ПОВІДОМЛЕННЯ

про намір укласти договір про закупівлю
UA-2025-03-18-003023-a


Найменування замовника: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Категорія замовника: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Ідентифікаційний код замовника в ЄДР: 40506232
Місцезнаходження замовника: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Вид предмета закупівлі: Послуги
Назва предмета закупівлі: Пocлуги з тeхнiчнoгo oбслугoвування i пoтoчнoгo рeмoнту принтeрiв
Код за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг
Пocлуги з тeхнiчнoгo oбслугoвування i пoтoчнoгo рeмoнту принтeрiв ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки 379 послуга 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Володимира Мономаха, 17 до 31 грудня 2025
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за фактично надані Послуги здійснюються в безготівковій формі, на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України, протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дня підписання Актів надання послуг (виконаних робіт) обома Сторонами, що підтверджують факт надання Послуг. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані Послуги здійснюється з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Грошові зобов’язання Замовника вважаються виконаними в момент отримання грошових коштів Виконавцем. Пiсляоплата 60 Календарні 100
Найменування переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи): ФОП "ЛИНДЯ ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ"
Ціна тендерної пропозиції/пропозиції: 98 445,00 UAH з ПДВ
Джерело фінансування закупівлі:
Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 99950 UAH