Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ланцети (скарифікатори)
Очікувана вартість
8 950,00 UAH
UA-2025-03-27-011595-a e282f5b175c54f0e89951da8a3bc94c2
Запит (ціни) пропозицій    Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Мацькович

380956415501 matskovuch@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 березня 2025

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРУСКАВЕЦЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 45582433
Місцезнаходження: 82200, Україна , Львівська обл., Трускавець, вул.Данилишиних, будинок 62
Контактна особа: Ірина Мацькович
380956415501
matskovuch@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Строк поставки товару: до 31 грудня 2025 року, протягом 5-х робочих днів з дати отримання замовлення поданого засобами електронного зв’язку. При поставці товару Постачальник повинен надати копії документів що засвідчують якість товару.
Місце поставки (передачі) товарів 82200, Львівська обл., Дрогобицький район, м. Трускавець, вул. Данилишиних, 62. Поставка товару здійснюється у робочі дні з понеділка по п’ятницю з 09:00 по 16:00 год.
Поставка товару та завантажувально-розвантажувальні роботи з заносом на склад здійснюються за рахунок постачальника.
Постачальник несе відповідає за збереження цілісності та якості товару при транспортуванні.
Зобов’язання Постачальника щодо поставки товару вважаються виконаними у повному обсязі з моменту передачі товару по кількості та якості уповноваженому представнику Замовника у місці поставки.
Факт отримання товару підтверджується підписаною відповідальною особою накладною

Розрахунки за товар проводяться Замовником за фактом отримання товару, на умовах відстрочки платежу терміном до 15-ти банківських днів з дати отримання товару.
Оплата за поставлений товар здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника згідно видаткових накладних.
У випадку затримки оплати товару Замовником через відсутність коштів на розрахунковому рахунку у зв’язку з невчасним фінансуванням тощо, Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 10-ти банківських днів з дня надходження коштів на рахунок підприємства.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2200 штука
Ланцети (скарифікатори)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, Трускавець, вул.Данилишиних, будинок 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

27 березня 2025 22:56
Проект ЗЦП голки до глюкометра+.docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип застосування Можливі значення:
  • З ланцетним пристроєм
  • Тип проколюючого елемента Можливі значення:
  • Голка
  • Розмір голки Можливі значення:
  • 28G
  • Діаметр (ширина) проколюючого елемента, мм від 0.4 до 0.4 міліметр
    Глибина проколу, мм від 2.3 до 2.3 міліметр
    Призначення Можливі значення:
  • Забір капілярної крові з пальця
  • Стерильність Так
    Розташування проколюючого елемента Можливі значення:
  • Центральне
  • Тип пакування Можливі значення:
  • Індивідуальне
  • Матеріал Можливі значення:
  • Хірургічна сталь
  • Кількість одиниць в упаковці від 200 до 200 штука

    Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 02 квітня 2025 00:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ФОП "ПОБЕРЕЖНА ЮЛІЯ АНАТОЛІЇВНА" 8 800,00
    UAH з ПДВ
    8 800,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    01 квітня 2025 20:08
    Електронний підпис
    01 квітня 2025 20:08
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
    Матеріал Хірургічна сталь
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
    Тип пакування Індивідуальне
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
    Розташування проколюючого елемента Центральне
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
    Стерильність Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
    Призначення Забір капілярної крові з пальця
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
    Розмір голки 28G
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
    Тип проколюючого елемента Голка
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
    Тип застосування З ланцетним пристроєм
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
    Кількість одиниць в упаковці 200 штука
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
    Глибина проколу, мм 2.3 міліметр
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
    Діаметр (ширина) проколюючого елемента, мм 0.4 міліметр

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ФОП "ПОБЕРЕЖНА ЮЛІЯ АНАТОЛІЇВНА"
    #3359313820
    Очікує рішення 8 800,00
    UAH з ПДВ
    02 квітня 2025 00:00