Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пocлуги з тeхнiчнoгo oбслугoвування i пoтoчнoгo рeмoнту принтeрiв
Очікувана вартість
99 950,00 UAH
UA-2025-03-18-003023-a 57e230c7b4514d71bfdf65424fe5fb86
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олексій ТЕРЕЩЕНКО

+380567207220 departamentblag@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Вебсайт: https://dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Олексій ТЕРЕЩЕНКО
+380567207220
departamentblag@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2025 10:40
Звернення за роз’ясненнями: до 22 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 березня 2025 00:00
Очікувана вартість: 99 950,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник під час подання пропозиції одночасно надає забезпечення пропозиції. Розмір забезпечення пропозиції становить не більше 3% від очікуваної вартості закупівлі та складає: 2 500,00 грн. (дві тисячі п’ятсот грн. 00 коп.). Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія з обслуговуючого Учасника банку. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Форма та зміст банківської гарантії обов’язково повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. Разом з банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та копію ліцензії НБУ, які повинні бути завірені належним чином. Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 30 календарних днів. Банківська гарантія повинна містити таку інформацію: У банківській гарантії Учасник має бути зазначений як Принципал, а Замовник – Бенефіціар, а також зазначено суму та конкретний термін дії гарантії. Банк-гарант повинен зазначити у банківській гарантії про взяття на себе безвідкличних зобов’язань негайно сплатити Замовникові за першою письмовою вимогою платежу вказану суму за умови письмового підтвердження невиконання Учасником своїх зобов’язань, що передбачаються його Пропозицією, а саме:  відкликає свою пропозицію після закінчення строку її подання;  відмовляється від підписання Договору про закупівлю після оголошення його переможцем спрощеної закупівлі. Інформація для отримання банківської гарантії: ДЕПАРТАМЕНТ БЛАГОУСТРОЮ ТА ІНФРАСТРУКТУРИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ 40506232 місцезнаходження: м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6 банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ р/р № UA288201720355199029002095724 Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції Учасником після закінчення строку її подання; 2) непідписання договору про закупівлю Учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 2500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
379 послуга
Пocлуги з тeхнiчнoгo oбслугoвування i пoтoчнoгo рeмoнту принтeрiв
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Володимира Мономаха, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за фактично надані Послуги здійснюються в безготівковій формі, на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України, протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дня підписання Актів надання послуг (виконаних робіт) обома Сторонами, що підтверджують факт надання Послуг. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані Послуги здійснюється з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Грошові зобов’язання Замовника вважаються виконаними в момент отримання грошових коштів Виконавцем. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Учасник під час подання пропозиції одночасно надає забезпечення пропозиції. Розмір забезпечення пропозиції становить не більше 3% від очікуваної вартості закупівлі та складає: 2 500,00 грн. (дві тисячі п’ятсот грн. 00 коп.). Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія з обслуговуючого Учасника банку. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Форма та зміст банківської гарантії обов’язково повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. Разом з банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та копію ліцензії НБУ, які повинні бути завірені належним чином. Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 30 календарних днів. Банківська гарантія повинна містити таку інформацію: У банківській гарантії Учасник має бути зазначений як Принципал, а Замовник – Бенефіціар, а також зазначено суму та конкретний термін дії гарантії. Банк-гарант повинен зазначити у банківській гарантії про взяття на себе безвідкличних зобов’язань негайно сплатити Замовникові за першою письмовою вимогою платежу вказану суму за умови письмового підтвердження невиконання Учасником своїх зобов’язань, що передбачаються його Пропозицією, а саме:  відкликає свою пропозицію після закінчення строку її подання;  відмовляється від підписання Договору про закупівлю після оголошення його переможцем спрощеної закупівлі. Інформація для отримання банківської гарантії: ДЕПАРТАМЕНТ БЛАГОУСТРОЮ ТА ІНФРАСТРУКТУРИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ 40506232 місцезнаходження: м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6 банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ р/р № UA288201720355199029002095724 Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції Учасником після закінчення строку її подання; 2) непідписання договору про закупівлю Учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі.

Сума забезпечення: 2500 UAH
Форма підтвердження: документ
18 березня 2025 10:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 березня 2025 10:40
Забезпечення пропозиції.pdf
18 березня 2025 10:40
Проект договору.pdf
18 березня 2025 10:40
Кваліфікаційні вимоги.pdf
18 березня 2025 10:40
Технічні вимоги.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 березня 2025 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "ЛИНДЯ ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ" 98 445,00
UAH з ПДВ
98 445,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

25 березня 2025 21:28
Електронний підпис
25 березня 2025 21:28
Електронний підпис
25 березня 2025 21:26
Лист згода з договором.pdf
25 березня 2025 21:26
Договор на загрузку.pdf
25 березня 2025 21:26
ГЛ 3 власноруч.pdf
25 березня 2025 21:26
ИНН.pdf
25 березня 2025 21:26
Витяг платнику податку.pdf
25 березня 2025 21:26
Ліцензія.pdf
25 березня 2025 21:26
Відгук.pdf
25 березня 2025 21:26
Паспорт.pdf
25 березня 2025 21:26
Гарант.pdf
25 березня 2025 21:26
ГЛ 2 прибуття мастера.pdf
25 березня 2025 21:26
Выписка.pdf
25 березня 2025 21:26
договір, акт аналог.pdf
25 березня 2025 21:26
Гарант_Довіреність.pdf
25 березня 2025 21:26
ГЛ 1 гарантія пропозіції.pdf
25 березня 2025 21:26
Гарант.pdf.p7s.p7s
25 березня 2025 21:26
ГЛ 5 нові зразки.pdf
25 березня 2025 21:26
Гарант.pdf
25 березня 2025 21:26
Гарант.pdf.p7s.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЛИНДЯ ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЛИНДЯ ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ"
#2980010175
Переможець 98 445,00
UAH з ПДВ
27 березня 2025 10:13

Документи

27 березня 2025 10:13
Електронний підпис
27 березня 2025 10:13
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 березня 2025 10:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЛИНДЯ ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ"
#2980010175
98 445,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 березня 2025 10:13
Електронний підпис
27 березня 2025 10:13
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 березня 2025 11:03
Договір.pdf укладений
28 березня 2025 11:02