Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Автономна система освітлення пішохідного переходу з опорою
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2025-03-13-013167-a ● 9b596af0608648418b177a30488c2297
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Красилівська житлово-експлуатаційна контора |
Код ЄДРПОУ: | 03356200 |
Місцезнаходження: | 31000, Україна , Хмельницька обл., Красилів, Щаслива, 9 |
Контактна особа: |
Конкілов Сергій Вячеславович +380972079692 komun9@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 березня 2025 16:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2025 18:00 |
Очікувана вартість: | 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання
Замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом трьох календарних днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штука
Автономна система освітлення пішохідного переходу з опорою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31000, Україна, Хмельницька область, м. Красилів, вул. Щаслива 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 | |
Підписання договору | Одноразова поставка | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 березня 2025 10:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 березня 2025 08:45 |
ТД.doc | |
21 березня 2025 08:45 |
Додаток 2 Технічна частина.docx | |
13 березня 2025 16:34 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx | |
13 березня 2025 16:34 |
Протокол ТД.pdf | |
13 березня 2025 16:34 |
додаток 4 Перелік документів таабо інформації_ які подаються Учасником процедури закупівлі.docx | |
13 березня 2025 16:34 |
додаток 5Перелік документів таабо інформації_ які подаються переможцем процедури закупівлі.docx | |
13 березня 2025 16:34 |
додаток 3 Проект Договору опори.docx |
21 березня 2025 10:38 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
21 березня 2025 08:45 |
ТД.doc
|
|||||||||
21 березня 2025 08:45 |
Додаток 2 Технічна частина.docx
|
|||||||||
13 березня 2025 16:34 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
|
|||||||||
13 березня 2025 16:34 |
Протокол ТД.pdf
|
|||||||||
13 березня 2025 16:34 |
додаток 4 Перелік документів таабо інформації_ які подаються Учасником процедури закупівлі.docx
|
|||||||||
13 березня 2025 16:34 |
додаток 5Перелік документів таабо інформації_ які подаються переможцем процедури закупівлі.docx
|
|||||||||
13 березня 2025 16:34 |
додаток 3 Проект Договору опори.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо техн завдання
Дата подання: 19 березня 2025 11:56
Дата відповіді: 19 березня 2025 13:52
Шановний Замовнику !
Просимо надати відповіді та внести відповідні зміни до Тендерної документації, а саме Додатку № 2, тому що Ваші вимоги шкодять якості продукції та звужують коло потенційних учасників.
1. Чим обумовлена закладна деталь з труби ? З технічної точки зору 4 шпильки відповідної довжини будуть краще триматися в бетоні.
2. Кронштейн світильника : стандартний кут кронштейну 15 градусів. У Вас не складна система, навіщо там регульований кут кронштейну ?
3. Чим зумовлене обертання кронштейну для панелей на 180 градусів. Середній кут між зимою та літом - 30-45 градусів. Ви все одно його не будете регулювати.
4. Сонячна панель 200 Вт : наразі на ринку України ціни на панелі 400 Вт + - низькі. Панель 200 Вт коштує 150-200 , що в 3-4 рази дорожче, ніж панель 400 Вт. Чим обумовлено використання панелі саме 200 Вт ?
5. LiFePO4 АКБ - завжди в системи САО ставлять АКБ типу GEL, саме вони працюють при низьких температурах. АКБ типу LiFePO4 не працюють при температурах нижче +5.
Нагадаємо , що згідно ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Також у ч. 3 та 4 ст. 5 Закону зазначається, що замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Хочемо нагадати Вам, що тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону, тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (ст. 164-14 КУпАП).
Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність!! вимагаємо внести зміни до тендерної документації з метою розширення кола учасників в даній закупівлі, інакше ми будем вимушені звернутися до Державної аудиторської служби з метою моніторингу, перевірки даної державної закупівлі та контроля за дотриманням законодавства про державні закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику дякуємо за звернення , Ваші вимоги щодо внесення змін враховано та внесено зміни в ТД , Щодо того чим обумовлена закладна деталь ? то з досвіду нашого комунального підприємства саме закладна деталь полегшує встановлення опори , відповідає за точність встановлення та краще тримається в бетоні на з'єднанні.... що на нашу думку є одним з найкщих варіантів встановлення опор.
Дискримінаційни умови , що звужують коло потенційних учасників
Дата подання: 20 березня 2025 18:36
Дата відповіді: 21 березня 2025 08:57
Шановний Замовнику !
Просимо надати відповіді та внести відповідні зміни, бо Ваші вимоги шкодять якості продукції та звужують коло потенційних учасників.
1. Чим обумовлена закладна деталь з труби ? З технічної точки зору 4 шпильки відповідної довжини будуть краще триматися в бетоні.
2. Кронштейн світильника : стандартний кут кронштейну 15 градусів. У Вас не складна система, навіщо там регульований кут кронштейну ?
3. Чим зумовлене обертання кронштейну для панелей на 180 градусів. Середній кут між зимою та літом - 30-45 градусів. Ви все одно його не будете регулювати.
4. Сонячна панель 200 Вт : наразі на ринку України ціни на панелі 400 Вт + - низькі. Панель 200 Вт коштує 150-200 , що в 3-4 рази дорожче, ніж панель 400 Вт. Чим обумовлено використання панелі саме 200 Вт ?
5. LiFePO4 АКБ - завжди в системи САО ставлять АКБ типу GEL, саме вони працюють при низьких температурах. АКБ типу LiFePO4 не працюють при температурах нижче +5.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику дякуємо за звернення ... попередньо було внесено зміни в технічну частину, де чітко описано всі технічни вимоги, 1 Закладна деталь має бути присутня з фланцевим зєднання для зручності встановлення.2 Регульований кронштейн потрібний , оскільки опори будуть встановлюватись на дорожньому покритті різної ширини це дасть можливість настроїти правильний кут розсіювання світла та освітлення пішохідного переходу ., 3 Кронштейн панелі має обертатись , оскільки потрібно виставити сонячну (південну сторону для нормального заряду акумуляторів.) 4. Сонячна панель може бути до 400 Вт , відповідні зміни внесено в Т.Д. 5. Щодо акумулятора теж внесено відповідні зміни. Читайте уважно технічну частину, дякуємо за звернення.
Щодо технічного завдання
Дата подання: 21 березня 2025 10:17
Дата відповіді: 24 березня 2025 08:14
Доброго дня !
Шановний Замовнику, ви прописуєте конкретні параметри стосовно світильника ( включаючи розміри та вагу ) та світлофора тим самим звужуючи коло потенційних учасників. Просимо внести зміни, бо це дискримінаційні вимоги.
Тим паче, якщо це пішохідні пішоходи - то тип оптики повинен бути zebra ( права), а не та, що Ви прописали.
Пропишіть більш обширні характеристики, щоб більше учасників змогли прийняти участь.
Нагадаємо , що згідно ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Також у ч. 3 та 4 ст. 5 Закону зазначається, що замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Чекаємо на внесення змін.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня ,Шановний Учаснику, відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Визначення потреби в товарах, роботах, послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснюється на підставі аналізу фактичного використання товарів, робіт та послуг для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника.
Також, до формування опису предмета закупівлі Замовником були залучені відповідні фахівці, які відповідають за подальше використання товару, що закуповується, згідно з п. 2 розділу ІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275.
Не погоджуємося з Вашим твердженням щодо дискримінаційних умов, оскільки дискримінаційні вимоги — це вимоги, які встановлюються в тендерній документації та яким можуть відповідати лише обмежене коло учасників. Кожен Учасник процедури закупівлі, який має змогу поставити відповідний товар, може приймати участь у відкритих торгах. Якщо конкретно у Вас, як у потенційного учасника відсутній такий товар або його еквівалент, то це не є дискримінаційного вимогою. Також Замовником додержані принципи здійснення публічних закупівель, відповідно до Закону.
З огляду на вищевикладене, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до технічних характеристик тендерної документації, оскільки опис предмета закупівлі був розроблений відповідно до наявної потреби та з додержанням законодавства публічних закупівель.
Визначення потреби в товарах, роботах, послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснюється на підставі аналізу фактичного використання товарів, робіт та послуг для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника.
Також, до формування опису предмета закупівлі Замовником були залучені відповідні фахівці, які відповідають за подальше використання товару, що закуповується, згідно з п. 2 розділу ІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275.
Не погоджуємося з Вашим твердженням щодо дискримінаційних умов, оскільки дискримінаційні вимоги — це вимоги, які встановлюються в тендерній документації та яким можуть відповідати лише обмежене коло учасників. Кожен Учасник процедури закупівлі, який має змогу поставити відповідний товар, може приймати участь у відкритих торгах. Якщо конкретно у Вас, як у потенційного учасника відсутній такий товар або його еквівалент, то це не є дискримінаційного вимогою. Також Замовником додержані принципи здійснення публічних закупівель, відповідно до Закону.
З огляду на вищевикладене, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до технічних характеристик тендерної документації, оскільки опис предмета закупівлі був розроблений відповідно до наявної потреби та з додержанням законодавства публічних закупівель.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 березня 2025 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "СЕМЕНЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСІЙОВИЧ " |
488 800,00
UAH з ПДВ
|
488 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "СЕМЕНЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСІЙОВИЧ
" #3173103557 |
Переможець |
488 800,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2025 08:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 квітня 2025 09:06
|
Дод1.pdf | зміни до договору |
07 квітня 2025 08:14
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2025 13:25
|
договір | укладений |
02 квітня 2025 13:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 квітня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 07 квітня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження терміну поставки товару з в’язку з активними бойовими діями в якій знаходиться виробництво та не уможливлює своєчасно поставити товар згідно листа постачальника №19 від 04.04.2025 |
Номер договору про закупівлю: | 02/04-25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Автономна система освітлення пішохідного переходу з опорою | 10 | штука |
48 880,00
UAH
|