Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Трамбувальні машини
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2025-03-20-012860-a a5b1cac3052342ccb5b86174a92956a2
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Бартош

+380989919078 bvtk@ngu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центральна база виробничо-технологічної комплектації Національної гвардії України
Код ЄДРПОУ: 14323014
Вебсайт: http://ngu.gov.ua/
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Сергій Бартош
+380989919078
bvtk@ngu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2025 16:34
Звернення за роз’ясненнями: до 26 березня 2025 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 березня 2025 01:00
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Банківська гарантія у розмірі 13500,00 грн (3% від очікуваної вартості предмета закупівлі).
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 13500 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: відсутні

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43240000-7: Трамбувальні машини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Віброплита Simax DB-10 Rock Pro або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м.Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 травня 2025
ДК 021:2015: 43240000-7 — Трамбувальні машини
1 штука
Віброплита AGT CRBHH400 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м.Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 травня 2025
ДК 021:2015: 43240000-7 — Трамбувальні машини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом безготівкової оплати Покупцем вартості товару протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту його отримання на підставі видаткової накладної (згідно статті 49 Бюджетного кодексу України) за умови наявності бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунку Покупця. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Покупця бюджетного фінансування призначеного на оплату товару, Покупець проводить оплату поставленого товару протягом 10 (десяти) календарних днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Банківська гарантія у розмірі 13500,00 грн (3% від очікуваної вартості предмета закупівлі).

Сума забезпечення: 13500 UAH
Форма підтвердження: документ

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Перерахування грошових коштів на рахунок Замовника в розмірі 5% від ціни договору.
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Перерахування грошових коштів на рахунок Замовника в розмірі 5% від ціни договору.
Форма забезпечення
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Перерахування грошових коштів на рахунок Замовника в розмірі 5% від ціни договору.
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Перерахування грошових коштів на рахунок Замовника в розмірі 5% від ціни договору.
20 березня 2025 16:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 березня 2025 16:34
оголошення про проведення спрощеної закупівліpdf.pdf
20 березня 2025 16:34
Проєкт договору додаток №6.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 березня 2025 01:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "НЬЮ ВЕЙ ЕКС-ПОРТ" 450 000,00
UAH з ПДВ
450 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

01 квітня 2025 17:00
Електронний підпис
01 квітня 2025 16:58
Договір 833 від 16.12.24+ВН.pdf
28 березня 2025 11:33
Електронний підпис
28 березня 2025 11:33
Електронний підпис
28 березня 2025 11:30
Довідка не є резидентом.pdf
28 березня 2025 11:30
Довідка з кодом доступа.pdf
28 березня 2025 11:30
Виписка підписана.pdf
28 березня 2025 11:30
Паспорт, код Дяченко М.О..pdf
28 березня 2025 11:30
Виписка ЄДР.pdf
28 березня 2025 11:30
Опис №2.pdf
28 березня 2025 11:30
Проект договору.pdf
28 березня 2025 11:30
Описи.pdf
28 березня 2025 11:30
Статут.pdf
28 березня 2025 11:30
Рішення квед.pdf
28 березня 2025 11:30
Гарантійний лист ст 236.pdf
28 березня 2025 11:30
Кваліфікаційні док.pdf
28 березня 2025 11:30
Довідка РК підписана.pdf
28 березня 2025 11:30
Лист-згода.pdf
28 березня 2025 11:30
Витяг ПДВ.pdf
28 березня 2025 11:30
Довідка кбв.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НЬЮ ВЕЙ ЕКС-ПОРТ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "НЬЮ ВЕЙ ЕКС-ПОРТ"
#45285690
Переможець 450 000,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2025 16:57
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 квітня 2025 16:41

Вимога про усунення невідповідностей

1.Перелік виявлених невідповідностей. 1.1 Учасник не надав копію договору, зазначеного у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору (вихідний №2 від 28 березня 2025р.) та копії документів на підтвердження виконання договору (видаткові накладні). 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності. 2.1 Додаток № 2 до оголошення ФОРМА І ПЕРЕЛІК ІНШИХ ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОДАЄ УЧАСНИК У СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ: Довідка по формі відповідно до Додатку № 5 до оголошення, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі використання) з інформацією про виконання аналогічного договору (щонайменше 1 договір) з назвою предмета закупівлі, яка зазначена в оголошенні та додатків до такого оголошення. На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Учасник має надати не менше однієї копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), з усіма копіями документів на підтвердження виконання договору (видаткові накладні) зазначеного в наданій Учасником довідці. Оригінал відгука виданий в 2024-2025 роках (не менше одного) до наданого аналогічного договору, виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. Лист-відгук повинен мати реєстраційний номер та дату його складання. У разі подання Учасником у складі своєї пропозиції декілька аналогійних договорів, вищезазначені вимоги поширюються на всі аналогічні за предметом закупівлі договори. 3. Перелік інформації та документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей 3.1 Учасник повинен усунути виявлені невідповідності для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору шляхом надання копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), з усіма копіями документів на підтвердження виконання договору (видаткові накладні) зазначеного в наданій Учасником довідці.

Документи

02 квітня 2025 16:57
Електронний підпис
02 квітня 2025 16:56
Untitled-63.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 квітня 2025 16:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НЬЮ ВЕЙ ЕКС-ПОРТ"
#45285690
450 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 квітня 2025 16:57
Електронний підпис
02 квітня 2025 16:56
Untitled-63.pdf