Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Неетильований бензин та дизельне паливо. (код Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 09130000-9. Нафта і дистиляти. 09132100-4. Неетильований бензин. 09134200-9. Дизельне паливо)»
Очікувана вартість
2 238 000,00 UAH
UA-2025-03-28-006459-a 47f555dc4752405db2cf5756c66abd89
Відкриті торги з особливостями    Подання пропозицій    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02000085
Місцезнаходження: 33018, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, ВУЛИЦЯ МИКОЛИ КАРНАУХОВА, буд. 25-А
Контактна особа: Ольга Яковенко
+380362644087
olgayakovenko2912@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 березня 2025 13:05
Звернення за роз’ясненнями: до 03 квітня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 квітня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 квітня 2025 12:50
Початок аукціону: 07 квітня 2025 14:15
Очікувана вартість: 2 238 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 67 140,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Банківська гарантія оформлюється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог встановлених тендерною документацією. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 3 % від очікуваної вартості закупівлі. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними, визначений положеннями даної ТД. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта. Банківська гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено: обов’язок банку-гаранта, протягом строку, визначеного згідно з вимогами цієї ТД, після дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії. Крім інших, обов'язковими реквізитами банківської гарантії є: сума гарантії (що має бути зазначена цифрами і словами, назва валюти - словами), дата початку строку дії гарантії (має бути зазначено дату видачі гарантії або дата набрання нею чинності), дата закінчення строку дії гарантії, назва предмета закупівлі згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі, дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація, строк сплати коштів за гарантією (має бути конкретно зазначено в робочих днях), унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі «UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X». Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку, можливості часткової сплати суми гарантії. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір (з додатками та іншими його невід'ємними частинами) разом з банківською гарантією. У випадку, якщо підписантом банківської гарантії є не голова правління банку, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (а саме – уповноваженої особи банка-гаранта, яка підписала відповідний документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, тобто, особи, яка уповноважила підписанта банківської гарантії на підпис банківської гарантії; наприклад, голови правління банку, члена правління банку тощо). У випадку, якщо підписантом банківської гарантії є голова правління – його повноваження повинні бути підтверджені статутом (або іншим установчим документом банку) з накладенням КЕП банку, а також документом, згідно з яким такого голову правління було призначено на посаду, з накладенням КЕП банку. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції (у тому числі, грошового покриття), здійснюються за рахунок коштів учасника. Також в складі документів тендерної пропозиції надається лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії згідно з вимогами законодавства (за умови реалізації учасником його права, передбаченого пунктом 31 Особливостей, щодо погодження з вимогою Замовника від учасника Процедури закупівлі стосовно продовження строку дії поданої ним тендерної пропозиції і наданого забезпечення тендерної пропозиції).
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 67140 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Закупівля здійснюється на підставі Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15000 літр
Неетильований бензин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Рівненська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09132100-4 — Неетильований бензин
25000 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Рівненська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 13:05
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 13:05
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 13:05
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 13:05
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 13:05
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 13:05
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 13:05
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 13:05
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 13:05
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 13:05
Форма підтвердження: документ
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 13:05
Форма підтвердження: документ
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Нерезидентом підтверджується, що
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 13:05
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 13:05
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 13:05
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 13:05
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 13:05
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 13:05
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 13:05
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 13:05
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 13:05
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 13:05
Форма підтвердження: документ
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 13:05
Форма підтвердження: документ
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 13:05
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 13:05

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі

Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Банківська гарантія оформлюється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог встановлених тендерною документацією. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 3 % від очікуваної вартості закупівлі. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними, визначений положеннями даної ТД. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта. Банківська гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено: обов’язок банку-гаранта, протягом строку, визначеного згідно з вимогами цієї ТД, після дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії. Крім інших, обов'язковими реквізитами банківської гарантії є: сума гарантії (що має бути зазначена цифрами і словами, назва валюти - словами), дата початку строку дії гарантії (має бути зазначено дату видачі гарантії або дата набрання нею чинності), дата закінчення строку дії гарантії, назва предмета закупівлі згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі, дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація, строк сплати коштів за гарантією (має бути конкретно зазначено в робочих днях), унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі «UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X». Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку, можливості часткової сплати суми гарантії. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір (з додатками та іншими його невід'ємними частинами) разом з банківською гарантією. У випадку, якщо підписантом банківської гарантії є не голова правління банку, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (а саме – уповноваженої особи банка-гаранта, яка підписала відповідний документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, тобто, особи, яка уповноважила підписанта банківської гарантії на підпис банківської гарантії; наприклад, голови правління банку, члена правління банку тощо). У випадку, якщо підписантом банківської гарантії є голова правління – його повноваження повинні бути підтверджені статутом (або іншим установчим документом банку) з накладенням КЕП банку, а також документом, згідно з яким такого голову правління було призначено на посаду, з накладенням КЕП банку. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції (у тому числі, грошового покриття), здійснюються за рахунок коштів учасника. Також в складі документів тендерної пропозиції надається лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії згідно з вимогами законодавства (за умови реалізації учасником його права, передбаченого пунктом 31 Особливостей, щодо погодження з вимогою Замовника від учасника Процедури закупівлі стосовно продовження строку дії поданої ним тендерної пропозиції і наданого забезпечення тендерної пропозиції).

Сума забезпечення: 67140 UAH
Форма підтвердження: документ
28 березня 2025 13:05
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 березня 2025 13:05
Додаток переможця.docx
28 березня 2025 13:05
Дод. док.учасника.docx
28 березня 2025 13:05
ТД з додатками пальне.docx
28 березня 2025 13:05
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 28 березня 2025 14:15
Дата відповіді: 31 березня 2025 14:50
Шановний Замовник в додатку Дод. док.учасника.docx Ваим зазначено вимогу п3.12. Учасник повинен надати у складі пропозиції чинний на дату, встановлену, як кінцевий строк для подання тендерних пропозиції за даним тендером, документ що посвідчує, що система екологічного управління стосовно оптової торгівлі рідким паливом (згідно з кодом КВЕД 46.71), які здійснює учасник, відповідає вимогам чинного в Україні стандарту, що установлює вимоги до системи екологічного управління, що їх організація може використовувати для підвищення своєї екологічної дієвості, виданий органом з сертифікації. Дана вимога ніяк не стосується підтвердження якості товару. Крім того немає обов'язковості встановлення на підприємствах системи екологічного управління стосовно оптової торгівлі рідким паливом (згідно з кодом КВЕД 46.71). Даний сертифікат ніяк не підтверджує якість товару, який буде поставлений Учасником. Крім того дані сертифікати не є обов'язковими і Учасники, які їх мають просто на комерційні основі їх купляютьі вони ніяким чином не впливають на підтвердження того, що Учасник буде Вас забезпечувати якісним пальним. Ми вбачаємо лише в цьому встановлення надмірних вимог, щоб забезпечити менше коло потенційних Учасників. А можливо не обмежити коло Учасників, а звести умови для одного Учасника, який виграє за ЗАВИЩЕНИМИ ЦІНАМИ. Якщо Замовник зацікавлений у більшому колі Учасників просимо видалити дану вимогу. Ми розуміємо, що потрібно підтверджувати якість товару сертифікатами, паспортами і Замовник має дбати про це. Але система управління це явно надмірна вимога для зменшення потенційного кола Учасників. Тому просимо видалити вимогу згідно п3.12., в іншому випадку будемо змушені подавати скаргу в АМКУ, направляти офіційні звернення в Західний офіс держаудитслужби з метою перевірки організації в проведенні публічних закупівель
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Двадцять восьмого березня 2025 року на вебпорталі Уповноваженого органу було розміщене запитання (звернення), зареєстроване о 14:15 (далі – Запитання), до процедури закупівлі «Неетильований бензин та дизельне паливо. (код Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 09130000-9. Нафта і дистиляти. 09132100-4. Неетильований бензин. 09134200-9. Дизельне паливо)», оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2025-03-28-006459-a (далі – Процедура закупівлі, торги, тендер), що проводиться комунальним некомерційним підприємством «Центральна міська лікарня» Рівненської міської ради (далі – Замовник).

Відповідно до абзацу другого пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель.
Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. У разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме - в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
У разі несвоєчасного надання замовником відповіді на звернення електронна система закупівель автоматично зупиняє проведення відкритих торгів.
Для поновлення проведення відкритих торгів замовник повинен розмістити відповідь в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менше ніж на чотири дні.

У Запитанні анонімний заявник звернувся до Замовника з вимогою внести зміни до тендерної документації за Процедурою закупівлі (далі – ТД): «видалити вимогу згідно п3.12».

У зв'язку з цим, керуючись нормами законодавства, зокрема, вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та положеннями Особливостей, надаємо відповідь на Запитання.
Відповідно до підпункту 3.12 пункту 3 додатку 1 ТД «Учасник повинен надати у складі пропозиції чинний на дату, встановлену, як кінцевий строк для подання тендерних пропозиції за даним тендером, документ що посвідчує, що система екологічного управління стосовно оптової торгівлі рідким паливом (згідно з кодом КВЕД 46.71), які здійснює учасник, відповідає вимогам чинного в Україні стандарту, що установлює вимоги до системи екологічного управління, що їх організація може використовувати для підвищення своєї екологічної дієвості, виданий органом з сертифікації».
Замовник, з метою створення передумов для забезпечення застосування заходів із захисту довкілля належного рівня, зокрема, потенційними учасниками даного тендеру, що може суттєво вплинути на кінцевий результат закупівлі, а також, сприяючи дотриманню норм законодавства та недопущення порушень, за які передбачена адміністративна та/або кримінальна відповідальність, керуючись правом, закріпленим у частині третій статті 22 Закону (тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації) встановив у ТД вищевказані вимоги, які жодним чином не носять дискримінаційних характери, адже за своєю сутністю стосуються всіх учасників торгів.
Зауважуємо, що Замовником за даним тендером передбачено отримання палива через стаціонарну мережу АЗС, що призначені для відпуску споживачам нафтопродуктів, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами» від 20.12.1997 р. № 1442.
При цьому, вочевидь, діяльність Замовника за своєю сутністю безпосередньо стосується здоров’я та благополуччя населення, зокрема, тому з метою забезпечення виконання переможцем вимог природоохоронного законодавства і вимог щодо захисту довкілля тощо були встановлені відповідні вимоги у ТД.
Сертифікація систем управління суб’єкта господарювання на відповідність певним нормативним документам, чинним на території України, вимагає значної підготовчої роботи, проте це свідчить, що фахівці такого суб’єкта господарювання навчені, технологічні та бізнес-процеси розроблені, процедури моніторингу функціонування такої системи управління (менеджменту) та аудиту її складових проводяться з чітко визначеною періодичністю, що відповідає вимогам чинного законодавства та нормативним документам в обраних сферах сертифікації. Усе це безпосередньо впливає на організацію, якість та строки поставки палива, що закуповується Замовником. З огляду на воєнний стан в Україні та те, що предмет закупівлі використовується Замовником на постійній основі та в умовах небезпеки та загрози здоров’ю та безпеці людей, вважаємо, що зазначені Замовником вимоги є абсолютно обґрунтованими.

Слід звернути увагу, що з аналогічного питання існує практика органу оскарження, викладена у рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.06.2024 № 10261-р/пк-пз (у тендері за оголошенням UA-2024-05-13-003334-a).

Таким чином, умови, наведені вище, не суперечать законодавству у сфері публічних закупівель.
За таких умов, Заявник (потенційний учасник) не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до ТД в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаних умов ТД, та не довів, яким чином наведені вище умови тендерної документації порушують його права та законні інтереси, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв’язку з чим, у Замовника відсутні правові підстави для внесення змін до ТД в цій частині.

Разом з цим, повідомляємо, що Процедура закупівлі проводиться Замовником із дотриманням усіх принципів здійснення закупівель, визначених Законом, а також із виконанням всіх без виключення вимог інших нормативно-правових актів законодавства України.


Вимоги додаток 2
Дата подання: 31 березня 2025 14:07
Дата відповіді: 31 березня 2025 17:14
Шановний Замовник в Додатку 2 до тендерної документації п1.7 зазначено Товар, що закуповується у Учасника, має відповідати екологічним нормам та вимогам щодо захисту довкілля, що документально повинно бути підтверджено учасником у складі своєї тендерної пропозиції. Які саме документи повинен надати Учасник щоб документально підтвердити?
Відповідь: Учасники при підготовці тендерної пропозиції повинні враховувати заходи щодо захисту довкілля (учасник, наприклад, може надати лист-гарантію про врахування заходів щодо захисту довкілля при підготовці тендерної пропозиції).
Товар (бензин автомобільний та дизельне паливо) повинен відповідати технічним вимогам викладеним в Додатку 2 цієї документації, що має бути підтверджено в складі тендерної пропозиції копіями паспортів якості на запропонований товар. Документи мають бути чинними на дату подання, з урахуванням гарантійного терміну зберігання товару. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник повинен надати гарантійний лист.
Учасник повинен надати у складі пропозиції чинний на дату, встановлену, як кінцевий строк для подання тендерних пропозиції за даним тендером, документ що посвідчує, що система екологічного управління стосовно оптової торгівлі рідким паливом (згідно з кодом КВЕД 46.71), які здійснює учасник, відповідає вимогам чинного в Україні стандарту, що установлює вимоги до системи екологічного управління, що їх організація може використовувати для підвищення своєї екологічної дієвості, виданий органом з сертифікації.
Вимоги до ТД
Дата подання: 31 березня 2025 14:17
Дата відповіді: 31 березня 2025 16:57
Шановний Замовник в Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними Вами зазначено Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 (сто двадцять) днів* із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Просимо надати уточнення 120 календарних днів чи 120 робочих днів?
Відповідь: Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Вимоги Додаток 1
Дата подання: 31 березня 2025 14:28
Дата відповіді: 31 березня 2025 17:25
Шановний Замовник в додатку 1 ТД п3.6 зазначено Учасник, який подав тендерну пропозицію вважається таким, що згодний з проектом договору про закупівлю, викладеним в Додатку 4 до цієї тендерної документації та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку встановленого в п. 4 Розділу ІІІ до цієї тендерної документації (за умови надання додаткового протоколу погодження з умовами вказаного проекту договору, згоди на Проект договору закупівлі (Додаток 4) в складі ТП). Уточнення щодо протоколу погодження то згодою Проект договору закупівлі (Додаток 4). Тобто Вам потрібно надати протокол погодження з умовами вказаного проекту договору та лист згоду з Проектом договору закупівлі (Додаток 4)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, потрібно надати протокол погодження з умовами вказаного проекту договору та згоду з Проектом договору закупівлі
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 31 березня 2025 15:24
Дата відповіді: 31 березня 2025 16:58
Шановний Замовник, у стосовно Вашої відповіді на питання щодо вимоги п3.12. Учасник повинен надати у складі пропозиції чинний на дату, встановлену, як кінцевий строк для подання тендерних пропозиції за даним тендером, документ що посвідчує, що система екологічного управління стосовно оптової торгівлі рідким паливом (згідно з кодом КВЕД 46.71), які здійснює учасник, відповідає вимогам чинного в Україні стандарту, що установлює вимоги до системи екологічного управління. По перше Сертифікація систем управління суб’єкта господарювання на відповідність певним нормативним документам, чинним на території України, вимагає значної підготовчої роботи, проте це свідчить, що фахівці такого суб’єкта господарювання навчені, технологічні та бізнес-процеси розроблені, процедури моніторингу функціонування такої системи управління (менеджменту) та аудиту її складових проводяться з чітко визначеною періодичністю, що відповідає вимогам чинного законодавства та нормативним документам в обраних сферах сертифікації. Усе це безпосередньо впливає на організацію, якість та строки поставки палива, що закуповується Замовником. Ви дуже гарно розписали то перейдемо до конкретики стосовно як сильно буде впливати на поставку товару і якість фахівців. Для отримання даного сертифіката необхідно надати установчі документи і все. А саме головне ЗАПАЛАТИТИ ЗА СЕТИФІКАТ 20 000 ГРН. ОСНОВНЕ ЩО ПОТРІБНО ДЛЯ ОТРИМАННЯ ТАКОГО СЕРТИФІКАТУ ТОМУ ЩО ВІН ВИДАЄТЬСЯ НА ПЛАТНІЙ ОСНОВІ. Крім того ви надаєте рішення з амку з аналогічного питання 12.06.2024 № 10261-р/пк-пз. Не важливо, що у Вас закупівля по пальному, а там БУДІВНИЦТВО головне щось схоже надати і не видаляти дискримінаційну вимогу. Тому шановний Замовник надаємо Вам аналогічне рішення амку по закупівлі пального де встановлено, що по даним сертифікатам Замовник не обгрунтував необхідність встановллення таких вимог рішення від 04.06.2024 №9806, UA-2024-05-22-011440-a. Ми так розуміємо Ви дбаєте не про економію коштів, а про Учасників які купили даний сертифікат і виконають Вашу вимогу. Вам не потрібне більне коло потенційних Учасників які не мають даного сертифіката, але готові повністю виконати всі інші вимоги та забезпечити Вас якісним пальним? Тому ще раз просимо видалити вимогу згідно п3.12., в іншому випадку будемо змушені подавати скаргу в АМКУ, направляти офіційні звернення в Західний офіс держаудитслужби з метою перевірки організації в проведенні публічних закупівель
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до абзацу другого пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель.
Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. У разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме - в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
У разі несвоєчасного надання замовником відповіді на звернення електронна система закупівель автоматично зупиняє проведення відкритих торгів.
Для поновлення проведення відкритих торгів замовник повинен розмістити відповідь в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менше ніж на чотири дні.

У Запитанні анонімний заявник звернувся до Замовника з вимогою внести зміни до тендерної документації за Процедурою закупівлі (далі – ТД): «видалити вимогу згідно п3.12».

У зв'язку з цим, керуючись нормами законодавства, зокрема, вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та положеннями Особливостей, надаємо відповідь на Запитання.
Відповідно до підпункту 3.12 пункту 3 додатку 1 ТД «Учасник повинен надати у складі пропозиції чинний на дату, встановлену, як кінцевий строк для подання тендерних пропозиції за даним тендером, документ що посвідчує, що система екологічного управління стосовно оптової торгівлі рідким паливом (згідно з кодом КВЕД 46.71), які здійснює учасник, відповідає вимогам чинного в Україні стандарту, що установлює вимоги до системи екологічного управління, що їх організація може використовувати для підвищення своєї екологічної дієвості, виданий органом з сертифікації».
Замовник, з метою створення передумов для забезпечення застосування заходів із захисту довкілля належного рівня, зокрема, потенційними учасниками даного тендеру, що може суттєво вплинути на кінцевий результат закупівлі, а також, сприяючи дотриманню норм законодавства та недопущення порушень, за які передбачена адміністративна та/або кримінальна відповідальність, керуючись правом, закріпленим у частині третій статті 22 Закону (тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації) встановив у ТД вищевказані вимоги, які жодним чином не носять дискримінаційних характери, адже за своєю сутністю стосуються всіх учасників торгів.
Зауважуємо, що Замовником за даним тендером передбачено отримання палива через стаціонарну мережу АЗС, що призначені для відпуску споживачам нафтопродуктів, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами» від 20.12.1997 р. № 1442.
При цьому, вочевидь, діяльність Замовника за своєю сутністю безпосередньо стосується здоров’я та благополуччя населення, зокрема, тому з метою забезпечення виконання переможцем вимог природоохоронного законодавства і вимог щодо захисту довкілля тощо були встановлені відповідні вимоги у ТД.
Сертифікація систем управління суб’єкта господарювання на відповідність певним нормативним документам, чинним на території України, вимагає значної підготовчої роботи, проте це свідчить, що фахівці такого суб’єкта господарювання навчені, технологічні та бізнес-процеси розроблені, процедури моніторингу функціонування такої системи управління (менеджменту) та аудиту її складових проводяться з чітко визначеною періодичністю, що відповідає вимогам чинного законодавства та нормативним документам в обраних сферах сертифікації. Усе це безпосередньо впливає на організацію, якість та строки поставки палива, що закуповується Замовником. З огляду на воєнний стан в Україні та те, що предмет закупівлі використовується Замовником на постійній основі та в умовах небезпеки та загрози здоров’ю та безпеці людей, вважаємо, що зазначені Замовником вимоги є абсолютно обґрунтованими.

Слід звернути увагу, що з аналогічного питання існує практика органу оскарження, викладена у рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.06.2024 № 10261-р/пк-пз (у тендері за оголошенням UA-2024-05-13-003334-a).

Таким чином, умови, наведені вище, не суперечать законодавству у сфері публічних закупівель.
За таких умов, Заявник (потенційний учасник) не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до ТД в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаних умов ТД, та не довів, яким чином наведені вище умови тендерної документації порушують його права та законні інтереси, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв’язку з чим, у Замовника відсутні правові підстави для внесення змін до ТД в цій частині.

Разом з цим, повідомляємо, що Процедура закупівлі проводиться Замовником із дотриманням усіх принципів здійснення закупівель, визначених Законом, а також із виконанням всіх без виключення вимог інших нормативно-правових актів законодавства України.


Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 31 березня 2025 17:03
Дата відповіді: 01 квітня 2025 10:05
Шановний Замовник стосовно вимоги 3.12. Вам надали запитання, надали посилання на рішення амку, просимо читати та давати на нього відповідь, а не копіювати відповідь з першого запитання
Відповідь: Умови, наведені у тендерній документації, не суперечать законодавству у сфері публічних закупівель.
Вимоги до ТД
Дата подання: 02 квітня 2025 11:15
Шановний Замовник, у своїй відповіді щодо Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними зазначаєте 120 календарних днів, а в тендерній документації зазначено наступне *Примітка: в даному випадку маються на увазі робочі дні. тобто 120 робочих днів. Ви надаєте офіційно неправдиву відповідь. Ми вважаємо, що це свідомо, щоб Учасник надав банківську гарантію 120 календарних днів, а не робочих і потім можна буде відхилити такого Учасника, ну відповідно не того що Вам потрібно. Якщо уповноважена особа робила тендерну документацію то дуже добре розуміє, що має бути 120 робочих днів, але чомусь зазначаєте календарні. Оскільки Ви даєте офіційно відповідь і зазначили календарні дні то приведіть у відповідність ТД і змініть на календарні дні, щоб відповідало тому, що зазначаєте в системі
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги додаток 1
Дата подання: 02 квітня 2025 11:22
Шановний Замовник просимо пояснити, як трактувати Ваші вимоги. В Додатку 1 Ви зазначаєте вимоги, які повинен надати Учасник, до додатку йде примітка де зазначено пояснення щодо зазначених вимог. В примітці зазначено Додаток № 4 (проєкт договору про закупівлю) обов’язково подається Учасником у складі тендерної пропозиції на фірмовому бланку з власноручним підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також з відбитком печатки (подається без відбитку печатки, у разі якщо учасник, здійснює діяльність без печатки згідно з чинним законодавством). Чому в примітці де йде пояснення Ви зазначаєте вимогу, яка явно має прихований характер можливо хтось з Учасників не побачить. Чому ця вимога не зазначено в переліку вимог, які зазначені в додатку 1?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Зміни до ТД
Дата подання: 02 квітня 2025 16:41
Зазначено в ТД Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 05.03.2025 р. Не відповідає кінцевому строку подання тендерних пропозицій.
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання