Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Будівництво спортивного майданчика для мініфутболу та волейболу зі штучним покриттям. Димерський ліцей №2 Димерської селищної ради за адресою Київська область, Вишгородський район, смт Димер, вул. Соборна, 21» (ДК 021:2015: 45212000-6 - Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів)
Очікувана вартість
3 476 498,11 UAH
UA-2023-08-15-015500-a ● a09b776a8f454164b108554a707fa67f
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Димерський ліцей №2 Димерської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 25301027 |
Вебсайт: | http://dymer-gymnasium.org.ua |
Місцезнаходження: | 07330, Україна , Київська обл., смт Димер, Київська область Вишгородський район смт Димер вул. Соборна 21 |
Контактна особа: |
Федько Марина Миколаївна +380459631388 svshak@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 серпня 2023 20:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 серпня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 476 498,11 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 382,49 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Будівництво спортивного майданчика для мініфутболу та волейболу зі штучним покриттям. Димерський ліцей №2 Димерської селищної ради за адресою Київська область, Вишгородський район, смт Димер, вул. Соборна, 21» (ДК 021:2015: 45212000-6 - Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07330, Україна, Київська область, смт Димер, вул. Соборна, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45212000-6 — Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 серпня 2023 20:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 серпня 2023 20:52 |
Перелік змін 3.docx | |
23 серпня 2023 20:52 |
ТД_Будівництво_спортивного_маи_данчика_для_мініфутболу_зміни3.docx | |
21 серпня 2023 23:06 |
Перелік змін 2.docx | |
21 серпня 2023 23:06 |
ТД_Будівництво спортивного маи_данчика для мініфутболу (зміни)2.docx | |
17 серпня 2023 20:56 |
ТД_Будівництво спортивного маи_данчика для мініфутболу (зміни).docx | |
17 серпня 2023 20:56 |
Перелік змін до тендерноі_ документаціі_ від 17.08.2023 року.docx | |
15 серпня 2023 20:27 |
ТД_Будівництво спортивного майданчика для мініфутболу.docx |
23 серпня 2023 20:56 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
23 серпня 2023 20:52 |
Перелік змін 3.docx
|
||||||||||||
23 серпня 2023 20:52 |
ТД_Будівництво_спортивного_маи_данчика_для_мініфутболу_зміни3.docx
|
||||||||||||
21 серпня 2023 23:06 |
Перелік змін 2.docx
|
||||||||||||
21 серпня 2023 23:06 |
ТД_Будівництво спортивного маи_данчика для мініфутболу (зміни)2.docx
|
||||||||||||
17 серпня 2023 20:56 |
ТД_Будівництво спортивного маи_данчика для мініфутболу (зміни).docx
|
||||||||||||
17 серпня 2023 20:56 |
Перелік змін до тендерноі_ документаціі_ від 17.08.2023 року.docx
|
||||||||||||
15 серпня 2023 20:27 |
ТД_Будівництво спортивного майданчика для мініфутболу.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо медичних (санітарних) книжок у працівників
Дата подання: 17 серпня 2023 08:24
Дата відповіді: 17 серпня 2023 20:59
Доброго дня. Внесіть ясність, на яких працівників потрібно надати медичні (санітарні) книжки. Відповідно до постанові КМУ не всі працівники повинні мати медичні (санітарні) книжки є затверджений перелік. Наведіть цю вимогу відповідно до постанові. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Інакше будемо оскаржувати дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Статтею 21 Закону України №1645 «Про захист населення від інфекційних хвороб» передбачено, що працівники окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення, зобов’язані проходити профілактичні медичні огляди з метою уникнення поширення інфекційних хвороб.
Перелік професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядок проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Медичний огляд обов’язковий для наступних категорій працівників:
зайнятих на важких роботах;
на роботах зі шкідливими чи небезпечними умовами праці;
на роботах, де є потреба у професійному доборі;
осіб віком до 21 року (незалежно від професії та виду діяльності).
В свою чергу Додатком 5 до Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій №246 від 21.05.2007 року затверджено перелік робіт, для виконання яких є обов’язковим попередній (періодичні) медичний огляд працівників, періодичність оглядів, участь лікарів, лабораторні дослідження та медичні протипоказання.
До таких робіт відносяться:
робота на висоті, верхолазні роботи і роботи, пов’язані з підійманням на висоту, а також з обслуговування підіймальних механізмів;
праця електротехнічного персоналу, що виконує роботи з оперативного обслуговування і ремонту діючих електроустановок напругою 127 В і вище змінного струму та 110 В постійного струму, а також монтажні й налагоджувальні роботи, дослідження та вимірювання у цих електроустановках;
роботи у лісовій охороні, по валу, сплаву, транспортуванню та первинній обробці лісу;
роботи у нафтовій і газовій промисловості та при морському бурінні;
усі види підземних робіт;
робота на гідрометеорологічних станціях, спорудженнях зв’язку;
геологорозвідувальні, топографічні, будівельні роботи;
роботи, що пов’язані з обслуговуванням ємностей під тиском;
праця машиністів (кочегарів), операторів котельних, працівників служби газнагляду;
роботи, що пов’язані з застосуванням вибухових речовин, роботи у вибухово- і пожежонебезпечних виробництвах;
роботи у військовій охороні, службах спецзв’язку, апараті інкасації, банківських структурах, інших закладах та службах, яким дозволено носити вогнепальну зброю та застосовувати її;
роботи у газорятувальній службі, добровільних газорятувальних дружинах, військових частинах і загонах із попередження виникнення та ліквідації відкритих газових і нафтових фонтанів, військових гірничих, гірничорятувальних служб міністерств та закладів, у пожежній охороні.
аварійно-рятувальні служби (роботи) з ліквідації надзвичайних ситуацій природного та техногенного характеру;
роботи на механічному обладнанні (токарних, фрезерних та інших станках, штампувальних пресах тощо).
Перелік робіт, де є потреба у професійному доборі, затверджений Наказом №263/121 (у цьому переліку, на відміну від попередніх, наведено лише вид робіт та психофізіологічні показники для професійного добору).
До робіт, де є потреба у професійному доборі, належать:
усі види підземних робіт;
робота в кесонах, барокамерах, замкнутих просторах;
водолазні роботи;
роботи на висоті, верхолазні роботи, роботи, пов’язані з підйомом на висоту;
роботи по обслуговуванню діючої електроустановки до і вище 1000 В та виконання в них оперативних переключень, налагоджувальних, монтажних робіт та високовольтних випробувань; робота під напругою в електроустановках до і вище 1000 В; роботи, пов’язані з діючим енергетичним обладнанням;
роботи, пов’язані із застосуванням вибухових матеріалів, роботи у вибухо- та вогненебезпечних виробництвах;
роботи, виконання яких передбачає носіння вогнепальної зброї;
аварійно-рятувальні роботи та роботи по гасінню пожеж;
роботи, пов’язані з управлінням наземним, підземним повітряним та водним транспортом;
роботи, пов’язані з емоційно-нервовим напруженням (авіадиспетчери, диспетчери по управлінню рухом залізничного транспорту; оператори енергетичних систем);
роботи по технічному обслуговуванню і експлуатації компресорних нафтонасосних та газорегуляторних станцій, лінійних систем магістральних нафто- і газопроводів;
роботи, пов’язані з бурінням, видобутком та переробкою нафти, газу, конденсату та підготовки їх до транспортування та зберігання;
роботи, які безпосередньо пов’язані з виробництвом чорних та кольорових металів.
Враховуючи наведені вище вимоги нормативно правових актів та залучення працівників Учасників до робіт зі шкідливими чи небезпечними умовами праці, до робіт, які потребують професійного добору – вимога Замовника щодо наявності медичних (санітарних) книжок у працівників, які будуть залучені при виконання робіт ґрунтується на законодавчих нормах, обумовлена характером виконання робіт, які є предметом закупівлі та не суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостям.
Щодо визначення кола осіб, стосовно яких є вимога щодо надання відповідних медичних книжок, а саме працівників, стосується фізичних осіб, які безпосередньо власною працею виконують трудову функцію згідно з укладеними з роботодавцем трудовими договорами (контрактами) відповідно до закону. З метою уточнення зазначеного пункту вимог для всіх Учасників, до п. 5 ч. ІІІ тендерної документації внесено відповідні зміни.
Перелік професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядок проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Медичний огляд обов’язковий для наступних категорій працівників:
зайнятих на важких роботах;
на роботах зі шкідливими чи небезпечними умовами праці;
на роботах, де є потреба у професійному доборі;
осіб віком до 21 року (незалежно від професії та виду діяльності).
В свою чергу Додатком 5 до Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій №246 від 21.05.2007 року затверджено перелік робіт, для виконання яких є обов’язковим попередній (періодичні) медичний огляд працівників, періодичність оглядів, участь лікарів, лабораторні дослідження та медичні протипоказання.
До таких робіт відносяться:
робота на висоті, верхолазні роботи і роботи, пов’язані з підійманням на висоту, а також з обслуговування підіймальних механізмів;
праця електротехнічного персоналу, що виконує роботи з оперативного обслуговування і ремонту діючих електроустановок напругою 127 В і вище змінного струму та 110 В постійного струму, а також монтажні й налагоджувальні роботи, дослідження та вимірювання у цих електроустановках;
роботи у лісовій охороні, по валу, сплаву, транспортуванню та первинній обробці лісу;
роботи у нафтовій і газовій промисловості та при морському бурінні;
усі види підземних робіт;
робота на гідрометеорологічних станціях, спорудженнях зв’язку;
геологорозвідувальні, топографічні, будівельні роботи;
роботи, що пов’язані з обслуговуванням ємностей під тиском;
праця машиністів (кочегарів), операторів котельних, працівників служби газнагляду;
роботи, що пов’язані з застосуванням вибухових речовин, роботи у вибухово- і пожежонебезпечних виробництвах;
роботи у військовій охороні, службах спецзв’язку, апараті інкасації, банківських структурах, інших закладах та службах, яким дозволено носити вогнепальну зброю та застосовувати її;
роботи у газорятувальній службі, добровільних газорятувальних дружинах, військових частинах і загонах із попередження виникнення та ліквідації відкритих газових і нафтових фонтанів, військових гірничих, гірничорятувальних служб міністерств та закладів, у пожежній охороні.
аварійно-рятувальні служби (роботи) з ліквідації надзвичайних ситуацій природного та техногенного характеру;
роботи на механічному обладнанні (токарних, фрезерних та інших станках, штампувальних пресах тощо).
Перелік робіт, де є потреба у професійному доборі, затверджений Наказом №263/121 (у цьому переліку, на відміну від попередніх, наведено лише вид робіт та психофізіологічні показники для професійного добору).
До робіт, де є потреба у професійному доборі, належать:
усі види підземних робіт;
робота в кесонах, барокамерах, замкнутих просторах;
водолазні роботи;
роботи на висоті, верхолазні роботи, роботи, пов’язані з підйомом на висоту;
роботи по обслуговуванню діючої електроустановки до і вище 1000 В та виконання в них оперативних переключень, налагоджувальних, монтажних робіт та високовольтних випробувань; робота під напругою в електроустановках до і вище 1000 В; роботи, пов’язані з діючим енергетичним обладнанням;
роботи, пов’язані із застосуванням вибухових матеріалів, роботи у вибухо- та вогненебезпечних виробництвах;
роботи, виконання яких передбачає носіння вогнепальної зброї;
аварійно-рятувальні роботи та роботи по гасінню пожеж;
роботи, пов’язані з управлінням наземним, підземним повітряним та водним транспортом;
роботи, пов’язані з емоційно-нервовим напруженням (авіадиспетчери, диспетчери по управлінню рухом залізничного транспорту; оператори енергетичних систем);
роботи по технічному обслуговуванню і експлуатації компресорних нафтонасосних та газорегуляторних станцій, лінійних систем магістральних нафто- і газопроводів;
роботи, пов’язані з бурінням, видобутком та переробкою нафти, газу, конденсату та підготовки їх до транспортування та зберігання;
роботи, які безпосередньо пов’язані з виробництвом чорних та кольорових металів.
Враховуючи наведені вище вимоги нормативно правових актів та залучення працівників Учасників до робіт зі шкідливими чи небезпечними умовами праці, до робіт, які потребують професійного добору – вимога Замовника щодо наявності медичних (санітарних) книжок у працівників, які будуть залучені при виконання робіт ґрунтується на законодавчих нормах, обумовлена характером виконання робіт, які є предметом закупівлі та не суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостям.
Щодо визначення кола осіб, стосовно яких є вимога щодо надання відповідних медичних книжок, а саме працівників, стосується фізичних осіб, які безпосередньо власною працею виконують трудову функцію згідно з укладеними з роботодавцем трудовими договорами (контрактами) відповідно до закону. З метою уточнення зазначеного пункту вимог для всіх Учасників, до п. 5 ч. ІІІ тендерної документації внесено відповідні зміни.
щодо погодження матеріалів в ПЕРІОД УТОЧНЕННЯ
Дата подання: 17 серпня 2023 22:49
Дата відповіді: 18 серпня 2023 20:34
В тендерній документації встановлено вимогу: Погодити основі матеріали в період уточнення з Замовником, та надати довідку з підписом Замовника. Шановний Замовник, навіщо погоджувати матеріали ДО тендеру, якщо в технічних вимогах міститься вичерпний перелік вимог до матеріалів ???!!! Вважаємо це дискримінаційною вимогою, оскільки відповідно п.4 ч.1 ст.5 та ч.5 ст.14 Закону визначено принципи і вимоги здійснення публічних закупівель в тому числі і недискримінація учасників.
Встановлюючи дану вимогу Замовник розкриває коло потенційних учасників закупівлі, а отже Замовник не може об'єктивно гарантувати конфіденційність участі кожного з учасників, що суперечить вище зазначеній нормі Закону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником враховані зауваження та будуть внесені зміни до тендерної документації
назва торгів
Дата подання: 19 серпня 2023 14:54
Дата відповіді: 20 серпня 2023 18:45
доброго дня. Відповідно до умов оголошення предмет закупівлі "Будівництво спортивного майданчика для мініфутболу та волейболу зі штучним покриттям (ДК 021:2015: 45212000-6 - Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів) ", проте в тендерній документації предмет закупівлі "«Будівництво спортивного майданчика для мініфутболу та волейболу зі штучним покриттям. Димерський ліцей №2 Димерської селищної ради за
адресою Київська область, Вишгородський район, смт. Димер, вул. Соборна, 21» (ДК 021:2015: 45212000-6 - Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, за-кладів тимчасового розміщення та ресторанів)", тобто додано адресу. Питання : чи вірно вказано назву предмету закупівлі, мається на увазі, чи відповідно до експертного звіту? оскільки в системі Прозорро є договір на виконання проектних робіт по даному об"єкту.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником враховані зауваження, назву предмета закупівлі виправлено.
строк виконання робіт
Дата подання: 19 серпня 2023 14:57
Дата відповіді: 21 серпня 2023 22:02
строк виконання робіт - до 31 грудня 2023 року. Чи зможе Замовник здійснити оплату, якщо роботи буде виконано 31 грудня 2023 та надано акт виконаних робіт в останній день року до того ж який є вихідним днем? З досвіду зазначаємо, що на оплату ДКСУ приймає документи до 25-27 грудня року.
Відповідь: Зможемо здійснити оплату. Передбачаємо, що роботи будуть виконані Учасником раніше вказаного терміну.
відсутність переліку матеріалів
Дата подання: 19 серпня 2023 15:03
Дата відповіді: 20 серпня 2023 18:48
Доброго дня. Шановний Замовник, вивчивши вимоги додатку 4 тендерної документації, виникає питання, які саме матеріали мають бути використані під час виконання робіт? Прохання доповнити додаток 4 тендерної документації переліком матеріалів, що мають бути використані, оскільки відповідно до інформації в системі Прозорро, ви вже замовили проектну документацію на виконання робіт, що є предметом закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником враховані зауваження, в додатку 4 до тендерної документації буде додано перелік матеріалів.
назва предмету закупівлі
Дата подання: 24 серпня 2023 00:23
Дата відповіді: 24 серпня 2023 15:36
Шановний Замовник, ваші зміни щодо назви предмету закупівлі НЕ відповідають назві в річному плані !
в річному плані назва - Будівництво спортивного майданчика для мініфутболу та волейболу зі штучним покриттям (ДК 021:2015: 45212000-6 - Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів)
в оголошенні процедури закупівлі - «Будівництво спортивного майданчика для мініфутболу та волейболу зі штучним покриттям. Димерський ліцей №2 Димерської селищної ради за адресою Київська область, Вишгородський район, смт Димер, вул. Соборна, 21» (ДК 021:2015: 45212000-6 - Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів)
Згідно з пунктом 14 Особливостей закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.
Згідно зі статтею 4 Закону у річному плані повинна міститися така інформація: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником.
Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Згідно зі статтею 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності).
Тож враховуючи викладене, зокрема, вимоги пункту 14 Особливостей , назви предметів закупівлі у річному плані та оголошенні мають співпадати і закупівля здійснюється відповідно до річного плану .
Приведіть у відповідність назву предмету закупівлі, оскільки невідповідність назви в оголошенні та річному плані призведе до неможливості реєстрації договору в Казначействі, оскільки процедура буде проведена з порушеннями.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником враховані зауваження
строк виконання робіт
Дата подання: 24 серпня 2023 00:34
Дата відповіді: 24 серпня 2023 15:37
строк виконання робіт - до 31 грудня 2023 року. Чи зможе Замовник здійснити оплату, якщо роботи буде виконано 31 грудня 2023 та надано акт виконаних робіт в останній день року до того ж який є вихідним днем? З досвіду зазначаємо, що на оплату ДКСУ приймає документи до 25-27 грудня року.
Шановний Замовник, якщо строк виконання робіт до 31 грудня, то ви аж ніяк оплатити 31 грудня не зможете, внесіть зміни до тендерної документації в частині строку виконання робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником будуть враховані зауваження
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-08-15-015500-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕЛ ІНДАСТРІС", Код ЄДРПОУ:39343796
Дата подання: 17 серпня 2023 22:39
щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог
Шановний Замовник, звертаємо увагу на ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ в тендерній документації:
1. Обов’язковим є ознайомлення Учасника з об’єктом за даною процедурою, з підписанням відповідного акту огляду об’єкта з Замовником. Зазначений акт, підписаний Учасником та Замовником, подається у складі пропозиції Учасника. В акті обов’язково зазначається: найменування об’єкту, найменування Замовника та Учасника торгів, дата та час складання та підписання цього акту.
2. Запит на ознайомлення з об’єктом подається в період уточнення на офіційну пошту.
3. Учасник повинен надати Акт огляду об’єкту з підтвердженням ознайомлення з фактичними обсягами та видами робіт з відміткою відповідальної особи Замовника про здійснення огляду в період уточнень.
7. Надати Лист-гарантію у довільній формі про те, що Учасник перед подачею пропозиції в період уточнень ознайомився з проектною документацією, провів обстеження об’ємів робіт та зобов’язується надати всю необхідну технічну документацію, пов’язану з виконаними роботами, що необхідна для здачі об’єкту в експлуатацію в установленому порядку. На підтвердження огляду місця проведення робіт Учасник повинен надати Акт огляду обʼєкту будівництва з підтвердженням ознайомлення з фактичними обсягами та видами робіт з відміткою відповідальної особи Замовника про здійснення огляду в період уточнень. Учасник повинен ознайомиться з проектної документацію та підписати лист погодження з замовником у період уточнення, та погодити схему розміщення майданчика згідно проектного рішення з замовником, надати скан копію.
13. Усі документи які необхідно погодити з Замовником у період уточнення надсилаються також обов’язковим попереднім погодженням у вигляді запиту на офіційну пошту замовника.
Ваша вимога нам з Вами Замовником зустрічатись і підписувати акт оглядин до аукціону взагалі суперечить Законності , бо проходить конфлікт інтересів і не хочу Вам прописувати півтори сторінки що саме порушується: відповідно п.4 ч.1 ст.5 та ч.5 ст.14 Закону визначено принципи і вимоги здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників.
Вимогою щодо подання у складі цінової пропозиції акту огляду об'єкту Замовник розкриває коло потенційних учасників закупівлі. Після викриття кола потенційних учасників Замовник не може об'єктивно гарантувати конфіденційність участі кожного з учасників, що в свою чергу суперечить вище зазначеній нормі Закону.
Крім того присутній той фактор, котрий порушує принцип недискримінації учасників, адже згадана вимога звужує коло потенційних учасників, локація яких віддалена від Замовника (ускладнений візит часовими і просторовими факторами).Також витрати на трансфер для огляду об'єкту не відшкодовується та не закладається у витрати.
п.6 ч.1 ст. 5 Закону декларується принцип запобігання корупційним діям і зловживанням.
На етапі підготовки пропозицій учасників до електронного аукціону, вимогою щодо подання у складі цінової пропозиції акту огляду об'єкту Замовник суперечить цьому принципу.
2. Згідно ч.5 ст.11 Закону визначення або призначення уповноваженої особи не повинно створювати конфлікт інтересів між інтересами Замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, наявність якого може вплинути на об'єктивність і не упередженість ухвалення рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Зважаючи на вимогу , з урахуванням ч.5 ст.11 для Замовника (уповноваженої особи) відсутність акту огляду об'єкту не є підставою для відхилення пропозиції учасника.
3. Відповідно ч. 4 ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі" відносини, пов'язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватись іншим законами, крім випадків встановлених цим Законом. Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації Замовника про складання двохстороннього акту обстеження об'єкту до електронного аукціону, є необ'єктивною, більше того порушує Закон України "Про публічні закупівлі" (зокрема ч.4 ст.3; п.4 та п.6 ч.1 ст.5; ч.5 ст.11; ч.5 ст140 і мала б бути виключена з ТД Замовника.
Отож , при оцінці пропозиції учасників на відповідність кваліфікаційним вимогам, відсутність у складі пропозиції учасника акту обстеження об'єкту, не є підставою для відхилення пропозиції учасника.
ВИМОГА
Відповідно до сталої практики АМКУ вимога про обов'язкове оформлення Протоколу (акту) огляду об’єкта, підписання його представниками Замовника та подання Учасниками у складі документів тендерної пропозиції визначена як ДИСКРИМІНАЦІЙНА та така, що НЕ відповідає Закону "Про публічні закупівлі".
РІшення АМКУ № 5567-р/пк-пз від 27.04.2023р.
"У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне.
Додаток 2 містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі.
Обов’язковою умовою для Учасників є ознайомлення з об’єктом проведення робіт, що підтверджується поданим в складі тендерної пропозиції актом із зазначенням назви об’єкту, дати ознайомлення, посади та ПІП представників Замовника та Учасника, та скріплений підписами та печатками Сторін.
З підстав, незалежних від учасника, представники Замовника можуть не допустити учасника до відвідування об’єкта проведення робіт та не підписати вищенаведений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення Пропозицій таких учасників, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині."
У разі неврахування зауважень, будемо вимушені звернутись за захистом своїх прав до Антимонопольного комітету України та правоохоронних органів.
Розгорнути
Згорнути
1. Обов’язковим є ознайомлення Учасника з об’єктом за даною процедурою, з підписанням відповідного акту огляду об’єкта з Замовником. Зазначений акт, підписаний Учасником та Замовником, подається у складі пропозиції Учасника. В акті обов’язково зазначається: найменування об’єкту, найменування Замовника та Учасника торгів, дата та час складання та підписання цього акту.
2. Запит на ознайомлення з об’єктом подається в період уточнення на офіційну пошту.
3. Учасник повинен надати Акт огляду об’єкту з підтвердженням ознайомлення з фактичними обсягами та видами робіт з відміткою відповідальної особи Замовника про здійснення огляду в період уточнень.
7. Надати Лист-гарантію у довільній формі про те, що Учасник перед подачею пропозиції в період уточнень ознайомився з проектною документацією, провів обстеження об’ємів робіт та зобов’язується надати всю необхідну технічну документацію, пов’язану з виконаними роботами, що необхідна для здачі об’єкту в експлуатацію в установленому порядку. На підтвердження огляду місця проведення робіт Учасник повинен надати Акт огляду обʼєкту будівництва з підтвердженням ознайомлення з фактичними обсягами та видами робіт з відміткою відповідальної особи Замовника про здійснення огляду в період уточнень. Учасник повинен ознайомиться з проектної документацію та підписати лист погодження з замовником у період уточнення, та погодити схему розміщення майданчика згідно проектного рішення з замовником, надати скан копію.
13. Усі документи які необхідно погодити з Замовником у період уточнення надсилаються також обов’язковим попереднім погодженням у вигляді запиту на офіційну пошту замовника.
Ваша вимога нам з Вами Замовником зустрічатись і підписувати акт оглядин до аукціону взагалі суперечить Законності , бо проходить конфлікт інтересів і не хочу Вам прописувати півтори сторінки що саме порушується: відповідно п.4 ч.1 ст.5 та ч.5 ст.14 Закону визначено принципи і вимоги здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників.
Вимогою щодо подання у складі цінової пропозиції акту огляду об'єкту Замовник розкриває коло потенційних учасників закупівлі. Після викриття кола потенційних учасників Замовник не може об'єктивно гарантувати конфіденційність участі кожного з учасників, що в свою чергу суперечить вище зазначеній нормі Закону.
Крім того присутній той фактор, котрий порушує принцип недискримінації учасників, адже згадана вимога звужує коло потенційних учасників, локація яких віддалена від Замовника (ускладнений візит часовими і просторовими факторами).Також витрати на трансфер для огляду об'єкту не відшкодовується та не закладається у витрати.
п.6 ч.1 ст. 5 Закону декларується принцип запобігання корупційним діям і зловживанням.
На етапі підготовки пропозицій учасників до електронного аукціону, вимогою щодо подання у складі цінової пропозиції акту огляду об'єкту Замовник суперечить цьому принципу.
2. Згідно ч.5 ст.11 Закону визначення або призначення уповноваженої особи не повинно створювати конфлікт інтересів між інтересами Замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, наявність якого може вплинути на об'єктивність і не упередженість ухвалення рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Зважаючи на вимогу , з урахуванням ч.5 ст.11 для Замовника (уповноваженої особи) відсутність акту огляду об'єкту не є підставою для відхилення пропозиції учасника.
3. Відповідно ч. 4 ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі" відносини, пов'язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватись іншим законами, крім випадків встановлених цим Законом. Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації Замовника про складання двохстороннього акту обстеження об'єкту до електронного аукціону, є необ'єктивною, більше того порушує Закон України "Про публічні закупівлі" (зокрема ч.4 ст.3; п.4 та п.6 ч.1 ст.5; ч.5 ст.11; ч.5 ст140 і мала б бути виключена з ТД Замовника.
Отож , при оцінці пропозиції учасників на відповідність кваліфікаційним вимогам, відсутність у складі пропозиції учасника акту обстеження об'єкту, не є підставою для відхилення пропозиції учасника.
ВИМОГА
Відповідно до сталої практики АМКУ вимога про обов'язкове оформлення Протоколу (акту) огляду об’єкта, підписання його представниками Замовника та подання Учасниками у складі документів тендерної пропозиції визначена як ДИСКРИМІНАЦІЙНА та така, що НЕ відповідає Закону "Про публічні закупівлі".
РІшення АМКУ № 5567-р/пк-пз від 27.04.2023р.
"У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне.
Додаток 2 містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі.
Обов’язковою умовою для Учасників є ознайомлення з об’єктом проведення робіт, що підтверджується поданим в складі тендерної пропозиції актом із зазначенням назви об’єкту, дати ознайомлення, посади та ПІП представників Замовника та Учасника, та скріплений підписами та печатками Сторін.
З підстав, незалежних від учасника, представники Замовника можуть не допустити учасника до відвідування об’єкта проведення робіт та не підписати вищенаведений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення Пропозицій таких учасників, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині."
У разі неврахування зауважень, будемо вимушені звернутись за захистом своїх прав до Антимонопольного комітету України та правоохоронних органів.
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 серпня 2023 15:13
Зауваження враховано, до ТД будуть внесені зміни.
Номер вимоги: UA-2023-08-15-015500-a.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВЕКТОР БУД МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:41924333
Дата подання: 22 серпня 2023 21:47
Невідповідність додаткових технічних вимог до поданого переліку матеріалів (дефектного акту)
Шановний замовник, в ході вивчення тендерної документації, в Додатку 4, а саме розділ "Додаткові вимоги", надані вимоги до "штучного (наливного) покриття" з відповідними сертефікатами, протоколами та стандартами, а також технологічною картою від виробника, було виявлено невідповідність поданих вимог до "Дефектного акту з переліком матеріалів наведеного в Додатку 4.
Дефектний акт замовника не передбачає використання матеріалів з розділу "Додаткові вимоги", а саме матеріалів штучного наливного покриття. Тож рахуємо вимоги на подачу будь-яких документів на матеріали (роботи), які не передбачаються в використанні (виконанні) робіт з «Будівництво спортивного майданчика для мініфутболу та волейболу зі штучним покриттям. Димерський ліцей №2 Димерської селищної ради за адресою Київська область, Вишгородський район, смт Димер, вул. Соборна, 21» (ДК 021:2015: 45212000-6 - Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів)
безпідставними та дискримінаційними, такими, що звужують коло учасників.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
У разі неврахування зауважень, будемо вимушені звернутись за захистом своїх прав до Антимонопольного комітету України та правоохоронних органів.
Розгорнути
Згорнути
Дефектний акт замовника не передбачає використання матеріалів з розділу "Додаткові вимоги", а саме матеріалів штучного наливного покриття. Тож рахуємо вимоги на подачу будь-яких документів на матеріали (роботи), які не передбачаються в використанні (виконанні) робіт з «Будівництво спортивного майданчика для мініфутболу та волейболу зі штучним покриттям. Димерський ліцей №2 Димерської селищної ради за адресою Київська область, Вишгородський район, смт Димер, вул. Соборна, 21» (ДК 021:2015: 45212000-6 - Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів)
безпідставними та дискримінаційними, такими, що звужують коло учасників.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
У разі неврахування зауважень, будемо вимушені звернутись за захистом своїх прав до Антимонопольного комітету України та правоохоронних органів.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 серпня 2023 20:49
Внесено зміни до тендерної документації за власною ініціативою Замовника, оскільки встановлено відповідні технічні помилки в додатку №4, зазначені Учасником.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-08-15-015500-a.b3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕЛ ІНДАСТРІС", Код ЄДРПОУ:39343796
Дата подання: 19 серпня 2023 19:41
Дата подання: 19 серпня 2023 19:41
дискримінаційні вимоги до учасників
В тендерній документації щодо Закупівлі, Замовником встановлено ряд дискримінаційних вимог, що порушують право учасника на конфіденційність інформації та несе у собі корупційні ризики, унеможливлює їх виконання та може призвести до обмеження (неможливості) участі у зазначених конкурентних торгах потенційних учасників. Встановлені Замовником вимоги тендерної документації не відповідають Закону України «Про публічні закупівлі» , порушують принципи проведення публічних торгів за державні кошти, та спрямовані на штучне обмеження конкуренції при здійсненні закупівлі. Більш детально у прикріплених файлах.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 22.08.2023 № 13142.pdf
Дата публікації: 22 серпня 2023 17:08
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 24 серпня 2023 15:18 |
Кінець періоду оскарження: | 04 вересня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 04 вересня 2023 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Неможливість усунення технічних помилок |
Документи:
24 серпня 2023 15:18
|
Електронний підпис |
24 серпня 2023 15:16
|
Протокольне рішення |