Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Антени та антенні відбивачі
Очікувана вартість
58 500,00 UAH
UA-2025-03-31-004657-a f82e71fe0edc4507995f3e35ce00bed6
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Довгун Олександр Миколайович

+380332281276 ngu1141@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина 1141 Національної гвардії України
Код ЄДРПОУ: 14323416
Місцезнаходження: Україна , Волинська обл., місто Луцьк,
Контактна особа: Довгун Олександр Миколайович
+380332281276
ngu1141@ukr.net
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2025 12:23
Звернення за роз’ясненнями: до 04 квітня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 квітня 2025 00:00
Очікувана вартість: 58 500,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання


Тендерна документація

31 березня 2025 12:27
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
31 березня 2025 12:24
проєкт Договору антени.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Антени та антенні відбивачі
Статус: Активний
Очікувана вартість: 37 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 185,00 UAH з ПДВ

Позиції

1 шт
Ретранслятор Mara 2.0
ДК 021:2015: 32352000-5 — Антени та антенні відбивачі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Волинська область, місто Луцьк
Дата доставки: 15 травня 2025

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються у відповідності з частиною 1 статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником після підписання видаткової накладної. Розрахунок за отриманий Товар здійснюється Замовником шляхом перерахування у безготівковій формі, в гривнях, грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 7 банківських днів з моменту підписання видаткової накладної. Фінансування здійснюється згідно бюджетного призначення. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за отриманий товар здійснюється протягом 10-ти банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційних рахунок Пiсляоплата 7 Банківські 100
Підписання договору Одноразова поставка 7 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Юдін Дмитро Олександрович 37 000,00
UAH з ПДВ
37 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 квітня 2025 19:26
Електронний підпис
11 квітня 2025 12:25
ліцензія.pdf
11 квітня 2025 11:41
Витяг з ЄДР.pdf
09 квітня 2025 17:57
Електронний підпис
09 квітня 2025 17:56
скан Зноб-Новг. ретрік.pdf
09 квітня 2025 17:56
со28.pdf
09 квітня 2025 17:56
довідка досвід.pdf
08 квітня 2025 21:45
Електронний підпис
08 квітня 2025 21:42
Додаток 3.pdf
08 квітня 2025 21:42
ліцензія.pdf
08 квітня 2025 21:42
Довідка Досвід.pdf
08 квітня 2025 21:42
проєкт Договору-2.pdf
08 квітня 2025 21:42
договір ретрік 3.pdf
08 квітня 2025 21:42
Додаток 1.pdf
08 квітня 2025 21:42
Витяг з ЄДР.pdf

Конфіденційні документи

08 квітня 2025 21:42
yudin4.jpg

Обґрунтування конфіденційності

Паспорт та РНОКПП, особиста інформація

08 квітня 2025 21:42
yudin1.jpg

Обґрунтування конфіденційності

Паспорт та РНОКПП, особиста інформація

08 квітня 2025 21:42
yudin.jpg

Обґрунтування конфіденційності

Паспорт та РНОКПП, особиста інформація

08 квітня 2025 21:42
yudin2.jpg

Обґрунтування конфіденційності

Паспорт та РНОКПП, особиста інформація

08 квітня 2025 21:42
yudin_інн.jpg

Обґрунтування конфіденційності

Паспорт та РНОКПП, особиста інформація

08 квітня 2025 21:42
yudin3.jpg

Обґрунтування конфіденційності

Паспорт та РНОКПП, особиста інформація

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Юдін Дмитро Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Юдін Дмитро Олександрович
#3172419432
Переможець 37 000,00
UAH з ПДВ
11 квітня 2025 09:48
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 квітня 2025 10:47

Вимога про усунення невідповідностей

Підчас розгляду пропозиції Учасника спрощеної закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-31-004657-a) було виявлено невідповідності пропозиції вимогам зазначених в оголошені спрощеної закупівлі, а саме: Відповідно до Вимог до учасників, встановлених додатком 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлені вимоги до кваліфікації учасників, Замовником вимагалося надати на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): - Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо постачання товару за кодом класифікатора ДК 021:2015:32352000-5 Антени та антенні відбивачі не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі. - копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. ФОП Юдін Дмитро Олександрович у складі своєї пропозиції надав копію договору про постачання товару за кодом ДК 021:2015 34740000-6 обладнання для повітряних і комічних літальних апаратів що не відповідає вимогам Додатку 2 щодо наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Абзацом другим п. 8 Особливостей встановлено що, У разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178., а саме під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Крім того Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Вирішив 1. Надати учаснику спрощеної закупівлі ФОП Юдін Дмитро Олександрович (ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-31-004657-a) 24 години на виправлення невідповідностей інформації в документах зазначених вище.

Документи

11 квітня 2025 09:48
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 квітня 2025 09:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Юдін Дмитро Олександрович
#3172419432
37 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 квітня 2025 09:48
Електронний підпис