Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ланцети (скарифікатори)
Очікувана вартість
8 950,00 UAH
UA-2025-03-27-011595-a ● e282f5b175c54f0e89951da8a3bc94c2
Запит (ціни) пропозицій
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
27 березня 2025
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРУСКАВЕЦЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 45582433 |
Місцезнаходження: | 82200, Україна , Львівська обл., Трускавець, вул.Данилишиних, будинок 62 |
Контактна особа: |
Ірина Мацькович 380956415501 matskovuch@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Строк поставки товару: до 31 грудня 2025 року, протягом 5-х робочих днів з дати отримання замовлення поданого засобами електронного зв’язку. При поставці товару Постачальник повинен надати копії документів що засвідчують якість товару.
Місце поставки (передачі) товарів 82200, Львівська обл., Дрогобицький район, м. Трускавець, вул. Данилишиних, 62. Поставка товару здійснюється у робочі дні з понеділка по п’ятницю з 09:00 по 16:00 год.
Поставка товару та завантажувально-розвантажувальні роботи з заносом на склад здійснюються за рахунок постачальника.
Постачальник несе відповідає за збереження цілісності та якості товару при транспортуванні.
Зобов’язання Постачальника щодо поставки товару вважаються виконаними у повному обсязі з моменту передачі товару по кількості та якості уповноваженому представнику Замовника у місці поставки.
Факт отримання товару підтверджується підписаною відповідальною особою накладною
Розрахунки за товар проводяться Замовником за фактом отримання товару, на умовах відстрочки платежу терміном до 15-ти банківських днів з дати отримання товару.
Оплата за поставлений товар здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника згідно видаткових накладних.
У випадку затримки оплати товару Замовником через відсутність коштів на розрахунковому рахунку у зв’язку з невчасним фінансуванням тощо, Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 10-ти банківських днів з дня надходження коштів на рахунок підприємства.
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки (передачі) товарів 82200, Львівська обл., Дрогобицький район, м. Трускавець, вул. Данилишиних, 62. Поставка товару здійснюється у робочі дні з понеділка по п’ятницю з 09:00 по 16:00 год.
Поставка товару та завантажувально-розвантажувальні роботи з заносом на склад здійснюються за рахунок постачальника.
Постачальник несе відповідає за збереження цілісності та якості товару при транспортуванні.
Зобов’язання Постачальника щодо поставки товару вважаються виконаними у повному обсязі з моменту передачі товару по кількості та якості уповноваженому представнику Замовника у місці поставки.
Факт отримання товару підтверджується підписаною відповідальною особою накладною
Розрахунки за товар проводяться Замовником за фактом отримання товару, на умовах відстрочки платежу терміном до 15-ти банківських днів з дати отримання товару.
Оплата за поставлений товар здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника згідно видаткових накладних.
У випадку затримки оплати товару Замовником через відсутність коштів на розрахунковому рахунку у зв’язку з невчасним фінансуванням тощо, Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 10-ти банківських днів з дня надходження коштів на рахунок підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2200 штука
Ланцети (скарифікатори)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82200, Україна, Львівська область, Трускавець, вул.Данилишиних, будинок 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
27 березня 2025 22:56 |
Проект ЗЦП голки до глюкометра+.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі | ||
Тип застосування |
Можливі значення:
|
|
Тип проколюючого елемента |
Можливі значення:
|
|
Розмір голки |
Можливі значення:
|
|
Діаметр (ширина) проколюючого елемента, мм | від 0.4 до 0.4 | міліметр |
Глибина проколу, мм | від 2.3 до 2.3 | міліметр |
Призначення |
Можливі значення:
|
|
Стерильність | Так | |
Розташування проколюючого елемента |
Можливі значення:
|
|
Тип пакування |
Можливі значення:
|
|
Матеріал |
Можливі значення:
|
|
Кількість одиниць в упаковці | від 200 до 200 | штука |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 квітня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ПОБЕРЕЖНА ЮЛІЯ АНАТОЛІЇВНА" |
8 800,00
UAH з ПДВ
|
8 800,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ПОБЕРЕЖНА ЮЛІЯ АНАТОЛІЇВНА" #3359313820 |
Очікує рішення |
8 800,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2025 00:00
|