Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фарба, грунтовка
Очікувана вартість
63 230,01 UAH
UA-2025-03-14-000786-a ● be460d9364da42b59d3450620836115f
Спрощена закупівля
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівська філія Товариства з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України» |
Код ЄДРПОУ: | 45204941 |
Місцезнаходження: | 79039, Україна , Львівська обл., місто Львів, вул. Золота, будинок 42 |
Контактна особа: |
Марта Нос +380976617796 m.nos@grmu.com.ua |
Категорія: | Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2025 09:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2025 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2025 10:00 |
Очікувана вартість: | 63 230,01 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 632,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
330.4 кілограм
Емаль ПФ-115 жовта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
95.2 кілограм
Емаль ПФ-115 сіра
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
182 кілограм
Грунтовка ГФ-021 сіра антикорозійна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 березня 2025 09:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 березня 2025 09:14 |
Додаток 6 - Опитувальник (юр).xls | |
14 березня 2025 09:14 |
Додаток 8 - Опитувальник (екологія).docx | |
14 березня 2025 09:14 |
Додаток 3 - Технічна специфікація.docx | |
14 березня 2025 09:14 |
Додаток 1 - Пропозиція.docx | |
14 березня 2025 09:14 |
Додаток 2 - Перелік документів.docx | |
14 березня 2025 09:14 |
Додаток 4 - Підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам Замовника.docx | |
14 березня 2025 09:14 |
Додаток 5 - Договір поставки.docx | |
14 березня 2025 09:14 |
Додаток 7 - Опитувальник (фіз).xls | |
14 березня 2025 09:14 |
Документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 18 березня 2025 13:01
Дата відповіді: 19 березня 2025 09:48
У п.2.2 зазначено, що Постачальник гарантує, що Товар відповідає вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки, а також вимогам ДСТУ, ТУ тощо, які зазначаються у цьому Договорі.
Уся лакофарбова продукція, що виготовляється на території виготовляється за ТУ. ТУ розроблюється із використанням положень ДСТУ. ДСТУ на лакофарбові матеріали не визначають конкретних якісних (нормативних) показників товару, а включає загальну методологію проведення досліджень якості, класифікацію, визначення понять, тощо. У кожного виробника є власне ТУ. Також умовами пункту 2.1. передбачено, що якість товару має відповідати або умовам ТУ виробника або ДСТУ. Просимо внести відповідні зміни до п.2.2:
2.2. Постачальник гарантує, що Товар відповідає вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки, а також вимогам ДСТУ або ТУ тощо, які зазначаються у цьому Договорі.
Аналогічні зміни просимо внести до пунктів 2.7, 5.11, 5.12, 5.15, 5.23, 5.24, 5.25 проєкту договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за звернення, Замовник не вбачає доцільності вносити зміни до проекту договору.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 18 березня 2025 13:02
Дата відповіді: 19 березня 2025 10:44
Пунктами 2.5 та 2.9 передбачено наступне:
«2.5. Гарантійні умови на Товар визначаються у нормативно-технічних документах, згідно яких виготовлено Товар та які можуть бути зазначені у відповідних документах (сертифікатах, паспортах, тощо), що можуть бути частиною комплектації цього виду Товару.
2.9. Гарантія поширюється на всі комплектуючі вироби і складові частини Товару за умови дотримання Покупцем встановлених вимог і норм експлуатації відповідного Товару.»
Лакофарбова продукція не є комплектним Товару. Тобто разом з фарбою не передбачено передавати ще якість складові, бо вони відсутні. Натомість умови договору не відповідають предмету закупівлі. Просимо внести зміни до пунктів 2.5 та 2.9:
«2.5. Гарантійні умови на Товар визначаються у нормативно-технічних документах, згідно яких виготовлено Товар та які можуть бути зазначені у відповідних документах (сертифікатах або паспортах, тощо).
П.2.9. – виключити.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за звернення, Замовник не вбачає доцільності вносити зміни до проекту договору.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 18 березня 2025 13:02
Дата відповіді: 19 березня 2025 10:51
У п.2.10. зазначено, що У разі усунення дефектів Товару, на який встановлено гарантійний строк експлуатації, цей строк продовжується на час, протягом якого Товар не використовувався через дефекти, а при заміні Товару гарантійний строк обчислюється заново від дня заміни.
Згідно ДСТУ ISO 4618:2014 "Фарби та лаки. Терміни та визначення понять" строк придатності - час протягом якого лакофарбовий матеріал (2.50) залишається в придатному стані під час зберігання за нормальних умов в оригінальній герметичній тарі. Наведене, у свою чергу, міститься у ст. 677 ЦК України, де визначено, що строк придатності товару визначається періодом часу, який обчислюється з дня його виготовлення і протягом якого товар є придатним для використання, або терміном (датою), до настання якого товар є придатним для використання. Постачальник не може гарантувати придатність фарби більше строку, що визначено виробником. Таким чином, єдино вірним видом гарантійного строку для фарби є строк придатності, що обчислюється з моменту виготовлення. Просимо внести наступні зміни до пункт 2.10 проєкту договору:
2.10. При заміні Товару строк придатності обчислюється з моменту виготовлення заміненого Товару.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за звернення, Замовник не вбачає доцільності вносити зміни до проекту договору.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 18 березня 2025 13:02
Дата відповіді: 19 березня 2025 09:55
Пунктами 2.11 та 2.13 передбачається демонтаж, монтаж та ремонт Товару. Натомість такі роботи непередбачені для лакофарбової продукції. Просимо виключити такі вимоги з умов пунктів 2.11 та 2.13.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за звернення, Замовник не вбачає доцільності вносити зміни до проекту договору.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 18 березня 2025 13:02
Дата відповіді: 19 березня 2025 10:52
У п.3.2. зазначено, що Ціна Товару згідно Договору включає в себе вартість тари та упаковки Товару, всі обов’язкові платежі, що сплачуються Постачальником, вартість доставки Товару до місця передачі, вартість страхування, навантаження, розвантаження та всі інші витрати Постачальника, пов’язані з виконанням цього Договору.
Відповідно до ст. 7 Закону України «Про страхування» від 7 березня 1996 року, серед обов'язкових видів страхування відсутнє «страхування лакофарбових матеріалів», а отже виробник лакофарбових матеріалів не зобов'язаний страхувати продукцію, а робить це на власний розсуд. Жодним іншим нормативно-правовим актом не передбачено обов'язкове страхування для лакофарбових матеріалів. Включення в обов'язковому порядку страхування до переліку витрат, що включаються у ціну договору може призвести до необґрунтованого збільшення витрат коштів. Просимо внести зміни до п.3.2:
3.2. Ціна Товару згідно Договору включає в себе вартість тари та упаковки Товару, всі обов’язкові платежі, що сплачуються Постачальником, вартість доставки Товару до місця передачі, вартість навантаження, розвантаження та всі інші витрати Постачальника, пов’язані з виконанням цього Договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за звернення, Замовник не вбачає доцільності вносити зміни до проекту договору.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 18 березня 2025 13:03
Дата відповіді: 19 березня 2025 11:16
У п.4.2 зазначено, що Сторони домовилися про те, що при виконанні умов Договору підписання, погодження та направлення відповідних документів можуть здійснюватися у паперовому вигляді та/або засобами електронної пошти; обмін первинними документами (рахунки, акти прийому-передачі, видаткові накладні тощо) може здійснюватися в формі електронних документів із застосуванням до них кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису для підтвердження описаних в них господарських операцій за допомогою відповідних програмних комплексів (рішень), зокрема, системи електронного документообігу «M.E.Doc», відповідно до Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» та Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Шановний замовник, є різні програми для забезпечення електронного документообігу, тобто Постачальник може користуватися іншою програмою. Натомість умови п.4.2 визначають лише M.E.Doc Is. Просимо внести зміни до п.4.2:
4.2. Сторони домовилися про те, що при виконанні умов Договору підписання, погодження та направлення відповідних документів можуть здійснюватися у паперовому вигляді та/або засобами електронної пошти; обмін первинними документами (рахунки, акти прийому-передачі, видаткові накладні тощо) може здійснюватися в формі електронних документів із застосуванням до них кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису для підтвердження описаних в них господарських операцій за допомогою відповідних програмних комплексів (рішень), зокрема, системи електронного документообігу «M.E.Doc» або іншою системою електронного документообігу, відповідно до Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» та Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за звернення, Замовник не вбачає доцільності вносити зміни до проекту договору.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 18 березня 2025 13:03
Дата відповіді: 19 березня 2025 11:21
У п.5.3. вказано, що Постачальник зобов’язаний розглянути заявку Покупця у строк не більше 48 (сорока восьми) годин з моменту її отримання та надати письмове повідомлення про прийняття заявки повністю або частково (в якій частині) шляхом направлення Постачальником сканованої копії рахунку на зворотній електронний адрес Покупця з якого надійшла заявка.
У випадку надання заявки у п’ятницю в кінці робочого дня, Постачальник не матиме змоги надати актуальну інформацію щодо строків поставки та відповідно повідомити представників Замовника. Прошу збільшити строк вказаний у пункті 5.3. до 2 робочих днів, з метою належної співпраці сторін.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник вважає зазначені в проекті договору терміни цілком достатніми. Зміни вноситися не будуть.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 18 березня 2025 13:04
Дата відповіді: 19 березня 2025 11:30
Умовами договору передбачено наступне щодо виконання податкових зобов'язань:
«7.2. Постачальник зобов’язаний направити Покупцеві складену в електронній формі та зареєстровану в ЄРПН податкову накладну та/або розрахунок коригування до податкової накладної з дотриманням вимог про електронний підпис уповноваженої Постачальником особи та з наявністю всіх обов’язкових реквізитів, передбачених податковим законодавством, не пізніше наступного дня з моменту її реєстрації.
7.3. У разі, якщо Постачальником не складено і не надіслано Покупцеві, складену неналежним чином податкову накладну (розрахунку коригування), порушено терміни реєстрації належним чином складеної та оформленої податкової накладної (розрахунку коригування), в тому числі з підстав зупинення реєстрації в ЄРПН, та/або віднесення платника до категорії ризикових відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (із змінами та доповненнями)», Постачальник зобов’язаний сплатити неустойку у розмірі 20% від суми поставки та відшкодувати Покупцю збитки, понесені останнім у зв’язку з порушенням Постачальником своїх зобов’язань (у тому числі штрафні санкції згідно з податковим законодавством та компенсувати суму ПДВ, сплаченого у складі товару (послуги) на користь такого Постачальника).
7.4. Постачальник зобов’язаний сплатити Покупцю неустойку згідно вимог пункту 7.3 цього Договору протягом 5 (п’ять) календарних днів з моменту направлення Покупцем відповідної письмової вимоги, шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Покупця, реквізити якого зазначено в цьому Договорі.»
Відповідно до ч. 1 ст. 216, ч. 1 ст. 218 ГК України учасники господарських відносин несуть господарсько-правову відповідальність за правопорушення у сфері господарювання шляхом застосування до правопорушників господарських санкцій на підставах і в порядку, передбачених цим Кодексом, іншими законами та договором. Підставою господарсько-правової відповідальності учасника господарських відносин є вчинене ним правопорушення у сфері господарювання.
Частиною 1 ст. 230 ГК України визначено, що штрафними санкціями у цьому Кодексі визнаються господарські санкції у вигляді грошової суми (неустойка, штраф, пеня), яку учасник господарських відносин зобов'язаний сплатити у разі порушення ним правил здійснення господарської діяльності, невиконання або неналежного виконання господарського зобов'язання.
Згідно ч.1 ст.173 ГК України господарським визнається зобов'язання, що виникає між суб'єктом господарювання та іншим учасником (учасниками) відносин у сфері господарювання з підстав, передбачених цим Кодексом, в силу якого один суб'єкт (зобов'язана сторона, у тому числі боржник) зобов'язаний вчинити певну дію господарського чи управлінсько-господарського характеру на користь іншого суб'єкта (виконати роботу, передати майно, сплатити гроші, надати інформацію тощо), або утриматися від певних дій, а інший суб'єкт (управнена сторона, у тому числі кредитор) має право вимагати від зобов'язаної сторони виконання її обов'язку.
У разі якщо розмір штрафних санкцій законом не визначено, санкції застосовуються в розмірі, передбаченому договором. При цьому розмір санкцій може бути встановлено договором у відсотковому відношенні до суми невиконаної частини зобов'язання або у певній, визначеній грошовій сумі, або у відсотковому відношенні до суми зобов'язання незалежно від ступеня його виконання, або у кратному розмірі до вартості товарів (робіт, послуг) – ч. 4 ст. 231 ГК України.
Відповідно до статті 611 ЦК України у разі порушення зобов'язання настають правові наслідки, встановлені договором або законом, зокрема, сплата неустойки.
Своєю чергою, оформлення, реєстрація ПН / РК є податковим обов’язком. Відповідно до п.36.1. ст.36. ПК України податковим обов'язком визнається обов'язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи. Згідно п. 37.1. ст.37 підстави для виникнення, зміни і припинення податкового обов'язку, порядок і умови його виконання встановлюються цим Кодексом або законами з питань митної справи.
Таким чином, до невиконання податкового обов’язку не може застосовуватися господарсько-правова відповідальність, виконання податкового обов’язку не є предметом регулювання в межах договірних правовідносин.
Аналогічна правова позиція наведена у Поставові Верховного Суду 13 квітня 2018 року по справі № 902/380/17, якою Верховний Суд, залишаючи в силі рішення попередніх інстанцій визначив:
«Враховуючи викладене, відмовляючи у задоволенні позову, суди попередніх інстанцій правильно встановили та виходили з того, що зобов'язання відповідача щодо належного (своєчасного) оформлення податкових накладних, їх офіційної реєстрації та наявності чи відсутності у позивача можливості відшкодувати податковий кредит, не стосуються господарських відносин, що склалися між сторонами на підставі укладеного між ними договору поставки зерна майбутнього врожаю від 10.06.2015 № ВИН011К-Ф, а є за своєю правовою природою податковими зобов'язаннями, які регулюються нормами ПК України та контролюються ДФС.»
Враховуюче викладене просимо привести пункти 7.2, 7.3,7.4 наступне:
«7.2. Постачальник зобов’язаний направити на вимогу Покупця складену в електронній формі та зареєстровану в ЄРПН податкову накладну та/або розрахунок коригування до податкової накладної з дотриманням вимог про електронний підпис уповноваженої Постачальником особи та з наявністю всіх обов’язкових реквізитів, передбачених податковим законодавством, не пізніше наступного дня з моменту її реєстрації.
7.3. У разі, якщо Постачальником не складено і не надіслано на вимогу Покупцеві, складену неналежним чином податкову накладну (розрахунку коригування), порушено терміни реєстрації належним чином складеної та оформленої податкової накладної (розрахунку коригування), в тому числі з підстав зупинення реєстрації в ЄРПН, та/або віднесення платника до категорії ризикових відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (із змінами та доповненнями)», Постачальник зобов’язаний компенсацію у розмірі суму ПДВ, сплаченого у складі товару (послуги) на користь такого постачальника.
7.4. Постачальник зобов’язаний компенсувати Покупцю суму ПДВ, сплаченого у складі товару (послуги) згідно вимог пункту 7.3 цього Договору протягом 5 (п’ять) календарних днів з моменту направлення Покупцем відповідної письмової вимоги, шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Покупця, реквізити якого зазначено в цьому Договорі.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за звернення, Замовник не вбачає доцільності вносити зміни до проекту договору.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 18 березня 2025 13:04
Дата відповіді: 19 березня 2025 11:36
У п.9.2 зазначено, що За порушення строків поставки (допоставки, доукомплектації, заміни тощо) Товару, визначених розділом 5 цього Договору, Постачальник сплачує неустойку у розмірі 1% вартості такого Товару за кожен день прострочення, а за прострочення понад 10 (десять) календарних днів Постачальник додатково сплачує штраф у розмірі 20% вказаної вартості такого Товару.
Шановний Замовник, умови договору повинні базуватися на засадах рівності та справедливості його умов для сторін. Санкції, що передбачені для Постачальника пунктом 9.2 є надмірно великими, що може значно перевищувати розміри заподіяної шкоди Замовнику. Умови договору є такими, що звужує коло прав Постачальника та ставить у нерівне правове положення із Замовником.
Згідно зі ст.233 ГКУ у разі якщо належні до сплати штрафні санкції надмірно великі порівняно із збитками кредитора, суд має право зменшити розмір санкцій. При цьому повинно бути взято до уваги: ступінь виконання зобов'язання боржником; майновий стан сторін, які беруть участь у зобов'язанні; не лише майнові, але й інші інтереси сторін, що заслуговують на увагу. Якщо порушення зобов'язання не завдало збитків іншим учасникам господарських відносин, суд може з урахуванням інтересів боржника зменшити розмір належних до сплати штрафних санкцій. Відповідно до частини третьої ст. 551 ЦКУ розмір неустойки може бути зменшений за рішенням суду, якщо він значно перевищує розмір збитків, та за наявності інших обставин, які мають істотне значення.
До прикладу, відповідно до ч.2 ст.231 ГК України зазначено, що:
- за порушення умов зобов'язання щодо якості (комплектності) товарів (робіт, послуг) стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів (робіт, послуг);
- за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості.
Просимо вказати наступну редакцію до пунктів 9.2:
9.2. За порушення строків поставки (допоставки, доукомплектації, заміни тощо) Товару, визначених розділом 5 цього Договору, Постачальник сплачує неустойку у розмірі 0,1% вартості такого Товару за кожен день прострочення, а за прострочення понад 10 (десять) календарних днів Постачальник додатково сплачує штраф у розмірі 7% вказаної вартості такого Товару.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за звернення, Замовник не вбачає доцільності вносити зміни до проекту договору.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 18 березня 2025 13:04
Дата відповіді: 19 березня 2025 11:37
У п.10.2. зазначено, що Сторона, яка не може виконувати зобов’язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна повідомити іншій Стороні про їх настання/припинення і досягти домовленості щодо продовження термінів виконання зобов’язань або припинення дії Договору. Настання обставин непереборної сили повинно бути підтверджено довідкою (сертифікатом) Торгово-промислової палати України або її територіальними органами.
Законом України про ТПП визначається не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, такі обставини можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція наведена у Постанові Верховного Суду у складі колегій судів Касаційного господарського суду від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20. До того Сертифікат ТПП для більшості учасників є платним. Вартість сертифікату становить наразі при нетерміновому оформленні 6405.00 грн. з ПДВ (інформація з офіційної сторінки ТПП України https://ucci.org.ua/tarifi-rakhunok-akti), при терміновому оформленні 12810.00 грн. з ПДВ. Отже, вартість сертифікату ТПП є неспівмірною з очікуваною вартістю Закупівлі.
Також наводимо практику Верховного Суду (Постанова ВС від 07.06.2023 у справі 906/540/22): «Сертифікат ТПП не є єдиним доказом існування форс-мажорних обставин; обставини форс-мажору мають оцінюватися судом з урахуванням встановлених обставин справи та у сукупності з іншими доказами (подібні висновки викладені у постановах Верховного Суду у складі суддів об`єднаної палати Касаційного господарського суду від 19.08.2022 у справі №908/2287/17, від 21.07.2021 у справі №912/3323/20, від 25.11.2021 у справі № 905/55/21)». Просимо внести наступні зміни до пункту п.10.2 проєкту договору:
10.2. Сторона, яка не може виконувати зобов’язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна повідомити іншій Стороні про їх настання/припинення і досягти домовленості щодо продовження термінів виконання зобов’язань або припинення дії Договору. Настання обставин непереборної сили повинно бути підтверджено довідкою (сертифікатом) Торгово-промислової палати України або її територіальними органами або іншим компетентним органом.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за звернення, Замовник не вбачає доцільності вносити зміни до проекту договору.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Хімрезерв-Львів" #34029478 |
Очікує рішення |
60 654,72
UAH з ПДВ
|
25 березня 2025 10:00
|