Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Новомосковської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37734076 |
Місцезнаходження: | 51200, Україна , Дніпропетровська обл., місто Новомосковськ, вул.Українська, 12 |
Контактна особа: |
Людмила Олександрівна Зіменко +380660136170 ujkh@i.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 червня 2021 10:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 червня 2021 23:00 |
Початок аукціону: | 22 червня 2021 13:56 |
Очікувана вартість: | 20 948 149,81 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 104 740,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | відповідно до п.2 розділу ІІІ Тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 104700 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає: 2,0 % вартості договору; Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: електронна банківська гарантія; Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання учасником-переможцем своїх зобов'язань за договором про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Документами, що підтверджують надання учасником забезпечення виконання договору про закупівлю є (копії документів засвідчені банком та чинні на дату укладення договору): - оригінал банківської гарантії, що видана учаснику установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639, «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах» (зі змінами та доповненнями); - копії банківської гарантії та ліцензії банку, посвідчені уповноваженою особою та печаткою банку; - копія довіреності виданої банком на уповноважену від банку особу на підписання гарантії. Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, несе учасник. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 27 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата здійснюється в межах планових асигнувань та на підставі належним чином оформлених документів: - акт приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в; - довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3; - рахунок. | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 червня 2021 12:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 червня 2021 12:29 |
Додаток 4 - Проєкт договору Нова редакція від 11.06.2021.pdf | |
11 червня 2021 12:29 |
Тендерна_документація Нова редакція від 11.06.2021 .pdf | |
11 червня 2021 12:29 |
Перелік змін від 11.06.2021.FR12.pdf | |
02 червня 2021 10:26 |
Додаток 6.1 - Транспортна схема.docx | |
02 червня 2021 10:26 |
Додаток 6 - Дефектний акт.pdf |
11 червня 2021 12:30 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 червня 2021 12:29 |
Додаток 4 - Проєкт договору Нова редакція від 11.06.2021.pdf
|
|||
11 червня 2021 12:29 |
Тендерна_документація Нова редакція від 11.06.2021 .pdf
|
|||
11 червня 2021 12:29 |
Перелік змін від 11.06.2021.FR12.pdf
|
|||
02 червня 2021 10:26 |
Додаток 6.1 - Транспортна схема.docx
|
|||
02 червня 2021 10:26 |
Додаток 6 - Дефектний акт.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Тендерна документація готується відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) з зазначенням розділів визначених в Наказі Міністерства економічного розвитку та торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» №680 від 13.04.2016 р. (з урахуванням нової редакції Закону від 19.04.2020), формується та подається в електронному вигляді відповідно до вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг".
Тендерна документація містить обов'язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. На підставі вищезазначеного замовником сформовані вимоги, що зазначені в тендерній документації Нова редакція від 11.06.2021р.
Статтею 24 Закону передбачено надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. Так в частині першій зазначено - «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону», про що зазначено в пункті першому розділі ІІ тендерної документації замовника.
В пункті першому розділу ІІІ тендерної документації зазначено – «Для правильного оформлення тендерної пропозиції учасник вивчає всі інструкції, форми, терміни, наведені у Документації. Неспроможність подати всю інформацію, яку вимагає Документація, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції.»
В пункті 2 розділу V тендерної документації зазначено – «Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що Учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі».
Враховуючи вищезазначене та відсутність з боку учасника ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ", в період уточнень, питань чи вимог що зазначені в тендерній документації, замовником на підставі абзацу другого п.1 ч.1 ст.31 Закону було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ".
Тендерної пропозиції ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ" не відповідає наступним вимогам:
1. Відповідно до п.1 Розділу ІІ тендерної документації, замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону, з чим учасники надають згоду у складі пропозиції, з обов’язковим посиланням на норми чинного законодавства.
Учасником в складі пропозиції не надано відповідну згоду, чим порушено вимоги тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене тендерна пропозиція учасника підлягає відхиленню як така, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасників.
2. Відповідно до п.4 Розділу VI тендерної документації, Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, що підтверджується листом у складі пропозиції;
Учасником в складі пропозиції не надано відповідний лист, чим порушено вимоги тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене тендерна пропозиція учасника підлягає відхиленню як така, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасників.
3. Відповідно до п.6 Розділу VI тендерної документації, усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, несе учасник, про що учасники надають відповідне підтвердження у складі тендерної пропозиції.
Учасником в складі пропозиції не надано відповідне підтвердження, чим порушено вимоги тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене тендерна пропозиція учасника підлягає відхиленню як така, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасників.
4. Відповідно до п.5 Розділу ІІI тендерної документації, учасник має надати копію декларації відповідності матеріально-технічної бази Учасника вимогам законодавства з питань оборони праці, зареєстровану в органах Держпраці, щодо виконання наступних робіт підвищеної небезпеки:
- роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах), земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій;
Учасником в складі пропозиції надано декларацію відповідності матеріально-технічної бази Учасника вимогам законодавства з питань оборони праці, в якій відсутні роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах), чим порушено вимоги тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене тендерна пропозиція учасника підлягає відхиленню як така, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасників.
5. Відповідно до п.6 Розділу ІІI тендерної документації, на підтвердження контролю якості матеріалів, Учасник у складі пропозиції надає відповідні документи. Зокрема, послуги лабораторії з випробувань дорожньо-будівельних матеріалів та конструкції мають відповідати вимогам:
- Технічного регламенту будівельних виробів, будівель і споруд, затвердженого постановою КМУ від 20.12.2006 року №1764;
- ДСТУ-Н Б А.1.1-83:2008 «Настанова. Керівний документ В щодо визначення контролю виробництва на підприємстві в технічних умовах на будівельні вироби»;
- ДСТУ Б А.1.2-1:2007 «Система ліцензування та сертифікації у будівництві. Оцінювання відповідності у будівництві згідно з Технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд. Основні положення». На підтвердження відповідності лабораторії вищезазначеним вимогам, у складі пропозиції надати копію діючого сертифікату відповідності виданого уповноваженим органом оцінки відповідності будівельних матеріалів виробів будівель і споруд з усіма додатками.
Учасником в складі пропозиції не надано відповідного сертифіката, чим порушено вимоги тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене тендерна пропозиція учасника підлягає відхиленню як така, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасників.
Керуючись ч.1 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна пропозиція ТОВ "Автомагістраль-Південь" (ЄДРПОУ 34252469) підлягає відхиленню.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-22-000066 ● 492d6b4d1281470a9da6f4cf09cf70b7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 серпня 2022 20:40 |
23.08.2022 № 226
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 23.08.2022 № 226
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 18 UA-2021-06-02-002235-b 02.06.2021 Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Новомосковської міської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-26 13:57:51
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-06-02-002235-b, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-31 18:47:50
Про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі ID: UA-2021-06-02-002235-b
Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Новомосковської міської ради в своїй діяльності керується виключно законодавчо-правовими актами в тому числі з виконанням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)» та вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо розгляду запиту у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, «Капітальний ремонт покриття автодороги по вул. Волгоградська від вул. Юрченка до вул. Спаська в м. Новомосковськ Дніпропетровської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-02-002235-b) та надання пояснень стосовно обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначенню очікуваної вартості повідомляємо.
Відповідно до наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства 10.08.2004 № 150 необхідні передбачувальні роботи за зазначеним вище об’єктом віднесені до капітального ремонту, що потребує розробки проєктної документації та її експертизи.
Згідно з п. 4 Порядку № 560, проєкти будівництва/капітального ремонту, що реалізуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (крім випадків, передбачених законодавчими актами), щодо об’єктів загальною кошторисною вартістю до 120 млн грн, затверджують державні підприємства, установи та організації, виконавчі органи сільських, селищних та міських рад. Перед затвердженням проєктної документації на будівництво, у тому числі з капітального ремонту, здійснюють її експертизу, зважаючи на вимоги Порядку № 560.
Проєктна документація — комплекс документів, які розкривають сутність проекту, містять обґрунтування його доцільність й можливість бути реалізованим у відповідності з нормами та стандартами; визначаються містобудівні, об’ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні рішення; кошториси об’єктів будівництва. Тому проектно-кошторисна документація є документальним обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначенню очікуваної вартості.
Розробкою проєктної документації займаються спеціалізовані організації, що мають ліцензію на право проведення таких робіт. Взаємовідносини бюджетної установи (замовника) та виконавця (проєктувальника) оформляються договором (контрактом) на проєктні роботи.
Замовником, укладено договір № 71 від 08.04.2021 року щодо виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту: "Капітальний ремонт покриття автодороги по вул. Волгоградська від вул. Юрченка до вул. Спаська в м. Новомосковську, Дніпропетровської області" з отриманням позитивного звіту (інформацію оприлюднено в електронній системі за посиланням (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-09-001242-a);
Тож по першому питанню повідомляємо обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір витрат та визначення очікуваної вартості Замовнику слугує розроблена та така, що отримала позитивний Експертний звіт проектно-кошторисна документація.
По другому питанню повідомляємо.
На виконання вимог пункту першого частини четвертої постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Замовником на офіційному сайті оприлюдненно обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікувану вартість та/або розміру бюджетного призначення, з інформацією можливо ознайомитись за посиланням https://novomoskovsk-rada.dp.gov.ua/ua/pro-misto/zakupivli.
Підсумовуючи все зазначене вище, наголошуємо, що Процедура закупівлі реалізується Замовником торгів із неухильним дотриманням Закону, відповідає принципам закупівель згідно статті 3 Закону та іншим вимогам діючого законодавства.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-09-15 16:27:16
Про непогодження з висновком у межах проведення моніторингу закупівлі ID: UA-2021-06-02-002235-b
Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Новомосковської міської ради в своїй діяльності керується виключно законодавчо-правовими актами в тому числі з виконанням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон).
Щодо розгляду запиту у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, «Капітальний ремонт покриття автодороги по вул. Волгоградська від вул. Юрченка до вул. Спаська в м. Новомосковськ Дніпропетровської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-02-002235-b) та виявлених порушень повідомляємо.
За першим зауваженням повідомляємо. Оскільки у пункті 2 розділу II «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» тендерної документації зазначена інформація відповідно до статті 24 Закону, абзац другий та третій містить інформацію чинну на момент оголошення закупівлі – «Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться».
Дійсно Замовником помилково зазначена норма «Положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації», що не є чинною, але є такою, що не призводить до жодних негативних наслідків, є похибкою і не суперечить жодній нормі чинного законодавства, тим паче порушенням вимог частини 3 статті 22 Закону.
Стосовно другого зауваження повідомляємо. Тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу за адресою www.prozorro.gov.ua та авторизованих електронних майданчиках, розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України № 114-IX від 19.09.2019 «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель») та згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» №680 від 13.04.2016 року.
Так в п.2 «Унесення змін до тендерної документації» розділу «Порядок унесення змін та надання роз'яснень до тендерної документації» Наказу № 680 від 13.04.2016р.зазначено – «Зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником» та не міститься інформації, що у разі несвоєчасного надання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру, а зазначено наступне: «замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів;
зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації;
зазначена інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону».
Також зазначаємо, відповідно до листа Мінекономіки від 29.11.2021 р. № 3702-06/56323-06 “Щодо примірної тендерної документації” надано приклад тендерної документації де в п.2 розділу «Порядок унесення змін та надання роз'яснень до тендерної документації» зазначено «Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Зміни, що вносяться Замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться».
Закон України «Про публічні закупівлі» яким керується в своїй діяльності Замовник містить вимоги та імперативні норми, так наявна стаття 22 де зазначається перелік обов’язкової інформації, що має бути зазначена в тендерній документації, управлінням житлово-комунального господарства та капітального будівництва Новомосковської міської ради дотримані вимоги та норми Закону.
Підсумовуючи все зазначене вище, наголошуємо, що Процедура закупівлі реалізується Замовником торгів із неухильним дотриманням Закону, відповідає принципам закупівель згідно статті 3 Закону та іншим вимогам діючого законодавства.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 червня 2021 14:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
19 878 746,08
UAH з ПДВ
|
19 564 523,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЗАПОРІЗЬКЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" |
20 529 155,21
UAH з ПДВ
|
19 635 949,65
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БК АРАКС" |
20 948 000,00
UAH з ПДВ
|
20 520 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Відхилено |
19 564 523,80
UAH з ПДВ
|
25 червня 2021 14:56
|
ТОВ "ЗАПОРІЗЬКЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" #41592432 |
Переможець |
19 635 949,65
UAH з ПДВ
|
25 червня 2021 15:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2023 11:52
|
10 до 94 Д Волгоградська.PDF | зміни до договору |
21 грудня 2023 11:51
|
автодорога вул.Волгоградська.PDF | зміни до договору |
21 грудня 2023 11:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 червня 2023 14:32
|
ДУ № 9 доДог. № 94 від 27.06.23.PDF | зміни до договору |
28 червня 2023 14:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2023 10:21
|
ДУ № 8 від 30.12.22 до Дог. 94.PDF | зміни до договору |
04 січня 2023 10:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 листопада 2022 14:22
|
Додаткова угода № 7 к Дог. № 94.PDF | зміни до договору |
01 листопада 2022 14:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 січня 2022 13:31
|
ДУ № 6 к Дог. 94.PDF | зміни до договору |
18 січня 2022 13:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 11:04
|
Додаткова угода 5 до Дог. № 94.PDF | зміни до договору |
22 грудня 2021 11:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 листопада 2021 14:10
|
Додаткова угода № 4 від 22.11.21 до Договору № 94.pd f.pdf | зміни до договору |
23 листопада 2021 14:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 серпня 2021 11:40
|
Додаткова угода № 3 від 12.08.2021 до Договору №94.PDF | зміни до договору |
12 серпня 2021 11:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 липня 2021 14:57
|
Додаткова угода №2 від 21.07.2021 до Договору № 94 від 14.07.2021.pdf | зміни до договору |
22 липня 2021 14:56
|
Протокол вважати не чинною Додаткову угоду № 2 опубліковану в системі 21 липня о 15.25.docx | зміни до договору |
22 липня 2021 14:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 липня 2021 15:28
|
Протокол про технічну помилку.pdf | зміни до договору |
21 липня 2021 15:28
|
Договір № 94 від 14.07.pdf | зміни до договору |
21 липня 2021 15:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 липня 2021 15:26
|
Додаткова угода № 2 від 21.07.21 до Договору № 94 від 14.07.2021.pdf | зміни до договору |
21 липня 2021 15:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 липня 2021 18:32
|
Додаткова угода№ 1 від 14.07.2021 до Договору № 94.pdf | зміни до договору |
14 липня 2021 18:32
|
Електронний підпис | укладений |
14 липня 2021 18:21
|
Забезпечення виконання договору про закупівлю.pdf | укладений |
14 липня 2021 18:20
|
договірна ціна + кошторис.pdf | укладений |
14 липня 2021 18:20
|
Договір № 94 від 14.07.pdf | укладений |
14 липня 2021 18:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 94 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зазначення р/р Підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 94 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Протокол про технічну помилку + Договір |
Номер договору про закупівлю: | 94 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | основний Договор |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зазначення р/р Підрядника відкритого в органах Державної казначейської служби |
Номер договору про закупівлю: | 94 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання робіт та дії договору на 2022р. |
Номер договору про закупівлю: | 94 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | перерозподіл коштів по рокам |
Номер договору про закупівлю: | 94 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну виконання робіт та відповідно до Рішення міської ради перерозподіл коштів по рокам |
Номер договору про закупівлю: | 94 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | сума договору на 2022 рік |
Номер договору про закупівлю: | 94 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 94 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 94 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 94 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни вносяться до п. 4.1, 5.1 Договору, Додатка №2, Додатка №1, Розділу 13 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 94 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |