освіти та ліцензійних інтегрованих іспитів для лікарів (фармацевтів/провізорів)-інтернів галузі знань «22 Охорона здоров’я» у 2024 році»;
- лист департаменту вищої освіти Міністерства освіти і науки України від 28.11.2017 №4.3-17-3690-17;
- лист Міністерства охорони здоров'я України від 28.11.2017 р. № 08.1-30/31652;
- наказ Міністерства охорони здоров’я України від 19.10.2018 № 1883 «Про затвердження Методики розрахунку вартості розробки та проведення єдиного державного кваліфікаційного іспиту».

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-06-14 12:31:11

Запит про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби закупівлі без використання електронної системи за за ІD: UA-2024-02-12-003963-a, яка проведена Львівським національним медичним університетом ім. Данила Галицького (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації щодо закупівлі за ID: UA-2024-02-12-003963-a встановлено, що договір про надання послуг №09/45/Є/Л сторонами укладено 09.02.2024 тоді, як вказану закупівлю до річного плану закупівель Замовником включено 12.02.2024 (UA-P-2024-02-12-001331-c) тобто після укладання договору.
За нормами пункту 14 Особливостей №1178 закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.
Відповідно до статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг, заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель, закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати протокол уповноваженої особи Замовника, щодо прийняття рішення про внесення змін до річного плану закупівель (UA-P-2024-02-12-001331-c)?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-06-17 11:39:49

Відповідь на запит

Відповідь на запит
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 11.06.2024р. UA-M-2024-06-11-000047 ) щодо процедури закупівлі ДК 021:2015: 80430000-7 — Послуги у сфері університетської освіти для дорослих (Послуги сторонніх фахівців з обробки інформації, а саме: з розроблення , підготовки, проведення та обробки результатів тестових компонентів єдиного державного кваліфікованого іспиту (ЄДКІ) та ліцензійного інтегрованого іспиту (КРОК)) (з очікуваною вартістю 3 268 113,72 грн. з ПДВ,) що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-12-003963-a, повідомляємо наступне:
За нормами пункту 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», закупівля відповідно Особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до частини 1 статті 4 Закону.
1. Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план).
Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього.
Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.

Враховуючи вищенаведене, відповідно до Закону, Замовник оприлюднює в електронній системі закупівель зміни до річного плану протягом п’яти робочих днів з дня їх затвердження.

Протокол уповноваженої особи Замовника, щодо прийняття рішення про внесення змін до річного плану закупівель та зміни до річного плану закупівель, щодо закупівлі ДК 021:2015: 80430000-7 — Послуги у сфері університетської освіти для дорослих (Послуги сторонніх фахівців з обробки інформації, а саме: з розроблення , підготовки, проведення та обробки результатів тестових компонентів єдиного державного кваліфікованого іспиту (ЄДКІ) та ліцензійного інтегрованого іспиту (КРОК)) додаються.

Документи що додаються:
Протокол уповноваженої особи №9/1ВС від 08.02.2024 року
Зміни до річного плану закупівель


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 28 червня 2024
Кінцевий строк оскарження: 04 липня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas24-3-14-1

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне некомерційне підприємство «Центр тестування професійної компетентності фахівців з вищою освітою напрямів підготовки «Медицина» і «Фармація» при Міністерстві охорони здоров’я України».
#21707413
Переможець 3 268 113,72
UAH з ПДВ
12 лютого 2024 11:28

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2024 15:09
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2024 15:08
додаткова угода № 1 до дог. №09-45-Є-Л_090224.pdf зміни до договору
26 грудня 2024 15:08
09-45-Є-Л_20240209_0001.pdf укладений
12 лютого 2024 11:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 09/45/Є/Л
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 2 439 639,84
UAH (в тому числі ПДВ 406 606,64 UAH)