Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт приміщень
Очікувана вартість
533 700,00 UAH
UA-2020-02-03-000513-b ● a0b348c371164cd3a8ad31ac2c1e2fc0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ново-Білицький психоневрологічний інтернат для чоловіків |
Код ЄДРПОУ: | 26267255 |
Місцезнаходження: | 03164, Україна , Київська обл., Київ, Підлісна, 8 |
Контактна особа: |
Довгань Людмила Анатоліївна 380445876279 dipim@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 лютого 2020 11:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 лютого 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2020 11:18 |
Очікувана вартість: | 533 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 337,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03164, Україна, Київська область, Київ, Підлісна, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 березня 2020
—
30 квітня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 лютого 2020 11:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 лютого 2020 11:26 |
пд поточний.doc | |
03 лютого 2020 11:26 |
поточний.doc | |
03 лютого 2020 11:26 |
поточний ремонт.pdf | |
03 лютого 2020 11:26 |
тз поточний.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо ТД
Дата подання: 07 лютого 2020 14:11
Дата відповіді: 07 лютого 2020 14:13
Чи можливе надання замість трудових книжок Цивільно-правові угоди, оскільки наші працівники працюють саме по ним?
Відповідь: так. "копіями трудових книжок, договором найму, тощо"
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-03-000513-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КИЇВ ІНВЕСТ- БУД", Код ЄДРПОУ:36282359
Дата подання: 06 лютого 2020 11:16
Щодо ТД
Просимо Вас виключити вимоги, які не є обов’язковими відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 лютого 2020 09:02
Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із кваліфікаційних критеріїв є наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Відповідно до змісту тендерної документації замовника для підтвердження відповідності учасника такому кваліфікаційному критерію як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідно надати копії трудових книжок. Підтвердити - означає надати докази. Саме надання вказаних документів дозволить замовнику, визначитися з відповідністю учасника встановленому кваліфікаційному критерію, а також наскільки такий учасник в змозі забезпечити якісне виконання робіт. Відповідно до ст. 24 Кодексу законів про працю, при працевлаштуванні громадянин зобов'язаний подати в т.ч. трудову книжку. Дані документи є складовою бази персональних даних, володільцем якої є роботодавець, який визначає мету обробки персональних даних, встановлює склад цих даних та процедуру їх обробки. Відповідно до ч.1, ч.3 ст. 14 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-17 (зі змінами) (далі – Закон № 2297-17) поширення персональних даних передбачає дії щодо передачі відомостей про фізичну особу за згодою суб'єкта персональних даних. Виконання вимог встановленого режиму захисту персональних даних забезпечує сторона, що поширює ці дані. Таким чином, відповідно до вимог чинного законодавства, отримання згоди своїх працівників на поширення їх персональних даних покладено на учасника. Крім того, оскільки всі персональні дані своїх працівників надає сам учасник, відповідно у випадку поширення ним недостовірної інформації, здійснення заходів по вилученню цієї інформації, відшкодуванню моральної та матеріальної шкоди покладається також на учасника. Разом з тим, враховуючи положення ст.2 Закону № 2297-17, замовник є одержувачем персональних даних, а не їх володільцем. Враховуючи зазначене, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних.
Відповідно до абзацу другого частини першої статті 27 Закону України «Про архітектурну діяльність»: - Замовники та підрядники під час створення об'єкта архітектури зобов'язані: доручати виконання окремих видів проектних і будівельних робіт особам, які мають відповідну ліцензію; Зазначена кількість робітників робочих професій розрахована відповідно до обсягів робіт, передбачених проектно-кошторисною документацією, та надасть змогу виконати зазначені роботи в межах терміну встановленого Тендерною документацією (що є принциповою умовою Замовника). Наявність власного персоналу гарантує стабільність виконання робіт кваліфікованим персоналом та дає змогу запобігти явищу – звільнення найманих бригад/робітників під час виконання робіт.
У відповідності до Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), затвердженого Наказ Державного комітету України з нагляду за охороною праці 26.01.2005 № 15, зокрема, п. 3.13 Положення, визначено, що результат перевірки знань з питань охорони праці оформлюється протоколом засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці особам, які під час перевірки знань з охорони праці виявили задовільні результати, видається посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці. При цьому в протоколі та посвідченні у стислій формі зазначається перелік основних нормативно-правових актів з охорони праці та з безпечного виконання конкретних видів робіт, в обсязі яких працівник пройшов перевірку знань. Відтак, протокол засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці є передумовою отримання працівником посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці.
Вимоги щодо підтвердження знань з питань охорони праці визначені виходячи з багаторічного досвіду проведення закупівель робіт, специфіки нашого закладу (в інтернаті проживає 405 осіб з психічними захворюваннями, які будуть безпосередньо контактувати з робітниками, що будуть проводити ремонти в приміщеннях інтернату) та на виконання Закону України «Про охорону праці», в якому передбачено: «дія цього Закону поширюється на всіх юридичних та фізичних осіб, які відповідно до законодавства використовують найману працю, та на всіх працюючих»; «не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці».
Відповідно до абзацу другого частини першої статті 27 Закону України «Про архітектурну діяльність»: - Замовники та підрядники під час створення об'єкта архітектури зобов'язані: доручати виконання окремих видів проектних і будівельних робіт особам, які мають відповідну ліцензію; Зазначена кількість робітників робочих професій розрахована відповідно до обсягів робіт, передбачених проектно-кошторисною документацією, та надасть змогу виконати зазначені роботи в межах терміну встановленого Тендерною документацією (що є принциповою умовою Замовника). Наявність власного персоналу гарантує стабільність виконання робіт кваліфікованим персоналом та дає змогу запобігти явищу – звільнення найманих бригад/робітників під час виконання робіт.
У відповідності до Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), затвердженого Наказ Державного комітету України з нагляду за охороною праці 26.01.2005 № 15, зокрема, п. 3.13 Положення, визначено, що результат перевірки знань з питань охорони праці оформлюється протоколом засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці особам, які під час перевірки знань з охорони праці виявили задовільні результати, видається посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці. При цьому в протоколі та посвідченні у стислій формі зазначається перелік основних нормативно-правових актів з охорони праці та з безпечного виконання конкретних видів робіт, в обсязі яких працівник пройшов перевірку знань. Відтак, протокол засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці є передумовою отримання працівником посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці.
Вимоги щодо підтвердження знань з питань охорони праці визначені виходячи з багаторічного досвіду проведення закупівель робіт, специфіки нашого закладу (в інтернаті проживає 405 осіб з психічними захворюваннями, які будуть безпосередньо контактувати з робітниками, що будуть проводити ремонти в приміщеннях інтернату) та на виконання Закону України «Про охорону праці», в якому передбачено: «дія цього Закону поширюється на всіх юридичних та фізичних осіб, які відповідно до законодавства використовують найману працю, та на всіх працюючих»; «не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці».
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ РЕМКОНТ #31779471 |
Переможець |
531 217,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2020 10:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 березня 2020 10:01
|
поточний.doc | зміни до договору |
04 березня 2020 09:58
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2020 11:33
|
кошторис 1.pdf | укладений |
02 березня 2020 11:31
|
кошторис 2.pdf | укладений |
02 березня 2020 11:31
|
поточний додатки.pdf | укладений |
02 березня 2020 10:58
|
поточний.pdf | укладений |
02 березня 2020 10:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 37/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |