Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний Банк України |
Код ЄДРПОУ: | 00032106 |
Вебсайт: | http://bank.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9 |
Контактна особа: |
Віктор Шітив +672734537 viktor.shityv@bank.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2025 14:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2025 11:00 |
Очікувана вартість: | 288 676,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50340000-0: Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання
Обсяг надання послуг: перелік позицій системи технологічного відеоконтролю, а також регламент надання послуг - зазначені в Додатку 2 “Специфікація” до тендерної документації. Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (обсяги предмета закупівлі) наведена в Додатку 2 “Специфікація” до тендерної документації. Місце надання послуг: м. Київ. Точні адреси локацій повідомляються контрагенту на електронну пошту контрагента. Послуги з технічного обслуговування надаються протягом 12 (дванадцяти) місяців з 01.07.2025 року по 30.06.2026 року щоквартально 1 (один) раз на квартал. Послуги з ремонту надаються протягом 12 (дванадцяти) місяців з 01.07.2025 року по 30.06.2026 року (за потреби) на підставі окремих замовлень від Національного банку у письмовій довільній за змістом формі, які надсилаються на електронну пошту контрагента. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: З технічних питань: Руднєв Андрій Олександрович, старший фахівець режимного відділу Державної скарбниці України, телефон: (044) 533-41-42, електронна адреса: andrii.rudniev@bank.gov.ua; Ковтун В'ячеслав Вальдемарович, головний інженер відділу технічного забезпечення роботи з готівкою управління роботи з готівкою Центрального сховища, телефон: (044) 532-25-44, електронна адреса: Viacheslav.Kovtun@bank.gov.ua; Шкурат Анна Василівна, головний економіст управління супроводження розрахунків у національній валюті Операційного департаменту, телефон: (050) 161-38-20, електронна адреса: Anna.Shkurat@bank.gov.ua; Грабовський Ярослав Миколайович, головний інженер відділу касових операцій та роботи з готівкою управління нумізматичної продукції та касових операцій Департаменту грошового обігу, телефон: (044) 230-16-97, електронна адреса: Yaroslav.Hrabovskyi@bank.gov.ua. З організаційних питань: Шітив Віктор Адальбертович, менеджер управління публічних закупівель Департаменту закупівель, адреса: Україна, 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9, електронна адреса: Viktor.Shityv@bank.gov.ua.
Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (обсяги предмета закупівлі) наведена в Додатку 2 “Специфікація” до тендерної документації.
Місце надання послуг: м. Київ.
Точні адреси локацій повідомляються контрагенту на електронну пошту контрагента.
Послуги з технічного обслуговування надаються протягом 12 (дванадцяти) місяців з 01.07.2025 року по 30.06.2026 року щоквартально 1 (один) раз на квартал.
Послуги з ремонту надаються протягом 12 (дванадцяти) місяців з 01.07.2025 року по 30.06.2026 року (за потреби) на підставі окремих замовлень від Національного банку у письмовій довільній за змістом формі, які надсилаються на електронну пошту контрагента.
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками:
З технічних питань:
Руднєв Андрій Олександрович, старший фахівець режимного відділу Державної скарбниці України, телефон: (044) 533-41-42, електронна адреса: andrii.rudniev@bank.gov.ua;
Ковтун В'ячеслав Вальдемарович, головний інженер відділу технічного забезпечення роботи з готівкою управління роботи з готівкою Центрального сховища, телефон: (044) 532-25-44, електронна адреса: Viacheslav.Kovtun@bank.gov.ua;
Шкурат Анна Василівна, головний економіст управління супроводження розрахунків у національній валюті Операційного департаменту, телефон: (050) 161-38-20, електронна адреса: Anna.Shkurat@bank.gov.ua;
Грабовський Ярослав Миколайович, головний інженер відділу касових операцій та роботи з готівкою управління нумізматичної продукції та касових операцій Департаменту грошового обігу, телефон: (044) 230-16-97, електронна адреса: Yaroslav.Hrabovskyi@bank.gov.ua.
З організаційних питань: Шітив Віктор Адальбертович, менеджер управління публічних закупівель Департаменту закупівель, адреса: Україна, 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9, електронна адреса: Viktor.Shityv@bank.gov.ua.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється Національним банком за фактично надані послуги протягом 10 (десяти) робочих днів від дати підписання уповноваженими особами сторін акта про приймання-передавання наданих послуг з технічного обслуговування / послуг з ремонту. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 25 березня 2025 14:51 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 25 березня 2025 14:51 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 25 березня 2025 14:51 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 25 березня 2025 14:51 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 25 березня 2025 14:51 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 25 березня 2025 14:51 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 25 березня 2025 14:51 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 25 березня 2025 14:51 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 25 березня 2025 14:51 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 25 березня 2025 14:51 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 25 березня 2025 14:51 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 25 березня 2025 14:51 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 25 березня 2025 14:51 |
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 25 березня 2025 14:51 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 25 березня 2025 14:51 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 25 березня 2025 14:51 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 25 березня 2025 14:51 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 25 березня 2025 14:51 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 25 березня 2025 14:51 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 25 березня 2025 14:51 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 25 березня 2025 14:51 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 25 березня 2025 14:51 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 25 березня 2025 14:51 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 25 березня 2025 14:51 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 25 березня 2025 14:51 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 25 березня 2025 14:51 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
25 березня 2025 14:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2025 14:51 |
Тендерна документаія.docx | |
25 березня 2025 14:51 |
Додаток 7 Проект договору.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 квітня 2025 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДІ ЕНД ДІ ГАРАНТ" |
288 676,00
UAH з ПДВ
|
288 676,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
ТОВ "ДІ ЕНД ДІ ГАРАНТ"
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Підтверджую
Довідка про працівників.pdfНаявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІ ЕНД ДІ ГАРАНТ" #37250307 |
Очікує рішення |
288 676,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2025 11:00
|