Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 34920000-2 - Дорожнє обладнання (Дорожня сіль)
Очікувана вартість
16 000 000,00 UAH
UA-2023-09-15-008359-a ● a0400a4cb645493eb1871955304d2a44
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА |
Код ЄДРПОУ: | 31868786 |
Місцезнаходження: | 04107, Україна , м. Київ обл., вулиця Багговутівська, будинок 30 |
Контактна особа: |
Деркач Олександр Миколайович 380630370323, 380445294030 vmshey@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 вересня 2023 14:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 вересня 2023 16:00 |
Початок аукціону: | 26 вересня 2023 13:02 |
Початок аукціону: | 26 вересня 2023 13:02 |
Очікувана вартість: | 16 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 160 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання
код ДК що найбільше наближений до предмета закупівлі ДК 021:2015: 34927100-2 Дорожня сіль
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 тонни
Дорожня сіль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, м. Київ, на виробничій базі Замовника що розташовані в м. Києві по вул. Бакинська 35 та проспект Науки 53 А.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 вересня 2023 14:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 вересня 2023 14:07 |
Додаток 2.docx | |
15 вересня 2023 14:07 |
Додаток 5.docx | |
15 вересня 2023 14:07 |
Додаток 3.docx | |
15 вересня 2023 14:07 |
Додаток 1 .docx | |
15 вересня 2023 14:07 |
Додаток 6.docx | |
15 вересня 2023 14:07 |
Додаток 4 Проект договору.docx | |
15 вересня 2023 14:07 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-09-15-008359-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК", Код ЄДРПОУ:44907923
Дата подання: 10 жовтня 2023 15:30
Вимога про надання інформації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНСТЮ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК»
Україна, 04053, м. Київ, пров.Бехтерівський, буд.4-Б, офіс 45
Код 44907923
Вих.№ 10/10
10 жовтня 2023 року
КП "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ"
м. КИЄВА
В И М О Г А
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-09-15-008359-a Комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Шевченківського району» м. Києва (далі - Замовник) 15.09.2023 р. оголошено процедуру публічної закупівлі ДК 021:2015: 34920000-2 - Дорожнє обладнання (Дорожня сіль) – відкриті торги з особливостями.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» (ЄДРПОУ Україна, 04053, м. Київ, пров.Бехтерівський, буд.4-Б, офіс 45, Код 44907923) разом з іншими учасниками взяло участь у процедурі зазначеної вище закупівлі шляхом подання своєї тендерної пропозиції.
За результатами аукціону, який завершився 26.09.2023 року об 13:31 за Київським часом, Замовником було розпочато розгляд тендерних пропозицій Учасників на відповідність вимогам Тендерної Документації.
06 жовтня 2023 року Замовником було опубліковано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» (протокол № 121 від 06.10.23 р.).
06 жовтня 2023 року Замовником було опубліковано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до учасника Приватне підприємство «ФІРМА КАРЕ» (Київська область, м. Фастів, вул. Андрія Шептицького, 26, код ЄДРПОУ 19409105), а саме:
Учасник не надав: сканованої копії листа-гарантії, що підтверджує згоду з проектом договору (Додаток 4) На виконання умов розділу 2 Додатку 2 тендерної документації Учасник процедури закупівлі не надав: довідку в довільній формі, яка містить інформацію про - наявність в учасника власних та/або орендованих та/або залучених на підставі цивільно правових угод транспортних засобів що будуть використовуватись Учасником для перевезення товару, їх кількість повинна бути не менше 20-ти вантажних автомобілів вантажопідйомністю від 20-ти тон; - інформацію про наявність власного або орендованого або залученого на інших правових підставах вагового комплексу, на якому проведено зважування та визначення маси навантаженого товару у транспортних засобах, відомості про власника або користувача вагового комплексу та відомості про проходження періодичної повірки правильності вимірів. - в наданій Учасником довідці про МТБ відсутня інформація про наявність та місцезнаходження офісного приміщення не зазначено відомості про суб’єкта господарювання у якого учасник придбав товар, обсяг придбаного товару, на підставі якого договору(номер, дата укладення договору, період дії договору), період отримання учасником товару(місяць, рік), відомості про номер партії товару та дату його виробництва. - лист-гарантію що запропонований ними товар відповідає вимогам ДСТУ 8853:2019 або EN 16811-1:2016. На підтвердження виконання за період 2020-2022 р.р. аналогічного договору, який стосувався предмета закупівлі, Учасником не надано скан-копію додатків(видаткових накладних) до договорів виконаних за період 2020-2022 р.р. відомості про які Учасник надав у довідці Вих.320 від 21.09.2023 року; Для усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та надання яких вимагалось, Учаснику необхідно надати: - сканованої копії листа-гарантії, що підтверджує згоду з проектом договору (Додаток 4) - довідку в довільній формі, яка містить інформацію про наявність в учасника власних та/або орендованих та/або залучених на підставі цивільно правових угод транспортних засобів що будуть використовуватись Учасником для перевезення товару, їх кількість повинна бути не менше 20-ти вантажних автомобілів вантажопідйомністю від 20-ти тон; - інформацію про наявність власного або орендованого або залученого на інших правових підставах вагового комплексу, на якому проведено зважування та визначення маси навантаженого товару у транспортних засобах, відомості про власника або користувача вагового комплексу та відомості про проходження періодичної повірки правильності вимірів. - довідку що містить відомості про наявність та місцезнаходження офісного приміщення, відомості про суб’єкта господарювання у якого учасник придбав товар, обсяг придбаного товару, на підставі якого договору(номер, дата укладення договору, період дії договору), період отримання учасником товару(місяць, рік), відомості про номер партії товару та дату його виробництва. - лист-гарантію що запропонований ними товар відповідає вимогам EN 16811-1:2016. - скан-копію додатків(видаткових накладних) до договорів виконаних за період 2020-2022 р.р. відомості про які Учасник надав у довідці Вих. 320 від 21.09.2023 року.
09 жовтня 2023 року Замовником було опубліковано рішення (протокол № 122 від 09.10.23 р.) про визначення переможцем процедури відкритих торгів з особливостями Приватне підприємство «ФІРМА КАРЕ» (Київська область, м. Фастів, вул. Андрія Шептицького, 26, код ЄДРПОУ 19409105).
Відповідно до частини третьої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у(далі – Закон) разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до п.46 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Відповідно до частини четвертої статті 33 Закону Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Відповідно до п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель зокрема у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Відповідно до статті 5 Закону закупівлі здійснюються зокрема за принципами за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи викладене, просимо надати наступну інформацію:
1. Учаснику ПП «ФІРМА КАРЕ» Замовником було висунуто вимогу (тобто надано право) на усунення невідповідностей в інформації та документах що подані учасником в складі тендерної пропозиції або подання яких вимагалось умовами тендерної документації, а учаснику ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» такої вимоги висунуто не було (тобто порушені права та інтереси), адже відсутність таких саме документів/інформації, які виправив/додав учасник ПП «ФІРМА КАРЕ» стали підставою для відхилення пропозиції ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК». На підставі чого Замовником недотримано вимоги чинного законодавства України, зокрема щодо недискримінації учасників та рівного ставлення до них?
2. Однією з причин відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» було невідповідність інформації вимогами тендерної документації, а саме: учасником зазначена наявність 10-ти транспортних засобів замість 20-ти як вимагав Замовник. Адже в тендерній документації зазначено, що Товар постачається окремими партіями згідно заявок Покупця. Під партією товару розуміється частина товару, що передається Покупцем в одній заявці. На підставі чого Замовником визначена необхідність наявності саме такої кількості транспортних засобів (а не 40 чи наприклад 100) чим недотримано вимоги чинного законодавства України, зокрема щодо недискримінації учасників та рівного ставлення до них?
3. Однією з причин відхилення пропозиції учасника ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» було не підтвердження наявності та місцезнаходження офісного приміщення. Чинним законодавством України не заборонено здійснення господарської діяльності без наявності офісного приміщення. На підставі чого Замовником встановлена вказана дискримінаційна вимога чим порушено чинне законодавство України, зокрема щодо заборони встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників?
4. Однією з причин відхилення пропозиції учасника ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» було те, що документи про наявність аналогічних договорів не відповідають вимогам тендерної документації - вимагалось договори за 2020-2022 роки, а учасник надав за 2023 рік. На підставі чого Замовником встановлена вказана дискримінаційна вимога, яка обмежує коло осіб, які мають право брати участь у процедурі закупівлі, адже ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» створене (зареєстроване як юридична особа) 11.08.2022 р.?
5. Переможцем процедури закупівлі ПП «ФІРМА КАРЕ» не надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (санітарно-епідеміологічний висновок, СЕЗ, СЕС, гігієнічний сертифікат) – який підтверджує, що запропонований товар (продукція), відповідають гігієнічним нормам та санітарним вимогам, що діють на території України. Тобто учасник – ПП «ФІРМА КАРЕ» не підтвердив ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ та не надав ОКРЕМИЙ документ, виданий на території України. На підставі чого Замовником не прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «ФІРМА КАРЕ» чим порушено вимоги Закону та Особливостей?
Директор О.С. Тесля
Розгорнути
Згорнути
Україна, 04053, м. Київ, пров.Бехтерівський, буд.4-Б, офіс 45
Код 44907923
Вих.№ 10/10
10 жовтня 2023 року
КП "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ"
м. КИЄВА
В И М О Г А
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-09-15-008359-a Комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Шевченківського району» м. Києва (далі - Замовник) 15.09.2023 р. оголошено процедуру публічної закупівлі ДК 021:2015: 34920000-2 - Дорожнє обладнання (Дорожня сіль) – відкриті торги з особливостями.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» (ЄДРПОУ Україна, 04053, м. Київ, пров.Бехтерівський, буд.4-Б, офіс 45, Код 44907923) разом з іншими учасниками взяло участь у процедурі зазначеної вище закупівлі шляхом подання своєї тендерної пропозиції.
За результатами аукціону, який завершився 26.09.2023 року об 13:31 за Київським часом, Замовником було розпочато розгляд тендерних пропозицій Учасників на відповідність вимогам Тендерної Документації.
06 жовтня 2023 року Замовником було опубліковано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» (протокол № 121 від 06.10.23 р.).
06 жовтня 2023 року Замовником було опубліковано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до учасника Приватне підприємство «ФІРМА КАРЕ» (Київська область, м. Фастів, вул. Андрія Шептицького, 26, код ЄДРПОУ 19409105), а саме:
Учасник не надав: сканованої копії листа-гарантії, що підтверджує згоду з проектом договору (Додаток 4) На виконання умов розділу 2 Додатку 2 тендерної документації Учасник процедури закупівлі не надав: довідку в довільній формі, яка містить інформацію про - наявність в учасника власних та/або орендованих та/або залучених на підставі цивільно правових угод транспортних засобів що будуть використовуватись Учасником для перевезення товару, їх кількість повинна бути не менше 20-ти вантажних автомобілів вантажопідйомністю від 20-ти тон; - інформацію про наявність власного або орендованого або залученого на інших правових підставах вагового комплексу, на якому проведено зважування та визначення маси навантаженого товару у транспортних засобах, відомості про власника або користувача вагового комплексу та відомості про проходження періодичної повірки правильності вимірів. - в наданій Учасником довідці про МТБ відсутня інформація про наявність та місцезнаходження офісного приміщення не зазначено відомості про суб’єкта господарювання у якого учасник придбав товар, обсяг придбаного товару, на підставі якого договору(номер, дата укладення договору, період дії договору), період отримання учасником товару(місяць, рік), відомості про номер партії товару та дату його виробництва. - лист-гарантію що запропонований ними товар відповідає вимогам ДСТУ 8853:2019 або EN 16811-1:2016. На підтвердження виконання за період 2020-2022 р.р. аналогічного договору, який стосувався предмета закупівлі, Учасником не надано скан-копію додатків(видаткових накладних) до договорів виконаних за період 2020-2022 р.р. відомості про які Учасник надав у довідці Вих.320 від 21.09.2023 року; Для усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та надання яких вимагалось, Учаснику необхідно надати: - сканованої копії листа-гарантії, що підтверджує згоду з проектом договору (Додаток 4) - довідку в довільній формі, яка містить інформацію про наявність в учасника власних та/або орендованих та/або залучених на підставі цивільно правових угод транспортних засобів що будуть використовуватись Учасником для перевезення товару, їх кількість повинна бути не менше 20-ти вантажних автомобілів вантажопідйомністю від 20-ти тон; - інформацію про наявність власного або орендованого або залученого на інших правових підставах вагового комплексу, на якому проведено зважування та визначення маси навантаженого товару у транспортних засобах, відомості про власника або користувача вагового комплексу та відомості про проходження періодичної повірки правильності вимірів. - довідку що містить відомості про наявність та місцезнаходження офісного приміщення, відомості про суб’єкта господарювання у якого учасник придбав товар, обсяг придбаного товару, на підставі якого договору(номер, дата укладення договору, період дії договору), період отримання учасником товару(місяць, рік), відомості про номер партії товару та дату його виробництва. - лист-гарантію що запропонований ними товар відповідає вимогам EN 16811-1:2016. - скан-копію додатків(видаткових накладних) до договорів виконаних за період 2020-2022 р.р. відомості про які Учасник надав у довідці Вих. 320 від 21.09.2023 року.
09 жовтня 2023 року Замовником було опубліковано рішення (протокол № 122 від 09.10.23 р.) про визначення переможцем процедури відкритих торгів з особливостями Приватне підприємство «ФІРМА КАРЕ» (Київська область, м. Фастів, вул. Андрія Шептицького, 26, код ЄДРПОУ 19409105).
Відповідно до частини третьої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у(далі – Закон) разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до п.46 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Відповідно до частини четвертої статті 33 Закону Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Відповідно до п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель зокрема у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Відповідно до статті 5 Закону закупівлі здійснюються зокрема за принципами за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи викладене, просимо надати наступну інформацію:
1. Учаснику ПП «ФІРМА КАРЕ» Замовником було висунуто вимогу (тобто надано право) на усунення невідповідностей в інформації та документах що подані учасником в складі тендерної пропозиції або подання яких вимагалось умовами тендерної документації, а учаснику ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» такої вимоги висунуто не було (тобто порушені права та інтереси), адже відсутність таких саме документів/інформації, які виправив/додав учасник ПП «ФІРМА КАРЕ» стали підставою для відхилення пропозиції ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК». На підставі чого Замовником недотримано вимоги чинного законодавства України, зокрема щодо недискримінації учасників та рівного ставлення до них?
2. Однією з причин відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» було невідповідність інформації вимогами тендерної документації, а саме: учасником зазначена наявність 10-ти транспортних засобів замість 20-ти як вимагав Замовник. Адже в тендерній документації зазначено, що Товар постачається окремими партіями згідно заявок Покупця. Під партією товару розуміється частина товару, що передається Покупцем в одній заявці. На підставі чого Замовником визначена необхідність наявності саме такої кількості транспортних засобів (а не 40 чи наприклад 100) чим недотримано вимоги чинного законодавства України, зокрема щодо недискримінації учасників та рівного ставлення до них?
3. Однією з причин відхилення пропозиції учасника ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» було не підтвердження наявності та місцезнаходження офісного приміщення. Чинним законодавством України не заборонено здійснення господарської діяльності без наявності офісного приміщення. На підставі чого Замовником встановлена вказана дискримінаційна вимога чим порушено чинне законодавство України, зокрема щодо заборони встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників?
4. Однією з причин відхилення пропозиції учасника ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» було те, що документи про наявність аналогічних договорів не відповідають вимогам тендерної документації - вимагалось договори за 2020-2022 роки, а учасник надав за 2023 рік. На підставі чого Замовником встановлена вказана дискримінаційна вимога, яка обмежує коло осіб, які мають право брати участь у процедурі закупівлі, адже ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» створене (зареєстроване як юридична особа) 11.08.2022 р.?
5. Переможцем процедури закупівлі ПП «ФІРМА КАРЕ» не надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (санітарно-епідеміологічний висновок, СЕЗ, СЕС, гігієнічний сертифікат) – який підтверджує, що запропонований товар (продукція), відповідають гігієнічним нормам та санітарним вимогам, що діють на території України. Тобто учасник – ПП «ФІРМА КАРЕ» не підтвердив ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ та не надав ОКРЕМИЙ документ, виданий на території України. На підставі чого Замовником не прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «ФІРМА КАРЕ» чим порушено вимоги Закону та Особливостей?
Директор О.С. Тесля
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 жовтня 2023 12:48
1. Вимогу подану Учасником «Задовольнити», надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
2. Надати відповідь на вимогу та оприлюднити протокол про розгляд вимоги в електронній системі закупівель згідно ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII..
2. Надати відповідь на вимогу та оприлюднити протокол про розгляд вимоги в електронній системі закупівель згідно ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII..
Номер вимоги: UA-2023-09-15-008359-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО", Код ЄДРПОУ:40227262
Дата подання: 09 жовтня 2023 16:25
визначення переможцем учасника документи якого не відповідають вимогам ТД Замовника
Уповноваженій особі
КП «Шляхово-експлуатаційне управління
по ремонту та утриманню автомобільних шляхів
та споруд на них Шевченківського району» м. Києва
О.М. Деркач
Вимога
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-09-15-008359-a уповноваженою особою КП «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Шевченківського району» м. Києва (юридична адреса: Україна, 04107, м. Київ, вул. Багговутівська, 30, фактична адреса: Україна, 03150, м. Київ, вул. Ямська, 59 далі - Замовник) 09.10.2023 року розпочато процедуру публічної закупівлі – відкриті торги з особливостями ДК 021:2015: 34920000-2 - Дорожнє обладнання (Дорожня сіль).
Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий Дім «КиП і Ко» (ЄДРПОУ 40227262, юридична адреса: 01011, м. Київ, вул. Рибальська, 2) разом з іншими учасниками:
- ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» (дискваліфікований);
- ПП « ФІРМА КАРЕ» (переможець);
- ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «КИП І КО» (не розглянуто):
взяло участь у процедурі зазначеної вище закупівлі шляхом подання своєї тендерної пропозиції, складеної у відповідності до вимог тендерної документації Замовника.
За результатами аукціону, який відбувся 26.09.2023 року о 13:31 за Київським часом, уповноваженою особою КП «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Шевченківського району» м. Києва було розпочато розгляд тендерних пропозицій Учасників на відповідність вимогам Тендерної Документації Замовника.
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника № 122 від 06.10.2023 року було визначено переможцем ПП «ФІРМА КАРЕ».
Хочемо звернути Вашу увагу на те, що тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
При цьому ПП «ФІРМА КАРЕ» порушило вимоги участі в електронному аукціоні, надавши пропозицію, що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а саме:
1. Відповідно ч.7 розділу 1 Тендерної документації «Документи, надані Учасниками іншою мовою повинні мати переклад на українську мову, здійснений перекладачем, з нотаріальним засвідченням підпису перекладача на території України».
Учасником ПП «ФІРМА КАРЕ» в складі своєї пропозиції було надано Лист офіційного представника який викладений іншою мовою ніж українська та не містить перекладу з нотаріальним засвідченням підпису перекладача на території України», що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника.
2. Згідно п. 1.2. Додатку 3 Тендерної документації Замовника, учасником в складі пропозиції має бути надано: «Якщо в наданих виробником документах про якість відсутні відомості про відповідність товару вимогам ДСТУ 8853:2019 або EN 16811-1:2016, а товар виробляється відповідно інших нормативних документів ніж зазначено, якість товару повинна бути додатково підтверджена «Сертифікатом відповідності» та «Протоколом сертифікаційних випробувань» замовленим Учасником закупівлі у відповідній установі що має сертифіковану або акредитовану лабораторією на території України. Наявність сертифікації або акредитації установи що проводила дослідження підтвердити відповідними документами: Скан-копію свідоцтва/сертифікату про сертифікацію або акредитацію «Визначення вимірювальних можливостей випробувальної лабораторії», копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, документи надаються з додатком, де вказано галузь (сертифікації або акредитації). Можливості проведення вимірювання(дослідження) всіх показників якості продукції вимогам розділу 9 «Методи контролю» ДСТУ 8853:2019 «Матеріали протиожеледні для автомобільних доріг» повинні бути відображені в «додатку» що є невід’ємною частиною свідоцтва або сертифікату про визначення вимірювальних можливостей випробувальної лабораторії. Вказані документи мають бути дійсними(чинними) на дату проведення досліджень.
Протокол досліджень або висновок повинен бути оформлений з дотриманням вимог розділу 9 «Методи контролю» ДСТУ 8853:2019 «Матеріали протиожеледні для автомобільних доріг».
На підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам Тендерної документації Замовника, учасником ПП «ФІРМА КАРЕ» в складі своєї пропозиції було надано Сертифікат відповідності №000577 на відповідність ДСТУ 8853:2019 виданий ДП «ДерждорНДІ»
Однак, в супереч вимогам Замовника, в складі пропозиції відсутні наступні документи:
- Протокол сертифікаційних випробувань до сертифікату відповідності №000577;
- Скан-копія свідоцтва/сертифікату про сертифікацію або акредитацію «Визначення вимірювальних можливостей випробувальної лабораторії»;
- копія свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, документи надаються з додатком, де вказано галузь (сертифікації або акредитації);
що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника.
Також, Замовником, в Додатку 3 до Тендерної документації, на підтвердження відповідності гігієнічним нормам та санітарним вимогам, що діють на території України запропонованого товару вимагалось надати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (санітарно-епідеміологічний висновок, СЕЗ, СЕС, гігієнічний сертифікат) – який підтверджує, що запропонований товар(продукція), відповідають гігієнічним нормам та санітарним вимогам, що діють на території України».
В складі пропозиції ПП «ФІРМА КАРЕ» не надало:
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (санітарно-епідеміологічний висновок, СЕЗ, СЕС, гігієнічний сертифікат) – який підтверджує, що запропонований товар(продукція), відповідають гігієнічним нормам та санітарним вимогам, що діють на території України»;
що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника.
Зазначені вище документи не може бути надано відповідно до п.43 Особливостей, протягом 24 годин, адже у разі надання іншого сертифікату якості це призведе до зміни НАЙМЕНУВАННЯ ТОВАРУ, а пункт 43 Особливостей чітко встановлює, що: «Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
Таким чином, тендерна пропозиція ПП «ФІРМА КАРЕ» не відповідає вимогам пункту 44 Особливостей та є такою, що підлягає відхиленню.
Підсумовуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ПП «ФІРМА КАРЕ» не відповідає вимогам пункту 44 Особливостей, а саме: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей» та підлягає відхиленню.
Виходячи з вищенаведеного Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий Дім «КиП і Ко» не погоджується з рішенням Замовника, оскільки Замовник застосував дискримінаційний підхід під час розгляду тендерних пропозицій учасників, порушив право Учасника на об’єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції на відповідність кваліфікаційним критеріям і технічним вимогам предмету закупівлі.
Наслідком зазначеного вище, стало недотримання Замовником принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників;
- принцип об’єктивної та неупередженої оцінки.
Відповідно абз.2 ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: Замовник зобов’язаний надати відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження звернення (вимоги) Учасника.
Розгорнути
Згорнути
КП «Шляхово-експлуатаційне управління
по ремонту та утриманню автомобільних шляхів
та споруд на них Шевченківського району» м. Києва
О.М. Деркач
Вимога
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-09-15-008359-a уповноваженою особою КП «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Шевченківського району» м. Києва (юридична адреса: Україна, 04107, м. Київ, вул. Багговутівська, 30, фактична адреса: Україна, 03150, м. Київ, вул. Ямська, 59 далі - Замовник) 09.10.2023 року розпочато процедуру публічної закупівлі – відкриті торги з особливостями ДК 021:2015: 34920000-2 - Дорожнє обладнання (Дорожня сіль).
Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий Дім «КиП і Ко» (ЄДРПОУ 40227262, юридична адреса: 01011, м. Київ, вул. Рибальська, 2) разом з іншими учасниками:
- ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» (дискваліфікований);
- ПП « ФІРМА КАРЕ» (переможець);
- ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «КИП І КО» (не розглянуто):
взяло участь у процедурі зазначеної вище закупівлі шляхом подання своєї тендерної пропозиції, складеної у відповідності до вимог тендерної документації Замовника.
За результатами аукціону, який відбувся 26.09.2023 року о 13:31 за Київським часом, уповноваженою особою КП «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Шевченківського району» м. Києва було розпочато розгляд тендерних пропозицій Учасників на відповідність вимогам Тендерної Документації Замовника.
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника № 122 від 06.10.2023 року було визначено переможцем ПП «ФІРМА КАРЕ».
Хочемо звернути Вашу увагу на те, що тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
При цьому ПП «ФІРМА КАРЕ» порушило вимоги участі в електронному аукціоні, надавши пропозицію, що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а саме:
1. Відповідно ч.7 розділу 1 Тендерної документації «Документи, надані Учасниками іншою мовою повинні мати переклад на українську мову, здійснений перекладачем, з нотаріальним засвідченням підпису перекладача на території України».
Учасником ПП «ФІРМА КАРЕ» в складі своєї пропозиції було надано Лист офіційного представника який викладений іншою мовою ніж українська та не містить перекладу з нотаріальним засвідченням підпису перекладача на території України», що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника.
2. Згідно п. 1.2. Додатку 3 Тендерної документації Замовника, учасником в складі пропозиції має бути надано: «Якщо в наданих виробником документах про якість відсутні відомості про відповідність товару вимогам ДСТУ 8853:2019 або EN 16811-1:2016, а товар виробляється відповідно інших нормативних документів ніж зазначено, якість товару повинна бути додатково підтверджена «Сертифікатом відповідності» та «Протоколом сертифікаційних випробувань» замовленим Учасником закупівлі у відповідній установі що має сертифіковану або акредитовану лабораторією на території України. Наявність сертифікації або акредитації установи що проводила дослідження підтвердити відповідними документами: Скан-копію свідоцтва/сертифікату про сертифікацію або акредитацію «Визначення вимірювальних можливостей випробувальної лабораторії», копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, документи надаються з додатком, де вказано галузь (сертифікації або акредитації). Можливості проведення вимірювання(дослідження) всіх показників якості продукції вимогам розділу 9 «Методи контролю» ДСТУ 8853:2019 «Матеріали протиожеледні для автомобільних доріг» повинні бути відображені в «додатку» що є невід’ємною частиною свідоцтва або сертифікату про визначення вимірювальних можливостей випробувальної лабораторії. Вказані документи мають бути дійсними(чинними) на дату проведення досліджень.
Протокол досліджень або висновок повинен бути оформлений з дотриманням вимог розділу 9 «Методи контролю» ДСТУ 8853:2019 «Матеріали протиожеледні для автомобільних доріг».
На підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам Тендерної документації Замовника, учасником ПП «ФІРМА КАРЕ» в складі своєї пропозиції було надано Сертифікат відповідності №000577 на відповідність ДСТУ 8853:2019 виданий ДП «ДерждорНДІ»
Однак, в супереч вимогам Замовника, в складі пропозиції відсутні наступні документи:
- Протокол сертифікаційних випробувань до сертифікату відповідності №000577;
- Скан-копія свідоцтва/сертифікату про сертифікацію або акредитацію «Визначення вимірювальних можливостей випробувальної лабораторії»;
- копія свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, документи надаються з додатком, де вказано галузь (сертифікації або акредитації);
що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника.
Також, Замовником, в Додатку 3 до Тендерної документації, на підтвердження відповідності гігієнічним нормам та санітарним вимогам, що діють на території України запропонованого товару вимагалось надати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (санітарно-епідеміологічний висновок, СЕЗ, СЕС, гігієнічний сертифікат) – який підтверджує, що запропонований товар(продукція), відповідають гігієнічним нормам та санітарним вимогам, що діють на території України».
В складі пропозиції ПП «ФІРМА КАРЕ» не надало:
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (санітарно-епідеміологічний висновок, СЕЗ, СЕС, гігієнічний сертифікат) – який підтверджує, що запропонований товар(продукція), відповідають гігієнічним нормам та санітарним вимогам, що діють на території України»;
що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника.
Зазначені вище документи не може бути надано відповідно до п.43 Особливостей, протягом 24 годин, адже у разі надання іншого сертифікату якості це призведе до зміни НАЙМЕНУВАННЯ ТОВАРУ, а пункт 43 Особливостей чітко встановлює, що: «Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
Таким чином, тендерна пропозиція ПП «ФІРМА КАРЕ» не відповідає вимогам пункту 44 Особливостей та є такою, що підлягає відхиленню.
Підсумовуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ПП «ФІРМА КАРЕ» не відповідає вимогам пункту 44 Особливостей, а саме: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей» та підлягає відхиленню.
Виходячи з вищенаведеного Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий Дім «КиП і Ко» не погоджується з рішенням Замовника, оскільки Замовник застосував дискримінаційний підхід під час розгляду тендерних пропозицій учасників, порушив право Учасника на об’єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції на відповідність кваліфікаційним критеріям і технічним вимогам предмету закупівлі.
Наслідком зазначеного вище, стало недотримання Замовником принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників;
- принцип об’єктивної та неупередженої оцінки.
Відповідно абз.2 ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: Замовник зобов’язаний надати відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження звернення (вимоги) Учасника.
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 жовтня 2023 11:17
1. Вимогу подану Учасником «Відхилити» як таку що подане не у відповідності абзацу 2 пункту 46 Особливостей.
2. Надати відповідь на вимогу та оприлюднити протокол про розгляд вимоги в електронній системі закупівель згідно ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII..
2. Надати відповідь на вимогу та оприлюднити протокол про розгляд вимоги в електронній системі закупівель згідно ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII..
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 вересня 2023 13:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК" |
14 400 000,00
UAH з ПДВ
|
14 076 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА КАРЕ" |
14 420 000,00
UAH з ПДВ
|
14 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" |
14 700 000,00
UAH з ПДВ
|
14 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК" #44907923 |
Відхилено |
14 076 000,00
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2023 10:31
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА КАРЕ" #19409105 |
Переможець |
14 100 000,00
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2023 08:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 жовтня 2023 11:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 квітня 2024 14:13
|
ДУ 6 до договору 179-23ВТ.pdf | зміни до договору |
03 квітня 2024 14:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 лютого 2024 15:15
|
ДУ 5 до договору 179-23ВТ.pdf | зміни до договору |
29 лютого 2024 15:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 лютого 2024 15:07
|
ДУ 4 до договору 179-23ВТ.pdf | зміни до договору |
29 лютого 2024 15:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 14:13
|
ДУ 3 до договору 179-23ВТ.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 14:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2023 14:16
|
ДУ 2 до договору 179-23ВТ.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2023 14:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 листопада 2023 09:38
|
ДУ 1 до договору 179-23ВТ.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2023 09:36
|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2023 10:06
|
Договір 179-23ВТ.pdf | укладений |
16 жовтня 2023 10:05
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Дорожня сіль | 2000 | тонни |
7 050,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл коштів |
Номер договору про закупівлю: | 179-23ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл коштів |
Номер договору про закупівлю: | 179-23ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 179-23ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл коштів |
Номер договору про закупівлю: | 179-23ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон) |
Номер договору про закупівлю: | 179-23ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл коштів |
Номер договору про закупівлю: | 179-23ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Дорожня сіль | 2000 | тонни |
4 695,00
UAH з ПДВ
|