Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Проект капітального ремонту хірургічного корпусу КНП КОР «Київський обласний онкологічний диспансер» за адресою: вул. Багговутівська, 1, м. Київ
Очікувана вартість
225 212 393,80 UAH
UA-2025-03-21-011691-a ● 9eb7a926484c40f3bfa1dfe74e68eb42
Відкриті торги з особливостями
Подання пропозицій
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Олександр Сидоренко +380442067433 sid_alexandr@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2025 16:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2025 01:00 |
Початок аукціону: | 14 квітня 2025 14:03 |
Очікувана вартість: | 225 212 393,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 252 123,94 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 1. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги). Забезпечення тендерної пропозиції надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Реквізити для зарахування тендерного забезпечення: 04119, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 Код ЄДРПОУ 21467647, IBAN UA548201720343121001200015180 Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 1 126 000,00 грн (один мільйон сто двадцять шість тисяч гривень 00 копійок), Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, включаючи день кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» ( із змінами). 3. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Банківська гарантія повинна бути чинною на кінцеву дату подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має містити зобов’язання банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1126000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Проект капітального ремонту хірургічного корпусу КНП КОР «Київський обласний онкологічний диспансер» за адресою: вул. Багговутівська, 1, м. Київ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2026
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Відповідно до умов проєкту договору | Аванс | 45 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Відповідно до умов проєкту договору | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 65 |
Виконання робіт | Відповідно до умов проєкту договору | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 квітня 2025 12:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2025 12:08 |
KV06A_01_W - ТД Багговутівська (02.04.2025) зміни.pdf | |
02 квітня 2025 12:08 |
Перелік змін Багговутівська (02.04.25).pdf |
02 квітня 2025 12:12 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 квітня 2025 12:08 |
KV06A_01_W - ТД Багговутівська (02.04.2025) зміни.pdf
|
|||
02 квітня 2025 12:08 |
Перелік змін Багговутівська (02.04.25).pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Предмет закупівлі
Дата подання: 24 березня 2025 08:55
Дата відповіді: 26 березня 2025 19:34
Шановний Замовник! А чому предмет закупівлі проектні роботи? Предмет закупівлі не співпадає з тех.завданням
Відповідь: Доброго дня! Предмет закупівлі зазначено у відповідності до назви об'єкта, який зазначено в позитивному експертному звіті.
Скасування дискримінаційної вимоги
Дата подання: 24 березня 2025 10:25
Дата відповіді: 27 березня 2025 09:16
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Замовником вимагається надання аналогічних договорів з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів.
Учасник вважає, що вимога про надання підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів є дискримінаційною та порушує права потенційних учасників процедури закупівлі з огляду на те, що жоден з договорів не покладає на Учасника прийняття участі в оформленні документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, так само як і не покладає обов’язків на замовників по аналогічним договорам про прийняття цих об’єктів в експлуатацію та надання Учаснику відповідних документів. Варто наголосити на тому, що прийняття в експлуатацію об’єкту завжди залежить від діяльності самого замовника, а не від підрядника, який повністю виконав роботи (Постанова КМУ від 13 квітня 2011 № 461). Так, відповідно до Постанови КМУ від 13 квітня 2011 № 461 саме замовник оформляє і подає до відповідного уповноваженого органу документи для отримання сертифікату про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів або ж сам замовник оформлює та подає один примірник декларації про готовність об’єкта до експлуатації. Таким чином, навіть коли роботи за договором виконані, прийняті та оплачені замовником, а об’єкт не здається в експлуатацію з незалежних від підрядника причин. Тобто, можна стверджувати прийняття об’єкта в експлуатацію не залежить від підрядника, а залежить від волі третіх сторін, а саме замовника, так само як і надання замовником цих документів Учаснику.
Підрядники жодним чином не можуть впливати на замовника в частині вчиненні замовником конкретних дій щодо прийняття об’єкта в експлуатації. А отже, виконання вищенаведеної дискримінаційної вимоги Замовника про надання учасниками підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, залежить напряму від волі третіх сторін на дії та вчинки яких потенційні учасники процедури закупівлі не вправі вплинути.
Про належне виконання умов договору може свідчити листи-відгуки від Замовників, що є цілком достатньо для того, щоб Замовник мав можливість переконатися, що аналогічні роботи виконувалися якісно, ефективно та в належні терміни. Також, на підтвердження наявні акти КБ-2в та КБ-3, в яких міститься перелік робіт, які виконувалися за аналогічними договорами.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Звертаємо Вашу увагу, що у своїх Рішеннях №20283-р/пк-пз від 19.12.2024 року по закупівлі №UA-2024-11-26-013754-a та №2218-р/пк-пз від 13.02.2025 року по закупівлі №UA-2025-01-20-016236-а Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг по порушення законодавства у сфері публічних закупівель, розглянувши скаргу на аналогічну вимогу про надання Учасником документів про введення обʼєктів в експлуатацію, зазначила, що дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Даними рішенням Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг по порушення законодавства у сфері публічних закупівель зобовʼязала Замовників скасувати дискримінаційну вимогу.
У звʼязку з чим вимагаємо внести зміни до тендерної документації шляхом видалення вимоги про надання учасником актів введення в експлуатацію до аналогічних договорів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Замовником буде розглянута можливість внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Замовником буде розглянута можливість внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Скасування дискримінаційної вимоги
Дата подання: 29 березня 2025 14:41
Дата відповіді: 31 березня 2025 16:17
Учасник надав вище свої зауваження стосовно наявності дискримінаційної вимоги, а саме надання Учасником аналогічного договору разом з актом введення обʼєкта в експлуатацію. Замовник в свою чергу не надав чіткої відповіді на наявне зауваження.
Відповідно до п. 1 Порядок надання розʼяснень щодо тендерної документації Родулу ІІ Порядку внесення змін та надання розʼяснень до тендерної документації фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі — звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель.
Замовник не надав розʼяснень, не визначив чи внесе він зміни з урахуванням позиції Учасника та Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель чи ні. У звʼязку з чим повторно вимагаємо розглянути вимогу та надати чітку відповідь:
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Замовником вимагається надання аналогічних договорів з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів.
Учасник вважає, що вимога про надання підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів є дискримінаційною та порушує права потенційних учасників процедури закупівлі з огляду на те, що жоден з договорів не покладає на Учасника прийняття участі в оформленні документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, так само як і не покладає обов’язків на замовників по аналогічним договорам про прийняття цих об’єктів в експлуатацію та надання Учаснику відповідних документів. Варто наголосити на тому, що прийняття в експлуатацію об’єкту завжди залежить від діяльності самого замовника, а не від підрядника, який повністю виконав роботи (Постанова КМУ від 13 квітня 2011 № 461). Так, відповідно до Постанови КМУ від 13 квітня 2011 № 461 саме замовник оформляє і подає до відповідного уповноваженого органу документи для отримання сертифікату про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів або ж сам замовник оформлює та подає один примірник декларації про готовність об’єкта до експлуатації. Таким чином, навіть коли роботи за договором виконані, прийняті та оплачені замовником, а об’єкт не здається в експлуатацію з незалежних від підрядника причин. Тобто, можна стверджувати прийняття об’єкта в експлуатацію не залежить від підрядника, а залежить від волі третіх сторін, а саме замовника, так само як і надання замовником цих документів Учаснику.
Підрядники жодним чином не можуть впливати на замовника в частині вчиненні замовником конкретних дій щодо прийняття об’єкта в експлуатації. А отже, виконання вищенаведеної дискримінаційної вимоги Замовника про надання учасниками підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, залежить напряму від волі третіх сторін на дії та вчинки яких потенційні учасники процедури закупівлі не вправі вплинути.
Про належне виконання умов договору може свідчити листи-відгуки від Замовників, що є цілком достатньо для того, щоб Замовник мав можливість переконатися, що аналогічні роботи виконувалися якісно, ефективно та в належні терміни. Також, на підтвердження наявні акти КБ-2в та КБ-3, в яких міститься перелік робіт, які виконувалися за аналогічними договорами.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Звертаємо Вашу увагу, що у своїх Рішеннях №20283-р/пк-пз від 19.12.2024 року по закупівлі №UA-2024-11-26-013754-a та №2218-р/пк-пз від 13.02.2025 року по закупівлі №UA-2025-01-20-016236-а Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг по порушення законодавства у сфері публічних закупівель, розглянувши скаргу на аналогічну вимогу про надання Учасником документів про введення обʼєктів в експлуатацію, зазначила, що дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Даними рішенням Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг по порушення законодавства у сфері публічних закупівель зобовʼязала Замовників скасувати дискримінаційну вимогу.
У звʼязку з чим вимагаємо внести зміни до тендерної документації шляхом видалення вимоги про надання учасником актів введення в експлуатацію до аналогічних договорів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
В тендерну документацію буде внесено зміни.
В тендерну документацію буде внесено зміни.
Інформація щодо залучення субпідрядника
Дата подання: 02 квітня 2025 10:35
Вітаю! Чи може учасник заявити в тендерній пропозиції субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівілю, який знаходиться в зведених відомостях АМКУ? Кваліфікаційні критерії Учасник підтверджує власними спроможностями.
Відповідь відсутня
Надання розʼяснень
Дата подання: 02 квітня 2025 13:26
Відповідно до п. 1.10. Додатку 8 тендерної документації Учасник має надати письмове підтвердження згідно вимог пункту 4.10. Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції».
Пунктом 4.10. Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» передбачено якщо вимога в тендерній документації встановлена декілька разів, учасник/переможець може подати необхідний документ або інформацію один раз. Учасник звертається з проханням надати розʼяснення яке саме підтвердження він має надати згідно з даним пунктом.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Внесення змін д тендерної документації
Дата подання: 02 квітня 2025 14:11
Відповідно до п. 7 Забезпечення виконання договору про закупівлю Розділу VI Результати торгів та укладення договору про закупівлю тендерної документації Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору.
Вид забезпечення виконання договору -- банківська гарантія
Розмір забезпечення має складати 5% від вартості договору.
Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю та ще один календарний місяць після дати завершення дії договору. Порушення зазначеного строку дії банківської гарантії слід вважати гарантійним випадком відповідно до чинної банківської гарантії. Дія банківської гарантії має бути продовжена у разі продовження терміну дії договору.
Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком.
Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації.
Текст банківської гарантії повинен містити:
- безвідкличне зобов’язання банку-гаранта сплатити протягом п’яти робочих днів з дати отримання першої письмової вимоги замовника повну суму, визначену у вимозі, у межах суми гарантії за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення переможцем процедури закупівлі будь-яких зобов’язань, передбачених договором про
закупівлю, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів;
- положення про те, що всі платежі за гарантією повинні бути здійснені банком- гарантом на користь замовника незалежно від будь-яких заперечень переможця процедури закупівлі або будь-якої третьої особи;
- положення про те, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом.
Текст банківської гарантії НЕ повинен містити:
- посилання на умови договору про закупівлю щодо надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та переможцем процедури закупівлі);
- умови про зменшення відповідальності банку-гаранта в будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги та зменшення зобов’язань на всі суми, сплачені банком-гарантом за гарантією);
- умови, що ускладнюють процедуру виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги тощо);
- обмеження відповідальності банку-гаранта сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов’язків за гарантією;
- умови відкликання гарантії банком-гарантом.
Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації, а Переможець, який надав таку гарантію, вважається таким що не надав гарантію виконання договору.
У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку України.
Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком- нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком- резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку.
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю;
2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей;
4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця.
Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету на рахунок, який буде наданий Переможцю під час укладення договору.
Надання банківської гарантії у розмірі 5% від вартості робіт також обумовлено Розділом 15-1 Проекту Договору про закупівлю, що міститься в Додатку №2 до тендерної документації.
Учасник зазначає, що відповідно до умов тендерної документації кошторисна документація, відповідно до якої надається Тендерна пропозиція до даної закупівлі має розроблятися з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва (надалі – Настанова).
Відповідно до п. 1.1. Настанови ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво).
Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором.
Пунктом 1.2. Настанови передбачено, що прибуток – кошти, призначені для розвитку будівельного виробництва та матеріального стимулювання працівників підрядних організацій.
Відповідно до п. 4.8. Настанови розмір прибутку залежить від класу наслідків (відповідальності) об’єктів, що входять до складу комплексу (будови), складності виконання будівельних робіт, строків будівництва, умов його фінансування, кон’юнктури ринку трудових ресурсів та будівельних організацій, спроможних виконати будівельні роботи на об’єкті будівництва тощо. Базою для обчислення прибутку є загальна кошторисна трудомісткість.
Згідно з п. 5.30 Настанови у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховується економічно обґрунтований прибуток, який планується отримати від виконання робіт на об’єкті будівництва, який не може перевищувати 15% від суми прямих і загальновиробничих витрат.
На розмір прибутку впливає значна кількість факторів, у тому числі такі:
1) вид будівництва;
2) технічна та технологічна складність об’єкта будівництва, складність виконання
будівельних робіт;
3) тривалість будівництва;
4) спосіб фінансування об’єкта будівництва;
5) кон’юнктура ринку трудових ресурсів та будівельних організацій, спроможних
виконати роботи по об’єкту будівництва в даному регіоні тощо.
Отже, відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, відповідно до якої учасник має розробляти свою тендерну пропозицію та кошторис, прибуток підрядної організації вираховується лише з вартості робіт, без урахування вартості матеріалів, устаткування та обладнання та не може перевищувати 15% від загальновиробничих та прямих витрат.
В свою чергу, Замовник зобовʼязує Учасника надати забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії у розмірі 5% від вартості договору, що на момент оголошення закупівлі складає не менше 11 260 619,70 грн. (одинадцять мільйонів двісті шістдесят тисяч шістсот девʼятнадцять гривень 70 копійок). Прибуток Учасника відповідно до умов тендерної документації та чинного законодавства України не буде відповідати затратам покладеним на банківську гарантію у якості забезпечення виконання договору і є не співрозмірним.
Відповідно до ч. 1 ст. 1 Цивільного Кодексу України Цивільним законодавством регулюються особисті немайнові та майнові відносини (цивільні відносини), засновані на юридичній рівності, вільному волевиявленні, майновій самостійності їх учасників.
Згідно зі ст. 2 Цивільного кодексу України Учасниками цивільних відносин є фізичні особи та юридичні особи. Учасниками цивільних відносин є: держава Україна, Автономна Республіка Крим, територіальні громади, іноземні держави та інші суб'єкти публічного права.
Згідно з ст. 3 Цивільного Кодексу України загальними засадами цивільного законодавства є:
1) неприпустимість свавільного втручання у сферу особистого життя людини;
2) неприпустимість позбавлення права власності, крім випадків, встановлених Конституцією України та законом;
3) свобода договору;
4) свобода підприємницької діяльності, яка не заборонена законом;
5) судовий захист цивільного права та інтересу;
6) справедливість, добросовісність та розумність.
Відповідно до ч. 1 ст. 626 Цивільного Кодексу України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Згідно з ч. 1 ст. 627 Цивільного Кодексу України відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Вимога Замовника про надання забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 5% від вартості договору не є справедливою, добросовісною та розумною по відношенню до Учасників публічної закупівлі.
У звʼязку з чим звертаємось до Замовника з проханням прибрати дану вимогу з умов тендерної документації або зменшити відсотковий розмір банківської гарантії до 0,5%.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро