Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Очікувана вартість
394 242,00 UAH
UA-2022-10-20-002425-a ● a0a04e35ba9e4752b8d2486a57f4c02d
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03344119 |
Місцезнаходження: | 10003, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, ПРОВ. КАВАЛЕРІЙСЬКИЙ, будинок 4 |
Контактна особа: |
Олег Шкляр +380632926335 zhuashtender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 жовтня 2022 10:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 жовтня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 листопада 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 02 листопада 2022 12:02 |
Початок аукціону: | 02 листопада 2022 12:02 |
Очікувана вартість: | 394 242,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 971,21 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовником вимагається надання переможцем спрощеної закупівлі у строк- не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору у формі банківської гарантії, оформленої відповідно до «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 р. № 639 та вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України. Банківська гарантія повинна бути безумовною, безвідкличною та оформленою на паперовому носії. Безумовна гарантія – це гарантія, за якою банк-гарант у разі порушення Учасником свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти Замовнику за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Банківська гарантія не може бути змінена без попереднього узгодження із Замовником. Банківська гарантія повинна бути дійсною впродовж дії договору про закупівлю, а також діяти не менше 5 (п’яти) банківських днів з моменту закінчення строку дії договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 Закону; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Банківська гарантія має містити чіткий період її дії та строк, протягом якого банк – гарант перераховує грошові кошти забезпечення у разі настання гарантійного випадку. . Гарантія не повинна містити посилань, що можуть давати підстави для зменшення чи коригування її суми внаслідок гарантійного випадку, зокрема таких посилань як «банк гарантує сплату в межах загальної суми…», «банк гарантує сплатити суму, що не перевищує…» тощо. Банківська гарантія не повинна містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданого учасником у формі банківської гарантії. Розмір забезпечення договору встановлено в розмірі 5% від вартості договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Прибирання тротуарів в місті Житомирі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10003, Україна, Житомирська область, Житомир, пров. Кавалерійський, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 жовтня 2022 13:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 жовтня 2022 13:24 |
ТД.doc | |
28 жовтня 2022 13:24 |
Перелік змін.pdf | |
27 жовтня 2022 15:15 |
Перелік змін.pdf | |
27 жовтня 2022 11:33 |
Додаток 1.doc | |
27 жовтня 2022 11:33 |
Додаток 5.doc | |
26 жовтня 2022 13:23 |
Додаток 3.docx | |
26 жовтня 2022 13:01 |
Перелік змін.pdf | |
20 жовтня 2022 10:36 |
Додаток 2.docx | |
20 жовтня 2022 10:36 |
Додаток 6.doc | |
20 жовтня 2022 10:36 |
Додаток 4.docx |
28 жовтня 2022 13:26 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||||||||
28 жовтня 2022 13:24 |
ТД.doc
|
|||||||||||||||||||||
28 жовтня 2022 13:24 |
Перелік змін.pdf
|
|||||||||||||||||||||
27 жовтня 2022 15:15 |
Перелік змін.pdf
|
|||||||||||||||||||||
27 жовтня 2022 11:33 |
Додаток 1.doc
|
|||||||||||||||||||||
27 жовтня 2022 11:33 |
Додаток 5.doc
|
|||||||||||||||||||||
26 жовтня 2022 13:23 |
Додаток 3.docx
|
|||||||||||||||||||||
26 жовтня 2022 13:01 |
Перелік змін.pdf
|
|||||||||||||||||||||
20 жовтня 2022 10:36 |
Додаток 2.docx
|
|||||||||||||||||||||
20 жовтня 2022 10:36 |
Додаток 6.doc
|
|||||||||||||||||||||
20 жовтня 2022 10:36 |
Додаток 4.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Додаток 4
Дата подання: 25 жовтня 2022 11:36
Дата відповіді: 25 жовтня 2022 15:37
Формою Додатку 4 до тендерної документації, який подається у складі пропозиції учасників передбачено проект договору про закупівлі. Просимо Вас надати роз’яснення, які саме графи мають бути заповнені учасником?
Відповідь: Учаснику закупівлі непотрібно заповнювати проект договору про закупівлю.
Додаток 3
Дата подання: 25 жовтня 2022 11:37
Дата відповіді: 25 жовтня 2022 15:44
Формою Додатку 3 до тендерної документації, який подається у складі пропозиції учасників, передбачено у нижній частині додатку заповнення граф із підписами: ЗАМОВНИК та ВИКОНАВЕЦЬ.
Просимо надати роз’яснення чи потребує надання Учасником даного додатку із заповненням даних граф? Якщо так, просимо Вас пояснити, хто має підписатися у графі «ВИКОНАВЕЦЬ»?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учаснику непотрібно заповнювати графи Додатку №3. Учасник має поставити підпис тільки про ознайомлення із додатком.
Додаток 3 таблиця 2
Дата подання: 25 жовтня 2022 11:40
Дата відповіді: 26 жовтня 2022 11:49
Під таблицею 2 «Площа та вартість прибирання тротуарів з урахуванням періодичності» Додатку 3 до тендерної документації Замовником визначено примітку: *Рядки 8 та 9 заповнюються переможцем закупівлі до укладання договору у складі оновленої пропозиції.
Просимо Вас детально надати роз'яснення щодо надання оновленої пропозиції з посиланням на вимоги законодавства, а саме:
- які саме документи оновленої пропозиції мають бути розміщені у електронній системі (саме додаток 3 чи всі документи пропозиції)?
- чи потрібно їх підписувати КЕП/УЕП.
- у який строк потрібно подати оновлену пропозицію (після аукціону, кваліфікації, повідомлення про намір укласти договір)?
Крім того, пропонуємо Замовнику ознайомитися із наступною статтею:
https://radnuk.com.ua/praktyka_zakupivel/praktika-oskarzhennja/chy-dotsilnoiu-ie-vymoha-shchodo-nadannia-dokumentiv-pislia-auktsionu/
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимога щодо надання переможцем закупівлі оновленої пропозиції буде виключена з Додатку 3 тендерної документації. Відповідні зміни будуть оприлюднені в системі.
Вимоги тендерної документації
Дата подання: 25 жовтня 2022 11:41
Дата відповіді: 26 жовтня 2022 11:52
У пункті 5.4. тендерної документації зазначено, що переможець закупівлі повинен надати «документи відповідно пункту ІІІ даної тендерної документації ( Додатку 2 для Переможця)». Зазначаємо, що у Додатку 2 до тендерної документації відсутні пункт ІІІ. А тому, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: Пункт 5.4 тендерної документації підлягає зміні. Відповідні зміни будуть оприлюднені в системі.
Зміни до тендерної документації
Дата подання: 25 жовтня 2022 11:45
Дата відповіді: 26 жовтня 2022 14:39
Статтею 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Вами, як Замовником, було внесено зміни до тендерної документації, проте окремого переліку таких змін не оприлюднено. Тому просимо Вас оприлюднити окремий документ із внесеними змінами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником оприлюднено перелік змін, що вносяться.
Дискримінаційна вимога 1
Дата подання: 25 жовтня 2022 11:46
Дата відповіді: 26 жовтня 2022 11:07
Статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
При цьому Замовником, у пункті 2.1. Додатку 1 до тендерної документації визначено, що учасником має бути подана довідка з описом наявності кваліфікованого персоналу, які мають необхідні знання та досвід, який планується залучити для виконання предмету закупівлі, зокрема в учасника повинні бути майстри/майстер, робітники у достатній кількості ( не менше 38 двірників) для виконання предмету закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу, що встановлення вимоги щодо кількості двірників є дискримінаційною вимогою для учасників закупівлі.
Встановлення вимог щодо необхідної кількості працівників, певних посад, та вимог щодо обов’язкової наявності трудових відносин віднесено до Узагальненої практики Колегії АМКУ, дотримання та вивчення якої є обов’язковим для усіх сторін публічних закупівель. Рішення Колегії АМКУ щодо необґрунтованих аналогічних вимог Замовників: № 14379-р/пк-пз від 07.10.2019, №10669-р/пк-пз від 29.05.2020, № 22608-р/пк-пз від 07.12.2020, UA-2020-11-13-002167-a, № 14091-р/пк-пз 21.07.2020, UA-2020-07-01-008104-a.
Тому просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації. В інакшому випадку ми будемо змушені звертатися до органу оскарження.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимога замовника, зазначена у пункті 2.1. Додатку 1 до тендерної документації не є дискримінаційною. Щодо кількості двірників, необхідних для прибирання відповідних територій : зазначена кількість визначена замовником згідно "Норм часу та матеріально-технічних ресурсів, норм обслуговування для робітників при утриманні будинків, споруд і прибудинкових територій" затверджених Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 25.12.2013 №603. Згідно пункту 1.2. Норм : "Ці Норми поширюються на субєктів господарювання, які є виконавцями послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, органи місцевого самоврядування та органи виконавчої влади". Щодо трудових відносин : учасникам достатньо надати докази існування будь-яких з числа встановлених законодавством України способів трудових відносин із зазначеними працвниками. Вказана вимога не є дискримінаційною. Наведені Вами рішення Колегії АМКУ прийняті по випадках застосування замовниками кваліфікаційної вимоги - наявності конкретного способу трудових відносин, наприклад : працівник має бути у штаті учасника ( рішення Колегії АМКУ №14091-р/пк-пз від 21.07.2020).
Дискримінаційна вимога 2
Дата подання: 25 жовтня 2022 11:47
Дата відповіді: 26 жовтня 2022 11:28
Статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
При цьому Замовником, у пункті 3.1. Додатку 1 до тендерної документації визначено, що учасником має бути поданий лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) з інформацією про виконання аналогічних договорів (не менше двох договорів) (із зазначенням найменування предмета закупівлі, дати та номерів договорів, назви та адреси підприємства, з яким укладено договори, контактних телефонів осіб контрагентів, відповідальних за виконання договорів).
Звертаємо Вашу увагу, що встановлення вимоги щодо кількості аналогічних договорів є дискримінаційною вимогою для учасників закупівлі.
Зокрема, розглядаючи скаргу, подану на умови тендерної документації, якими встановлювалась вимога щодо подання учасниками, для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів, декількох (2–3 шт.) аналогічних договорів (щодо процедури закупівлі № UA-2017-03-10-000350-a), Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель дійшла висновку щодо її дискримінаційності та невідповідності законодавству України. Далі ви можете ознайомитись з даним рішенням у формі витягу. Витяг з рішення АМКУ № 2240-р/пк-пз від 26.04.2017 (оголошення № UA-2017-03-10-000350-a).
Тому просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації. В інакшому випадку ми будемо змушені звертатися до органу оскарження.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно п.3 ч.2 ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв : наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).Таким чином, законом передбачено встановлення такого кваліфікаційного критерію , як наявність аналогічних договорів ( тобто більше одного договору). посилання на рішення АМКУ №2240-р/пк-пз від 26.04.2017 року некоректне, адже на дату вказаного рішення діяла редакція Закону України "Про публічні закупівлі", в якому вищенаведена норма передбачала наявність одного аналогічного договору ( відповідні зміни було внесено Законом України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-IX).
Дискримінаційна вимога щодо наявності персоналу
Дата подання: 26 жовтня 2022 13:51
Дата відповіді: 26 жовтня 2022 16:06
У відповіді на перше запитання щодо дискримінаціна вимоги про кількість персоналу, вами написано «зазначена кількість визначена замовником згідно "Норм часу та матеріально-технічних ресурсів, норм обслуговування для робітників при утриманні будинків, споруд і прибудинкових територій" затверджених Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 25.12.2013 №603. Згідно пункту 1.2. Норм : "Ці Норми поширюються на субєктів господарювання, які є виконавцями послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, органи місцевого самоврядування та органи виконавчої влади". Щодо трудових відносин : учасникам достатньо надати докази існування будь-яких з числа встановлених законодавством України способів трудових відносин із зазначеними працвниками. Вказана вимога не є дискримінаційною. Наведені Вами рішення Колегії АМКУ прийняті по випадках застосування замовниками кваліфікаційної вимоги - наявності конкретного способу трудових відносин, наприклад : працівник має бути у штаті учасника ( рішення Колегії АМКУ №14091-р/пк-пз від 21.07.2020).»
Процитовані вами норми законодавства не пояснюють відсутність дискримінаційної вимоги, томущо:
1) Ні замовник, ні наше підприємство як учасник не явлеємося субєктами господарювання, які є виконавцями послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, органами місцевого самоврядування та органами виконавчої влади.
2) Послуга що вами купується не є послугою з прибирання територій біля домів, а є послугою з прибирання вулиць Житомира. Це різні речі.
3) У цьому документі про який ви згадуєте написано що «Ці Норми призначені для розрахунку чисельності та раціонального завантаження робітників, які зайняті утриманням будинків, споруд та прибудинкових територій, закріплення за ними конкретних об'єктів (дільниць), планування матеріально-технічних ресурсів, необхідних для виконання робіт з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій.» . Тобто це відноситься тільки для територій жилих домів.
Тому другий раз просимо виключити цю вимогу. Вона зменьшує коло учасників, які хочуть надати ці роботи.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимога по кількості персоналу виключена, відповідні зміни оприлюднено.
Про внесені зміни
Дата подання: 27 жовтня 2022 10:32
Дата відповіді: 27 жовтня 2022 11:40
Шановний Замовнику. вчора ви внесли зміни у додаток 5 документації, попередня редакція додатку була "цінова пропозиція", а нова редакція цього додатку стала "кваліфікаційні кпитерії". Додато 1 "кваліфікаційні критерії" залишився без змін. Можливо ви помилилися коли вносили зміни? Томущо зарає є два однакові додатки
Відповідь: Помилку виправлено. Додатки замінено.
Запитання про роз’яснення щодо змісту тендерної документації
Дата подання: 28 жовтня 2022 12:32
Дата відповіді: 28 жовтня 2022 13:30
У п’ятому пункті документації тендерної, замовник дослівно написав «Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Відповідно Додатку 1 , а саме:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.»
Тоєсть у документації замовник хоче щоби учасник підтвердив відповідність на 2 критерії кваліфікації. Це «обладнання, матеріально технічна база і технології» та «працівники учасника». Зато в додатку 1 до документації тендерної, останнім 3-м пунктом, Замовник написав, що хоче щоби учасник дав інформацію по критерію - «3. Виконання аналогічних договорів :». Хоча в самій документації тендерній замовник не встановив для учасників 3-й критерій (досвід виконання договорів).
Правильно щоби і в документації до тендерної закупки і в цьому додатку 1 до документації були однакові вимоги! Треба привести або документацію тендера або додаток 1 до неї у відповідність! Бо це є грубе порушення закону, яке далі прямо вплине на перебіг тендерної закупки на етапі кваліфікації і відхиленні пропозицій! Потім прийняті замовником рішення за результатами розгляду пропозицій, будуть легко оскаржуватися в антимонопольному комітеті окремими учасниками! Поправте це будь-ласка, якомога скоріше!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У 5 пункт тендерної документації внесено кваліфікаційний критерій - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів.
внесення змін
Дата подання: 29 жовтня 2022 18:15
Дата відповіді: 31 жовтня 2022 11:26
у вас у документації вказано, що "тендер автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі: 1) подання для участі менше двох тендерних пропозицій". Ви ж проподите закупівлю з особливостями (постанова кабміну 1178). А там вказано "36. Якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною." Це не відповідність, поправте її!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зазначена Вами невідповідність у тендерній документації не впливає на зміст тндерної документації, не впливає на дії та документообіг замовника і учасників процедури закупівлі. Протоколом уповноваженої особи КП "УАШ" №241 від 31.10.2022 року вирішено не вносити зміни у тендерну документацію.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 листопада 2022 12:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 0628" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
359 999,00
UAH з ПДВ
|
100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ЄВРО СЕРВІС ПЛЮС" |
275 969,68
UAH з ПДВ
|
147 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Крошня - ВЖРЕП №4" |
295 681,80
UAH з ПДВ
|
149 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ" |
295 681,80
UAH з ПДВ
|
150 230,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ВИРОБНИЧЕ ЖИТЛОВЕ РЕМОНТНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО №9" |
272 026,98
UAH з ПДВ
|
175 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 0628" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ #03328327 |
Рішення скасоване |
100 000,00
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2022 11:44
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 04 листопада 2022 00:00
|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 0628" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ #03328327 |
Відхилено |
100 000,00
UAH з ПДВ
|
21 листопада 2022 10:02
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 19 листопада 2022 00:00
|
ПП "ЄВРО СЕРВІС ПЛЮС" #43182853 |
Переможець |
147 000,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2022 15:23
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 23 листопада 2022 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 08:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2022 14:43
|
Дод 1 до 109.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2022 14:41
|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2022 13:54
|
Договір 109.pdf | укладений |
01 грудня 2022 13:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 109 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |