Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паста томатна вагова
Очікувана вартість
54 763,14 UAH
UA-2025-03-27-006442-a feb62f1b04094390a8ba7ae3940e254e
Запит (ціни) пропозицій    Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Діана Василівна Кучерява

+380966237282 diana.kucheryava.ogvv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 березня 2025

Інформація про замовників

Найменування: ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ"
Код ЄДРПОУ: 43287790
Вебсайт: http://www.oky.cv.ua
Місцезнаходження: 58023, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Фастівська, буд. 20
Контактна особа: Діана Василівна Кучерява
+380966237282
diana.kucheryava.ogvv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Паста томатна вагова
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 кілограм
Паста томатна вагова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці,, вул. Фастівська, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Постачальник здійснює поставку товару відповідно до замовлення Замовника, що оформлюється заявкою та надаються Постачальнику за 2 дні до дати відвантаження товару. Поставка (передача) товару здійснюється дрібними партіями, транспортом учасника-переможця (спеціалізованим транспортом учасника-переможця з дотриманням санітарно-гігієнічних умов зберігання та перевезення товару, температурного режиму тощо), три рази на тиждень в період з 08.30 – 11.30 часу, згідно наданих заявок замовником, які можуть бути подані електронною поштою, факсом або телефоном. При поставці товару копії супровідних документів, що підтверджують якість та безпечність товару надаються на кожну партію товару (посвідчення (сертифікат, тощо) якості, або декларація виробника, де вказується дата виготовлення, умови та термін зберігання, або висновки Державної санітарно-епідеміологічної служби, інші документи, що передбачені чинним законодавством України). На вимогу ст. 20, 21 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» під час поставки товару Постачальник зобов’язаний надати Замовнику Сертифікат виданий на ім’я та на адресу постачальника, яким посвідчується, що система управління безпечністю харчових продуктів, відповідає вимогам «ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT). Системи керування безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі». Сертифікат повинен бути виданий акредитованим Національним агентством з акредитації України Органом з сертифікації. Повторювана поставка 2 Календарні 100
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі пред’явленої видаткової накладної на оплату (за фактом поставки товару) протягом 30 календарних днів з дня його надходження. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

27 березня 2025 13:30
Продукти харчування.docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Фасування Можливі значення:
  • банка скляна
  • Відповідність ДСТУ 5081 Так
    Сорт Можливі значення:
  • перший
  • Сіль у складі продукту Так
    Масова частка сухих речовин від 25 до 25 відсоток

    Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 02 квітня 2025 00:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ТОВ "ТД "ФРЕШ МАРКЕТ" 31 860,00
    UAH з ПДВ
    31 860,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ТОВ "Спарта 2015" 35 100,00
    UAH з ПДВ
    35 100,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ФОП "МОКРІЄНКО ВІТАЛІЙ АНДРІЙОВИЧ" 36 000,00
    UAH з ПДВ
    36 000,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВІМПОРТ" 45 000,00
    UAH з ПДВ
    45 000,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ФОП "ГОНЧАР БОРИС ІВАНОВИЧ" 47 400,00
    UAH з ПДВ
    47 400,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    28 березня 2025 11:20
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Сорт перший
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Фасування банка скляна
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ 5081 Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Масова частка сухих речовин 25 відсоток
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Сіль у складі продукту Так

    Публічні документи

    01 квітня 2025 23:06
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Фасування банка скляна
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ 5081 Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Сорт перший
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Сіль у складі продукту Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Масова частка сухих речовин 25 відсоток

    Публічні документи

    01 квітня 2025 21:18
    Електронний підпис
    01 квітня 2025 21:18
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Сіль у складі продукту Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Сорт перший
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ 5081 Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Фасування банка скляна
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Масова частка сухих речовин 25 відсоток

    Публічні документи

    01 квітня 2025 18:43
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Сорт перший
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Фасування банка скляна
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ 5081 Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Масова частка сухих речовин 25 відсоток
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Сіль у складі продукту Так

    Публічні документи

    31 березня 2025 10:48
    Електронний підпис
    31 березня 2025 10:48
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Сіль у складі продукту Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Сорт перший
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ 5081 Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Фасування банка скляна
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Масова частка сухих речовин 25 відсоток

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ТОВ "ТД "ФРЕШ МАРКЕТ"
    #43857161
    Очікує рішення 31 860,00
    UAH з ПДВ
    02 квітня 2025 00:00