Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Проведення попереднього, періодичного та позачергового психіатричного огляду особового складу, в тому числі на предмет вживання психоактивних речовин
Очікувана вартість
166 698,32 UAH
UA-2025-03-13-014267-a ● 672d8e135eb94fb1892d3245c8357cb2
Відкриті торги з особливостями
Призупинено
Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 08571340 |
Вебсайт: | https://ldubgd.edu.ua |
Місцезнаходження: | 79007 , Україна , Львівська обл., Львів, 79007, Львівська обл., місто Львів, ВУЛ. КЛЕПАРІВСЬКА, будинок 35 |
Контактна особа: |
Маруня Ірина Михайлівна 0322556300 i.marunja@ldubgd.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 березня 2025 18:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 березня 2025 09:00 |
Початок аукціону: | 24 березня 2025 14:49 |
Очікувана вартість: | 166 698,32 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 833,49 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
З видачею довідки форми №100-2/о. Медичні послуги мають проводитись лікарем-психіатром закладу охорони здоров’я Міністерства оборони України, Міністерства внутрішніх справ України державного або комунального закладу охорони здоров’я, відповідно вимог пункту 7, розділу 3 Наказу МВС України № 831 від 18.08.2014 р. (зі змінами та доповненнями)
Мова - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
296 послуга
Проведення попереднього, періодичного та позачергового психіатричного огляду особового складу, в тому числі на предмет вживання психоактивних речовин (з видачею довідки лікаря-психіатра №100-2/о)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79007 , Україна, Львівська область, Львів, 79007, Львівська обл., місто Львів, ВУЛ. КЛЕПАРІВСЬКА, будинок 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2025
ДК 021:2015: 85111000-0 — Послуги лікувальних закладів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату Послуг Виконавцю протягом 30 (тридцяти) календарних днів за надання послуг з проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, після їх приймання Замовником, у межах отриманого фінансування з Державного бюджету України. Розрахунок за надані Послуги здійснюється Замовником на підставі належним чином оформленого акту здачі-приймання послуг, відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України. Усі розрахунки за Договором проводяться у гривні в безготівковій формі | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 березня 2025 18:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 березня 2025 18:14 |
Додаток 5 до ТД.odt | |
13 березня 2025 18:14 |
Додаток 4 до ТД.odt | |
13 березня 2025 18:14 |
ТД Попер. період. та позач. псих.огляд.docx | |
13 березня 2025 18:14 |
Додаток 2 до ТД.odt | |
13 березня 2025 18:14 |
Додаток 3 Проєкт_договору_на_закупівлю_послуг.doc | |
13 березня 2025 18:14 |
Додаток 1 до ТД.odt |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-03-13-014267-a.a1
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "СІМЕЙНА ПОЛІКЛІНІКА", Код ЄДРПОУ:42353872
Дата подання: 17 березня 2025 11:42
Дата подання: 17 березня 2025 11:42
дискримінаційні вимоги Замовника
13.03.2025 року Львівський державний університет безпеки життєдіяльност (далі — Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості), оголосило процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями (Проведення попереднього, періодичного та позачергового психіатричного огляду особового складу, в тому числі на предмет вживання психоактивних речовин» по коду ДК 021:2015:85110000-3 «Послуги лікувальних закладів та супутні послуги»). ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-13-014267-a - Проведення попереднього, періодичного та позачергового психіатричного огляду особового складу, в тому числі на предмет вживання психоактивних речовин.
Уважно ознайомившись із умовами та вимогами, викладеними у тендерній документації на закупівлю товарів, затвердженої рішенням Замовника, переконані у тому, що деякі вимоги, поставлені Замовником до потенційних Учасників, є дискримінаційними та такими, що порушують права Товариство з обмеженою відповідальністю «СУМСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР «СІМЕЙНА ПОЛІКЛІНІКА» (надалі - Скаржник) на рівну конкуренцію.
Принцип недискримінації учасників закріплений у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), у ст. 5 Закону прямо передбачено, що Замовники забезпечують вільний доступ всіх Учасників до інформації про закупівлю та не можуть встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Заборону на включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, містить ст. 22 Закону.
Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних, — це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції Учасників. Тобто Замовник встановлює такі вимоги до Учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які зазвичай висувають та які вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю.
Включаючи до тендерної документації дискримінаційні умови, Замовник (навмисно або ні) необґрунтовано звужує коло потенційних Учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурентному змаганні.
Відповідно до Закону тендерна документація — це обов’язковий документ, який розробляє та затверджує Замовник з подальшим оприлюдненням на вебпорталі Уповноваженого органу. Саме відповідно до вимог тендерної документації Учасники готують тендерну пропозицію, тобто головне правило є таким: тендерна пропозиція = тендерна документація.
Дискримінаційна вимога на основі форми власності юридичної особи:
Відповідно до Додатку №1 Розділ 3. Документи та/або інформація, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника до предмета закупівлі «Проведення обов’язкового попереднього, періодичного та позачергового психіатричного огляду особового складу, в тому числі на предмет вживання психоактивних речовин» по коду ДК 021:2015: «85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги»
Медичні послуги мають проводитись лікарем-психіатром закладу охорони здоров’я Міністерства оборони України, Міністерства внутрішніх справ України державного або комунального закладу охорони здоров’я, оскільки проведення нарко- та психіатричного огляду особового складу ДСНС приватними установами не допускається, відповідно вимог пункту 7, розділу 3 Наказу МВС України № 831 від 18.08.2014 р. (зі змінами та доповненнями):
Пункт 7 розділу III із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства внутрішніх справ № 681 від 24.10.2022:
«У разі відсутності за місцем проходження служби чи проживання прикріпленого контингенту закладів охорони здоров’я ДСНС, а також у разі відсутності в таких закладах (підрозділах) необхідних відділень, фахівців, спеціального обладнання безоплатна медична допомога зазначеним особам, крім працівників, надається в закладах охорони здоров’я Міністерства оборони України, Міністерства внутрішніх справ України, центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я, інших державних або комунальних закладах охорони здоров’я за рахунок коштів, передбачених на утримання ДСНС».
Скаржник вважає вищевказану вимогу Замовника - дискримінаційною в силу наступного:
Замовник посилається до наказу Міністерства Внутрішніх справ України від 18.08.2014 №831, але він є старішим та не враховує норми Наказу Міністерства Охорони Здоров’я України від 18.04.2022 № 651, що не містить обмежень щодо організаційно-правової форми. Учасників закупівлі.
Тобто предмет закупівлі «Послуги у сфері охорони здоров'я різні. Код ДК 021:2015 - 85140000-2.», а саме «Щорічні медичні психіатричні огляди у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин» Замовнику можуть надати учасники будь-якої організаційно-правової форми. Скаржник має діючу ліцензію на здійснення господарської діяльності з медичної практики на проведення послуг, що є предметом закупівлі даних торгів (додатки Ліцензія, Витяг з ліцензії)
Відповідно до ст. 66 Закону України «Про правотворчу діяльність» встановлено, у разі виявлення колізії між нормативно-правовими актами різної юридичної сили пріоритет у застосуванні мають норми, що містяться у нормативно-правовому акті вищої юридичної сили. У разі виявлення колізії між нормативно-правовими актами рівної юридичної сили пріоритет у застосуванні мають:
1) норми, що містяться в нормативно-правових актах спеціального законодавства України (крім випадку, визначеного частиною другою цієї статті);
2) норми, що містяться у нормативно-правових актах, що вступили в дію пізніше.
Тобто під час проведення закупівлі, Замовник повинен використовувати норми, що є більш пізніми.
Замовник не врахував вимоги законодавства України у сфері проведення закупівель, а саме із Законом України "Про публічні закупівлі" та постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються із дотриманням встановлених принципів проведення закупівель та недискримінації учасників, а саме закупівлі повинні здійснюються за такими принципами: 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до пункт 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Потенційний учасник має діючу ліцензію на здійснення господарської діяльності з медичної практики на проведення послуг, що є предметом закупівлі даних торгів (на підтвердження даної вимоги Учасник надає у складі додатків до скарги якому буде зазначена інформація про наявність діючої ліцензії з медичної практики) в якому зазначена інформація про наявність діючої ліцензії з медичної практики, а також надано ліцензію. (додатки Ліцензія, Витяг з ліцензії), практику з проведення попереднього, періодичного та позачергового психіатричного огляду особового складу, в тому числі на предмет вживання психоактивних речовин (додатки Договір аналогічні послуги та Акт) та кваліфікаційний медичний персонал (додаток Документи на підтвердження кваліфікації лікаря-психіатра).
Враховуючи вищенаведене, Скаржник вимагає видалити з Додатку 1 Документації вимогу як таку, що є дискримінаційною: «закладу охорони здоров’я Міністерства оборони України, Міністерства внутрішніх справ України державного або комунального закладу охорони здоров’я, оскільки проведення нарко- та психіатричного огляду особового складу ДСНС приватними установами не допускається, відповідно вимог пункту 7, розділу 3 Наказу МВС України № 831 від 18.08.2014 р. (зі змінами та доповненнями):
Пункт 7 розділу III із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства внутрішніх справ № 681 від 24.10.2022:
«У разі відсутності за місцем проходження служби чи проживання прикріпленого контингенту закладів охорони здоров’я ДСНС, а також у разі відсутності в таких закладах (підрозділах) необхідних відділень, фахівців, спеціального обладнання безоплатна медична допомога зазначеним особам, крім працівників, надається в закладах охорони здоров’я Міністерства оборони України, Міністерства внутрішніх справ України, центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я, інших державних або комунальних закладах охорони здоров’я за рахунок коштів, передбачених на утримання ДСНС».
- бо не враховує приватні медичні заклади, що можуть надати послуги відповідно до предмету закупівлі, а також зекономити кошти Замовника.
Відповідно до частини другої статті 18 Закону, якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою мають бути завантажені документальне підтвердження/докази.
Відповідно до пункту 5 частини п’ятої статті 18 Закону скарга повинна містити, зокрема, перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі, у випадку, якщо скарги стосуються тендерної документації та/або стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулись до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій. Пункт 6 частини п’ятої статті 18 Закону до скарги додаються документи та матеріали (за наявності) в електронній формі (в тому числі у форматі pdf), що підтверджують інформацію, викладену у скарзі, та порушення процедури закупівлі або неправомірність рішень, дій або бездіяльності замовника.
Відповідно до пункту 56 Особливостей скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою повинно бути завантажене документальне підтвердження/докази..
Окремо звертаємо увагу, що наступне твердження Замовника у відповіді на вимогу є НЕ об'єктивним і НЕ стосується предмету закупівлі:
"Також, ч. 3 ст. 117 Кодексу цивільного захисту України, передбачено, що у разі відсутності за місцем служби чи проживання осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту закладів охорони здоров’я центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, а також у разі відсутності в таких закладах (підрозділах) необхідних відділень, фахівців, спеціального обладнання безоплатна медична допомога зазначеним особам надається в закладах охорони здоров’я Міністерства оборони України, Міністерства внутрішніх справ України, центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я, інших державних або комунальних закладах охорони здоров’я за рахунок коштів, передбачених на утримання центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері цивільного захисту."
Отже вищезазначені вимоги обмежують права скаржника на рівну конкуренцію та містить дискримінаційний характер для усіх потенційних учасників закупівлі. Вважаю, що в цілому, ці вимоги Замовника є абсолютно необґрунтованими.
Скаржник переконаний, що зміна у тендерної документації цих вимог надасть можливість брати участь у процедурі Закупівлі всім потенційним Учасникам, в тому числі суб’єктам господарювання, що належать до приватної форми власності, але при цьому мають відповідно дозвільні документи для надання медичних послуг, що є предметом закупівлі.
З урахуванням запропонованих змін, Замовником не будуть порушуватись права та законні інтереси Учасників та законодавчо встановлені принципи здійснення публічних закупівель.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей та відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи,
А тому на підставі наявних роз'яснень, Скаржник просить усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною Документації), та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства для забезпечення участі повного кола учасників.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 19 березня 2025 15:02
рішення від 19.03.2025 №4254.pdf
Дата публікації: 19 березня 2025 15:02
інформація про перенесення дати розгляду скарги від 26.03.2025 № 767.pdf
Дата публікації: 26 березня 2025 18:01
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро