Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт доріг у м. Добропілля по вулиці Східна Добропільської міської територіальної громади
Очікувана вартість
22 207 311,00 UAH
UA-2025-03-25-009697-a a3a4c15de21344a3b527fc6cdb7eb8e6
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микола Шило

+380957194517 kpdmt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ДОБРОПІЛЬСЬКИЙ МІСЬКИЙ ТРАНСПОРТ"
Код ЄДРПОУ: 36297606
Місцезнаходження: 85001, Україна , Донецька обл., Доброполье, ул.Гагарина.1
Контактна особа: Микола Шило
+380957194517
kpdmt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2025 14:49
Звернення за роз’ясненнями: до 03 квітня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 квітня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 квітня 2025 00:00
Початок аукціону: 07 квітня 2025 15:02
Початок аукціону: 07 квітня 2025 15:02
Очікувана вартість: 22 207 311,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 111 036,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Електронна банківська гарантія з накладеним електронно-цифровим підписом /кваліфікованого електронного підпису гаранту відповідно до вимог діючого законодавства.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 666200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13600 метр квадратний
Поточний ремонт доріг у м. Добропілля по вулиці Східна Добропільської міської територіальної громади
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85000, Україна, Донецька область, Добропілля, Гагаріна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 квітня 2025  —  30 червня 2025
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 14:49
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 14:49
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 14:49
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 14:49
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 14:49
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 14:49
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 14:49
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 14:49
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 14:49
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 21:25
Форма підтвердження: документ
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 21:25
Форма підтвердження: документ
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 14:49
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 14:49
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 14:49
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 14:49
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 14:49
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 14:49
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 14:49
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 14:49
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 14:49
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 14:49
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 14:49
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 21:25
Форма підтвердження: документ
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 14:49
Дата архівування: 31 березня 2025 21:25
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 21:25
Форма підтвердження: документ
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 14:49
Дата архівування: 31 березня 2025 21:25
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 21:25
Форма підтвердження: документ
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 14:49
Дата архівування: 31 березня 2025 21:25
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2025 21:25
Форма підтвердження: документ
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 14:49
Дата архівування: 31 березня 2025 21:25
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 14:49
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2025 14:49

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Електронна банківська гарантія з накладеним електронно-цифровим підписом /кваліфікованого електронного підпису гаранту відповідно до вимог діючого законодавства.

Сума забезпечення: 666200 UAH
Форма підтвердження: документ
01 квітня 2025 17:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2025 17:22
Договір (1).docx
01 квітня 2025 17:22
ТД Східна.doc
01 квітня 2025 17:22
Договір (1).docx
31 березня 2025 21:25
Кваліфікаційні критерії та вимоги.docx
01 квітня 2025 17:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2025 10:25
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
31 березня 2025 21:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 березня 2025 14:50
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2025 17:22
Договір (1).docx
31 березня 2025 21:25
Договір.docx
25 березня 2025 14:49
Договір.docx
01 квітня 2025 17:22
ТД Східна.doc
01 квітня 2025 10:25
ТД Східна.doc
31 березня 2025 21:25
ТД Східна.doc
25 березня 2025 14:49
ТД Східна.doc
01 квітня 2025 17:22
Договір (1).docx
31 березня 2025 21:25
Договір.docx
31 березня 2025 21:25
Кваліфікаційні критерії та вимоги.docx
25 березня 2025 14:49
Кваліфікаційні критерії та вимоги.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо кваліфікаційних критеріїв та вимог
Дата подання: 29 березня 2025 11:50
Дата відповіді: 30 березня 2025 10:02
Шановний замовнику, просимо розглянути можливість внесення змін у тендерну документацію задля розширення кола потенційних учасників. Відповідно до умов тендерної документації в частині аналогічного договору передбачено строк виконання такого договору не раніше 2023року, але ж Учасник який має досвід виконання аналогічного договору до 2023року, має такі ж саме можливості виконання цих робіт як і інші Учасники. В частині фінансової спроможності просимо також розширити періоди за які учасник може надати фінансову звітність.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо, за Ваше звернення, ми розглянемо можливість внесення змін у тендерну документацію задля розширеня кола потенційних учасників.
Щодо внесеня змін
Дата подання: 01 квітня 2025 09:02
Дата відповіді: 01 квітня 2025 10:27
Доброго дня, шановний Замовнику. Внесли зміни в ТД, а протокол залишився той же? Згідно якого протоколу внесені зміни?
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо, за Ваше звернення, зміни затверджено протоколом уповноваженої особи КП «ДМТ» від 31/03/2025 р. № 15
Щодо ДЦ
Дата подання: 01 квітня 2025 11:42
Дата відповіді: 01 квітня 2025 17:25
Замовником були внесені зміни в тендерну документацію, а саме в розділі 3 п. 6 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" вид договірної ціни "тверда за укрупненими показниками" був замінений на "динамічна договірна". Однак, п. 6 Додатку 10 до ТД "Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції" передбачене подання учасником в складі своєї пропозиції договірної ціни за укрупненими показниками вартості, за формою Додатку 29 Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування. Просимо визначити конкретний вид договірної ціни та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо, за Ваше звернення, конкретний вид договірної ціни визначений та внести відповідні зміни до тендерної документації
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-04-21-000181 ● 479618101d2b40baaf8ea03430d1b47e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 квітня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 квітня 2025 17:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


21.04.2025 № 119

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
30 UA-2025-03-25-009697-a 25.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-04-23 18:54:43

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі з поточного ремонту доріг у м. Добропілля по вулиці Східна Добропільської міської територіальної громади (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-25-009697-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-04-25 18:47:27

Відповідь на запит Державної аудиторської служби України (обл.)

На виконання Запиту Державної аудиторської служби України від 23.04.2025 року щодо надання пояснень, інформації та документів стосовно закупівлі «Поточний ремонт доріг у м. Добропілля по вулиці Східна Добропільської міської територіальної громади» (ID: UA-2025-03-25-009697-a), комунальне підприємство «Добропільський міський транспорт» надає наступні пояснення.
Згідно з рішенням Добропільської міської ради №6/20-2 від 08.02.2012 року «Про закріплення автомобільних доріг міста Добропілля за КП «Добропільський міський транспорт» (додається), наше підприємство є балансоутримувачем відповідних дорожніх об'єктів. На підставі цього щорічно постійно діюча комісія за участю представників місцевої адміністрації здійснює обстеження автомобільних доріг для визначення їх транспортно-експлуатаційного стану.
Обсяг поточного ремонту доріг по вул. Східна Добропільської міської територіальної громади становить 13 600 м², що підтверджено Актом комісійного обстеження автомобільних доріг м. Добропілля №4 від 03.02.2025 року (додається).
На підставі цього Акта було розроблено кошторисну документацію на суму 22 207 310,34 грн., з урахуванням положень Наказу Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 року №753 «Про затвердження Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» (зі змінами), а також Листа Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 11.03.2014 року №7/15-2747.
Відповідно до договору про надання послуг №13 від 04.02.2025 року, роботи проводяться ФОП Нікітенко Тетяною Іванівною (додається), яка на постійній основі виконує відповідний вид послуг із застосуванням ліцензійного програмного комплексу АВК-5.
Вся необхідна документація була передана Добропільській міській військовій адміністрації для звернення до Донецької обласної державної адміністрації з клопотанням про надання субвенції (№01/01-17/05/151/02 від 07.02.2025 року, додається) через брак коштів у місцевому бюджеті.
Обґрунтування проведення закупівлі
Поточний ремонт доріг по вул. Східна Добропільської міської територіальної громади (ID: UA-2025-03-25-009697-a) реалізований на підставі Розпорядження Донецької обласної державної адміністрації №148/5-25 від 03.03.2025 року «Про надання субвенції з обласного бюджету бюджету Добропільської міської територіальної громади на поточний ремонт автомобільних доріг комунальної власності, які є складовими транспортно-логістичної системи в умовах воєнного стану». На зазначені роботи було виділено фінансування у розмірі 22 207,31 тис. грн. (додається).

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-05-02 16:41:19

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі з поточного ремонту доріг у м. Добропілля по вулиці Східна Добропільської міської територіальної громади (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-25-009697-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба, а саме: надати інформацію (зазначити назву файлу(ів) та номер сторінки) щодо виконання переможцем торгів товариством з обмеженою відповідальністю «БІЛДГРУП» вимоги про усунення невідповідності в частині надання акту приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) Учаснику такого(их) об’єкту(ів) до договору(ів) відповідно до Додатку 6.1 тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-05-04 21:52:49

Відповідь на запит Державної аудиторської служби України (обл.)

На виконання Запиту Державної аудиторської служби України від 02.05.2025 року щодо надання пояснень, інформації та документів стосовно закупівлі «Поточний ремонт доріг у м. Добропілля по вулиці Східна Добропільської міської територіальної громади» (ID: UA-2025-03-25-009697-a), комунальне підприємство «Добропільський міський транспорт» надає наступні пояснення.
В межах відкритих торгів з особливостями, проведених для поточного ремонту доріг у місті Добропілля по вулиці Східна, було виявлено певні невідповідності у тендерній пропозиції переможця – Товариства з обмеженою відповідальністю «БІЛДГРУП». Зокрема, були зафіксовані наступні недоліки:
- Договір оренди нерухомого майна №02-08-2023 від 02.08.2023 р., на підтвердження наявності матеріально-технічної бази, був наданий не в повному обсязі, що створювало ризики щодо можливості належного використання майна для виконання зобов’язань за договором.
- Відсутні частина сторінок договору.
- Не була надана сторінка із зазначенням строку дії договору.
- Відсутній акт приймання-передачі приміщення, що підтверджує факт фактичного користування майном.
- Додаткова угода №1 до договору, яка продовжує строк його дії до 02.08.2025 р., була надана, однак без повного тексту основного договору це унеможливлювало комплексну оцінку правових підстав оренди майна.
Відповідно до вимог тендерної документації та положень Закону України «Про публічні закупівлі», учаснику торгів було надіслано повідомлення про необхідність усунення виявлених невідповідностей. Відповідно до встановлених строків, переможець тендеру виконав вимогу та 15 квітня 2025 року о 13:54 завантажив до електронної системи закупівель необхідний документ у форматі PDF, підписаний кваліфікованим електронним підписом.
Документ під назвою «1. Договір №02-08-2023.pdf» містить наступні сторінки:
- Сторінки 1-5 – текст договору оренди нерухомого майна №02-08-2023 від 02.08.2023 р.
- Сторінка 6 – акт приймання-передачі приміщення, що підтверджує фактичне право користування об’єктом оренди.
- Сторінка 7 – додаткова угода №1 до договору, яка продовжує строк його дії до 02.08.2025 р.
Таким чином, вимога про усунення невідповідностей була повністю виконана в рамках встановленого строку. Всі необхідні документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції встановленим критеріям, були завантажені до електронної системи закупівель та доступні для перегляду відповідними контролюючими органами.
Дана інформація свідчить про належне виконання вимог тендерної документації та відповідність переможця торгів встановленим критеріям закупівлі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та у відповідь на висновок Держаудитслужби про виявлене порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону, комунальне підприємство «Добропільський міський транспорт» повідомляє наступне: 1.Щодо усунення порушення У відповідь на встановлене порушення, а саме — неоприлюднення договору про закупівлю №11/04-25 від 25.04.2025 та додатків до нього (в тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі, Замовником вжито заходів щодо усунення недоліків. Станом на 12.05.2025 р., у електронній системі закупівель додатково оприлюднено вказаний договір та додатки до нього у форматі XLSX, що відповідає вимогам Положення № 835 та пунктів 10 і 11 частини першої статті 10 Закону. 2. Документальне підтвердження В електронну систему закупівель завантажено відповідні файли у машинозчитуваному форматі. 3. Профілактичні заходи Для запобігання подібним порушенням у майбутньому, вжито внутрішніх організаційних заходів, зокрема: - оновлено інструкції для уповноважених осіб; - запроваджено внутрішній контроль за форматом та повнотою документів при публікації; - проведено роз’яснення щодо вимог щодо машинозчитуваних форматів відповідно до постанови КМУ №835 та Порядку №1082. 4.Висновок Зобов'язання, визначені у висновку Держаудитслужби, виконані у повному обсязі в установлений строк. З повагою, ШИЛО Микола Уповноважена особа КП «Добропільський міський транспорт»

2025-05-12 15:50:13


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 12 травня 2025
Кінцевий строк оскарження: 27 травня 2025

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 квітня 2025 15:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ КРАСНОГОРІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО 20 600 029,19
UAH з ПДВ
20 600 029,19
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЛДГРУП" 22 205 458,80
UAH з ПДВ
22 205 458,80
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

05 квітня 2025 13:06
Електронний підпис
05 квітня 2025 12:50
Договір_на_надання_НТП.PDF
05 квітня 2025 12:50
Реєстр.PDF
04 квітня 2025 19:59
Електронний підпис
03 квітня 2025 16:39
Електронний підпис
03 квітня 2025 16:32
8. Проект договору.rar
03 квітня 2025 16:32
9. Тендерна пропозиція.rar
03 квітня 2025 16:32
10. Банковская гарантія.rar
03 квітня 2025 16:32
12. Інші.rar
03 квітня 2025 16:32
6. Фінансова звітність.rar

Публічні документи

16 квітня 2025 13:38
Електронний підпис
16 квітня 2025 13:38
3. Довідка ТОВ.zip
16 квітня 2025 13:38
4. Витяг з МВС.rar
16 квітня 2025 13:38
2. Довідка Директор.zip
15 квітня 2025 13:55
Електронний підпис
15 квітня 2025 13:54
1. Договір №02-08-2023.pdf
15 квітня 2025 13:54
1. Договір №02-08-2023.pdf.p7s
05 квітня 2025 18:00
Електронний підпис
05 квітня 2025 18:00
Електронний підпис
05 квітня 2025 17:57
Електронний підпис
05 квітня 2025 17:57
Електронний підпис
05 квітня 2025 17:57
14. Тендерна пропозиція.pdf
05 квітня 2025 17:57
0. Реєстр.pdf
05 квітня 2025 17:57
10. Витяг з ПДВ.pdf.p7s
05 квітня 2025 17:57
5. Наявність АБЗ.pdf
05 квітня 2025 17:57
0. Реєстр.pdf.p7s
05 квітня 2025 17:57
9. Довідка ліцензія.pdf
05 квітня 2025 17:57
5. Наявність АБЗ.pdf.p7s
05 квітня 2025 17:57
11. Довідки з банку.pdf
05 квітня 2025 17:57
10. Витяг з ПДВ.pdf
05 квітня 2025 17:57
11. Довідки з банку.pdf.p7s
05 квітня 2025 17:57
G12825.25.zip
05 квітня 2025 17:57
15. Інші довідки.pdf
05 квітня 2025 17:57
9. Довідка ліцензія.pdf.p7s
05 квітня 2025 17:57
15. Інші довідки.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КРАСНОГОРІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність антикорупційної програми

Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність фінансової спроможності

Наявність фінансової спроможності

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЛДГРУП"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

3. Довідка ТОВ.zip

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

4. Витяг з МВС.rar

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність антикорупційної програми

Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

4. Витяг з МВС.rar

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

G12825.25.zip

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність фінансової спроможності

Наявність фінансової спроможності

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ КРАСНОГОРІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО
#37011641
Відхилено 20 600 029,19
UAH з ПДВ
14 квітня 2025 09:49
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 квітня 2025 16:56
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЛДГРУП"
#39484698
Переможець 22 205 458,80
UAH з ПДВ
16 квітня 2025 08:49
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 квітня 2025 19:25

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей Шановний, Учасник! Під час розгляду вашої тендерної пропозиції були виявлені невідповідності в інформації та/або документах, подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п. 43 Особливостей встановлених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Враховуючи вищезазначене, просимо усунути наступні невідповідності: 1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій 1.1. У складі тендерної пропозиції надана довідка вих. № 21 від 27 березня 2025 року, яка складена з порушенням вимог тендерної документації, а саме пп. 1, 2 п. 1 Переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, що є Додатком 1 до тендерної документації. Так, у строках 4, 6, 9 у графі 4 надані не повні дані щодо марки/моделі; у строках 13, 14 у графі 5 вказана не вірна приналежність у відповідності до наданих підтверджуючих документів; у строках 1, 2, 3, 4, 5, 15, 16, 17, 18, 19 у графі 6 не надані або надані не в повному обсязі номер та дата документу, які надані як підтверджуючі приналежності відповідно до графи 5 Таблиці; недотримано вимоги щодо вказівки в довідці, у випадку якщо законодавством не передбачена обов'язкова державна реєстрація деяких машин та механізмів. Таким чином, необхідно надати виправлену Довідку, за формою зазначеною у Додатку 6 до тендерної документації, що містить інформацію про обладнання, основних будівельних (дорожніх) машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування, (інструментів) та технологій. 1.2. В складі тендерної пропозиції, на підтвердження інформації зазначеної в рядках 13, 14 довідки вих. № 21 від 27 березня 2025 року по строчці 13, 14, надано договір про надання послуг № 48 від 25.03.2025 року та додаток № 1 до договору № 48 про надання послуг від 21.03.2025 року В свою чергу, в довідці вих. № 21 від 27 березня 2025 року вказано договір надання послуг № 48 від 21.03.2025 року. Вказане свідчить про порушення вимог пп. 2 п. 1 Переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, що є Додатком 1 до тендерної документації. Таким чином, просимо надати відповідні документи, що підтверджують інформацію вказану в довідці вих. № 21 від 27 березня 2025 року. 1.3. На підтвердження інформації зазначеної в рядку 11 довідки вих. № 21 від 27 березня 2025 року в складі тендерної пропозиції наданий Договір оренди техніки та механізмів № 0206/23 від 02.06.2023 року, укладений між ТОВ «СПЕЦСТРОЙТРАНС» та ТОВ «ТРАНС-СТРОЙ»,строк якого закінчився 31 грудня 2023 року. Вказане свідчить про порушення вимог пп. 2 п. 1 Переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, що є Додатком 1 до тендерної документації. Таким чином, просимо надати відповідні документи, підтверджуючі дію договору оренди техніки та механізмів № 0206/23 від 02 червня 2023 року, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками техніки, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт на весь строк за предметом закупівлі. 1.4. В складі тендерної пропозиції, на підтвердження інформації зазначеної в рядку 6 довідки вих. № 21 від 27 березня 2025 року, надано Договір оренди транспортного засобу № 20/03 від 20 березня 2025 року укладеного з ФОП Щетинін Дмитро Дмитрович. В свою чергу, в свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу власником зазначено фізична особа Щетинін Дмитро Дмитрович. В порушення вимог пп. 2 п. 1 Переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, що є Додатком 1 до тендерної документації, Вами не надано посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально); копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших особ, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт) на весь строк за предметом закупівлі; копії акту(ів) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). 1.5. В складі тендерної пропозиції, на підтвердження інформації, зазначеної в довідці вих. № 21 від 27 березня 2025 року, в порушення вимог п. 7 р. 1. Загальні положення Тендерної документації та пп. 2 п. 1 Переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, що є Додатком 1 до тендерної документації,не надано документи на підтвердження права власності Учасника (обліку) на власні транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо, які не підлягають державній реєстрації. (надано Ведомость амортизации ОС за 2004 г. на російській мові). 2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 2.1. Аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись договір на надання послуг з поточного (поточного середнього, дрібного) ремонту та/або на виконання робіт з нового будівництва та/або реконструкції та/або капітального ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого та/або державного значення. В складі тендерної пропозиції Вами надано договори з поточного ремонту доріг у м. Добропілля Добропільської міської територіальної громади, які не є автомобільними дорогами загального користування місцевого та/або державного значення, а є вулицями і дорогами міст та інших населених пунктів, відповідно до Закону України «Про автомобільні дороги». Отже, в порушення вимог п. 5 р. 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, в складі тендерної пропозиції не надано документів, на підтвердження наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Таким чином, просимо надати: копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в або іншій формі згідно умов договору на виконання робіт) та довiдка (-ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3 або іншій формі згідно умов договору на виконання робіт); - копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору; довідку за формою, зазначеною у Додатку 8 до Тендерноїдокументації, з інформацією про досвідвиконанняаналогічногодоговору за предметом закупівлі. 3. Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю 3.1. Надана в складі Тендерної пропозиції фінансова звітність не відповідає вимога, вказаним в п. 4 р. 10 Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям Тендерної документації. Просимо надати фінансову звітність за будь-який з вказаних в п. 4 р. 10 Тендерної документації періодів, яка підтверджує обсяг річного доходу (виручки) Учасника у розмірі не менше ніж 50% від очікуваної вартості предмета цієї закупівлі. 4. ІНФОРМАЦІЯ про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) 4.1. В атестаті с. Миколаївка Синельниківький район Дніпропетровська область В довідці і в транспортній схемі с. Миколаївка Петропавлівський район Дніпропетровська область Відсутня посвідчена копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору Відповідно п. 7 р. Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції Переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, що є Додатком 1 до тендерної документації, не надані в підтвердження наявності власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі.

Документи

14 квітня 2025 09:49
Електронний підпис
14 квітня 2025 09:48
протокол1559.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення про усунення невідповідностей у складі тендерної пропозиції (відповідно до ч. 16 ст. 29¹ Закону України «Про публічні закупівлі») Шановний, Учасник! У складі Вашої тендерної пропозиції, поданої в межах відкритих торгів з особливостями, виявлено невідповідності, а саме: Договір оренди нерухомого майна №02/08/2023 від 02.08.2023 р. (на підтвердження наявності матеріально-технічної бази – нежитлове приміщення, площею 260,0 кв. м, за адресою: м. Київ, вул. Алматинська, 35) надано не в повному обсязі: – відсутні частина сторінок договору, – відсутня сторінка зі строком дії договору, – не надано Акту приймання-передачі приміщення. Хоча подано Додаткову угоду №1 до вказаного договору, яка продовжує строк дії до 02.08.2025 р., відсутність повного тексту договору та акту унеможливлює оцінку фактичного права користування майном. Просимо усунути зазначені невідповідності протягом 24 годин з моменту оприлюднення цього повідомлення шляхом завантаження таких документів до електронної системи закупівель: -повного договору оренди нерухомого майна №02/08/2023 з усіма сторінками; -сторінки договору із зазначенням строку дії; -акту приймання-передачі зазначеного приміщення.

Документи

16 квітня 2025 08:49
Довідка НАЗК
16 квітня 2025 08:49
Електронний підпис
16 квітня 2025 08:47
протокол1565.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2025 08:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЛДГРУП"
#39484698
22 205 458,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 квітня 2025 08:49
Довідка НАЗК
16 квітня 2025 08:49
Електронний підпис
16 квітня 2025 08:47
протокол1565.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
12 травня 2025 15:43
білгруп 22205458,801601 (1).xlsx зміни до договору
12 травня 2025 15:43
Електронний підпис укладений
25 квітня 2025 14:48
білгруп 22205458,801601.pdf укладений
25 квітня 2025 14:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 травня 2025
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з отриманням висновку Держаудитслужби щодо порушення п. 10 ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляємо, що вжито заходів щодо усунення порушення
Номер договору про закупівлю: 11/04-25
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML