Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
44810000-1 - Фарби
Очікувана вартість
123 124,68 UAH
UA-2025-03-27-001907-a ● 06fec792165140dbb46762efcfd3c0ea
Відкриті торги з особливостями
Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВОДОКАНАЛ " |
Код ЄДРПОУ: | 03327121 |
Вебсайт: | http://vodokanal.zp.ua/ |
Місцезнаходження: | 69002, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ СВЯТОГО МИКОЛАЯ, будинок 61 |
Контактна особа: |
Станіслав Давидов +380612711406 davydov.s@vodokanal.zp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2025 10:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2025 01:00 |
Початок аукціону: | 07 квітня 2025 14:42 |
Очікувана вартість: | 123 124,68 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 231,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
138.6 кілограм
Фарба інтер'єрна MASTER color 12,6 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Святого Миколая, буд. 61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
2.8 кілограм
Грунт-емаль Антикорозійна 3в1 сіра 2,8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Святого Миколая, буд. 61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
355.6 кілограм
Емаль ПФ-115 чорна 2,8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Святого Миколая, буд. 61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
112 кілограм
Емаль ПФ-115 біла 2,8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Святого Миколая, буд. 61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
176.4 кілограм
Емаль ПФ-115 сіра 2,8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Святого Миколая, буд. 61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
184.8 кілограм
Емаль ПФ-115 синя 2,8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Святого Миколая, буд. 61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
50.4 кілограм
Емаль ПФ-115 яскраво- блакитна 2,8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Святого Миколая, буд. 61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
33.6 кілограм
Емаль ПФ-115 світло-зелена 2,8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Святого Миколая, буд. 61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
112 кілограм
Емаль ПФ-115 коричнева 2,8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Святого Миколая, буд. 61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
36.4 кілограм
Емаль ПФ-115 зелена 2,8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Святого Миколая, буд. 61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
92.4 кілограм
Емаль ПФ-115 червона 2,8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Святого Миколая, буд. 61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
50.4 кілограм
Емаль ПФ-115 жовта 2,8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Святого Миколая, буд. 61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
28 кілограм
Емаль ПФ -115 блакитна 2,8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Святого Миколая, буд. 61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
2.8 кілограм
Емаль АК-11 біла 2,8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Святого Миколая, буд. 61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | власні кошти | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2025 14:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2025 14:31 |
27.03.2025 ТД Оголошення фарби зі змінами 28.03.2025.docx | |
28 березня 2025 14:31 |
28.03.2025 Зміни до тендерної документації фарби.doc | |
28 березня 2025 14:31 |
Додаток3 Проєкт договора фарба.docx |
28 березня 2025 14:32 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 березня 2025 14:31 |
27.03.2025 ТД Оголошення фарби зі змінами 28.03.2025.docx
|
|||
28 березня 2025 14:31 |
28.03.2025 Зміни до тендерної документації фарби.doc
|
|||
28 березня 2025 14:31 |
Додаток3 Проєкт договора фарба.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо ТУ позицій 1-2
Дата подання: 27 березня 2025 13:07
Дата відповіді: 28 березня 2025 10:49
Шановний Замовнику! Вказані Вами ТУ У 20.3-35300146-010:2012 та ТУ У 24.3-35300146-009:2011 належать одному окремому пвеному виробнику. Тобто, всі інші товари -еквіваленти інших виробників завідомо не можуть відповідати ТУ певного виробника -дана вимога є дискримінаційною. Оскільки, ТУ кожного виробника є його власністю і продукція за ними виготовляється тільки тим виробникому тієї торгової марки, кому вони належать. У різних виробників свої власні ТУ і вони не є загальноприйнятими державними стандартами, окрім цього, являються інтелектуальною власністю виробника і конфіденційною інформацією. Отже, дана вимога є дискримінацією, оскільки, відповідність продукції зазначеним ТУ завчасно виключає можливість запропонувати еквіваленти інших виробників. Просимо виключити дискримінаційну вимогу з тендерної документації та внести зміни. видаливши з вимог:ТУ У 20.3-35300146-010:2012 та ТУ У 24.3-35300146-009:2011 . Оскільки, відкриті торги передбачають обов'язкову можливість надання Учасникам пропонувати еквіваленти. Сподіваємось на зважене рішення замовника!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник, найближчим часом у тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни
щодо строку придатності Емалі АК-11
Дата подання: 27 березня 2025 13:11
Дата відповіді: 28 березня 2025 10:49
Шановний Замовнику! Зазвичай Емаль АК-11 має строк придатності не менше 12 місяців з дати виготовлення, оскільки дана фарба є аналогом для дрожньої розмітки, а всі вони виготовляються за загальноприйнятими СОУ, в яких строк придатності для даної фарби нормується6 не менше 12 місяців з дати виготволення. Тому просимо виправити для даної позиції строк придатності, внести зміни до тендерної документації та вказати: строк придатності для АК-11 не менше 12 місяців.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник, найближчим часом у тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни
проєкт
Дата подання: 28 березня 2025 14:52
Дата відповіді: 31 березня 2025 08:17
Пунктом 3.2. зазначено, що Постачальник гарантує якість і надійність Товару, що постачається, протягом гарантійного строку. Гарантійний строк Товару складає _______ місяців з дати відвантаження Товару на склад Покупця.
Відповідно до технічних умов виробника, початок обліку строку придатності починається з дати виготовлення товару. Аналогічна інформація вказана на етикетках кожної одиниці товару та у паспортах якості. Постачальник не може гарантувати якість товару у строк більший аніж зазначено виробником. Чинне законодавство встановлює вимоги щодо строку придатності, зокрема у ст 677 ЦК України вказано, що Строк придатності товару визначається періодом часу, який обчислюється з дня його виготовлення і протягом якого товар є придатним для використання, або терміном (датою), до настання якого товар є придатним для використання. Відповідно вимога Замовника щодо початку обліку гарантійного строку є такою що не відповідає законодавству та ТУ виробника. Враховуючи вище викладене,прошу внести зміни у пункт договору та викласти у наступній редакції:
Постачальник гарантує якість і надійність Товару, що постачається, протягом строку придатності. Строк придатності Товару складає _______ місяців з дати виготовлення Товару.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" стаття 41, частина 1 Основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього - «Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом». Статтею 22 цього Закону передбачені документи, які обов'язково повинні бути надані у складі тендерної пропозиції, однією із вимог якої - є проєкт договору про закупівлю. Розділом ІІІ тендерної документації Замовника Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію у вигляді гарантійного листа щодо погодження з істотними умовами договору та проєктом договору.
проєкт
Дата подання: 28 березня 2025 14:57
Дата відповіді: 31 березня 2025 08:18
пунктом 4.2. зазначено, що Ціна за одиницю Товару, протягом строку дії Договору може бути змінена за взаємною згодою Сторін у випадках та в порядку, передбаченому Законом України «Про публічні закупівлі», про що Сторони направляють відповідні листи про намір та укладають додаткову угоду. Для підтвердження зростання ціни Постачальник надає довідку Торгово-промислової палати. Для підтвердження наданої інформації Покупець має право замовити довідку Запорізької (регіональної) Торгово-промислової палати. Законодавство не зобовязує Постачальників або виробників використовувати для підтвердження зміни ціни виключно довідки ТПП. Такі документи надаються на платні основі та виключно за запитом. Постачальник не може закласти у ціну товару вартість оформлення таких документів. В той час як Державна служба статистики може видавати такі документи на безоплатній основі та значно швидше. Враховуючи вище викладене, прошу додати у пункт 4.2. договору альтернативний спосіб підтвердження цінових коливань на фарбу, а саме можливість Постачальника звертатись до Державної служби статистики у таких випадках.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" стаття 41, частина 1 Основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього - «Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом». Статтею 22 цього Закону передбачені документи, які обов'язково повинні бути надані у складі тендерної пропозиції, однією із вимог якої - є проєкт договору про закупівлю. Розділом ІІІ тендерної документації Замовника Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію у вигляді гарантійного листа щодо погодження з істотними умовами договору та проєктом договору.
проєкт
Дата подання: 28 березня 2025 15:09
Дата відповіді: 31 березня 2025 08:18
Пунктом 5.15. Обмін податковими накладними здійснюється з використанням програми ____________________________________ на протязі _______________ календарних днів, наступних за днем, складання податкової накладної (розрахунки коригування), Постачальник направляє Покупцю засобами електронного зв’язку податкову накладну, складену в електронній формі з урахуванням умов стосовно реєстрації в порядку, визначеного законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєстровану в єдиному реєстрі податкових накладних.
Згідно п. 201.1. ст.201 ПК України на дату виникнення податкових зобов’язань платник податку зобов’язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Згідно абз.6 п. 201.10 ст. 201 ПК України з метою отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, покупець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та податкову накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі податкова накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими покупцем.
Отже, ПК України не встановлює обов’язку постачальника надавати податкові накладні покупцеві. При цьому, ПК України прямо визначає і порядок отримання податкових накладних покупцем та визначає це обов’язком покупця (Замовника). Відповідно, Замовник не може зобовязувати постачальника здійснювати обмін податковими накладними в обмежений термін та з урахуванням використання спеціального програмного забезпечення. Прошу внести зміни у пункт договору та викласти у наступній редакції:
5.15. Обмін податковими накладними може здійснюватись з використанням програми ____________________________________ на протязі строку визначеного законодавством, наступних за днем, складання податкової накладної (розрахунки коригування), Постачальник направляє за вимогою Покупцю засобами електронного зв’язку податкову накладну, складену в електронній формі з урахуванням умов стосовно реєстрації в порядку, визначеного законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєстровану в єдиному реєстрі податкових накладних.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" стаття 41, частина 1 Основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього - «Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом». Статтею 22 цього Закону передбачені документи, які обов'язково повинні бути надані у складі тендерної пропозиції, однією із вимог якої - є проєкт договору про закупівлю. Розділом ІІІ тендерної документації Замовника Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію у вигляді гарантійного листа щодо погодження з істотними умовами договору та проєктом договору.
проєкт
Дата подання: 28 березня 2025 15:14
Дата відповіді: 31 березня 2025 08:18
Пунктом 5.5. зазначено, що Постачальник надає Покупцю наступні документи: товаро - супровідні документи (товарно - транспортна накладна), копію паспорта якості або сертифіката відповідності, або декларації про відповідність, або гарантійний талон, видаткова накладна, податкова накладна, рахунок. Товарно-транспортна накладна при перевезенні Товару автотранспортом повинна бути оформлена відповідно до Правил перевезення вантажів автомобільним транспортом в Україні чинних на день складання товарно-транспортної накладної. Відповідно до п.187.1. ст.187 ПК України датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:
а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на рахунок платника податку в банку/небанківському надавачу платіжних послуг як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг, оплата яких здійснюється електронними грошима, - дата зарахування електронних грошей платнику податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, на електронний гаманець, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;
б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку. Для документів, складених в електронній формі, датою оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку, вважається дата, зазначена у самому документі як дата його складення відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", незалежно від дати накладення електронного підпису.
Відповідно до п. 187.7. ст.187 датою виникнення податкових зобов'язань у разі постачання товарів/послуг з оплатою за рахунок бюджетних коштів є дата зарахування таких коштів на рахунок платника податку в банку/небанківському надавачу платіжних послуг або дата отримання відповідної компенсації у будь-якій іншій формі, включаючи зменшення заборгованості такого платника податку за його зобов'язаннями перед бюджетом. Умовами закупівлі передбачено відтермінування оплати товару. Відповідно першою подією буде поставка товару, Постачальник не може оформити податкову накладну до моменту поставки товару. Вимога надання податкової накладної разом з товаром є такою, що суперечить законодавству. Прошу внести зміни у пункт договору та викласти у наступній редакції:
5.5. Постачальник надає Покупцю наступні документи: товаро - супровідні документи (товарно - транспортна накладна), копію паспорта якості або декларації про відповідність, або гарантійний талон, видаткова накладна, рахунок. Товарно-транспортна накладна при перевезенні Товару автотранспортом повинна бути оформлена відповідно до Правил перевезення вантажів автомобільним транспортом в Україні чинних на день складання товарно-транспортної накладної. Податкова накладна оформлюється в порядку і строки визначені законодавством.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" стаття 41, частина 1 Основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього - «Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом». Статтею 22 цього Закону передбачені документи, які обов'язково повинні бути надані у складі тендерної пропозиції, однією із вимог якої - є проєкт договору про закупівлю. Розділом ІІІ тендерної документації Замовника Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію у вигляді гарантійного листа щодо погодження з істотними умовами договору та проєктом договору.
проєкт
Дата подання: 28 березня 2025 15:18
Дата відповіді: 31 березня 2025 08:18
Пунктом 8.3.3. зазначена вимога своєчасно надати Покупцю зареєстровану в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну, складену в електронній формі і з дотриманням умов щодо реєстрації електронного підпису уповноваженої особи Постачальника у визначеному законодавством порядку.
Разом з тим, згідно п. 201.1. ст.201 ПК України реєстрація ПН - обов'язок постачальника, відтак для цієї мети він не має надавати ПН Замовникові.
Порядок отримання ПН Замовником (покупцем) визначено абз.6 п. 201.10 ст. 201 ПК України, згідно якого: з метою отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, покупець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та податкову накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі податкова накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими покупцем.
Пропонуємо привести п.8.3.3. проєкту договору у відповідність до ПК України, шляхом викладення пункту в редакції:
8.3.3. Своєчасно зареєструвати Покупцю в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну, складену в електронній формі і з дотриманням умов щодо реєстрації електронного підпису уповноваженої особи Постачальника у визначеному законодавством порядку.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" стаття 41, частина 1 Основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього - «Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом». Статтею 22 цього Закону передбачені документи, які обов'язково повинні бути надані у складі тендерної пропозиції, однією із вимог якої - є проєкт договору про закупівлю. Розділом ІІІ тендерної документації Замовника Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію у вигляді гарантійного листа щодо погодження з істотними умовами договору та проєктом договору.
проєкт
Дата подання: 28 березня 2025 15:20
Дата відповіді: 31 березня 2025 08:18
Пунктом 12.3 зазначено, що Достатнім доказом дії форс-мажорних обставин та їх тривалості є документ, виданий відповідною регіональною торгово-промисловою палатою. ТПП не є єдиним уповноваженим органом, що може підтверджувати настання обставин форс-мажору.
Відповідно до ч.1. ст.14-1 ЗУ «Про торгово-промислові палати в Україні» Торгово-промислова палата України та уповноважені нею регіональні торгово-промислові палати засвідчують форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) та видають сертифікат про такі обставини. Отже, Закон визначає не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, такі обставини можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція наведена у Постанові Верховного Суду у складі колегій судів Касаційного господарського суду від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20.
Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у пункт 12.3. та викласти у наступній редакції:
12.3 Достатнім доказом дії форс-мажорних обставин та їх тривалості є документ, виданий відповідною регіональною торгово-промисловою палатою або іншим компетентним органом.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" стаття 41, частина 1 Основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього - «Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом». Статтею 22 цього Закону передбачені документи, які обов'язково повинні бути надані у складі тендерної пропозиції, однією із вимог якої - є проєкт договору про закупівлю. Розділом ІІІ тендерної документації Замовника Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію у вигляді гарантійного листа щодо погодження з істотними умовами договору та проєктом договору.
проєкт
Дата подання: 28 березня 2025 15:21
Дата відповіді: 31 березня 2025 08:18
В Україні триває військовий стан, кожного дня країна зазнає небезпечних ракетних та шахедних атак, що забирає життя. Під час виконання умов договору, Сторони можуть зіткнутись із реальною небезпекою, що завадить виконати свої зобов’язання належним чином. Пропонуємо додати у договір пункт, що визначає обставини та порядок дій сторін на випадок виникнення небезпечних обставин пов’язаних із військовою агресією.
Пропонуємо викласти у наступній редакцій:
Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони: не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за Договором; настали після укладання цього Договору; підтверджені відповідними доказами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" стаття 41, частина 1 Основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього - «Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом». Статтею 22 цього Закону передбачені документи, які обов'язково повинні бути надані у складі тендерної пропозиції, однією із вимог якої - є проєкт договору про закупівлю. Розділом ІІІ тендерної документації Замовника Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію у вигляді гарантійного листа щодо погодження з істотними умовами договору та проєктом договору.
проєкт
Дата подання: 28 березня 2025 15:22
Дата відповіді: 31 березня 2025 08:18
Добрий день, шановний Замовнику!
Просимо зазначити, чи користуєтеся Ви електронним документообігом (для укладання договорів тощо)?
Електронний документообіг значно пришвидшує процес укладання договорів, додаткових угод, обміну іншими документами тощо. До прикладу, для укладання договору на паперовому примірнику виникає необхідність скористатися послугами поштових операторів (Укрпошта або Нова пошта), що не працюють під час повітряної тривоги та загрозі артилерійського обстрілу, а персонал та відвідувачі мають пройти до найближчого укриття, що є вимушеною дією для безпеки життя співробітників та клієнтів. За останній час ракетні атаки/артилерійські обстріли є активнішими, що призводить до тривалих повітряних тривог та унеможливлює своєчасну відправку та отримання документів.
Укладання договору через сервіси електронного документообігу (напр., Вчасно) проводиться «в декілька кліків» за наявності світла та Інтернету.
Також спостерігається тенденція серед замовників щодо переходу на електронний документообіг.
Крім того, наведено дозволяє економити як витрати (на поштовий обіг, папір тощо), так і зменшувати негативний вплив на навколишнє середовище.
Тож пропонуємо розглянути подібний варіант документообігу та при згоді, якщо Ви маєте можливість підписувати документи КЕПом (УЕП), необхідно внести доповнення до проєкту договору для відповідності ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг», до прикладу:
1. Сторони домовилися, що підписання документів (Договору, додаткових угод до нього, Додатків тощо, що є невід'ємною частиною Договору та (або) спрямовані на його виконання) (надалі – «Документи») можливе в електронному вигляді уповноваженими особами Сторін з використанням кваліфікованих або удосконалених електронних підписів, що базуються на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа (надалі – «КЕП/УЕП») у погодженій Сторонами системі електронного обміну документами Вчасно.
2.Сторони домовилися, що КЕП/УЕП не засвідчується електронною (кваліфікованою/удосконаленою) печаткою.
3.Сторони домовилися про обмін електронними Документами за допомогою системи електронного обміну документами Вчасно з використанням наступних електронних адрес Сторін: електронна пошта Покупця –______________, електронна пошта Постачальника –_____________.
4. Сторони погодили, що датою Документів є дата підпису Сторін, а у випадку, якщо Документи підписано Сторонами в різні дати – дата підпису Сторони, яка підписала такий документ останньою.
Наведені доповнення не є істотними умовами договору , тож можуть бути внесені і на етапі укладання договору з переможцем.
Заздалегідь дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" стаття 41, частина 1 Основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього - «Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом». Статтею 22 цього Закону передбачені документи, які обов'язково повинні бути надані у складі тендерної пропозиції, однією із вимог якої - є проєкт договору про закупівлю. Розділом ІІІ тендерної документації Замовника Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію у вигляді гарантійного листа щодо погодження з істотними умовами договору та проєктом договору.
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро