Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція громадського будинку із застосуванням енергозберігаючих технологій для розміщення ВПО по вул.Шевченка, 27А в с.Підберізці Львівського району Львівської області.Коригування
Очікувана вартість
19 520 653,60 UAH
UA-2024-08-02-010429-a ● a0d0511b80144ee0b8f8bbe0e4cc06fc
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПІДБЕРІЗЦІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 22372802 |
Місцезнаходження: | 81146, Україна , Львівська обл., Львівський р-н, с. Підберізці, вул.Шевченка Т.Г., будинок 25 |
Контактна особа: |
Максим Прокопів +380965755927 zakupivlipidberizci@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 серпня 2024 16:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 серпня 2024 01:00 |
Очікувана вартість: | 19 520 653,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 97 603,27 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Реконструкція громадського будинку із застосуванням енергозберігаючих технологій для розміщення ВПО по вул.Шевченка, 27А в с.Підберізці Львівського району Львівської області.Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81146, Україна, Львівська область, Підберізці, Шевченка 27А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2025
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів приймання виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 серпня 2024 15:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 серпня 2024 15:44 |
Тендерна документація нова редакція.docx | |
13 серпня 2024 15:44 |
Додаток_1_Кваліфікаційні_критерії_та_інші_вимоги2 нова редакція.docx | |
13 серпня 2024 15:44 |
Перелік змін 13.08.2024.docx | |
02 серпня 2024 16:19 |
Тендерна документація (1).docx | |
02 серпня 2024 16:19 |
Додаток _4 Тендерна пропозиція.docx | |
02 серпня 2024 16:19 |
Додаток 5Проект_договору_народний_дім_с_Підберізці.docx | |
02 серпня 2024 16:19 |
Додаток_6_Відповідність Учасника вимогам, визначеним у п. 47 Особливостей.docx | |
02 серпня 2024 16:19 |
Додаток_1_Кваліфікаційні_критерії_та_інші_вимоги2.docx | |
02 серпня 2024 16:19 |
Додаток_7_Перелік документів та або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.docx | |
02 серпня 2024 16:19 |
Додаток _2 Технічна специфікація (1).docx |
13 серпня 2024 15:54 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 серпня 2024 15:44 |
Тендерна документація нова редакція.docx
|
|||
13 серпня 2024 15:44 |
Додаток_1_Кваліфікаційні_критерії_та_інші_вимоги2 нова редакція.docx
|
|||
13 серпня 2024 15:44 |
Перелік змін 13.08.2024.docx
|
|||
02 серпня 2024 16:19 |
Тендерна документація (1).docx
|
|||
02 серпня 2024 16:19 |
Додаток _4 Тендерна пропозиція.docx
|
|||
02 серпня 2024 16:19 |
Додаток 5Проект_договору_народний_дім_с_Підберізці.docx
|
|||
02 серпня 2024 16:19 |
Додаток_6_Відповідність Учасника вимогам, визначеним у п. 47 Особливостей.docx
|
|||
02 серпня 2024 16:19 |
Додаток_1_Кваліфікаційні_критерії_та_інші_вимоги2.docx
|
|||
02 серпня 2024 16:19 |
Додаток_7_Перелік документів та або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.docx
|
|||
02 серпня 2024 16:19 |
Додаток _2 Технічна специфікація (1).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
акт обстеження
Дата подання: 04 серпня 2024 15:23
Дата відповіді: 07 серпня 2024 10:53
Шановний Замовник! Ви вимагаєте :”Учасник для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції повинен в період звернення за роз’ясненнями відвідати об’єкт, на якому буде здійснюватися даний поточний ремонт, і скласти акт обстеження, завірений представником Замовника та представником учасника. Даний акт надається в складі пропозиції Учасника”.
Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінуючи з огляду на наступне: Відповідно до пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Водночас згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Встановлюючи відповідні вимоги, ви порушуєте право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт завірений керівником Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Встановлення дискримінаційної вимоги щодо надання Акту обстеження об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не надати або не підписати наведений вище акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до учасників та інших суб'єктів господарювання. Ознайомитись з видами та об’ємами робіт учасник може з Технічної специфікації, що надається у складі Документації та відповідно до ч.1 ст. 23 Закону: Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Таким чином, необхідність огляду об’єкту є недоречною та обмежує коло потенційних учасників. Відповідно до ч.1 ст. 12 Закону, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. Огляд об'єкту потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та погодженням Акту з результатами обстеження об'єкту надання послуг. Ваші дії щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо огляду об'єкта та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад. Встановлення вимоги, щодо надання учасником Акту з результатами обстеження об’єкта, підписаного учасником та Замовником до подання тендерних пропозицій, містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від учасника, а напряму від самого Замовника. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового огляду об’єкту та документального оформлення такого огляду, була визнана як дискримінаційна рядом рішень Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (Рішення від 13.12.2019 №18550, Рішення від 13.05.2020 № 9264, Рішення від 29.05.2020 № 10669, Рішення від 03.08.2020 № 14872) Враховуючи вище зазначене, ця вимога має бути виключена з Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Так, згідно пункту 31 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Відповідно до частини 1 статті 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Так частина 2 статті 22 Закону визначає відомості, які повинні міститися в тендерній документації, зокрема у пункті 3 зазначено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: як інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Частина 3 статті 22 Закону встановлює, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому, згідно з частиною 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Враховуючи відсутність будь-яких заборон в чинному законодавстві, Замовником була встановлена вимога у пункті 3.7 Розділі 3 Тендерної документації про те, що Учасники для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції повинен в період звернення за роз’ясненнями відвідати об’єкт і скласти акт обстеження, завірений представником Замовника та представником від Учасника. Підписаний акт обстеження надати в складі тендерної пропозиції.
Необхідно зазначити, що вимога щодо попереднього огляду об’єкта спрямована на те, щоб потенційні Учасники в першу чергу мали змогу в реальному часі на місці оглянути об’єкт, на якому будуть здійснюватися роботи, і мати можливість максимально точно скласти свою тендерну пропозицію (договірну ціну) і не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципам максимальної економії та ефективності.
Таким чином, враховуючи специфіку приміщення, Учасники, для більш ефективного та якісного виконання робіт, повинні відвідати об’єкт і скласти акт обстеження. Крім цього, дана вимога жодним чином не дискримінує Учасників та не перешкоджає його участі в даній процедурі закупівлі. Кожний Учасник, який бажає взяти участь у закупівлі, може звернутись в робочі години та отримати Акту обстеження.
Так, згідно пункту 31 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Відповідно до частини 1 статті 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Так частина 2 статті 22 Закону визначає відомості, які повинні міститися в тендерній документації, зокрема у пункті 3 зазначено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: як інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Частина 3 статті 22 Закону встановлює, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому, згідно з частиною 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Враховуючи відсутність будь-яких заборон в чинному законодавстві, Замовником була встановлена вимога у пункті 3.7 Розділі 3 Тендерної документації про те, що Учасники для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції повинен в період звернення за роз’ясненнями відвідати об’єкт і скласти акт обстеження, завірений представником Замовника та представником від Учасника. Підписаний акт обстеження надати в складі тендерної пропозиції.
Необхідно зазначити, що вимога щодо попереднього огляду об’єкта спрямована на те, щоб потенційні Учасники в першу чергу мали змогу в реальному часі на місці оглянути об’єкт, на якому будуть здійснюватися роботи, і мати можливість максимально точно скласти свою тендерну пропозицію (договірну ціну) і не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципам максимальної економії та ефективності.
Таким чином, враховуючи специфіку приміщення, Учасники, для більш ефективного та якісного виконання робіт, повинні відвідати об’єкт і скласти акт обстеження. Крім цього, дана вимога жодним чином не дискримінує Учасників та не перешкоджає його участі в даній процедурі закупівлі. Кожний Учасник, який бажає взяти участь у закупівлі, може звернутись в робочі години та отримати Акту обстеження.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 серпня 2024 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ НЕОТЕХПОСТАЧ |
18 050 000,00
UAH з ПДВ
|
18 050 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ НЕОТЕХПОСТАЧ #38008273 |
Переможець |
18 050 000,00
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2024 14:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2024 16:14
|
ДД 2 Підбер роботи.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2024 16:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 листопада 2024 10:37
|
ДД1 НД Підбер.pdf | зміни до договору |
26 листопада 2024 10:36
|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2024 15:36
|
Договір громадська будівля.pdf | укладений |
02 вересня 2024 15:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 271-ВР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 271-ВР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |