Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фарби водоемульсійні, емалі
Очікувана вартість
647 486,42 UAH
UA-2025-03-26-011388-a ● e9ea6765fe3e45f19eec55673e4742a1
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний університет оборони України |
Код ЄДРПОУ: | 07834530 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Нечепуренко Яна Петрівна 380442710753 tender@nuou.org.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2025 16:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2025 08:00 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2025 14:05 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2025 14:05 |
Очікувана вартість: | 647 486,42 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 475,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штука
1. Водоемульсійна фасадна фарба біла 14 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 травня 2025
ДК 021:2015: 44812220-3 — Водні фарби
386 штука
2. Водоемульсійна фарба для внутрішніх робіт біла 14 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 травня 2025
ДК 021:2015: 44812220-3 — Водні фарби
80 штука
3. Емаль біла 2.8 кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 травня 2025
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
80 штука
4. Емаль сіра 2.8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 травня 2025
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
120 штука
5. Емаль бежева 2.8 кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 травня 2025
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
30 штука
6. Емаль зелена 2.8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 травня 2025
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
30 штука
7. Емаль червона 2.8 кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 травня 2025
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
30 штука
8. Емаль синя 2.8 кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 травня 2025
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
30 штука
9. Емаль коричнева 2.8 кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 травня 2025
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за отриманий товар проводиться Замовником на протязі не більше як 7-ми робочих днів після отримання товару, що визначається по даті оформлення документу, за умови наявності коштів за відповідними кодами видатків Міністерства оборони України. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2025 16:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2025 16:21 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги пункту 47 Особливостей та інші вимоги).docx | |
26 березня 2025 16:21 |
Оголошення фарби.doc | |
26 березня 2025 16:21 |
Додаток 5 до тендерної документації.docx | |
26 березня 2025 16:21 |
Додаток 4 до тендерної документації.docx | |
26 березня 2025 16:21 |
Тендерна документація фарби.docx | |
26 березня 2025 16:21 |
Додаток 3 до тендерної документації (проєкт договору).docx | |
26 березня 2025 16:21 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
проєкт
Дата подання: 28 березня 2025 16:30
Дата відповіді: 28 березня 2025 17:30
Пунктом 2.1. зазначено, що Учасник зобов’язується поставити Замовнику товар, який відповідає державним стандартам, технічним нормам та правилам (ДСТУ: ____________________), а також усім якісним характеристикам, які передбачені у Специфікації та підтверджуватися відповідними посвідченнями, сертифікатами відповідності (визнання) або іншими документами (завіреними копіями посвідчень, сертифікатів тощо). Предметом закупівлі є лакофарбові матеріали. Предметом закупівлі є лакофарбові матеріали. Відповідно до вимог чинного законодавства обов’язкова сертифікація лакофарбових матеріалів скасована. Чинне законодавство України не зобов’язує виробників лакофарбової продукції здійснювати обов’язкову сертифікацію товару. Декрет Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію» № 46-93 від 10.05.1993 р. не передбачав також сертифікацію ЛКМ, втратив чинність з 1 січня 2018 р. Відсутність такого обов’язку підтверджено уповноваженим органом із сертифікації.
Постачальник не зобов’язаний мати такий документ, а Замовник не може визначити сертифікат відповідності як обов’язковий документ при поставці товару. Вказана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує кількість учасників у закупівлі. З метою забезпечення участі більшої кількості учасників та реалізації чистої конкуренції у торгах, прошу виключити вимогу щодо надання сертифікату відповідності при поставці товару. ДСТУ визначає виключно методологічні засади дослідження якості товару. А усі якісні показники товару зазначаються у паспортах якості чи сертифікатах якості виробника. Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у пункт договору та викласти у наступній редакції:
2.1. Учасник зобов’язується поставити Замовнику товар, який відповідає державним стандартам, технічним нормативам виробника, а також усім якісним характеристикам, які передбачені у Специфікації та підтверджуватися відповідними паспортами якості виробника або іншими документами (завіреними копіями посвідчень, сертифікатів тощо).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. За результатами вашого звернення ініціатором закупівлі надано таку відповідь: “Технічні вимоги до предмета закупівлі та проєкт договору підготовлено та погоджено відповідними посадовими особами. Зміни в проєкт договору вноситись не будуть.”
проєкт
Дата подання: 28 березня 2025 16:35
Дата відповіді: 28 березня 2025 17:31
Пунктом 2.6. зазначено, що Учасник гарантує якість та надійність товару, що постачається. Гарантійний термін на поставлений товар становить ___ місяців починаючи з дня поставки (фактичної передачі) усього товару визначеного(ї) в Специфікації, що відповідає умовам Договору. Відповідно до технічних умов виробника, початок обліку строку придатності починається з дати виготовлення товару. Аналогічна інформація вказана на етикетках кожної одиниці товару та у паспортах якості. Постачальник не може гарантувати якість товару у строк більший аніж зазначено виробником. Чинне законодавство встановлює вимоги щодо строку придатності, зокрема у ст 677 ЦК України вказано, що Строк придатності товару визначається періодом часу, який обчислюється з дня його виготовлення і протягом якого товар є придатним для використання, або терміном (датою), до настання якого товар є придатним для використання. Відповідно вимога Замовника щодо початку обліку гарантійного строку є такою що не відповідає законодавству та ТУ виробника. Враховуючи вище викладене,прошу внести зміни у пункт договору та викласти у наступній редакції:
2.6. Учасник гарантує якість та надійність товару, що постачається. Строк придатності на поставлений товар становить ___ місяців починаючи з дня виготовлення усього товару визначеного(ї) в Специфікації, що відповідає умовам Договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. За результатами вашого звернення ініціатором закупівлі надано таку відповідь: “Технічні вимоги до предмета закупівлі та проєкт договору підготовлено та погоджено відповідними посадовими особами. Зміни в проєкт договору вноситись не будуть.”
проєкт
Дата подання: 28 березня 2025 16:38
Дата відповіді: 28 березня 2025 17:35
Пунктом 9.1. зазначено, що Сторони визнають, що укладають цей Договір в умовах введеного воєнного стану (у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України) на підставі Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 № 64/2022.
В Україні триває військовий стан, кожного дня країна зазнає небезпечних ракетних та шахедних атак, що забирає життя. Під час виконання умов договору, Сторони можуть зіткнутись із реальною небезпекою, що завадить виконати свої зобов’язання належним чином. Пропонуємо відкоригувати у договір пункт 9.1 , що визначає обставини та порядок дій сторін на випадок виникнення небезпечних обставин пов’язаних із військовою агресією.
Пропонуємо викласти у наступній редакцій пункт 9.1:
Сторони визнають, що укладають цей Договір в умовах введеного воєнного стану (у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України) на підставі Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 № 64/2022.
Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони: не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за Договором; настали після укладання цього Договору; підтверджені відповідними доказами
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. За результатами вашого звернення ініціатором закупівлі надано таку відповідь: “Проєкт договору підготовлено та погоджено відповідними посадовими особами. Зміни в проєкт договору вноситись не будуть.”
проєкт
Дата подання: 28 березня 2025 16:39
Дата відповіді: 28 березня 2025 17:36
Добрий день, шановний Замовнику!
Просимо зазначити, чи користуєтеся Ви електронним документообігом (для укладання договорів тощо)?
Електронний документообіг значно пришвидшує процес укладання договорів, додаткових угод, обміну іншими документами тощо. До прикладу, для укладання договору на паперовому примірнику виникає необхідність скористатися послугами поштових операторів (Укрпошта або Нова пошта), що не працюють під час повітряної тривоги та загрозі артилерійського обстрілу, а персонал та відвідувачі мають пройти до найближчого укриття, що є вимушеною дією для безпеки життя співробітників та клієнтів. За останній час ракетні атаки/артилерійські обстріли є активнішими, що призводить до тривалих повітряних тривог та унеможливлює своєчасну відправку та отримання документів.
Укладання договору через сервіси електронного документообігу (напр., Вчасно) проводиться «в декілька кліків» за наявності світла та Інтернету.
Також спостерігається тенденція серед замовників щодо переходу на електронний документообіг.
Крім того, наведено дозволяє економити як витрати (на поштовий обіг, папір тощо), так і зменшувати негативний вплив на навколишнє середовище.
Тож пропонуємо розглянути подібний варіант документообігу та при згоді, якщо Ви маєте можливість підписувати документи КЕПом (УЕП), необхідно внести доповнення до проєкту договору для відповідності ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг», до прикладу:
1. Сторони домовилися, що підписання документів (Договору, додаткових угод до нього, Додатків тощо, що є невід'ємною частиною Договору та (або) спрямовані на його виконання) (надалі – «Документи») можливе в електронному вигляді уповноваженими особами Сторін з використанням кваліфікованих або удосконалених електронних підписів, що базуються на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа (надалі – «КЕП/УЕП») у погодженій Сторонами системі електронного обміну документами Вчасно.
2.Сторони домовилися, що КЕП/УЕП не засвідчується електронною (кваліфікованою/удосконаленою) печаткою.
3.Сторони домовилися про обмін електронними Документами за допомогою системи електронного обміну документами Вчасно з використанням наступних електронних адрес Сторін: електронна пошта Покупця –______________, електронна пошта Постачальника –_____________.
4. Сторони погодили, що датою Документів є дата підпису Сторін, а у випадку, якщо Документи підписано Сторонами в різні дати – дата підпису Сторони, яка підписала такий документ останньою.
Наведені доповнення не є істотними умовами договору , тож можуть бути внесені і на етапі укладання договору з переможцем.
Заздалегідь дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. За результатами вашого звернення ініціатором закупівлі надано таку відповідь: “Електронний документообіг для укладення договорів в університеті не запроваджено. Зміни в проєкт договору вноситись не будуть.”
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2025 14:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП МЕЛЬЯНКОВА ЕЛІНА ОЛЕКСАНДРІВНА |
244 372,80
UAH з ПДВ
|
244 372,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО ФАРБА ТРЕЙД" |
266 092,08
UAH з ПДВ
|
266 092,08
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТАНДЕМ СЕРВІС ПРО" |
279 513,60
UAH з ПДВ
|
279 513,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
292 216,32
UAH з ПДВ
|
292 216,32
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" |
297 549,60
UAH з ПДВ
|
297 549,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МІГ." |
313 584,00
UAH з ПДВ
|
313 584,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ЛЕВИЦЬКА ОЛЕНА ПЕТРІВНА |
500 316,50
UAH з ПДВ
|
500 316,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП МЕЛЬЯНКОВА ЕЛІНА ОЛЕКСАНДРІВНА #2997502046 |
Очікує рішення |
244 372,80
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2025 14:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 квітня 2025 16:02
|