Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Степанівська сільська рада Роздільнянського р-ну Одеської обл. |
Код ЄДРПОУ: | 04527193 |
Місцезнаходження: | 67430, Україна , Одеська обл., село Степанівка Роздільнянський район, вулиця Дружби, 27 |
Контактна особа: |
Букреєва Тетяна Миколаївна +380485325331 buh@stepanivska-rada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 квітня 2024 16:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 травня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 7 429 987,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 37 149,94 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | відповідно Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 р. №281. Розрахунки за цим Договором проводяться після виконання обсягів робіт на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2В) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати підписання двома сторонами актів виконаних робіт за умови надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 квітня 2024 18:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 квітня 2024 18:22 |
перелік змін.docx | |
22 квітня 2024 18:22 |
Додаток _3 доТД ПРОЄКТ ДОГОВОРУ нова редакція 22.04.24.doc | |
22 квітня 2024 18:22 |
Додаток _2 доТД нова редакція 22.04.24.docx | |
22 квітня 2024 18:22 |
Додаток _1 доТД нова редакція 22.04.24.docx | |
22 квітня 2024 18:22 |
Тендерна документація нова редакція 22.04.24.docx |
22 квітня 2024 18:25 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 квітня 2024 18:22 |
перелік змін.docx
|
|||
22 квітня 2024 18:22 |
Додаток _3 доТД ПРОЄКТ ДОГОВОРУ нова редакція 22.04.24.doc
|
|||
22 квітня 2024 18:22 |
Додаток _2 доТД нова редакція 22.04.24.docx
|
|||
22 квітня 2024 18:22 |
Додаток _1 доТД нова редакція 22.04.24.docx
|
|||
22 квітня 2024 18:22 |
Тендерна документація нова редакція 22.04.24.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-21-000048 ● 01290551fa77442cba9cf3a4010d8d4d
- Статус: завершено ● Дата: 12 липня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2024 11:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.05.2024 №34-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 16.05.2024 № 003100-18/6323-2024 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 21 травня 2024 року № 34-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
10. UA-2024-04-15-010229-a від 15.04.2024 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-03 15:16:38
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території закладу дошкільної освіти «Ромашка» за адресою: Одеська область, Роздільнянський район, с. Степанівка, вул. Середня, 24» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-15-010229-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на роботи, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті, чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надайте посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-04 09:59:23
Пояснення Замовника до моніторинку
04.06.2024
Пояснення з приводу рішення про моніторинг
Автор: Степанівська сільська рада
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території закладу дошкільної освіти «Ромашка» за адресою: Одеська область, Роздільнянський район, с. Степанівка, вул. Середня, 24 (UA-2024-04-15-010229-a) Степанівська сільська рада Роздільнянського району Одеської області повідомляє наступне.
1. Розмір очікуваної вартості робіт визначений з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» згідно Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 01.11.2021 р. №281 на підставі рішення Степанівської сільської ради від 14.02.2024 р №1594-VІІІ «Про внесення змін та доповнень до рішення Степанівської сільської ради від 21 грудня 2023 року №1548-VІІІ «Про сільський бюджет Степанівської сільської територіальної громади на 2024 рік» та затвердженої рішенням виконавчого комітету Степанівської сільської ради від 07.11.2023 р № 239-Ср проектно-кошторисної документації на об’єкт будівництва відповідно до Експертного звіту (позитивний) № 16-0626/01-23 від 27 жовтня 2023 р. (додаються).
2.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено у встановлений термін на власному вебсайті https://stepanivca-rada.gov.ua/ .
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 червня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 травня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛЕШ СТРОЙ. ВЛ" |
7 333 213,00
UAH з ПДВ
|
7 333 213,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛЕШ СТРОЙ. ВЛ" #41518034 |
Переможець |
7 333 213,00
UAH з ПДВ
|
06 травня 2024 08:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 травня 2024 11:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 червня 2024 12:35
|
відмова у видачі дозволу на виконання робіт | укладений |
17 червня 2024 12:33
|
Додаткова угода №1 припинення | укладений |
17 червня 2024 12:33
|
Електронний підпис | укладений |
16 травня 2024 12:34
|
Договірна ціна 4 | укладений |
16 травня 2024 12:23
|
Договірна ціна 3 | укладений |
16 травня 2024 12:23
|
Договірна ціна 2 | укладений |
16 травня 2024 12:23
|
Договірна ціна | укладений |
16 травня 2024 12:23
|
Договір | укладений |
16 травня 2024 12:23
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 14 травня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | За переліком згідно з додатком 2 «Перелік видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі подання декларації в умовах воєнного стану» до Постанови Кабінету Міністрів України від 18.03.2022 № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану», документом, який дає право на провадження господарської діяльності з виконання будівельних робіт на об’єктах будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками є дозвіл на виконання будівельних робіт. Порядок оформлення та отримання дозвільних документів на виконання будівельних робіт регламентується Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 17.02.2011 № 3038-VI, Порядком виконання підготовчих і будівельних робіт, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт» від 13.04.2011 № 466. Дозвіл на виконання будівельних робіт надаються Замовнику та ген.підряднику Державною інспекцією архітектури та містобудування України (ДІАМ) на об’єкт будівництва перед початком проведення робіт. По об’єкту «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території закладу дошкільної освіти "Ромашка" за адресою: Одеська область, Роздільнянський район, с. Степанівка, вул. Середня, 24» Замовником одержано ВІДМОВУ У ВИДАЧІ ДОЗВОЛУ НА ВИКОНАННЯ БУДІВЕЛЬНИХ РОБІТ ВІД 29 ТРАВНЯ 2024 Р. № ІУ012240521300. Підстава для відмови: Невідповідність об'єкта проектній документації на будівництво такого об'єкта та вимогам будівельних норм, стандартів і правил - (Відповідно до статті 11 Закону України «Про державні будівельні норми» застосування будівельних норм або їх окремих положень є обов’язковим для всіх суб’єктів містобудування. Проектна документація розроблена без врахування вимог будівельних норм, стандартів і правил, а саме: Проектна документація на об’єкти будівництва, щодо яких не отримано право на виконання будівельних робіт, підлягає коригуванню у зв’язку з введенням нових нормативних актів, що передбачають підвищенням вимог безпеки у частині інженерно-технічних заходів цивільного захисту (ДБН В.2.2- 5:2023 "Захисні споруди цивільного захисту"). 1. Враховуючі вище викладене, Сторони дійшли згоди цією Угодою достроково розірвати (припинити) дію Договору. |