Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "ДОБРОПІЛЬСЬКИЙ МІСЬКИЙ ТРАНСПОРТ" |
Код ЄДРПОУ: | 36297606 |
Місцезнаходження: | 85001, Україна , Донецька обл., Доброполье, ул.Гагарина.1 |
Контактна особа: |
Микола Шило +380957194517 kpdmt@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2025 14:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 квітня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 07 квітня 2025 15:02 |
Початок аукціону: | 07 квітня 2025 15:02 |
Очікувана вартість: | 22 207 311,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 111 036,56 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна банківська гарантія з накладеним електронно-цифровим підписом /кваліфікованого електронного підпису гаранту відповідно до вимог діючого законодавства. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 666200 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2025 17:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2025 17:22 |
Договір (1).docx | |
01 квітня 2025 17:22 |
ТД Східна.doc | |
01 квітня 2025 17:22 |
Договір (1).docx | |
31 березня 2025 21:25 |
Кваліфікаційні критерії та вимоги.docx |
01 квітня 2025 17:23 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
01 квітня 2025 17:22 |
Договір (1).docx
|
|||||||||
01 квітня 2025 17:22 |
ТД Східна.doc
|
|||||||||
01 квітня 2025 17:22 |
Договір (1).docx
|
|||||||||
31 березня 2025 21:25 |
Кваліфікаційні критерії та вимоги.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-21-000181 ● 479618101d2b40baaf8ea03430d1b47e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 17:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.04.2025 № 119
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
30 UA-2025-03-25-009697-a 25.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-23 18:54:43
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі з поточного ремонту доріг у м. Добропілля по вулиці Східна Добропільської міської територіальної громади (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-25-009697-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-25 18:47:27
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України (обл.)
На виконання Запиту Державної аудиторської служби України від 23.04.2025 року щодо надання пояснень, інформації та документів стосовно закупівлі «Поточний ремонт доріг у м. Добропілля по вулиці Східна Добропільської міської територіальної громади» (ID: UA-2025-03-25-009697-a), комунальне підприємство «Добропільський міський транспорт» надає наступні пояснення.
Згідно з рішенням Добропільської міської ради №6/20-2 від 08.02.2012 року «Про закріплення автомобільних доріг міста Добропілля за КП «Добропільський міський транспорт» (додається), наше підприємство є балансоутримувачем відповідних дорожніх об'єктів. На підставі цього щорічно постійно діюча комісія за участю представників місцевої адміністрації здійснює обстеження автомобільних доріг для визначення їх транспортно-експлуатаційного стану.
Обсяг поточного ремонту доріг по вул. Східна Добропільської міської територіальної громади становить 13 600 м², що підтверджено Актом комісійного обстеження автомобільних доріг м. Добропілля №4 від 03.02.2025 року (додається).
На підставі цього Акта було розроблено кошторисну документацію на суму 22 207 310,34 грн., з урахуванням положень Наказу Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 року №753 «Про затвердження Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» (зі змінами), а також Листа Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 11.03.2014 року №7/15-2747.
Відповідно до договору про надання послуг №13 від 04.02.2025 року, роботи проводяться ФОП Нікітенко Тетяною Іванівною (додається), яка на постійній основі виконує відповідний вид послуг із застосуванням ліцензійного програмного комплексу АВК-5.
Вся необхідна документація була передана Добропільській міській військовій адміністрації для звернення до Донецької обласної державної адміністрації з клопотанням про надання субвенції (№01/01-17/05/151/02 від 07.02.2025 року, додається) через брак коштів у місцевому бюджеті.
Обґрунтування проведення закупівлі
Поточний ремонт доріг по вул. Східна Добропільської міської територіальної громади (ID: UA-2025-03-25-009697-a) реалізований на підставі Розпорядження Донецької обласної державної адміністрації №148/5-25 від 03.03.2025 року «Про надання субвенції з обласного бюджету бюджету Добропільської міської територіальної громади на поточний ремонт автомобільних доріг комунальної власності, які є складовими транспортно-логістичної системи в умовах воєнного стану». На зазначені роботи було виділено фінансування у розмірі 22 207,31 тис. грн. (додається).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-02 16:41:19
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі з поточного ремонту доріг у м. Добропілля по вулиці Східна Добропільської міської територіальної громади (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-25-009697-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба, а саме: надати інформацію (зазначити назву файлу(ів) та номер сторінки) щодо виконання переможцем торгів товариством з обмеженою відповідальністю «БІЛДГРУП» вимоги про усунення невідповідності в частині надання акту приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) Учаснику такого(их) об’єкту(ів) до договору(ів) відповідно до Додатку 6.1 тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-04 21:52:49
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України (обл.)
На виконання Запиту Державної аудиторської служби України від 02.05.2025 року щодо надання пояснень, інформації та документів стосовно закупівлі «Поточний ремонт доріг у м. Добропілля по вулиці Східна Добропільської міської територіальної громади» (ID: UA-2025-03-25-009697-a), комунальне підприємство «Добропільський міський транспорт» надає наступні пояснення.
В межах відкритих торгів з особливостями, проведених для поточного ремонту доріг у місті Добропілля по вулиці Східна, було виявлено певні невідповідності у тендерній пропозиції переможця – Товариства з обмеженою відповідальністю «БІЛДГРУП». Зокрема, були зафіксовані наступні недоліки:
- Договір оренди нерухомого майна №02-08-2023 від 02.08.2023 р., на підтвердження наявності матеріально-технічної бази, був наданий не в повному обсязі, що створювало ризики щодо можливості належного використання майна для виконання зобов’язань за договором.
- Відсутні частина сторінок договору.
- Не була надана сторінка із зазначенням строку дії договору.
- Відсутній акт приймання-передачі приміщення, що підтверджує факт фактичного користування майном.
- Додаткова угода №1 до договору, яка продовжує строк його дії до 02.08.2025 р., була надана, однак без повного тексту основного договору це унеможливлювало комплексну оцінку правових підстав оренди майна.
Відповідно до вимог тендерної документації та положень Закону України «Про публічні закупівлі», учаснику торгів було надіслано повідомлення про необхідність усунення виявлених невідповідностей. Відповідно до встановлених строків, переможець тендеру виконав вимогу та 15 квітня 2025 року о 13:54 завантажив до електронної системи закупівель необхідний документ у форматі PDF, підписаний кваліфікованим електронним підписом.
Документ під назвою «1. Договір №02-08-2023.pdf» містить наступні сторінки:
- Сторінки 1-5 – текст договору оренди нерухомого майна №02-08-2023 від 02.08.2023 р.
- Сторінка 6 – акт приймання-передачі приміщення, що підтверджує фактичне право користування об’єктом оренди.
- Сторінка 7 – додаткова угода №1 до договору, яка продовжує строк його дії до 02.08.2025 р.
Таким чином, вимога про усунення невідповідностей була повністю виконана в рамках встановленого строку. Всі необхідні документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції встановленим критеріям, були завантажені до електронної системи закупівель та доступні для перегляду відповідними контролюючими органами.
Дана інформація свідчить про належне виконання вимог тендерної документації та відповідність переможця торгів встановленим критеріям закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та у відповідь на висновок Держаудитслужби про виявлене порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону, комунальне підприємство «Добропільський міський транспорт» повідомляє наступне: 1.Щодо усунення порушення У відповідь на встановлене порушення, а саме — неоприлюднення договору про закупівлю №11/04-25 від 25.04.2025 та додатків до нього (в тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі, Замовником вжито заходів щодо усунення недоліків. Станом на 12.05.2025 р., у електронній системі закупівель додатково оприлюднено вказаний договір та додатки до нього у форматі XLSX, що відповідає вимогам Положення № 835 та пунктів 10 і 11 частини першої статті 10 Закону. 2. Документальне підтвердження В електронну систему закупівель завантажено відповідні файли у машинозчитуваному форматі. 3. Профілактичні заходи Для запобігання подібним порушенням у майбутньому, вжито внутрішніх організаційних заходів, зокрема: - оновлено інструкції для уповноважених осіб; - запроваджено внутрішній контроль за форматом та повнотою документів при публікації; - проведено роз’яснення щодо вимог щодо машинозчитуваних форматів відповідно до постанови КМУ №835 та Порядку №1082. 4.Висновок Зобов'язання, визначені у висновку Держаудитслужби, виконані у повному обсязі в установлений строк. З повагою, ШИЛО Микола Уповноважена особа КП «Добропільський міський транспорт»
2025-05-12 15:50:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 травня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 травня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 квітня 2025 15:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ КРАСНОГОРІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО |
20 600 029,19
UAH з ПДВ
|
20 600 029,19
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЛДГРУП" |
22 205 458,80
UAH з ПДВ
|
22 205 458,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ КРАСНОГОРІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО #37011641 |
Відхилено |
20 600 029,19
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2025 09:49
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 квітня 2025 16:56
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЛДГРУП" #39484698 |
Переможець |
22 205 458,80
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2025 08:49
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 квітня 2025 19:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 травня 2025 15:43
|
білгруп 22205458,801601 (1).xlsx | зміни до договору |
12 травня 2025 15:43
|
Електронний підпис | укладений |
25 квітня 2025 14:48
|
білгруп 22205458,801601.pdf | укладений |
25 квітня 2025 14:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 травня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 12 травня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з отриманням висновку Держаудитслужби щодо порушення п. 10 ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляємо, що вжито заходів щодо усунення порушення |
Номер договору про закупівлю: | 11/04-25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |