Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент будівництва, енергозбереження, архітектури та містобудування |
Код ЄДРПОУ: | 04011555 |
Місцезнаходження: | 93406, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, проспект Центральний, 59 |
Контактна особа: |
Кудрявцев Володимир Володимирович +380502844878 ukb_loga@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 грудня 2019 12:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 січня 2020 12:18 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 січня 2020 12:18 |
Початок аукціону: | 17 січня 2020 15:43 |
Очікувана вартість: | 23 632 165,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,13% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс | 5 | Робочі | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 грудня 2019 12:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 грудня 2019 12:13 |
ДОдаток 6.docx | |
30 грудня 2019 12:13 |
Відомість обємів робіт.rtf | |
30 грудня 2019 12:13 |
Документація конкурсних торгів.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-20-000104 ● 50a291263f1f4a00aa346ecc60cf3bbe
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2020 16:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.03.2020 № 66
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
20.03.2020 № 66
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
57 UA-2019-12-30-000034-a 30.12.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Обґрунтовані заперечення на моніторинг. 1. «Відповідно до умов додатка 2 тендерної документації Замовник установив вимогу щодо обов’язкового надання учасниками інформаційної довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема для робочих професій, яка містить відомості про чисельність персоналу та кваліфікацію працівників. Дана довідка, згідно із умовами додатка 2 тендерної документації, відображає спроможність або не спроможність виконання будівельно-монтажних робіт підрядною організацією і повинна відображати усі спеціальності та професії, необхідні для виконання робіт передбачених кошторисом учасника. Учасник ТОВ «Мріябуд» у своїй тендерній пропозиції надав довідку від 13.01.2020 № 1301-2, яка містить інформацію про наявність працівників, зокрема, про чисельність персоналу робочих професій, а саме: покрівельник (2 людини), маляр-штукатур (2 людини), муляр (2 людини), бетонник (2 людини), лицювальник-плиточник (2 людини), опоряджувальник (2 людини), зварювальник (2 людини), які працюють на постійній основі та різноробочі (4 людини), які працюють за угодою. Водночас, тендерна пропозиція зазначеного учасника містить локальні кошториси на будівельні роботи № 2-3-5, № 2-2-6 та № 2-3-7, в яких зазначена інформація щодо електромонтажних робіт, робіт із демонтажу та улаштування зовнішнього та внутрішнього газопроводу, а також з улаштування водопроводу і каналізації (встановлення санітарно-технічного обладнання). Проте довідка від 13.01.2020 № 1301-2 не містить інформації про наявність у учасника робітників, які б могли виконувати зазначені види робіт, що не відповідає вимогам додатку 2 тендерної документації. Слід зазначити, що документи, які б підтверджували стосунки ТОВ «Мріябуд» з іншими суб’єктами господарювання стосовно залучення їх до виконання будівельних та інших робіт відсутні». Враховуючи перелічені в моніторингу види робіт, їх відсоток є меншим 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, отже вони цілком можуть бути виконані субпідрядними організаціями, без залучення робітників ТОВ «МРІЯБУД». Враховуючи наведене, дане зауваження не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МРІЯБУД». 2. «У складі тендерної пропозиції ТОВ «Мріябуд» міститься підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 6-1-1, в якій зазначено інформацію, зокрема, щодо будівельних машин і механізмів, які учасник планує використовувати під час виконання робіт, а саме: автогрейдери, автогудронатори, автомобілі бортові, автомобілі-самоскиди, бульдозери, екскаватори, котки дорожні, крани на автомобільному ходу, машини поливально-мийні, трактори на гусеничному ходу. Слід відмітити, що вказані будівельні машини та механізми є орендованими (згідно з даними довідки про наявність обладнання та матеріально технічної бази від 13.01.2020 № 1301-5). Проте, у складі тендерної пропозиції відсутні документи, які підтверджують факт оренди будівельних машин та механізмів разом із послугами водіїв, або інші документи, які б підтверджували взаємовідносини ТОВ «Мріябуд» з іншими суб’єктами господарювання та/або фізичними особами стосовно їх залучення до надання послуг водіїв на вказаних будівельних машинах та механізмах. Також довідка від 13.01.2020 № 1301-2 не містить інформації про наявність робітників, які б виконували зазначені роботи на даних будівельних машинах та механізмах, що не відповідає вимогам додатку 2 тендерної документації. Таким чином, ТОВ «Мріябуд» не підтвердив кваліфікаційний критерій встановлений статтею 16 Закону та умовами тендерної документації». Тендерна документація по предмету закупівлі не містить вимоги надання документів, які підтверджують факт оренди будівельних машин та механізмів разом із послугами водіїв, або інші документи, які б підтверджували взаємовідносини учасника з іншими суб’єктами господарювання та/або фізичними особами стосовно їх залучення до надання послуг водіїв на вказаних будівельних машинах та механізмах. Отже, техніка в оренду могла надаватися із водієм, тому в довідці про наявність працівників могли не бути включені водії цієї техніки. Враховуючи наведене, дане зауваження не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МРІЯБУД». 3. «Крім цього, у тендерній пропозиції учасника ТОВ «Мріябуд» міститься довіреність від 10.01.2020 № 1001-5, яку видав директор ТОВ «Мріябуд» Піддубний В. І. на право вчинення дій в інтересах довірителя заступнику директора. Проте, документи, які підтверджують призначення директора Піддубного В. І. та його повноваження у товаристві, зокрема, щодо надання повноважень іншим особам стосовно підпису документів – відсутні. Таким чином, учасник ТОВ «Мріябуд» у своїй тендерній пропозиції не підтвердив вимогу про повноваження особи щодо підпису документів визначену пунктом 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Однак, на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Мріябуд», як таку що не відповідала кваліфікаційному критерію встановленому статтею 16 Закону і умовам тендерної документації та уклав з ним договір». Відповідно до умов тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджується одним або декількома з таких документів: випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів, які повинні бути чинні на дату розкриття тендерної пропозиції. Враховуючи зазначені вимоги тендерної документації, учасником ТОВ «Мріябуд» в складі тендерної пропозиції була надана Довіреність № 1001-5 від 10.01.2020 року, яка підтверджувала повноваження підписанта тендерної пропозиції. Тобто учасником були виконані названі вимоги тендерної документації в повному обсязі. В свою чергу, тендерна документація не вимагає від учасника надання документів, що підтверджують повноваження особи, що видала довіреність. Разом з тим повідомляю, що особою яка видала Довіреність є директор ТОВ «Мріябуд» Піддубний Віктор Іванович, повноваження директора підтверджені Витягом з ЄДРПОУ, який наданий у складі тендерної пропозиції. 4. «За результатами аналізу інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель, установлено, що Замовник уклав договір з ТОВ «Мріябуд» від 10.02.2020 № 1 з порушенням двадцятиденного терміну, визначеного частиною другою статті 32 Закону. Відповідно до абзацу 4 частини першої статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладання з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 Закону». Аукціон по зазначеній закупівлі відбувся 17.01.2020 року, а розгляд пропозиції ТОВ «МРІЯБУД» відбувся 20.01.2020 року. Відповідно до статті 253 Цивільного кодексу України: перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок, отже двадцятиденний строк розпочався 21.01.2020 року та повинен був закінчитись 9 лютого 2020 року. 9 лютого 2020 року – це неділя (вихідний день), відповідно до ч. 5 статті 254 Цивільного кодексу України: «якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший за ним робочий день», отже 20 денний термін завершився 10 лютого 2020 року, саме у цей день було укладено Договір генерального підряду з ТОВ «МРІЯБУД». Отже, з огляду на наведене, замовником дотримано двадцятиденний термін для укладання договору.
2020-04-14 12:54:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 січня 2020 16:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "МРІЯБУД" |
20 776 908,49
UAH з ПДВ
|
20 776 908,49
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУБІЖАНСЬКЕ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" |
23 546 502,44
UAH з ПДВ
|
21 019 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЗОВ-ТРЕЙДИНГ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" |
23 600 549,20
UAH з ПДВ
|
21 050 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СПЕЦТЕХСТРОЙ-ПЛЮС" |
21 130 550,23
UAH з ПДВ
|
21 130 550,23
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МРІЯБУД" #39958887 |
Переможець |
20 776 908,49
UAH з ПДВ
|
20 січня 2020 18:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 09:21
|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2021 10:00
|
8 к 1_0001.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2021 09:57
|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2021 15:08
|
7 к 1_0001.pdf | зміни до договору |
19 жовтня 2021 15:06
|
Електронний підпис | укладений |
12 травня 2021 09:10
|
6 к 1_0001.pdf | зміни до договору |
12 травня 2021 09:09
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2021 07:48
|
5 к 1_0001.pdf | зміни до договору |
26 листопада 2020 12:39
|
Електронний підпис | укладений |
20 липня 2020 13:35
|
4 к 1_0001.pdf | зміни до договору |
20 липня 2020 13:34
|
Електронний підпис | укладений |
03 червня 2020 15:44
|
3 к 1_0001.pdf | зміни до договору |
03 червня 2020 15:42
|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2020 14:17
|
2 к 1_0001.pdf | зміни до договору |
19 березня 2020 14:15
|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2020 10:18
|
1 к 1_0001.pdf | зміни до договору |
13 березня 2020 15:50
|
Електронний підпис | укладений |
11 лютого 2020 16:52
|
Договір | укладений |
11 лютого 2020 16:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору у звязку з відсутністю фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань у звязку із відсутністю фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | визначення обсягу фінансування на поточний рік |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна фінансування по рокам |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Затвердження суми на 2021 рік. Зміна реквізитів. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |