Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вогнегасники (вогнегасник вуглекислотний ВВК-3,5, вогнегасник порошковий (закачний) ВП-5 (з), вогнегасник порошковий (закачний) ВП-2 (з))
Очікувана вартість
620 260,00 UAH
UA-2025-03-12-010363-a ● 3d1e921783a641779dd7865257a8c371
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дніпровський державний університет внутрішніх справ |
Код ЄДРПОУ: | 08571446 |
Вебсайт: | http://dduvs.in.ua/ |
Місцезнаходження: | 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Науки, 26 |
Контактна особа: |
Олексій Марченко +380950211400 tender.vztpm@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2025 15:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 620 260,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 101,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником-резидентом, повинні бути складені українською мовою. Детальна інформація зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
218 штука
Вогнегасник вуглекислотний марки ВВК-3,5 (в комплектації з розтрубом/ соплом)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Науки, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2025
ДК 021:2015: 35111000-5 — Протипожежне обладнання
330 штука
Вогнегасник порошковий (закачний) марки ВП-5 (з) (в комплектації з рукавом)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Науки, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2025
ДК 021:2015: 35111000-5 — Протипожежне обладнання
20 штука
Вогнегасник порошковий (закачний) марки ВП-2 (з)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Науки, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2025
ДК 021:2015: 35111000-5 — Протипожежне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про сертифікат системи екологічного управління
Дата подання: 13 березня 2025 14:31
Дата відповіді: 14 березня 2025 11:54
Доброго дня. Хочемо звернути Вашу увагу на те, що Пунктом 10 в Додатку 8 до тендерної документації Учасник повинен надати копію діючого на момент подачі пропозиції сертифікату відповідності Учасника системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015IDT), "Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування". Хочемо зазначити, що ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) — це міжнародний стандарт, що встановлює вимоги до систем екологічного управління (СЕУ). Він спрямований на допомогу організаціям у визначенні та управлінні екологічними аспектами своєї діяльності. Впровадження ДСТУ ISO 14001:2015 не є обов’язковим за законодавством України. Це добровільний стандарт, який організації можуть приймати для підвищення своєї екологічної відповідальності та конкурентоспроможності. Вимога щодо надання сертифіката ДСТУ ISO 14001:2015 у тендері на постачання вогнегасників є ДИСКРИМІНАЦІЄЮ, якщо вона не обґрунтована специфікою предмета закупівлі. Сертифікація за цим стандартом є добровільною і не обов'язковою для постачальників вогнегасників та наявність цього сертифікату ні як не впливає на технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі. Відповідний сертифікат необхідний організаціям, які виконують роботи та надають послуги на виконання робіт протипожежного призначення, небезпечних робіт, тощо і направлений на зменшення впливів на екологію, що взагалі не стосується такого виду діяльності, як продаж вогнегасників. Просимо Вас внести зміни в Тендерну документацію з виключенням вимоги, щодо надання сертифікату відповідності Учасника системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015IDT), "Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно з розділом 1 ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT), цей стандарт застосовний до будь-якої організації, незалежно від її розміру, типу та особливостей, і поширюється на визначені організацією екологічні аспекти її діяльності, продукції та послуг, які вона може контролювати чи на які вона може впливати протягом передбачуваного життєвого циклу.
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Як вбачається з ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до ч. 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Згідно з п. 7.4. Розділу ІІІ Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам.
Згідно з абз. 3 Національного Вступу ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT), цей стандарт можуть застосовувати ВСІ організації, які мають на меті розробити та виконувати екологічну політику і завдання, ураховуючи правові й інші вимоги.
Відповідно до абз. 3 Розділу 1 ДСТУ 3734-98 Пожежна техніка. Вогнегасники пересувні. Загальні технічні вимоги (ГОСТ 30612-99), Обов'язкові вимоги до якості вогнегасників спрямовані на убезпечення жит¬тя, здоров'я, майна громадян і ДОВКІЛЛЯ.
Тому вважаємо вимогу щодо надання сертифікату відповідності Учасника системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015IDT), "Система екологічного управління необхідною, обґрунтованою а такою, що безпосередньо впливає на якісні характеристики предмета закупівлі.
Відповідно до правової позиції Верховного Суду, викладеній у постанові від 29 січня 2021 року по справі № 640/1042/19, дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших.
У даному ж випадку обов’язковість надання діючого на момент подачі пропозиції сертифікату відповідності Учасника системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015IDT), "Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування" поширюється не лише на ВАС або конкретну групу суб`єктів господарювання, а на ВСІХ потенційних учасників відкритих торгів і обов`язкові до виконання всіма суб`єктами господарювання, які бажають взяти участь у процедурі закупівлі.
Сертифікат відповідності системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015IDT), "Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування" може бути отриманий будь-якою організацією, незалежно від сфери її діяльності, розміру і форми власності та є доступним для отримання на всій території України.
Ваше звернення не містить документального підтвердження неможливості виконання вказаної умови тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, зміни в Тендерну документацію з виключенням вимоги, щодо надання сертифікату відповідності Учасника системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015IDT), "Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування" внесені не будуть.
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Як вбачається з ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до ч. 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Згідно з п. 7.4. Розділу ІІІ Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам.
Згідно з абз. 3 Національного Вступу ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT), цей стандарт можуть застосовувати ВСІ організації, які мають на меті розробити та виконувати екологічну політику і завдання, ураховуючи правові й інші вимоги.
Відповідно до абз. 3 Розділу 1 ДСТУ 3734-98 Пожежна техніка. Вогнегасники пересувні. Загальні технічні вимоги (ГОСТ 30612-99), Обов'язкові вимоги до якості вогнегасників спрямовані на убезпечення жит¬тя, здоров'я, майна громадян і ДОВКІЛЛЯ.
Тому вважаємо вимогу щодо надання сертифікату відповідності Учасника системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015IDT), "Система екологічного управління необхідною, обґрунтованою а такою, що безпосередньо впливає на якісні характеристики предмета закупівлі.
Відповідно до правової позиції Верховного Суду, викладеній у постанові від 29 січня 2021 року по справі № 640/1042/19, дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших.
У даному ж випадку обов’язковість надання діючого на момент подачі пропозиції сертифікату відповідності Учасника системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015IDT), "Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування" поширюється не лише на ВАС або конкретну групу суб`єктів господарювання, а на ВСІХ потенційних учасників відкритих торгів і обов`язкові до виконання всіма суб`єктами господарювання, які бажають взяти участь у процедурі закупівлі.
Сертифікат відповідності системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015IDT), "Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування" може бути отриманий будь-якою організацією, незалежно від сфери її діяльності, розміру і форми власності та є доступним для отримання на всій території України.
Ваше звернення не містить документального підтвердження неможливості виконання вказаної умови тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, зміни в Тендерну документацію з виключенням вимоги, щодо надання сертифікату відповідності Учасника системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015IDT), "Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування" внесені не будуть.
На Відповідь на звернення
Дата подання: 14 березня 2025 12:08
Дата відповіді: 17 березня 2025 09:36
Доброго дня. Дякуємо за Вашу відповідь та повідомляємо, що ДСТУ 3734-98 Пожежна техніка. Вогнегасники пересувні. Загальні технічні вимоги (ГОСТ 30612-99), на який ви посилаєтесь у своїй відповіді та теперішній час НЕ ДІЙСНИЙ на території України. Хотілось би зазначити, що торгівля та реалізація ВОГНЕГАСНИКІВ ні як не впливає на екологічну безпеку та отримання сертифікатів в данній сфері не є розумним та доцільним. На підставі вище зазначеного просим Вас прибрати з Тендерної Документації вимогу щодо сертифікату Системи екологічного управління.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Аналогічний зміст має ДСТУ EN 3-7:2014 Вогнегасники переносні. Характеристики, вимоги до робочих параметрів і методи випробування (ЕN 3-7:2004 + А1:2007, IDT).
Згідно з розділом 1 ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT), цей стандарт застосовний до будь-якої організації, незалежно від її розміру, типу та особливостей, і поширюється на визначені організацією екологічні аспекти її діяльності, продукції та послуг, які вона може контролювати чи на які вона може впливати протягом передбачуваного життєвого циклу.
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Як вбачається з ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до ч. 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Згідно з п. 7.4. Розділу ІІІ Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам.
Згідно з абз. 3 Національного Вступу ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT), цей стандарт можуть застосовувати ВСІ організації, які мають на меті розробити та виконувати екологічну політику і завдання, ураховуючи правові й інші вимоги.
Тому вважаємо вимогу щодо надання сертифікату відповідності Учасника системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015IDT), "Система екологічного управління необхідною, обґрунтованою а такою, що безпосередньо впливає на якісні характеристики предмета закупівлі.
Відповідно до правової позиції Верховного Суду, викладеній у постанові від 29 січня 2021 року по справі № 640/1042/19, дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших.
У даному ж випадку обов’язковість надання діючого на момент подачі пропозиції сертифікату відповідності Учасника системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015IDT), "Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування" поширюється не лише на ВАС або конкретну групу суб`єктів господарювання, а на ВСІХ потенційних учасників відкритих торгів і обов`язкові до виконання всіма суб`єктами господарювання, які бажають взяти участь у процедурі закупівлі.
Сертифікат відповідності системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015IDT), "Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування" може бути отриманий будь-якою організацією, незалежно від сфери її діяльності, розміру і форми власності та є доступним для отримання на всій території України.
Ваше звернення не містить документального підтвердження неможливості виконання вказаної умови тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, зміни в Тендерну документацію з виключенням вимоги, щодо надання сертифікату відповідності Учасника системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015IDT), "Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування" внесені не будуть.
Згідно з розділом 1 ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT), цей стандарт застосовний до будь-якої організації, незалежно від її розміру, типу та особливостей, і поширюється на визначені організацією екологічні аспекти її діяльності, продукції та послуг, які вона може контролювати чи на які вона може впливати протягом передбачуваного життєвого циклу.
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Як вбачається з ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до ч. 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Згідно з п. 7.4. Розділу ІІІ Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам.
Згідно з абз. 3 Національного Вступу ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT), цей стандарт можуть застосовувати ВСІ організації, які мають на меті розробити та виконувати екологічну політику і завдання, ураховуючи правові й інші вимоги.
Тому вважаємо вимогу щодо надання сертифікату відповідності Учасника системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015IDT), "Система екологічного управління необхідною, обґрунтованою а такою, що безпосередньо впливає на якісні характеристики предмета закупівлі.
Відповідно до правової позиції Верховного Суду, викладеній у постанові від 29 січня 2021 року по справі № 640/1042/19, дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших.
У даному ж випадку обов’язковість надання діючого на момент подачі пропозиції сертифікату відповідності Учасника системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015IDT), "Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування" поширюється не лише на ВАС або конкретну групу суб`єктів господарювання, а на ВСІХ потенційних учасників відкритих торгів і обов`язкові до виконання всіма суб`єктами господарювання, які бажають взяти участь у процедурі закупівлі.
Сертифікат відповідності системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015IDT), "Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування" може бути отриманий будь-якою організацією, незалежно від сфери її діяльності, розміру і форми власності та є доступним для отримання на всій території України.
Ваше звернення не містить документального підтвердження неможливості виконання вказаної умови тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, зміни в Тендерну документацію з виключенням вимоги, щодо надання сертифікату відповідності Учасника системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015IDT), "Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування" внесені не будуть.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 березня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "СПЕЦАВТОМАТИКА-К" |
595 200,00
UAH з ПДВ
|
595 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "СПЕЦАВТОМАТИКА-К" #13460921 |
Переможець |
595 200,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2025 12:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2025 12:08
|
Договір № 69_25 від 26.03.2025.pdf | укладений |
26 березня 2025 12:07
|