Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби Вантажний самонавантажувач в/п 5 т на шасі 4х2
34130000-7 Motor vehicles for the transport of goods Lift truck load capacity five tons on chassis 4x2
34130000-7 Motor vehicles for the transport of goods Lift truck load capacity five tons on chassis 4x2
Очікувана вартість
14 574 000,00 UAH
UA-2020-03-31-001576-a ● a06fb5c100954124983e184483e163ea
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00100227 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська область обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Контактна особа: |
Шечкова Ганна Дмитрівна (044)249- 16- 54 SHECHKOVA.HD@UA.ENERGY |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
National ID: | 00100227 |
Contact point: |
Shechkova Hanna Dmitrievna (044)249- 16- 54 SHECHKOVA.HD@UA.ENERGY |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 31 березня 2020 14:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 травня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 травня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 27 травня 2020 14:30 |
Очікувана вартість: | 14 574 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 145 740,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 349776 UAH |
Publication date: | 31 березня 2020 14:41 |
Enquiries until: | 02 травня 2020 12:00 |
Complaints submission until: | до 08 травня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 травня 2020 12:00 |
Information
Estimated total value: | 14 574 000 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 145 740 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби Вантажний самонавантажувач в/п 5 т на шасі 4х2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34130000-7 — Мототранспортні вантажні засоби
34130000-7 Motor vehicles for the transport of goods Lift truck load capacity five tons on chassis 4x2
CPV: 34130000-7
Період постачання:
по 30 листопада 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Постачальник зобов’язаний надати рахунок на аванс протягом 5-ти робочих днів з дати отримання заявки на поставку/листа від Покупця. Аванс сплачується Постачальнику протягом двадцяти п’яти банківських днів з дати надання Постачальником Рахунку та за умови надання Постачальником (разом з рахунком) Забезпечення на авансовий платіж у вигляді безумовної та безвідкличної Банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу. | Аванс | 25 | Банківські | 50 |
Поставка товару | Остаточна оплата здійснюється Покупцем протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання ним Акту приймання-передачі Товару (далі – Акт), після погашення авансового платежу Постачальником (у разі оплати авансового платежу Покупцем) та за наданим Постачальником (після підписання Покупцем Акту) Рахунком, а також з урахуванням, що така оплата здійснюється після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог статті 201 Податкового кодексу України. | Пiсляоплата | 25 | Банківські | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 квітня 2020 16:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 квітня 2020 16:44 |
Зміни 5.pdf | |
30 квітня 2020 16:44 |
79011_ТД_Вантажний_самонавантажувач (із Змінами 5).doc | |
24 квітня 2020 11:49 |
Зміни 4.pdf | |
15 квітня 2020 17:46 |
Зміни 3.pdf | |
13 квітня 2020 18:27 |
Зміни 2.pdf | |
08 квітня 2020 18:42 |
Зміни (1).pdf | |
31 березня 2020 14:38 |
Титульний ТД.pdf |
30 квітня 2020 16:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
30 квітня 2020 16:44 |
Зміни 5.pdf
|
|||||||||||||||
30 квітня 2020 16:44 |
79011_ТД_Вантажний_самонавантажувач (із Змінами 5).doc
|
|||||||||||||||
24 квітня 2020 11:49 |
Зміни 4.pdf
|
|||||||||||||||
15 квітня 2020 17:46 |
Зміни 3.pdf
|
|||||||||||||||
13 квітня 2020 18:27 |
Зміни 2.pdf
|
|||||||||||||||
08 квітня 2020 18:42 |
Зміни (1).pdf
|
|||||||||||||||
31 березня 2020 14:38 |
Титульний ТД.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Зміна технічного запиту
Дата подання: 01 квітня 2020 10:52
Дата відповіді: 06 квітня 2020 17:28
Доброго дня,
Для можливості участі більшої кількості європейських виробників у вашому тендері, прохання змінити деякеі пункти технічної документації, а саме:
1) "Об'єм двигуна, см3 - Від 6000 до 7 000" змінити на "Об'єм двигуна, см3 - Від 6000 до 7 300"
2) "Система впорскування Common Rail" змінити на "Система впорскування Common Rail або аналогічна"
Дякую за розуміння та вдалого вибору професійного постачальника
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше запитання, повідомляємо, що при формуванні технічних вимог до предмету закупівлі було визначено та враховано всі види робіт що виконуються із застосуванням вантажного самонавантажувача з урахуванням оптимальних технічних та експлуатаційних характеристик. Крім того, прописані технічні характеристики не звужують коло потенційних учасників, а дозволяють прийняти участь у торгах виробникам з різними марками автомобілів. Виходячи з наведеного вважаємо внесення змін до технічних вимог недоцільним
Внесення змін до технічних та якісних характеристик
Дата подання: 02 квітня 2020 23:39
Дата відповіді: 07 квітня 2020 17:51
Доброго дня!
Просимо внести зміни до технічних та якісних характеристик, а саме викласти в наступних редакціях:
1. Об’єм двигуна, см3: від 5 800 до 7 000;
2. Паливний бак: Замикається на ключ, ємністю не менше 280 л, з фільтрувальною сіткою.
Внесення даних змін не повпливає на ефективність автомобіля: 200 см3 об’єму двигуна та 20 л об’єму паливного баку не є суттєвими в умовах використання таких типів автомобілів.
Внесення даних змін до тендерної документації надасть змогу прийняти участь більшій кількості потенційних постачальників, що призведе до економії та більш ефективного та раціонального використання бюджетних коштів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше запитання, повідомляємо, що при формуванні технічних вимог до предмету закупівлі було визначено та враховано всі види робіт що виконуються із застосуванням вантажного самонавантажувача з урахуванням оптимальних технічних та експлуатаційних характеристик. Крім того, прописані технічні характеристики не звужують коло потенційних учасників, а дозволяють прийняти участь у торгах виробникам з різними марками автомобілів. Виходячи з наведеного вважаємо внесення змін до технічних вимог недоцільним
Питання щодо внесення змін до Теднерної документації
Дата подання: 07 квітня 2020 12:55
Дата відповіді: 08 квітня 2020 18:22
Доброго дня, Для можливості участі більшої кількості європейських виробників у вашому тендері, прохання змінити деякі пункти технічної документації, а саме: 1) "Об'єм двигуна, см3 - Від 6000 до 7 000" змінити на "Об'єм двигуна, см3 - Від 5000 до 7 300" 2) "Система впорскування Common Rail" змінити на "Система впорскування Common Rail або аналогічна" або вказати марки та модифікації автомобілів які відповідають Об'єм двигуна, см3 - Від 6000 до 7 000 окрім шасі виробництва МАН
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що за результатами його розгляду Замовником внесені зміни до тендерної документації
ДискримінацІя учасників
Дата подання: 07 квітня 2020 13:17
Дата відповіді: 08 квітня 2020 18:24
Добрый день,
получил ваш ответ от 6 апреля.
Честно, стыд и срам. Очень печально видеть такую огромную организацию, которая пытается сделать не тендерную закупку, а закупку у одного производителя. Это касается всех последних тендеров, которые проводит ваша компания.
Я не думаю, что это некомпетентность, в итоге ваших инсинуаций в вашем тендере не могут принять участия 6 из 7 европейских производителей. Коррупция - почти не сомневаюсь, а может быть непрофессионализм, а может халатность
Требую принять изменения и убрать дискриминацию учасников.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що за результатами його розгляду Замовником внесені зміни до тендерної документації
Зміни до технічних параметрів: паливний бак
Дата подання: 09 квітня 2020 08:13
Дата відповіді: 09 квітня 2020 10:48
Доброго дня! Просимо внести зміни до технічних та якісних характеристик, а саме викласти в наступних редакціях: 1. Паливний бак: Замикається на ключ, ємністю не менше 280 л, з фільтрувальною сіткою. Внесення даних змін не повпливає на ефективність автомобіля: 20 л об’єму паливного баку не є суттєвими в умовах використання таких типів автомобілів. Внесення даних змін до тендерної документації надасть змогу прийняти участь більшій кількості потенційних постачальників, що призведе до економії та більш ефективного та раціонального використання бюджетних коштів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання, повідомляємо, що 08.04.2020р. Замовником внесені зміни до тендерної документації у Пункт 14 Таблиці 1 Розділу ІІ Додатку 3, а саме: Паливний бак: замикається на ключ, ємністю не менше 200л., з фільтувальною сіткою. Збільшення мінімального об’єму паливного бака до 280 л, призведе до звуження кола потенційних учасників, тому Замовник не вважає за доцільне вносити запропоновані Вами зміни.
Внесення змін до технічної документації
Дата подання: 13 квітня 2020 12:46
Дата відповіді: 15 квітня 2020 17:25
Доброго дня!
Прохання змінити деякі пункти технічної документації, а саме: 1) "Стандарт токсичності вихлопу двигуна - Не менше EURO 6" змінити на "Стандарт токсичності вихлопу двигуна - Не менше EURO 5".
Дані зміни прохання внести на підставі того, що на сьогоднішній день на території України діють норми EURO 5 і будуть діяти до 31 грудня 2024 року включно. Відповідно підстав вимагати стандарт токсичності вихлопу двигуна не менше EURO 6 у шановного Замовника відсутні.
Відповідність екологічним нормам на території України регламентуються Законом України «Про деякі питання ввезення на митну територію України та проведення першої державної реєстрації транспортних засобів» №2739-IV від 06.07.2005 року із змінами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Для Замовника, питання збереження навколишнього середовища визначено на стратегічному рівні. Для нас надважливо зберегти природу, тому компанія прагне до зменшення свого негативного екологічного впливу абсолютно на всіх рівнях діяльності.
«Євро» – це екологічні стандарти, що регулюють вміст шкідливих речовин у вихлопних газах транспортних засобів з дизельними і бензиновими двигунами.
Євро-6 - новий екологічний стандарт, який прийшов на зміну попередньому поколінню (Євро-5). Він визначає ще більшу кількість вимог до вихлопних газів автомобілів з дизельними і бензиновими двигунами в порівнянні зі своїм попередником. Перш за все, це стосується змісту оксидів азоту, які викидаються дизельними двигунами в атмосферу.
Не дивлячись на те, що станом на сьогоднішній день мінімальний стандарт токсичності діючий в України, для нових транспортних засобів – не менше EURO 5, це не позбавляє Замовника права купити Товар із стандартом токсичності вихлопу двигуна не менше EURO 6, тим паче, що транспортні засоби з таким класом токсичності і вище, виготовляються абсолютною більшістю провідних світових виробників.
У зв’язку з викладеним, Замовник не вбачає за доцільне вносити запропоновані зміни до тендерної документації.
«Євро» – це екологічні стандарти, що регулюють вміст шкідливих речовин у вихлопних газах транспортних засобів з дизельними і бензиновими двигунами.
Євро-6 - новий екологічний стандарт, який прийшов на зміну попередньому поколінню (Євро-5). Він визначає ще більшу кількість вимог до вихлопних газів автомобілів з дизельними і бензиновими двигунами в порівнянні зі своїм попередником. Перш за все, це стосується змісту оксидів азоту, які викидаються дизельними двигунами в атмосферу.
Не дивлячись на те, що станом на сьогоднішній день мінімальний стандарт токсичності діючий в України, для нових транспортних засобів – не менше EURO 5, це не позбавляє Замовника права купити Товар із стандартом токсичності вихлопу двигуна не менше EURO 6, тим паче, що транспортні засоби з таким класом токсичності і вище, виготовляються абсолютною більшістю провідних світових виробників.
У зв’язку з викладеним, Замовник не вбачає за доцільне вносити запропоновані зміни до тендерної документації.
Питання до технічних характеристик предмета закупівлі
Дата подання: 14 квітня 2020 10:52
Дата відповіді: 15 квітня 2020 17:27
Чому замовник висуває вимоги екологічного класу Євро-6, оскільки в Україні діють норми Євро-5. Чи пов’язано це з тим, що Мерседес на ринок України поставляє машини Євро-6 які будуть дорожчими ніж їх конкуренти приблизно на 7000 євро, це є різниця вартості двигунів Євро-5 та Євро-6. Також, просимо розглянути питання, включення в документацію норми, що шасі автомобілів повинні відповідати нормам Євро-8
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Для Замовника, питання збереження навколишнього середовища визначено на стратегічному рівні. Для нас надважливо зберегти природу, тому компанія прагне до зменшення свого негативного екологічного впливу абсолютно на всіх рівнях діяльності.
«Євро» – це екологічні стандарти, що регулюють вміст шкідливих речовин у вихлопних газах транспортних засобів з дизельними і бензиновими двигунами.
Євро-6 - новий екологічний стандарт, який прийшов на зміну попередньому поколінню (Євро-5). Він визначає ще більшу кількість вимог до вихлопних газів автомобілів з дизельними і бензиновими двигунами в порівнянні зі своїм попередником. Перш за все, це стосується змісту оксидів азоту, які викидаються дизельними двигунами в атмосферу.
Не дивлячись на те, що станом на сьогоднішній день мінімальний стандарт токсичності діючий в України, для нових транспортних засобів – не менше EURO 5, це не позбавляє Замовника права купити Товар із стандартом токсичності вихлопу двигуна не менше EURO 6, тим паче, що транспортні засоби з таким класом токсичності і вище, виготовляються абсолютною більшістю провідних світових виробників.
У зв’язку з викладеним, Замовник не вбачає за доцільне вносити запропоновані зміни до тендерної документації.
«Євро» – це екологічні стандарти, що регулюють вміст шкідливих речовин у вихлопних газах транспортних засобів з дизельними і бензиновими двигунами.
Євро-6 - новий екологічний стандарт, який прийшов на зміну попередньому поколінню (Євро-5). Він визначає ще більшу кількість вимог до вихлопних газів автомобілів з дизельними і бензиновими двигунами в порівнянні зі своїм попередником. Перш за все, це стосується змісту оксидів азоту, які викидаються дизельними двигунами в атмосферу.
Не дивлячись на те, що станом на сьогоднішній день мінімальний стандарт токсичності діючий в України, для нових транспортних засобів – не менше EURO 5, це не позбавляє Замовника права купити Товар із стандартом токсичності вихлопу двигуна не менше EURO 6, тим паче, що транспортні засоби з таким класом токсичності і вище, виготовляються абсолютною більшістю провідних світових виробників.
У зв’язку з викладеним, Замовник не вбачає за доцільне вносити запропоновані зміни до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-31-001576-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НФА МАШІНЕРІ", Код ЄДРПОУ:43204536
Дата подання: 07 квітня 2020 10:16
Дискримінуючі вимоги до предмету закупівлі
Доброго дня!
Шановний Замовник, ретельно вивчивши тендерну документацію на закупівлю 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби Вантажний самонавантажувач в/п 5 т на шасі 4х2, ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-31-001576-a, нами як потенційним Учасником були зауважені дискримінуючі вимоги до предмету закупівлі, що викладені в додатку 3 тендерної документації, «ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ».
При складанні тендерної документації Замовником порушено вимоги частини 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме - встановлення дискримінаційних вимог до Учасників та невідповідність тендерної документації вимогам п.3 ч.2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
В додатку 3 тендерної документації, «ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» в розділі ІІ. Технічні та якісні характеристики, Таблиця 1 відповідно пункт 18 та 19 зазначено:
18. Дорожній просвіт (кліренс) мм Не менше 300
19. Сталевий бампер Обов’язкова наявність
По суті даних технічних вимоги, можна зробити висновки, що дана вимога стосується прохідності кінцевого транспортного засобу, але хотіли б зазначити, що параметр автомобіля такого класу, як кліренс на автомобілях з колісною формулою 4х2 має розглядатись в комплексі з іншими серед яких тягова властивість та геометричні параметри, а також конструкція таких агрегатів силової передачі, як коробка передач, диференціал та ін.
Крім того, прохідність залежить також від стійкості, маневреності і якості водіння автомобіля. За прохідністю автомобілі умовно поділяють на три групи, залежно від їх колісної формули.
До першої групи належать автомобілі обмеженої (нормальної) прохідності з колісною формулою 4 х 2 і 6 х 2, до другої - автомобілі підвищеної прохідності з колісною формулою 4 х 4, 6 х 4 і 6 х 6, до третьої — автомобілі високої прохідності з колісною формулою 8 х 8, а також напівгусеничні автомобілі. Погані дороги і бездоріжжя збільшують опір руху автомобіля. Щоб подолати його, автомобілі, призначені для роботи в умовах бездоріжжя, повинні мати більшу тягову силу.
Дорожній просвіт — це відстань між найнижчою точкою автомобіля і поверхнею дороги. Величина дорожнього просвіту у сучасних вантажних автомобілів призначених в першу чергу для руху по дорогам загального користування з колісною формулою 4 х 2 та дорівнює 235—275 мм. Дорожній просвіт зменшується при збільшенні навантаження на автомобіль за рахунок деформації шин. Передній і задній кути прохідності або звису характеризують прохідність автомобіля, в тому числі по нерівних дорогах від час в’їзду на перешкоду або з’їзду з неї. Спроможність долати перешкоди (бугор, канаву і т. п.) збільшується при збільшенні кутів звису, а за рахунок того, згідно технічних вимог п.23 "Габаритні розміри платформи – довжина бортової платформи має бути не менше 6000 см.", автомобіль отримує колосальний задній звис, що одразу не дозволяє автомобілю долати великі перешкоди та комфортно рухатись по нерівних дорогах.
Радіуси поздовжньої і поперечної прохідності визначають також розміри перешкод, що їх може подолати автомобіль. Чим менша величина радіусів поздовжньої і поперечної прохідності, тим краща прохідність автомобіля.
Поздовжній радіус прохідності збільшується у навантаженого автомобіля завдяки зменшенню дорожнього просвіту внаслідок прогину ресор або ж у автомобіля з меншим кліренсом.
Щодо обов'язковості наявності сталевого бамперу, слід зазначити, що п.6.8.1 ДСТУ 3649:2010 «Колісні транспортні засоби» чітко регламентує обов’язкову наявність бамперу на завершеному колісному транспортному засобу, вимог щодо матеріалу виготовлення державним стандартом не передбачено. Більше того, слід зазначити що більшість виробників на своїх транспортних засобах першої групи, обмеженої (нормальної) прохідності з колісною формулою 4 х 2, застосовують бампери, виготовлені з полімерних композитних матеріалів з силовим елементом, так як дані матеріали мають набагато меншу вага, вартість та дають змогу реалізовувати більш складні та цікаві форми елементів для більш візуально привабливого вигляду автомобіля.
Підсумовуючи вищенаведене, хотілося б зазначити, що у разі використання автомобіля в більш складних умовах ніж дороги загального користування та робити акцент на його позашляхових якостях - потрібно використовувати автомобілі другої групи - автомобілі підвищеної прохідності з колісною формулою 4 х 4, 6 х 4 або 6 х 6, а вищезазначені технічні вимоги до автомобілів з колісною формулою 4х2 з обмеженою (нормальною) прохідністю лише звужують коло потенційних учасників до одного виробника зі специфічними характеристиками, дискримінують інших Учасників та порушують Законодавство.
З метою уникнення порушення Закону, недопущення дискримінації та розширення потенційного кола учасників і як наслідок ефективного використання бюджетних коштів, просимо викласти п.18 та п.19 Таблиця 1 розділу ІІ. Технічні та якісні характеристики, Додатку 3 «ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» тендерної документації в наступній редакції:
18. Дорожній просвіт (кліренс) мм Не менше 250
19. Сталевий або пластиковий бампер Обов’язкова наявність
Дякуємо за розуміння!
Розгорнути
Згорнути
Шановний Замовник, ретельно вивчивши тендерну документацію на закупівлю 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби Вантажний самонавантажувач в/п 5 т на шасі 4х2, ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-31-001576-a, нами як потенційним Учасником були зауважені дискримінуючі вимоги до предмету закупівлі, що викладені в додатку 3 тендерної документації, «ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ».
При складанні тендерної документації Замовником порушено вимоги частини 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме - встановлення дискримінаційних вимог до Учасників та невідповідність тендерної документації вимогам п.3 ч.2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
В додатку 3 тендерної документації, «ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» в розділі ІІ. Технічні та якісні характеристики, Таблиця 1 відповідно пункт 18 та 19 зазначено:
18. Дорожній просвіт (кліренс) мм Не менше 300
19. Сталевий бампер Обов’язкова наявність
По суті даних технічних вимоги, можна зробити висновки, що дана вимога стосується прохідності кінцевого транспортного засобу, але хотіли б зазначити, що параметр автомобіля такого класу, як кліренс на автомобілях з колісною формулою 4х2 має розглядатись в комплексі з іншими серед яких тягова властивість та геометричні параметри, а також конструкція таких агрегатів силової передачі, як коробка передач, диференціал та ін.
Крім того, прохідність залежить також від стійкості, маневреності і якості водіння автомобіля. За прохідністю автомобілі умовно поділяють на три групи, залежно від їх колісної формули.
До першої групи належать автомобілі обмеженої (нормальної) прохідності з колісною формулою 4 х 2 і 6 х 2, до другої - автомобілі підвищеної прохідності з колісною формулою 4 х 4, 6 х 4 і 6 х 6, до третьої — автомобілі високої прохідності з колісною формулою 8 х 8, а також напівгусеничні автомобілі. Погані дороги і бездоріжжя збільшують опір руху автомобіля. Щоб подолати його, автомобілі, призначені для роботи в умовах бездоріжжя, повинні мати більшу тягову силу.
Дорожній просвіт — це відстань між найнижчою точкою автомобіля і поверхнею дороги. Величина дорожнього просвіту у сучасних вантажних автомобілів призначених в першу чергу для руху по дорогам загального користування з колісною формулою 4 х 2 та дорівнює 235—275 мм. Дорожній просвіт зменшується при збільшенні навантаження на автомобіль за рахунок деформації шин. Передній і задній кути прохідності або звису характеризують прохідність автомобіля, в тому числі по нерівних дорогах від час в’їзду на перешкоду або з’їзду з неї. Спроможність долати перешкоди (бугор, канаву і т. п.) збільшується при збільшенні кутів звису, а за рахунок того, згідно технічних вимог п.23 "Габаритні розміри платформи – довжина бортової платформи має бути не менше 6000 см.", автомобіль отримує колосальний задній звис, що одразу не дозволяє автомобілю долати великі перешкоди та комфортно рухатись по нерівних дорогах.
Радіуси поздовжньої і поперечної прохідності визначають також розміри перешкод, що їх може подолати автомобіль. Чим менша величина радіусів поздовжньої і поперечної прохідності, тим краща прохідність автомобіля.
Поздовжній радіус прохідності збільшується у навантаженого автомобіля завдяки зменшенню дорожнього просвіту внаслідок прогину ресор або ж у автомобіля з меншим кліренсом.
Щодо обов'язковості наявності сталевого бамперу, слід зазначити, що п.6.8.1 ДСТУ 3649:2010 «Колісні транспортні засоби» чітко регламентує обов’язкову наявність бамперу на завершеному колісному транспортному засобу, вимог щодо матеріалу виготовлення державним стандартом не передбачено. Більше того, слід зазначити що більшість виробників на своїх транспортних засобах першої групи, обмеженої (нормальної) прохідності з колісною формулою 4 х 2, застосовують бампери, виготовлені з полімерних композитних матеріалів з силовим елементом, так як дані матеріали мають набагато меншу вага, вартість та дають змогу реалізовувати більш складні та цікаві форми елементів для більш візуально привабливого вигляду автомобіля.
Підсумовуючи вищенаведене, хотілося б зазначити, що у разі використання автомобіля в більш складних умовах ніж дороги загального користування та робити акцент на його позашляхових якостях - потрібно використовувати автомобілі другої групи - автомобілі підвищеної прохідності з колісною формулою 4 х 4, 6 х 4 або 6 х 6, а вищезазначені технічні вимоги до автомобілів з колісною формулою 4х2 з обмеженою (нормальною) прохідністю лише звужують коло потенційних учасників до одного виробника зі специфічними характеристиками, дискримінують інших Учасників та порушують Законодавство.
З метою уникнення порушення Закону, недопущення дискримінації та розширення потенційного кола учасників і як наслідок ефективного використання бюджетних коштів, просимо викласти п.18 та п.19 Таблиця 1 розділу ІІ. Технічні та якісні характеристики, Додатку 3 «ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» тендерної документації в наступній редакції:
18. Дорожній просвіт (кліренс) мм Не менше 250
19. Сталевий або пластиковий бампер Обов’язкова наявність
Дякуємо за розуміння!
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 квітня 2020 18:28
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що за результатами її розгляду Замовником внесені зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-03-31-001576-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕМЕНЧУЦЬКИЙ АВТОМОБІЛЬНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:42999106
Дата подання: 07 квітня 2020 11:51
Технічні характеристики предмета закупівлі
Доброго дня. З метою розширення кола можливих учасників торгів, просимо Вас внести зміни до технічного параметру «Об'єм двигуна, см3» (Додаток 3 Тендерної документації), та викласти вимогу в наступній редакції: «Об'єм двигуна, см3 - від 6000 до 7500».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 квітня 2020 18:29
У відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо, що при формуванні технічних вимог до предмету закупівлі було визначено та враховано всі види робіт що виконуються із застосуванням вантажного самонавантажувача з урахуванням оптимальних технічних та експлуатаційних характеристик. Крім того, прописані технічні характеристики не звужують коло потенційних учасників, а дозволяють прийняти участь у торгах виробникам з різними марками автомобілів. Виходячи з наведеного вважаємо внесення запропонованих Вами змін до технічних вимог недоцільним
Номер вимоги: UA-2020-03-31-001576-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Спец-Ком-Сервіс", Код ЄДРПОУ:36449624
Дата подання: 08 квітня 2020 16:49
бюджет закупівлі
Наше підприємство як постачальник та виробник спеціальної вантажної техніки, проводить постійний активний моніторинг державних та комерційних закупівель через систему «Prozorro».
Дане оголошення про закупівлю містить зацікавленість нашого підприємства, так як предмет закупівлі входить до спектру продукції, яку ми виробляємо.
Проведений нами аналіз та підбір техніки, яка за своїми характеристиками відповідає вимогам конкурсної документації доводить , що основною складовою предмету закупівлі є імпортний товар, та його вартість залежить від курсу валюти.
Попередній розрахунок проектів при поточному курсі валют та ризик подальшого іі зросту приводить до однозначного висновку, а саме неможливість прийняття участі та неможливість постачання запропонованого товару у разі перемоги у зв’язку відсутності економічної доцільності.
Враховуючи вищезазначене та нестабільну економічну ситуацію просимо Вас прийняти до розгляду наше звернення та при можливості розглянути питання збільшення бюджету закупівлі та передбачення здійснення авансового платежу у розмірі 80 % .
З надією на плідну співпрацю та взаєморозуміння.
Розгорнути
Згорнути
Дане оголошення про закупівлю містить зацікавленість нашого підприємства, так як предмет закупівлі входить до спектру продукції, яку ми виробляємо.
Проведений нами аналіз та підбір техніки, яка за своїми характеристиками відповідає вимогам конкурсної документації доводить , що основною складовою предмету закупівлі є імпортний товар, та його вартість залежить від курсу валюти.
Попередній розрахунок проектів при поточному курсі валют та ризик подальшого іі зросту приводить до однозначного висновку, а саме неможливість прийняття участі та неможливість постачання запропонованого товару у разі перемоги у зв’язку відсутності економічної доцільності.
Враховуючи вищезазначене та нестабільну економічну ситуацію просимо Вас прийняти до розгляду наше звернення та при можливості розглянути питання збільшення бюджету закупівлі та передбачення здійснення авансового платежу у розмірі 80 % .
З надією на плідну співпрацю та взаєморозуміння.
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 квітня 2020 18:09
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що враховуючи різкі коливання курсу гривні, як у сторону збільшення так і зменшення, Замовником, як підприємством, яке належить державі, досліджується питання можливості та доцільності збільшення очікуваної вартість предмета закупівлі та максимального розміру її авансування.
Номер вимоги: UA-2020-03-31-001576-a.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАФТОАВТОМАТИКА", Код ЄДРПОУ:00142970
Дата подання: 09 квітня 2020 12:57
щодо оголошеної очукуваної вартості предмету закупівлі та внесених змін до закупівлі UA-2020-03-31-001576-a
Доброго дня, Шановний Замовник, ретельно вивчивши тендерну документацію на закупівлю 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби Вантажний самонавантажувач в/п 5 т на шасі 4х2, ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-31-001576-a, нами як потенційним Учасником, що займається та поставками та виробництвом такої продукції, було зауважено що оголошена очікувана вартість закупівлі на сьогоднішній день є замалою для закупівлі техніки такого класу. Напевно що така очікувана вартість була сформована до початку значних коливань на валютному ринку та нестабільної економічної ситуації в світі. Одночасно слід зазначити що внесені зміни в технічну специфікацію до вищезазначеної закупівлі також призводять до збільшення вартості, так як вами включено до вартості технічне обслуговування автомоблів протягом гарантійного терміну та підвищено екологічну норму до Евро 6. На сьогодняшній день для більшості Учасників ринку дана закупівля не має економічної доцільності. Також слід зазначити, що валютна складова в вартості предмету закупівлі становить порядка 90% його вартості. Врахувуючи приведену інформацію, просимо Вас розглянути можливість збільшення очікуваної вартості предмету закупівлі та збільшення розміру попередньої оплати до 80% від вартості товару.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 квітня 2020 18:11
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що враховуючи різкі коливання курсу гривні, як у сторону збільшення так і зменшення, Замовником, як підприємством, яке належить державі, досліджується питання можливості та доцільності збільшення очікуваної вартість предмета закупівлі та максимального розміру її авансування.
Номер вимоги: UA-2020-03-31-001576-a.b5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Техкомплект" , Код ЄДРПОУ:20616482
Дата подання: 14 квітня 2020 10:54
Вимога на внесення інформації в Тендерну документацію.
За для уникнення спекуляції учасниками технічними характеристиками крана-маніпулятора, просимо включити необхідність надання у складі пропозиції марки, моделі виробника обладнання та діаграму вантажних характеристик яка б підвереджувала параметри
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 квітня 2020 17:31
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що Замовником внесені зміни до тендерної документації, а саме у Таблицю 1 Розділу ІІ Додатку 3 стосовно назви, марки, моделі шасі краново-маніпуляторної установки.
Вимогу щодо надання учасниками діаграми вантажних характеристик, яка б підтвереджувала параметри краново-маніпуляторної установки вважаємо недоречною, оскільки тендерною документацією передбачено надання учасниками копії технічного паспорту або документу з експлуатації на краново-маніпуляторну установку.
Вимогу щодо надання учасниками діаграми вантажних характеристик, яка б підтвереджувала параметри краново-маніпуляторної установки вважаємо недоречною, оскільки тендерною документацією передбачено надання учасниками копії технічного паспорту або документу з експлуатації на краново-маніпуляторну установку.
Номер вимоги: UA-2020-03-31-001576-a.a6
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОММАШ ГРУП", Код ЄДРПОУ:42601903
Дата подання: 21 квітня 2020 12:51
Щодо розширення кола учасників
Ознайомившись з оголошенням про проведення відкритих торгів на закупівлю «34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби Вантажний самонавантажувач в/п 5 т на шасі 4х2 код за ДК 021:2015 (CPV): 34130000-0» у кількості 5 (п’ять) одиниць, для розширення кола потенційних Учасників просимо Вас викласти пункт 8, розділу 3, додатку 3 у наступній редакції: «Копію першого аркуша ТУ на транспортний засіб з відміткою про погодження з Центральним державним органом в сфері безпеки і охорони праці України, у випадку, якщо транспортний засіб виготовляється на території України як кінцевий транспортний засіб завірену підписом уповноваженої особи та печаткою учасника (у разі її використання) або гарантійний лист від Учасника щодо надання першого аркуша ТУ на транспортний засіб до моменту укладення договору завіреного підписом уповноваженої особи та печаткою учасника (у разі її використання).»
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 квітня 2020 10:43
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що за результатами розгляду Замовником внесені зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-03-31-001576-a.a7
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Спец-Ком-Сервіс", Код ЄДРПОУ:36449624
Дата подання: 28 квітня 2020 09:30
Внесення змін до Додатку №3
Шановний організатор!
Детально вивчивши тендерну документацію Номер у Prozorro UA-2020-03-31-001576-a на закупівлю 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби Вантажний самонавантажувач в/п 5 т на шасі 4х2 код за ДК 021:2015 (CPV): 34130000-07 у кількості 5 од..,наша компанія вважає, що вимоги викладені у Додатку №3 до тендерної документації (ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На нашу думку основним і критичним технічним показником, що планується закуповувати є:
1. Максимальна вантажопідйомність т Не менше 5:
Просимо зазначити, що кожен виробник Краново – Маніпуляторної установки може мати власні технічні та конструктивні розробки для забезпечення необхідних технічних та експлуатаційних показників. Зазначений параметр Краново – маніпуляторної установки зменшує коло потенційних учасників.
Враховуючи вищезазначене, просимо Вас внести зміни до Додатку №3 до тендерної документації, вказавши:
1. Максимальна вантажопідйомність т Не менше 4,9:
Також, враховуючи, що запропонований Товар міг ще не виготовлятись, у РОЗДІЛІ ІІІ. (Документи, які Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції*), пункт 2 просимо змінити:
У складі своєї пропозиції Учасник повинен надати зображення або схематичне зображення запропонованого Товару.
Вказані нашим підприємством зміни щодо технічних характеристик Краново – Маніпуляторної установки збільшить коло потенційних учасників, що призведе до збільшення конкуренції та ніяк не вплине на якість запропонованого Товару в цілому, а по іншим параметрам буде кращім, ніж вказано у технічних характеристиках.
Розгорнути
Згорнути
Детально вивчивши тендерну документацію Номер у Prozorro UA-2020-03-31-001576-a на закупівлю 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби Вантажний самонавантажувач в/п 5 т на шасі 4х2 код за ДК 021:2015 (CPV): 34130000-07 у кількості 5 од..,наша компанія вважає, що вимоги викладені у Додатку №3 до тендерної документації (ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На нашу думку основним і критичним технічним показником, що планується закуповувати є:
1. Максимальна вантажопідйомність т Не менше 5:
Просимо зазначити, що кожен виробник Краново – Маніпуляторної установки може мати власні технічні та конструктивні розробки для забезпечення необхідних технічних та експлуатаційних показників. Зазначений параметр Краново – маніпуляторної установки зменшує коло потенційних учасників.
Враховуючи вищезазначене, просимо Вас внести зміни до Додатку №3 до тендерної документації, вказавши:
1. Максимальна вантажопідйомність т Не менше 4,9:
Також, враховуючи, що запропонований Товар міг ще не виготовлятись, у РОЗДІЛІ ІІІ. (Документи, які Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції*), пункт 2 просимо змінити:
У складі своєї пропозиції Учасник повинен надати зображення або схематичне зображення запропонованого Товару.
Вказані нашим підприємством зміни щодо технічних характеристик Краново – Маніпуляторної установки збільшить коло потенційних учасників, що призведе до збільшення конкуренції та ніяк не вплине на якість запропонованого Товару в цілому, а по іншим параметрам буде кращім, ніж вказано у технічних характеристиках.
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 квітня 2020 16:01
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що за результатами розгляду Замовником внесені зміни до тендерної документації до Пункту 2 Розділу ІІІ Додатку 3 стосовно надання Учасником зображення запропонованого транспортного засобу або схематичного зображення запропонованого Товару».
Стосовно вимоги, щодо внесення змін до Додатку №3 до тендерної документації, вказавши: «Максимальна вантажопідйомність т Не менше 4,9» є неможливим, тому що при формуванні технічних вимог до предмету закупівлі було визначено та враховано всі необхідні види робіт передбачених для вантажного самонавантажувача з урахуванням оптимальних експлуатаційних характеристик.
Стосовно вимоги, щодо внесення змін до Додатку №3 до тендерної документації, вказавши: «Максимальна вантажопідйомність т Не менше 4,9» є неможливим, тому що при формуванні технічних вимог до предмету закупівлі було визначено та враховано всі необхідні види робіт передбачених для вантажного самонавантажувача з урахуванням оптимальних експлуатаційних характеристик.
Номер вимоги: UA-2020-03-31-001576-a.a8
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПрАТ Нафтоавтоматика, Код ЄДРПОУ:00142970
Дата подання: 24 травня 2020 22:56
Щодо неправомірного рішення про кваліфікацію Учасника
Щодо неправомірного рішення про кваліфікацію Учасника
Рішення замовника: Очікується
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 21 травня 2020
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00100227 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕКС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОММАШ ГРУП" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПрАТ Нафтоавтоматика | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Спец-Ком-Сервіс" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АМАКО УКРАЇНА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКИЙ АВТОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 травня 2020 15:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АМАКО УКРАЇНА" |
14 029 162,50
UAH
|
12 154 258,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОММАШ ГРУП" |
14 514 000,00
UAH
|
12 154 260,00
UAH
|
Документи |
ПрАТ Нафтоавтоматика |
14 300 000,00
UAH
|
12 995 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕКС" |
14 162 500,00
UAH
|
14 162 500,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "Спец-Ком-Сервіс" |
14 549 000,00
UAH
|
14 549 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АМАКО УКРАЇНА" #21665011 |
Переможець |
12 154 258,00
UAH
|
29 травня 2020 16:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 10:49
|
Електронний підпис | укладений |
18 червня 2020 13:17
|
Договір 01-079011-20 від 18.06.2020.pdf | укладений |
18 червня 2020 13:15
|