Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з поточного ремонту будівлі(заміна існуючих дверних блоків) комунального закладу "Луцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 12 Луцької міської ради Волинської області"на вул. Салтикова-Щедріна, 1у м. Луцьку.
Очікувана вартість
115 861,00 UAH
UA-2021-12-06-012927-c ● a0ba4532d2c449e1b0a55d7194e29d9e
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти Луцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44186267 |
Вебсайт: | http://lutsk.osv.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 43025, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, вул. Шевченка, буд. 1 |
Контактна особа: |
Руслана Жовнірук +380332783557 zruslana102@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 грудня 2021 15:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 грудня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 115 861,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 158,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 3300 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту будівлі(заміна існуючих дверних блоків) комунального закладу "Луцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 12 Луцької міської ради Волинської області"на вул. Салтикова-Щедріна, 1у м. Луцьку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, м. Луцьк, Салтикова-Щедрина,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2021
ДК 021:2015: 45421131-1 — Встановлення дверей
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | оплата по факту виконаних робіт з відстрочкою платежу до 10 календарних днів з дня підписання акту приймання передачі виконаних робіт. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 грудня 2021 15:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 грудня 2021 15:29 |
оголошення (1).docx | |
06 грудня 2021 15:29 |
проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Оцінка пропозицій
Дата подання: 09 грудня 2021 19:26
Дата відповіді: 10 грудня 2021 08:53
Доброго вечора
Шановна Руслана Володимирівна
При оцінці пропозицій вимогам оголошення Ви ж правда будете дотримуватись принципів здійснення закупівель, оцінювати пропозиції неупереджено і звертатимете увагу на наявність в складі пропозиції довідки про кредити з обслуговуючого банку, в тому числі і того, який видав покриту!!! гарантію(адже там теж є відкритий рахунок, а значить банк обслуговуючий) і звичайно ж на наявність в пропозиції сертифікату ІСО 9001 на ВИРОБНИКА ПРОФІЛЮ ПВХ!!!! Це ж Ваші вимоги в оголошенні.
Звичайно ж Ви будете діяти саме так, не зважаючи на наявність/відсутність оскаржень з боку учасників спрощеної закупівлі, або навіть при відсутності конкуренції. Правда ж, саме так.?
Чи , можливо, по іншому - немає кому оскаржити, то і так піде?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, згідно вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі, підтвердження покриття банківської гарантії не вимагається.Оцінка пропозицій учасників буде здійснюватись відповідно до вимог оголошення.
Гарантія
Дата подання: 09 грудня 2021 19:28
Дата відповіді: 10 грудня 2021 08:58
І ще підкажіть, будь-ласка, якщо учасник з найнижчою ціною не завантажить на Вашу електронну пошту оновлену цінову пропозицію, то ГАРАНТІЮ будете забирати?
Відповідь: У п. 11 оголошення вказано про повернення забезпечення тендерної пропозиції
Щодо обслуговуючого банку
Дата подання: 09 грудня 2021 19:39
Дата відповіді: 10 грудня 2021 09:01
Обслуговуючий банк (банк, що обслуговує) — банк, у якому відкрито рахунок учаснику безготівкових розрахунків та/або який здійснює для нього на договірних умовах будь-яку з операцій чи послуг, передбачених Законом України "Про банки і банківську діяльність". Обслуговування установ та організацій, оплата видатків яких здійснюється з єдиного казначейського рахунку, виконує також орган державного казначейства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: відповіді не надаю, оскільки не зрозуміла питання
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 грудня 2021 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТзОВ "Термопласт Плюс" |
113 175,72
UAH з ПДВ
|
113 175,72
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТзОВ "Термопласт Плюс" #35217535 |
Переможець |
113 175,72
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2021 11:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 15:33
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2021 10:00
|
договір 66-12.PDF | укладений |
20 грудня 2021 09:59
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
28 грудня 2021 10:30
|
113 175,72 UAH | UA498201720344290003000150623 Департамент освіти ЛМР |
UA603223130000026002000028366 Термопласт плюс ТзОВ |
Оплачений |