Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фарба водоемульсійна
Очікувана вартість
81 960,00 UAH
UA-2025-03-14-002828-a ● 617bb1ffb19648edb2ce6d1281ecfc08
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Тернопільводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03353845 |
Вебсайт: | http://www.vodokanal.te.ua/ |
Місцезнаходження: | 46008, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, м. Тернопіль, ВУЛИЦЯ ТАНЦОРОВА, будинок 7 |
Контактна особа: |
Романюк Наталія Анатоліївна 380504374356 rattat@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2025 10:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2025 11:00 |
Початок аукціону: | 24 березня 2025 12:17 |
Початок аукціону: | 24 березня 2025 12:17 |
Очікувана вартість: | 81 960,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 409,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 літр
Фарба акрилатна водоемульсійна AURA Mattlatex глибокий мат, або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44812220-3 — Водні фарби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 березня 2025 10:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 березня 2025 10:30 |
Додаток 1 Пропозиція.odt | |
14 березня 2025 10:30 |
Додаток 4 Документи учасника процедури.odt | |
14 березня 2025 10:30 |
Тендерна документація.docx | |
14 березня 2025 10:30 |
Додаток 2 Технічна частина.doc | |
14 березня 2025 10:30 |
Додаток 5 Документи переможця процедури.odt | |
14 березня 2025 10:30 |
Додаток 3 Проєкт договору.odt |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо умов договору
Дата подання: 18 березня 2025 10:23
Дата відповіді: 18 березня 2025 13:00
У п. 2.1 зазначено, що Постачальник повинен передати (поставити) Покупцеві Товар (товари), якість якого (яких) відповідає стандартам, технічним умовам, зразкам і вимогам, встановленим в Україні для даного виду Товару, що підтверджується відповідними документами (сертифікатом відповідності, паспортом заводу-виробника тощо), які Постачальник зобов’язаний передати Покупцеві в момент передачі Товару (на вимогу Покупця).
Уся лакофарбова продукція, що виготовляється на території виготовляється за ТУ. ТУ розроблюється із використанням положень ДСТУ. ДСТУ на лакофарбові матеріали не визначають конкретних якісних (нормативних) показників товару, а включає загальну методологію проведення досліджень якості, класифікацію, визначення понять, тощо. У кожного виробника є власне ТУ, а документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ТУ має різну назву (сертифікат якості або паспорт якості або технічний паспорт, тощо). Лакофарбова продукція не підлягає обов’язковій сертифікації. Таким чином, коректним є те, що лакофарбова продукція виготовляється за ТУ, а формулюванням переліку документів на підтвердження якості товару є невичерпний перелік документів (сертифікат якості або паспорт якості або технічний паспорт, тощо). Просимо звести наступні зміни до пункту 2.1:
2.1. Постачальник повинен передати (поставити) Покупцеві Товар (товари), якість якого (яких) відповідає технічним умовам виробника для даного виду Товару, що підтверджується відповідними документами (сертифікатом відповідності або паспортом заводу-виробника тощо), які Постачальник зобов’язаний передати Покупцеві в момент передачі Товару (на вимогу Покупця).
Аналогічні зміни просимо внести до п.2.2.1 проєкту договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У разі відсутності обов'язкової сертифікації товару на території України учасник повинен надати документи,які підтверджують якість товару (сертифікат відповідності та/або/паспорт якості).
Щодо умов договору
Дата подання: 18 березня 2025 10:24
Дата відповіді: 18 березня 2025 13:01
У п.2.4 зазначено, що Гарантійний термін на поставлений Товар зазначається у товаросупровідних документах і не може бути менше 12 місяців з моменту підписання Сторонами видаткової накладної. У випадку, якщо протягом гарантійного терміну будуть виявлені недоліки поставленого Товару, Постачальник зобов'язаний в межах п'яти робочих днів безкоштовно поставити Товар відповідної якості. Покупець вправі вимагати відшкодування витрат, пов’язаних з поставкою неякісного Товару.
Згідно ДСТУ ISO 4618:2014 "Фарби та лаки. Терміни та визначення понять" строк придатності - час протягом якого лакофарбовий матеріал (2.50) залишається в придатному стані під час зберігання за нормальних умов в оригінальній герметичній тарі. Наведене, у свою чергу, міститься у ст. 677 ЦК України, де визначено, що строк придатності товару визначається періодом часу, який обчислюється з дня його виготовлення і протягом якого товар є придатним для використання, або терміном (датою), до настання якого товар є придатним для використання. Постачальник не може гарантувати придатність фарби більше строку, що визначено виробником. Таким чином, єдино вірним видом гарантійного строку для фарби є строк придатності, що обчислюється з моменту виготовлення. Просимо внести наступні зміни до пункт 2.4 проєкту договору:
2.4. Строк придатності на поставлений Товар зазначається у товаросупровідних документах і не може бути менше 12 місяців з моменту виготовлення Товару. У випадку, якщо протягом строк придатності будуть виявлені недоліки поставленого Товару, Постачальник зобов'язаний в межах п'яти робочих днів безкоштовно поставити Товар відповідної якості. Покупець вправі вимагати відшкодування витрат, пов’язаних з поставкою неякісного Товару.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Не вбачаємо доцільності вносити зміни, щодо гарантійного терміну даного товару.
Щодо умов договору
Дата подання: 18 березня 2025 10:24
Дата відповіді: 18 березня 2025 13:12
У пунктах 4.8, 5.1 та 5.2 Замовник визначає наступну відповідальність для Постачальника:
«4.8. У випадку встановлення факту невідповідності Товару вимогам до якості в обсязі понад 20% від обсягу партії поставки, уся партія поставки вважається неякісною.
5.1. У випадку поставки Товару неналежної якості, Постачальник зобов'язаний замінити його на Товар належної якості та комплектації та сплатити штраф. У випадку поставки неякісного Товару вперше Постачальник несе відповідальність, шляхом сплати штрафу у розмірі 30% від вартості неякісного Товару та відшкодовує збитки, завдані таким Товаром; у випадку поставки неякісного Товару повторно Постачальник несе відповідальність, шляхом сплати штрафу у розмірі 50% від вартості неякісного Товару та відшкодовує збитки, завдані таким Товаром, а також Покупець має право розірвати Договір в односторонньому порядку з Постачальником, без повернення забезпечення виконання Договору.
5.2. У випадку порушення терміну поставки Товару, Постачальник зобов’язаний сплатити Покупцю пеню у розмірі облікової ставки НБУ від вартості Товару, поставку якого прострочено, за кожний день прострочення виконання свого зобов’язання. У разі розірвання договору в зв’язку з порушенням Постачальником строку поставки, Постачальник сплачує додаткову пеню в розмірі 10% від вартості Товару.»
Шановний Замовник, умови договору повинні базуватися на засадах рівності та справедливості його умов для сторін. Санкції, що передбачені для Постачальника пунктом 8.2 є надмірно великими, що може значно перевищувати розміри заподіяної шкоди Замовнику. Умови договору є такими, що звужує коло прав Постачальника та ставить у нерівне правове положення із Замовником.
Згідно зі ст.233 ГКУ у разі якщо належні до сплати штрафні санкції надмірно великі порівняно із збитками кредитора, суд має право зменшити розмір санкцій. При цьому повинно бути взято до уваги: ступінь виконання зобов'язання боржником; майновий стан сторін, які беруть участь у зобов'язанні; не лише майнові, але й інші інтереси сторін, що заслуговують на увагу. Якщо порушення зобов'язання не завдало збитків іншим учасникам господарських відносин, суд може з урахуванням інтересів боржника зменшити розмір належних до сплати штрафних санкцій. Відповідно до частини третьої ст. 551 ЦКУ розмір неустойки може бути зменшений за рішенням суду, якщо він значно перевищує розмір збитків, та за наявності інших обставин, які мають істотне значення.
До прикладу, відповідно до ч.2 ст.231 ГК України зазначено, що:
- за порушення умов зобов'язання щодо якості (комплектності) товарів (робіт, послуг) стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів (робіт, послуг);
- за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості.
До того ж пункти 4.8 і 5.2 проєкту договору передбачають відповідальність за порушення якості поставленого товару, натомість мають відмінну відповідальність. Також тендерна документація не містить інформації щодо забезпечення, натомість у п. 5.1 міститься примітка «без повернення забезпечення виконання Договору».
Просимо вказати наступну редакцію до пунктів 4.8, 5.1, 5.2:
«4.8. У випадку встановлення факту невідповідності Товару вимогам до якості в обсязі понад 20% від вартості неякісного товару, уся партія поставки вважається неякісною.
5.1. У випадку поставки Товару неналежної якості, Постачальник зобов'язаний замінити його на Товар належної якості та комплектації та сплатити штраф. У випадку поставки неякісного Товару вперше Постачальник несе відповідальність, шляхом сплати штрафу у розмірі 20% від вартості неякісного Товару та відшкодовує збитки, завдані таким Товаром; у випадку поставки неякісного Товару повторно Постачальник несе відповідальність, шляхом сплати штрафу у розмірі 30% від вартості неякісного Товару та відшкодовує збитки, завдані таким Товаром, а також Покупець має право розірвати Договір в односторонньому порядку з Постачальником.
5.2. У випадку порушення терміну поставки Товару, Постачальник зобов’язаний сплатити Покупцю пеню у розмірі облікової ставки НБУ від вартості Товару, поставку якого прострочено, за кожний день прострочення виконання свого зобов’язання. У разі розірвання договору в зв’язку з порушенням Постачальником строку поставки, Постачальник сплачує додаткову штраф в розмірі 10% від вартості Товару.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дана вимога не є дискримінаційною та такою, що порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель, а також не обмежує кількість потенційних учасників та надає замовнику гарантії, щодо якісного та своєчасного виконання договору.
Щодо умов договору
Дата подання: 18 березня 2025 10:24
Дата відповіді: 18 березня 2025 13:53
У п.4.4. зазначено, що Одночасно з передачею Товару Постачальник зобов’язаний передати Покупцю видаткову накладну, товарно-транспортну накладну, документи, що засвідчують якість товару, гарантійні зобов’язання, документ, який містить інформацію про перевезення вантажу, обсяги такого перевезення та відповідальних за його здійснення осіб.
Законом України «Про автомобільний транспорт» від 05.04.2001 №2344-ІІІ, зокрема статтею 48, передбачено, що внутрішнє перевезення вантажів має бути документально оформлене товарно-транспортною накладною або іншим визначеним законодавством документом на вантаж.
Відповідно до п. 11.1. Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затв. Наказ Міністерства транспорту України 14.10.97 № 363 основним документом на перевезення вантажів є товарно-транспортна накладна. Цим же пунктом встановлено вимоги до її змісту, які включають всю інформацію, зокрема й «інформацію про перевезення вантажу, обсяги такого перевезення та відповідальних за його здійснення осіб.». Отже, при поставці товару постачальник, надаючи ТТН не має надавати будь-якого додаткового документу з такою інформацією. Просимо внести наступні зміни до п.4.4:
4.4. Одночасно з передачею Товару Постачальник зобов’язаний передати Покупцю видаткову накладну, товарно-транспортну накладну, документи, що засвідчують якість товару, гарантійні зобов’язання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вразі надання ТТН, документа, який містить інформацію про перевезення вантажу, обсяги та відповідальних осіб не вимагається, оскільки вся інформація вже вказана у ТТН.
Щодо умов договору
Дата подання: 18 березня 2025 10:25
Дата відповіді: 18 березня 2025 13:48
У п.5.6 зазначено, що Постачальник виписує, реєструє та надає Замовнику податкову накладну згідно з вимогами податкового законодавства, які діють на дату виникнення податкового зобов'язання. У разі якщо податкова накладна не була зареєстрована в ЄРПН з будь-яких причин, Замовник має право на відшкодування за рахунок Підприємства суми невідшкодованого державою податку на додану вартість, а також на відшкодування збитків, понесених в результаті втрати права на податковий кредит.
Згідно п. 201.1. ст.201 ПК України на дату виникнення податкових зобов’язань платник податку зобов’язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Згідно абз.6 п. 201.10 ст. 201 ПК України з метою отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, покупець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та податкову накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі податкова накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими покупцем.
Отже, ПК України не встановлює обов’язку постачальника надавати податкові накладні покупцеві. При цьому, ПК України прямо визначає і порядок отримання податкових накладних покупцем та визначає це обов’язком покупця (Замовника). Просимо внести зміни до п.5.6:
5.6. Постачальник виписує, реєструє та надає на вимогу Замовника податкову накладну згідно з вимогами податкового законодавства, які діють на дату виникнення податкового зобов'язання. У разі якщо податкова накладна не була зареєстрована в ЄРПН з будь-яких причин, Замовник має право на відшкодування за рахунок Підприємства суми невідшкодованого державою податку на додану вартість, а також на відшкодування збитків, понесених в результаті втрати права на податковий кредит.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Оскільки чинним законодавством не передбачено надання податкової накладної, ми будемо отримувати її в електронному вигляді.Обов'язок щодо надання податкової накладної не буде виникати.
Щодо обставин непереборної сили
Дата подання: 18 березня 2025 10:27
Дата відповіді: 18 березня 2025 13:55
В Україні триває військовий стан, кожного дня країна зазнає небезпечних ракетних та шахедних атак, що забирає життя. Під час виконання умов договору, Сторони можуть зіткнутись із реальною небезпекою, що завадить виконати свої зобов’язання належним чином. Пропонуємо додати у договір пункт, що визначає обставини та порядок дій сторін на випадок виникнення небезпечних обставин пов’язаних із військовою агресією.
Пропонуємо викласти у наступній редакцій:
Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони: не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за Договором; настали після укладання цього Договору; підтверджені відповідними доказами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Умови щодо форс- мажорних обставин діють на підставі Цивільного кодексу України не залежно від їх включення в договір.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 березня 2025 12:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МІГ." |
39 060,00
UAH з ПДВ
|
39 060,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
45 072,00
UAH з ПДВ
|
45 072,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" |
52 020,00
UAH з ПДВ
|
52 020,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО ФАРБА ТРЕЙД" |
61 059,60
UAH з ПДВ
|
61 059,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БОНТОН-ТРЕЙД" |
70 416,00
UAH з ПДВ
|
70 416,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МІГ." #38837864 |
Відхилено |
39 060,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2025 17:05
|
ТОВ "Епіцентр К" #32490244 |
Переможець |
45 072,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2025 14:04
|