Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи з виготовлення проєктно-кошторисної документації по об'єкту: «Будівництво пожежно-рятувальної частини на території міста Києва за адресою: Оболонський район, вул. Миколи Плавʼюка».
Очікувана вартість
7 300 000,00 UAH
UA-2024-09-05-006755-a ● a0350b75c4fa42b08579d120600c49a6
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві |
Код ЄДРПОУ: | 38620155 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Володимирська, 13 |
Контактна особа: |
Анастасія Моркотенко +380442783698 av.morkotenko@kyiv.dsns.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 вересня 2024 13:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 вересня 2024 13:33 |
Початок аукціону: | 23 вересня 2024 14:22 |
Початок аукціону: | 23 вересня 2024 14:22 |
Очікувана вартість: | 7 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Згідно завдання на проектування. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Згідно кошторисних призначень на 2024 рік. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до найнижчої комерційної пропозиції.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Роботи з виготовлення проєктно-кошторисної документації по об'єкту: «Будівництво пожежно-рятувальної частини на території міста Києва за адресою: Оболонський район, вул. Миколи Плавʼюка».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2024
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | 2.3. Оплата за виконання Виконавцем проектно-кошторисної документації об’єкту здійснюється на підставі підписаних Актів приймання-передачі виконаних робіт з виготовлення проєктно-кошторисної документації, які складаються Виконавцем та подаються для підписання Замовнику в порядку передбаченому розділом 4 цього Договору, протягом 30 календарних днів від дати передачі документації по Об’єкту з відповідним позитивним експертним звітом. 2.4. Розрахунки проводяться у безготівковій формі у національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, визначений у цьому Договорі. 2.5. У разі відсутності або затримки бюджетного фінансування розрахунки за виконані роботи здійснюються протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Сторони при цьому досягли згоди, що відповідальність, передбачена статтею 625 Цивільного кодексу України, не застосовується. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 вересня 2024 13:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 вересня 2024 13:45 |
ТД (ПКД Будівницво пож.частини).doc | |
05 вересня 2024 13:45 |
Додаток №5 до Документації (Проект договору).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності
Дата подання: 12 вересня 2024 16:44
Дата відповіді: 16 вересня 2024 15:10
Наявність договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності прямо не передбачена вимогами Законодавства, як обов’язкового для здійснення діяльності у сфері архітектури та проєктування, а тому даний пункт тендерної документації звужує коло учасників та обмежує конкуренцію. Просимо виключити вимогу про надання договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності, зазначеного в Додатку 2 до Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до статті 1 ЗУ «Про архітектурну діяльність» архітектор (інженер), що має кваліфікаційний сертифікат - фахівець, який за результатами атестації отримав такий сертифікат, що надає йому повноваження ведення особистої діяльності у сфері архітектурної діяльності, і який несе відповідальність за результати своєї роботи. Саморегулівні організації у сфері архітектурної діяльності - неприбуткові добровільні об'єднання фізичних та юридичних осіб за відповідним напрямом підприємницької чи професійної діяльності, які в установленому порядку набули відповідного статусу. Відповідно до статті 16-1. Саморегулівні організації у сфері архітектурної діяльності в Україні можуть створюватися і діяти саморегулівні організації у сфері архітектурної діяльності. Неприбуткові добровільні об'єднання фізичних та юридичних осіб, що провадять підприємницьку та професійну діяльність, набувають статусу саморегулівних організацій з дня їх реєстрації центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері архітектури, яка здійснюється шляхом внесення інформації про таку організацію до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.
Саморегулівні організації у сфері архітектурної діяльності визначають правила і стандарти підприємницької та професійної діяльності, обов'язкові для виконання всіма членами таких організацій, а також передбачають механізм відшкодування збитків, завданих споживачам унаслідок надання членами саморегулівної організації товарів, виконання робіт (послуг) неналежної якості.
Саморегулівні організації у сфері архітектурної діяльності можуть на підставі делегованих повноважень проводити професійну атестацію виконавців робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, та залучатися до ліцензування господарської діяльності членів саморегулівної організації.
Відповідно до статті 17 ЗУ «Про архітектурну діяльність» Відповідальні виконавці окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, проходять професійну атестацію. Перелік таких видів робіт (послуг) і порядок професійної атестації встановлюються Кабінетом Міністрів України. Професійна атестація виконавців робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, проводиться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері архітектури. Повноваження щодо проведення професійної атестації можуть бути делеговані саморегулівним організаціям у сфері архітектурної діяльності.
Відповідно до Стандарту професійної діяльності 1 «Вимоги до членів всеукраїнської громадської організації «Гільдія проектувальників у будівництві» (діюча саморегулівна організація в зазначеній сфері) та до якості виконуваних (надаваних) ними робіт (послуг)» (Погоджених Листом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 11.07.2014 № 7/17-8350 та прийнятого рішенням Правління всеукраїнської громадської організації «Гільдія проектувальників у будівництві» від 04.07.2014 № 10 до обов’язків особи віднесено, зокрема, страхувати свою цивільно-правову (майнову) відповідальність перед споживачами згідно із стандартом професійної діяльності.
Повідомляємо, що Замовник не обмежує учасників у сумі, виді, процедурі отримання таких договорів чи страхових полісів, не встановлює конкретного надавача послуг чи інших вимог, які б дискримінували учасників та встановлювали нерівні умови для учасників.
Саморегулівні організації у сфері архітектурної діяльності визначають правила і стандарти підприємницької та професійної діяльності, обов'язкові для виконання всіма членами таких організацій, а також передбачають механізм відшкодування збитків, завданих споживачам унаслідок надання членами саморегулівної організації товарів, виконання робіт (послуг) неналежної якості.
Саморегулівні організації у сфері архітектурної діяльності можуть на підставі делегованих повноважень проводити професійну атестацію виконавців робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, та залучатися до ліцензування господарської діяльності членів саморегулівної організації.
Відповідно до статті 17 ЗУ «Про архітектурну діяльність» Відповідальні виконавці окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, проходять професійну атестацію. Перелік таких видів робіт (послуг) і порядок професійної атестації встановлюються Кабінетом Міністрів України. Професійна атестація виконавців робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, проводиться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері архітектури. Повноваження щодо проведення професійної атестації можуть бути делеговані саморегулівним організаціям у сфері архітектурної діяльності.
Відповідно до Стандарту професійної діяльності 1 «Вимоги до членів всеукраїнської громадської організації «Гільдія проектувальників у будівництві» (діюча саморегулівна організація в зазначеній сфері) та до якості виконуваних (надаваних) ними робіт (послуг)» (Погоджених Листом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 11.07.2014 № 7/17-8350 та прийнятого рішенням Правління всеукраїнської громадської організації «Гільдія проектувальників у будівництві» від 04.07.2014 № 10 до обов’язків особи віднесено, зокрема, страхувати свою цивільно-правову (майнову) відповідальність перед споживачами згідно із стандартом професійної діяльності.
Повідомляємо, що Замовник не обмежує учасників у сумі, виді, процедурі отримання таких договорів чи страхових полісів, не встановлює конкретного надавача послуг чи інших вимог, які б дискримінували учасників та встановлювали нерівні умови для учасників.
щодо необхідності залучення провідного експерта будівельного та еертифікованого інженера з охорони праці (будівництво)
Дата подання: 12 вересня 2024 16:55
Дата відповіді: 16 вересня 2024 15:11
Згідно вимог Тендерної документації та Завдання на проектування, передбачається розробка проєктно-кошторисної документації на будівництво пожежно-рятувальної частини, а не капітальний ремонт чи реконструкція. відповідно, незрозумілим є необхідність залучення провідного експерта будівельного (напрямок - технічне обстеження будівель і споруд класу наслідків (відповідальності) СС3) та сертифікованого інженера з охорони праці (будівництво),визначених Додатком 2 до ТД. Просимо внести змінти до Тендерної документації та виключити з переліку необхідних працівників відповідної кваліфікації провідного експерта будівельного та сертифікованого інженера з охорони праці.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників експерт будівельний, зокрема, проводить аналіз експертної інформації, використовує різні форми та методи експертної оцінки технічного стану і експлуатаційних властивостей будівель, споруд, будівельних матеріалів, виробів та конструкцій та технічних, технологічних, природних тощо факторів, що на них впливають (не лише існуючих а й проектних), виконує комплексну перевірку окремих розділів або частин проектної та іншої документації, перевірку технічного стану та експлуатаційних властивостей будівель та споруд, надає за результатами проведеної роботи експертні висновки, звіти та іншу супровідну документацію встановленого зразка.
Крім того, відповідно до вимог стандарту у СОУ-С-001:2016 Інженер з охорони праці бере участь у розробленні заходів щодо запобігання професійним захворюванням і нещасним випадкам на виробництві, поліпшення умов праці і доведення їх до вимог нормативних правових актів з охорони праці, а також надає організаційну допомогу з виконання розроблених заходів. Контролює вчасне проведення відповідними службами необхідних випробувань і технічних оглядів стану устаткування, машин і механізмів, дотримання графіків вимірів параметрів небезпечних і шкідливих виробничих факторів, виконання приписів органів державного нагляду і контролю за додержанням чинних норм, правил і інструкцій з охорони праці, стандартів безпеки праці у процесі виробництва, а також у проектах нових виробничих об’єктів та тих, що реконструюються, бере участь у прийманні їх до експлуатації.
Крім того, відповідно до вимог стандарту у СОУ-С-001:2016 Інженер з охорони праці бере участь у розробленні заходів щодо запобігання професійним захворюванням і нещасним випадкам на виробництві, поліпшення умов праці і доведення їх до вимог нормативних правових актів з охорони праці, а також надає організаційну допомогу з виконання розроблених заходів. Контролює вчасне проведення відповідними службами необхідних випробувань і технічних оглядів стану устаткування, машин і механізмів, дотримання графіків вимірів параметрів небезпечних і шкідливих виробничих факторів, виконання приписів органів державного нагляду і контролю за додержанням чинних норм, правил і інструкцій з охорони праці, стандартів безпеки праці у процесі виробництва, а також у проектах нових виробничих об’єктів та тих, що реконструюються, бере участь у прийманні їх до експлуатації.
щодо вимоги про наявність приладу Нівелір
Дата подання: 12 вересня 2024 17:02
Дата відповіді: 16 вересня 2024 15:11
Тендерною документацію передбачено виконання робіт щодо розробки проектно-кошторисної документації по Новому будівництву.
Разом з тим, виконання даних робіт не передбачає необхідність використання приладу Невелір, який використовується при виконанні геодезичних та інших землевпорядних робіт.
Крім того в завданні на проектування відсутні будь які роботи при виконанні яких необхідний даний прилад.
Зважаючи на наведене вище просимо виключити вимогу про наявність приладу Нівелір з кваліфікаційних критеріїв Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 8 додатку 4 тендерної документації необхідно виконати інженерні вишукування згідно ДБН А.2.1.-1-2014 «Інженерні вишукування для будівництва».
Інженерно-геологічні вишукування та інші вишукування в необхідному обсязі виконує проектна організація.
Інженерно-геодезичні вишукування (у т.ч. складання топоплану в М1:500, М1:2000) (при необхідності);
Матеріали вишукувань на паперовому та електронному носіях (формат .dwg) в двох примірниках передати Замовнику.
Відповідно до ДСТУ-Н Б В.1.3-1:2009 для вишу кальних робіт використовують нівеліри, зокрема, для вимірювання відхилів форм профілю поверхні.
Разом з тим, Замовник не заперечує щодо залучення додаткового геодезичного обладнання за бажанням учасника. Крім того, Замовник не встановлює дискримінаційних вимог щодо форми власності, типу, технології, марки, конкретної моделі чи способи залучення обладнання.
Інженерно-геологічні вишукування та інші вишукування в необхідному обсязі виконує проектна організація.
Інженерно-геодезичні вишукування (у т.ч. складання топоплану в М1:500, М1:2000) (при необхідності);
Матеріали вишукувань на паперовому та електронному носіях (формат .dwg) в двох примірниках передати Замовнику.
Відповідно до ДСТУ-Н Б В.1.3-1:2009 для вишу кальних робіт використовують нівеліри, зокрема, для вимірювання відхилів форм профілю поверхні.
Разом з тим, Замовник не заперечує щодо залучення додаткового геодезичного обладнання за бажанням учасника. Крім того, Замовник не встановлює дискримінаційних вимог щодо форми власності, типу, технології, марки, конкретної моделі чи способи залучення обладнання.
щодо аналогічного досвіду
Дата подання: 16 вересня 2024 15:02
Дата відповіді: 19 вересня 2024 09:27
Чи допускається визнати аналогічним договір де було виконано стадію Проект і є ПРУ СПП, є експертний звіт позитивний 2023 року - але робоча документація в процесі виконання ?
Відповідь: Позитивний досвід виконання аналогічного договору може бути підтверджений лише шляхом підтвердження саме повного виконання договору та, як наслідок, підтвердження відсутності зауважень до такого договору лише щодо повного виконання зобов'язань учасником за такими аналогічними договорами та, відповідно, підтвердження виконання такого договору шляхом завантаження документів що підтверджують таке повне виконання відповідно до вимог Додатку №2 до Документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 вересня 2024 14:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УРБАН ЕКСПЕРТС" |
5 760 000,00
UAH з ПДВ
|
5 499 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ СЛУЖБИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ |
6 589 478,80
UAH з ПДВ
|
5 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛОБОЖАНСЬКИЙ ПРОЕКТНИЙ ДІМ" |
6 489 600,00
UAH з ПДВ
|
6 399 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УРБАН ЕКСПЕРТС" #40381892 |
Відхилено |
5 499 000,00
UAH з ПДВ
|
30 вересня 2024 15:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 вересня 2024 14:28
|
ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ СЛУЖБИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ #13695877 |
Переможець |
5 500 000,00
UAH з ПДВ
|
10 жовтня 2024 16:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 жовтня 2024 10:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2025 15:21
|
Електронний підпис | укладений |
22 жовтня 2024 13:50
|
262Г-10-24.pdf | укладений |
22 жовтня 2024 13:48
|